Mijn god iemand die met rita Verdonk heeft geneuktquote:
Ja leuk! Van Chantal natuurlijK!quote:
In de OP stond Chantalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god iemand die met rita Verdonk heeft geneukt
heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Fortitudo het volgende:
ze is toch een irritante arrogante hoer. dus hopelijk overlijdt ze aan obesitas.
Mooi he photoshopquote:
Die eerste, is zij dat echt ja? Welke film is dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oorzaak
[ afbeelding ]
Gevolg
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
De dominee ? denk ik(??)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die eerste, is zij dat echt ja? Welke film is dat?
Omdat het een genadeloos lekker wijf is en als bonus ook nog uit Limburg komt! Wat wil je nog meer!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond het altijd al een inhoudsloos, 13-in-een-dozijn blond sletje. Snap niet waarom iedereen zo op haar loopt te fappen.
Hier is de reden:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond het altijd al een inhoudsloos, 13-in-een-dozijn blond sletje. Snap niet waarom iedereen zo op haar loopt te fappen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Omdat het een genadeloos lekker wijf is *blablablabla Limburg blablalblablalba*
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of lekkerder.quote:
Maar die komen niet op tv, dus kent niet heel Nederland ze, dus loopt niet heel Nederland op ze te fappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of lekkerder.
Ja, ik ook. Je punt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of knapper.
Tja, dat kan. Ik vind d'r geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze maar een middelmatig chickie is, en ik dus die hele hype om haar heen niet snap.
Hoezo arrogant dan? Leg eens uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Fortitudo het volgende:
ze is toch een irritante arrogante hoer. dus hopelijk overlijdt ze aan obesitas.
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan. Ik niet, maarja smaken verschillen. Ik ga eten.
Ja vertel! Oh nee dat kan niet, hij is gaan eten.quote:
Nu zullen we het nooit wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja vertel! Oh nee dat kan niet, hij is gaan eten.
Misschien komt ie nog wel eens terug op Fok!? Dan vragen we het hem!quote:
Lie down-in meer.quote:
Ik hoop het maar! PM me als je meer weet!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog wel eens terug op Fok!? Dan vragen we het hem!
Puik plan! Dat doen we!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:48 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik hoop het maar! PM me als je meer weet!
Ja ik ben er weerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Misschien komt ie nog wel eens terug op Fok!? Dan vragen we het hem!
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben er weer.
Ik at köfte, koningenvoedsel.
El Chica Del Fuegoquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Mensen die dat dik vinden... Echt, hoe triest...
Whatquote:
Eh... Ok, thanx I guess...quote:
Dikke tetten van het zogen..dat wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:00 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Mensen die dat dik vinden... Echt, hoe triest...
Ze ziet er goed uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef FP128 het volgende:
Iemand riep dikkertje en het ontbreken van pics? Check hieronder!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vroegah!
[ afbeelding ]
Goed topicquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oorzaak
[ afbeelding ]
Gevolg
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
quote:
En jij zou haar niet meer pompen?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:58 schreef FP128 het volgende:
Iemand riep dikkertje en het ontbreken van pics? Check hieronder!
Jij houdt ervan om je mannelijke sappen eens flink over die bril te spuiten?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:34 schreef Barachem het volgende:
Als ze nou eens een bril droeg zou ik een poging wagen om geinteresseerd te doen.
Maar helaas, geen bril = geen moeite.
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 02:06 schreef SiemPie666 het volgende:Jij houdt ervan om je mannelijke sappen eens flink over die bril te spuiten?
Dus correct.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:42 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dikke tetten van het zogen..dat wel.
Ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef Barachem het volgende:
[..]
Dat zei ik niet.
Neen, ik zei dat ik eens een poging zou wagen om geintereseerd zou doen als ze een bril zou dragen.
Oftewel...
Zelfs dan weinig interesse omdat ze zowel al iemand heeft als ook dat ze te geplamuurd en te beroemd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |