Mijn god iemand die met rita Verdonk heeft geneuktquote:
Ja leuk! Van Chantal natuurlijK!quote:
In de OP stond Chantalquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn god iemand die met rita Verdonk heeft geneukt
heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Fortitudo het volgende:
ze is toch een irritante arrogante hoer. dus hopelijk overlijdt ze aan obesitas.
Mooi he photoshopquote:
Die eerste, is zij dat echt ja? Welke film is dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
Oorzaak
[ afbeelding ]
Gevolg
[ afbeelding ]
Nu
[ afbeelding ]
De dominee ? denk ik(??)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:11 schreef sinadO het volgende:
[..]
Die eerste, is zij dat echt ja? Welke film is dat?
Omdat het een genadeloos lekker wijf is en als bonus ook nog uit Limburg komt! Wat wil je nog meer!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond het altijd al een inhoudsloos, 13-in-een-dozijn blond sletje. Snap niet waarom iedereen zo op haar loopt te fappen.
Hier is de reden:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vond het altijd al een inhoudsloos, 13-in-een-dozijn blond sletje. Snap niet waarom iedereen zo op haar loopt te fappen.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:30 schreef sinadO het volgende:
[..]
Omdat het een genadeloos lekker wijf is *blablablabla Limburg blablalblablalba*
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of lekkerder.quote:
Maar die komen niet op tv, dus kent niet heel Nederland ze, dus loopt niet heel Nederland op ze te fappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of lekkerder.
Ja, ik ook. Je punt?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nou.. als ik een kwartiertje door het centrum loop zie ik 10 chicks die net zo lekker zijn, of knapper.
Tja, dat kan. Ik vind d'r geweldig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:34 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat ze maar een middelmatig chickie is, en ik dus die hele hype om haar heen niet snap.
Hoezo arrogant dan? Leg eens uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:13 schreef Fortitudo het volgende:
ze is toch een irritante arrogante hoer. dus hopelijk overlijdt ze aan obesitas.
Wat ga je eten?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:35 schreef Sapstengel het volgende:
Dat kan. Ik niet, maarja smaken verschillen. Ik ga eten.
Ja vertel! Oh nee dat kan niet, hij is gaan eten.quote:
Nu zullen we het nooit wetenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:37 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja vertel! Oh nee dat kan niet, hij is gaan eten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |