Jij hebt een goede kijk op het leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:31 schreef Sapstengel het volgende:
Het is trouwens ook altijd hetzelfde type vrouw dat dit zegt. Van die chicks die in Sex and the City leven, jong independant jeweet.
DAN wil ze met je naar bed als ze dat zegt. Wou ze dat niet, dan wilt ze het eigenlijk alsnogquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:33 schreef boskameel het volgende:
En wat als je nou echt een kist met gouden munten bent, die nooit te beroerd is iemand een handje te helpen, of een luisterend oor biedt?
Dan had je een makkelijker sexleven gehad?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
We hadden vrouwen nooit toestemming moeten geven om een mening te hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:35 schreef RichardDawkins het volgende:
Voordat ze na "lieve schat" iets zeggen gooi je er meteen "vieze hoer" tussen.
Werkt altijd.
Tegen wie heb je 't?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:43 schreef mantamanta het volgende:
ik denk dat meestal "ik ben je schat niet hoer...
Om vervolgens een discussie met ze aan te gaan dat ze hun taalgebruik aan moeten passen...
Oooh je bedoeld dom kutwijf luister naar me...
of bedoelde je echt lieve schat? Je bent net niet lelijk genoeg om je niet eventueel te willen proberen... misschien wanneer je een beetje vriendelijker naar me kijkt, wil ik er serieus over denken mijn lesbische kanten op je te botvieren..![]()
Ik vind het wel wat hebben, dat je gewoon zo open en bloot lieve schat tegen me durft te zeggen.
Zo zonder flirt, direct in het gezicht... Het maakt je sexy. Jammer dat ik je tietjes niet goed kan zien... dat zijn vast hele lieve schatten
Maar maar maar jij bent heul geen vrouw!quote:
tegen meisjes die lieve schat tegen je zeggen in een discussie of ruzie...quote:Tegen wie heb je 't?
Ja man, elke keer dat iemand dat doet sla jij erop los of niet dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:53 schreef Gijsdezeikerd het volgende:opsouten met die irritante types. Lieve schat.
die mogen de achterkant van je hand proeven
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan had je een makkelijker sexleven gehad?
Daarom die "quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar maar maar jij bent heul geen vrouw!
niet bepaald. ik zeg dan Lik mn Backhand!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:55 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja man, elke keer dat iemand dat doet sla jij erop los of niet dan?
QFTquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef Silven het volgende:
Het zijn ook meestal die onzekere wijven die hun gebrek aan een goed argument compenseren door die 2 kutwoorden te gebruiken ja.
En terecht, moet ie zich maar niet zoals een wijf gaan dragen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:41 schreef Breathtaking het volgende:
Whehedat doe ik altijd zodat de man in kwestie nog bozer wordt
!!!
Euhquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:43 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En terecht, moet ie zich maar niet zoals een wijf gaan dragen..
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..
Het spijt me voor mn domheidquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Lieve schat, dat slaat op m'n eerste post boven je..
Ja ik weet lieverd, neem nog een slokje..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen doen dat dus ook onderling, erg irritant idd. Meestal zeg ik "ja lieverd?' of discussier ze helemaal de tyfus tot ze smeken om genadeBij die types is dat vaak ook wel makkelijk.
Nee, dit niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja ik weet lieverd, neem nog een slokje..
Herkenbaar?
Dus jij dacht "kom, ik haal die website maar uit mijn sig".quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Terechte klacht!
Het is alleen zoooo tof als je na hun 'lieve schat' argument een veul beter argument hebt, en dan na 5 seconden stilte zelf nog 'lieve schat' er achteraan zet[ afbeelding ]
Dan zijn ze altijd stil
Sorry, helemaal vergeten terug te zettenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:15 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Dus jij dacht "kom, ik haal die website maar uit mijn sig".Afvallige.
Dit dus ook.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:16 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb er ook een hekel aan.
Het komt denigrerend over. Alsof ze een moeder-rol over je hebben.
Gelukkig, hij is weer terug. Was ik toch even bang dat ik mijn enige apostel en tevens createur van het evangelie kwijt wasquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten terug te zetten!
Had er nog wel m'n best op gedaan
Hij heeft al wel 21213 respect
Daar doe ik het voorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig, hij is weer terug. Was ik toch even bang dat ik mijn enige apostel en tevens createur van het evangelie kwijt was
Je site is een kunstwerken focking veul restecp idd
![]()
Is deze ook van jou trouwens?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Sorry, helemaal vergeten terug te zetten!
Had er nog wel m'n best op gedaan
Hij heeft al wel 21213 respect
Godverquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef CaptainCookie het volgende:
Kijk trouwens ook eens op http://forum.fluitbekzeenaald.nl/
Je kliktequote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:38 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Is deze ook van jou trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:40 schreef CaptainCookie het volgende:
http://motivatie.aquacms.nl/ is ook van mij
Arme jijquote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:58 schreef bijdehand het volgende:
Gewoon weglopen danLieve schat
Niemand noemt me zo
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Arme jij
Hier, een kleurplaat om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
En een mamma om je fijn in te stoppenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
En een [ afbeelding ]
tegen de traantjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
En een mamma om je fijn in te stoppen![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ooit zal er een komen. Padvinderserewoord
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik wacht met smartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Maar ooit zal er een komen. Padvinderserewoord![]()
THANX DUDE!!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:13 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Arme jij
Hier, een kleurplaat om je op te vrolijken
[ afbeelding ]
Dat dus, of juist als we denken dat mannen niet tegen hun ongelijk kunnen en lieve woordjes nodig hebben om die wetenschap te verlichtenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
![]()
Vrouwen doen dat dus ook onderling, erg irritant idd. Meestal zeg ik "ja lieverd?' of discussier ze helemaal de tyfus tot ze smeken om genadeBij die types is dat vaak ook wel makkelijk.
ik welquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:38 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan had je een makkelijker sexleven gehad?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 16:54 schreef Linlinlin het volgende:
Daar heb ik dus bij één persoon last van, alleen dat is een jongen!
Was het lekker ?quote:
Goeie klacht. Echter, hier had je moeten stoppen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:27 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vind ik dus altijd irritant. Ben je in discussie met een vrouw, zeggen ze voordat ze aan hun argument beginnen "maar lieve schat...". En dan vooral op zo'n heel belerende toon. Waarom?
Sadness.quote:Denken ze dat ik dan eerder luister omdat ze me lief vinden? Of vinden ze dat ook echt en is het een uitnodiging om het bed te delen?
Ja dat is eigenlijk sowieso al een verloren zaakquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:50 schreef zovty het volgende:
Hahahahahahaha, TS gaat met vrouwen in discussie..
Ik herinner mij iets heel anders ...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:47 schreef Linlinlin het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik zag je bij de bushalte staan
Cool.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:29 schreef Fascination het volgende:
Heel vervelend inderdaad als vrouwen dat zeggen. Ik zou nooit het woord 'schat' tegen een man kunnen zeggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |