het is niet echt dat ik naar een bepaald nivo wil ofzo... Kijk, als ik met me kameraden naar een discotheek ga ofzo heeft iedereen gelijk al een meisje. Dan zit ik maar wat aan de zijkant zeg maar... Daar heb ik eigenlijk geen zin meer in ...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
Naar wat voor een niveau van zelf vertrouwen wil je stijgen?
1. Witte sokken
2. Zwarte sokken
3. Player
4. Loverboy
5. Pimp
hmm dat zou wel kunnen, maar toch. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik de eerste stap moet zetten...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:05 schreef Pencile het volgende:
Zelfvertrouwen krijg je niet zomaar, dat moet worden opgebouwt.
Je moet gewoon ergens beginnen en dan geld gewoon 'fake it till you make it'.
Hoe moet een meisje nou weten dat jij nog nooit met een ander meisje hebt gezoend? Dat ruiken ze echt niet hoor.
Je hebt blijkbaar genoeg vrienden die het wel kunnenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef bikk het volgende:
[..]
hmm dat zou wel kunnen, maar toch. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik de eerste stap moet zetten...
Gewoon de eerste stap zetten, die meid zie je toch niet meer terug waarschijnlijk dus what's to lose?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:08 schreef bikk het volgende:
[..]
hmm dat zou wel kunnen, maar toch. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik de eerste stap moet zetten...
Kijk hoe je vrienden het aanpakken, of vraag het aan 1 van je maten hoe ze het doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:06 schreef bikk het volgende:
[..]
het is niet echt dat ik naar een bepaald nivo wil ofzo... Kijk, als ik met me kameraden naar een discotheek ga ofzo heeft iedereen gelijk al een meisje. Dan zit ik maar wat aan de zijkant zeg maar... Daar heb ik eigenlijk geen zin meer in ...
Ja maar dat is voor hem juist waarschijnlijk het moeilijkste deelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gewoon de eerste stap zetten, die meid zie je toch niet meer terug waarschijnlijk dus what's to lose?
Speed/Pep ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:21 schreef Kingside het volgende:
Alcohol wil je wel eens zelfvertrouwen geven, en wanneer een schaap over de dam is volgt de rest.
bedankt voor deze postquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor hem juist waarschijnlijk het moeilijkste deel!
Je hoeft niet meteen op iemand af te stappen, zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden en mocht je dan een keer een meisje zien staan dat je wel interessant vindt geef d'r dan even een glimlach en kijk haar net iets langer aan dan je anders zou doen.. Merk je dat ze later weer een tijdje naar jou kijkt bijvoorbeeld dan weet je dat het goed zit en dan kun je gemakkelijk even hoi gaan zeggen, je hoeft niet meteen een gesprek te voeren over de zin van het leven maar laat gewoon zien dat jij het naar je zin hebt en dat je open staat voor leuke contacten!
Alcohol maakt je wel losser waardoor je dingen doet die je normaal niet doet. Dan kan hij er misschien achter komen dat het helemaal niet zo moeilijk is om een dame te versieren.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:25 schreef raaavi het volgende:
[..]
Speed/Pep ook
Ben je gelijk een stuk vlotter kwa babbel.
alsof drugs de oplossing moet zijn
Nah, dan word hij zo afhankelijk van Alcohol. Hoe moet het dan buiten cafe's/clubs om?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Kingside het volgende:
[..]
Alcohol maakt je wel losser waardoor je dingen doet die je normaal niet doet. Dan kan hij er misschien achter komen dat het helemaal niet zo moeilijk is om een dame te versieren.
Goede tip, deze kan je nemen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor hem juist waarschijnlijk het moeilijkste deel!
Je hoeft niet meteen op iemand af te stappen, zorg gewoon dat je een leuke avond hebt met je vrienden en mocht je dan een keer een meisje zien staan dat je wel interessant vindt geef d'r dan even een glimlach en kijk haar net iets langer aan dan je anders zou doen.. Merk je dat ze later weer een tijdje naar jou kijkt bijvoorbeeld dan weet je dat het goed zit en dan kun je gemakkelijk even hoi gaan zeggen, je hoeft niet meteen een gesprek te voeren over de zin van het leven maar laat gewoon zien dat jij het naar je zin hebt en dat je open staat voor leuke contacten!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:29 schreef Kingside het volgende:
[..]
Alcohol maakt je wel losser waardoor je dingen doet die je normaal niet doet. Dan kan hij er misschien achter komen dat het helemaal niet zo moeilijk is om een dame te versieren.
©quote:Speed maakt de gebruiker tijdelijk energievol, vrolijk en zelfverzekerd. De zelfkritiek verdwijnt en het praten gaat gemakkelijker en vlotter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |