Ik kijk ook onverschillig, alsof de hele tent niet leuk is maar doe het niet met opzet. mijn smoel is gewoon scheef gegroeid.quote:Op zondag 24 mei 2009 01:01 schreef zhe-devilll het volgende:
Stoer zijn begint met onverschillig kijken!
Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven, zoals mijn vader dat zegtquote:Op zondag 24 mei 2009 01:05 schreef prupke het volgende:
je kan beter 10 keer een blauwtje lopen dan jezelf gaan veranderen voor een persoon die je leuk vind
stap op een meid af en meld meteen je "minpunten" dan weet ze in igg dat je eerlijk bent
Beter een olifantenhuid kweken dan een andere persoonlijkheid waar je niet mee eens bent!
Kijk naar haar en als ze terug kijkt kan je wel zien of ze gaat lachen of lelijk gaat kijken en om gaat draaien.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:53 schreef bikk het volgende:
als ik bijv. in een disco sta en een meisje lijkt me wel interessant. Hoe weet ik dan of ze mij ook leuk vind en wat moet ik dan doen, erheen gaan ofzo? En wat moet ik zeggen?
elke dag tegen jezelf zeggen dat je zelfvertrouwen hebt en meisjes je leuk vinden, helpt zeker, je straald het dan ook uitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:58 schreef bikk het volgende:
Dag jongens en meisjes,
ik open dit topic omdat ik nogal een probleem heb (vind ik). Ik ben 19 en heb nog nooit met een meisje gezoend, laat staan met een meisje dat ik niet ken heb gedanst. Dit komt omdat ik (bijna) geen zelfvertrouwen heb. Wat kan ik hieraan doen??
mvg
Goede post.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor hem juist waarschijnlijk het moeilijkste deel!
Je hoeft niet meteen op iemand af te stappen, zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden en mocht je dan een keer een meisje zien staan dat je wel interessant vindt geef d'r dan even een glimlach en kijk haar net iets langer aan dan je anders zou doen.. Merk je dat ze later weer een tijdje naar jou kijkt bijvoorbeeld dan weet je dat het goed zit en dan kun je gemakkelijk even hoi gaan zeggen, je hoeft niet meteen een gesprek te voeren over de zin van het leven maar laat gewoon zien dat jij het naar je zin hebt en dat je open staat voor leuke contacten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |