abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2009 @ 01:58:10 #26
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69315823
Ik was ook zwaar gefrustreerd op mijn 19e. En dat ben ik nogsteeds met een leeftijd rond de 30. Wat mij opvalt is dat het echt een kwestie is van veel geluk ook, juiste plaats juiste tijd ofzo. Dus blijf zoeken en blijf hameren. Tijd is kostbaar. Ik heb de meest rare goofs/nerds van mijn oude scholen tien jaar later met een mooi meisje zien rondlopen. Dus het kan dus wel. En ander word je zoals mij.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69324483
Wat de meeste al zeggen, fake je zelfvertrouwen gewoon eerst. Dan kom je vanzelf interessant over en dan is het opletten of iemand intresse toont. Rustig er op afstappen even voorstellen en gesprek beginnen het is eigelijk heel simpel en het gaat echt vanzelf. Tevens moet je nooit bang zijn een blauwtje te lopen of dat je het verkeerd aanpakt, als je het niks probeert kom je ook niet verder.
pi_69341035
Stoer zijn begint met onverschillig kijken!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69341119
je kan beter 10 keer een blauwtje lopen dan jezelf gaan veranderen voor een persoon die je leuk vind

stap op een meid af en meld meteen je "minpunten" dan weet ze in igg dat je eerlijk bent

Beter een olifantenhuid kweken dan een andere persoonlijkheid waar je niet mee eens bent!
Thank Drunk I'm a Goddess!
  zondag 24 mei 2009 @ 01:08:21 #30
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69341168
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Stoer zijn begint met onverschillig kijken!
Ik kijk ook onverschillig, alsof de hele tent niet leuk is maar doe het niet met opzet. mijn smoel is gewoon scheef gegroeid.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_69342231
Heb ik ook soms een beetje last van (gehad)
Gewoon doen waar je zelf zin in hebt en je niks aantrekken van anderen is 't beste, zolang het niet té gek word.
pi_69342249
quote:
Op zondag 24 mei 2009 01:05 schreef prupke het volgende:
je kan beter 10 keer een blauwtje lopen dan jezelf gaan veranderen voor een persoon die je leuk vind

stap op een meid af en meld meteen je "minpunten" dan weet ze in igg dat je eerlijk bent

Beter een olifantenhuid kweken dan een andere persoonlijkheid waar je niet mee eens bent!
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, zoals mijn vader dat zegt
pi_69356200
Ga op een vechtsport, (kick)boxen bijvoorbeeld. Je zelfvertrouwen groeit binnen een paar lessen van 0 naar 100. Als je dat te veel vind, doe fitness oid

[ Bericht 37% gewijzigd door julian6 op 24-05-2009 17:49:58 ]
pi_69358538
als ik bijv. in een disco sta en een meisje lijkt me wel interessant. Hoe weet ik dan of ze mij ook leuk vind en wat moet ik dan doen, erheen gaan ofzo? En wat moet ik zeggen?
pi_69371694
Je moet bij elk leuk meisje dat je ziet gewoon hoi zeggen. Alleen maar hoi, dat heb ik ook gedaan. Na een tijdje krijg je wel reacties, goedschiks of kwaadschiks. Het maakt niks uit, want het belangrijkste dat het contact met vreemden dan gelegd is. Je weet dan meteen hoe het voelt om met vreemde mensen te praten.
Langzaam moet je het uitbouwen naar hoi alles goed. Je zal steeds vaker een reactie terug krijgen. Ook moet je dan iets brutaler worden. Na een tijdje wordt het "hej neuken?"

Het komt allemaal wel goed goed. gewoon 1 keer helemaal los gaan en dan is het een stuk gemakkelijker.
pi_69420733
Je moet gewoon keihard op je smoel durven te gaan (figuurlijk natuurlijk).
Zo deed ik het ook en met geluk liep ik mijn (nu ex) eerste vriendin tegen het lijf.
Heb moed, heb durf, laat zien wie de baas is in de tent, maar toch vooral durf ervoor te gaan en laat zien dat je zelfvertrouwen hebt lange zinnen
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:12:50 #37
152953 Sanderrrr
De r bleef hangen
pi_69421088
quote:
Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef bikk het volgende:
als ik bijv. in een disco sta en een meisje lijkt me wel interessant. Hoe weet ik dan of ze mij ook leuk vind en wat moet ik dan doen, erheen gaan ofzo? En wat moet ik zeggen?
Kijk naar haar en als ze terug kijkt kan je wel zien of ze gaat lachen of lelijk gaat kijken en om gaat draaien.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:18:23 #38
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_69421269
als ze je de nek geven dat doet zo een pijn man. kunnen ze je net zo goed slaan vind ik.
leuke tips voor mij in de laatste posts. begin met 'hoi' dus en uitbouwen.
  dinsdag 26 mei 2009 @ 16:32:54 #39
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_69421721
Shit verwijderd,

TS, hoe staat het ermee \
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
pi_69422261
Doe dingen waarmee je je zelfbeeld omhoog kunt krijgen, zoals bijvoorbeeld naar een sportschool gaan, mooie kleren kopen, een hip nieuw kapsel nemen. En jezelf voorhouden dat je er echt wel mag zijn, dan komt het wel goed.

Ik kan mezelf als voorbeeld gebruiken, een jaar geleden was ik best wel een kansloze loser zonder vrienden , en nu heb k al een vriendin gehad, en van het weekend heb ik zomaar ineens een meisje versierd terwijl ik er niet eens echt op uit was Ging vanzelf, en dat gebeurt bij jou ook als je gewoon zelfverzekerd, rechtop en mensen vrolijk aankijkend de disco in komt lopen.
pi_69423961
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef bikk het volgende:
Dag jongens en meisjes,

ik open dit topic omdat ik nogal een probleem heb (vind ik). Ik ben 19 en heb nog nooit met een meisje gezoend, laat staan met een meisje dat ik niet ken heb gedanst. Dit komt omdat ik (bijna) geen zelfvertrouwen heb. Wat kan ik hieraan doen??

mvg
elke dag tegen jezelf zeggen dat je zelfvertrouwen hebt en meisjes je leuk vinden, helpt zeker, je straald het dan ook uit
pi_69450666
Niet focussen op het zoenen. Wees gewoon jezelf. Praat over dingen die je interesseren (voor hogere succesfactor dingen die haar ook interesseren ), geef het tijd. Ben nu 26, geen vaste vriendin, sta ook al een tijdje droog, maar het doet me niets. Maar ja. De hormonen gieren niet meer zo erg als 10 jaar geleden. Relax. Wees jezelf. Focus niet op het intieme maar gewoon op het vrienden zijn. Dan komt de rest vanzelf als de vonk overspringt. Zo niet, jammer. Voel je een weekje rot, kom er sterker uit en rinse and repeat. Geef het tijd. Als je ouder wordt wordt je vanzelf zelfverzekerder. Je zal vooral een sprong maken zodra je de middelbare school afmaakt, omdat je omgeving dan opeens veel volwassener wordt.
pi_69451517
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ja maar dat is voor hem juist waarschijnlijk het moeilijkste deel !

Je hoeft niet meteen op iemand af te stappen, zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden en mocht je dan een keer een meisje zien staan dat je wel interessant vindt geef d'r dan even een glimlach en kijk haar net iets langer aan dan je anders zou doen.. Merk je dat ze later weer een tijdje naar jou kijkt bijvoorbeeld dan weet je dat het goed zit en dan kun je gemakkelijk even hoi gaan zeggen, je hoeft niet meteen een gesprek te voeren over de zin van het leven maar laat gewoon zien dat jij het naar je zin hebt en dat je open staat voor leuke contacten!
Goede post.
  donderdag 28 mei 2009 @ 09:02:37 #44
255099 Kreuze
Leven is een keuze.
pi_69480202
Wees je zelf en door een kwestie van dingen doen kweek je zelf vertrouwen.
Als je links kijkt, zie je rechts niks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')