quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef purplerose het volgende:
wie van ons durft goatse via de fax te sturen?
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goedquote:Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou (Live @ Giel)
liefst met een komkommer in der bekkiequote:
ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Het is dat ik geen fax apparaat heb
internet heet datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Het is dat ik geen fax apparaat heb
Ik wist niet dat hier ook ene Desiree zat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat iemand dees als avv wilttoepasselijk bij guus meeuwis
Tja, hij is niet vanwege zn looks bekend geworden, dus hij zal dan wel talent hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goed.
Guussie kan best lekker zingen hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goed.
Michiel en Domien en als die niet kunnen Rudy, Kevin of Tjibbe en als die niet kunnen Roel en Sirolfquote:
Aandoenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Ahh, wat lief, Tjibbe was Gerard net aan het vlooien
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel en Domien en als die niet kunnen Rudy, Kevin of Tjibbe en als die niet kunnen Roel en Sirolf
Ik dacht vanwege zijn liedje opgenomen in de treinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, hij is niet vanwege zn looks bekend geworden, dus hij zal dan wel talent hebben
Geef die arme jongen een zakje chipsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Ahh, wat lief, Tjibbe was Gerard net aan het vlooien
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege zijn liedje opgenomen in de trein.
Echt een topzangerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Guussie kan best lekker zingen hoor!
Oja, die hoort er natuurlijk ook bijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.
Schijnt ook een hitje te zijn geweest idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een topzanger. Misschien maar eens naar het songfestival sturen?
Niet gezien, maar alles ten zuiden van de Maas is kut, tenzij het Limburg of Belgie heet, dus het komt nooit meer goed met Feyenoordquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whehe![]()
Toevallig net nog Netwerk gezien? Ging over F'nerd en of het nog goed komt met ze
Ik denk niet dat Guus zich daarvoor leent..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een topzanger. Misschien maar eens naar het songfestival sturen?
Duidelijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Niet gezien, maar alles ten zuiden van de Maas is kut, tenzij het Limburg of Belgie heet, dus het komt nooit meer goed met Feyenoord
Nou..... ik zou dat niet te hard zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Guus zich daarvoor leent..
Ik zou ook je toetsenbord ff vervangen, als ik jou wasquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef Againzender het volgende:
ikm ga even kaas serveren, en d tomaten water geven
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dankzij Twitter werd ik er even aan herinnerd dat ik het hier nog niet had gepost.
2 uur maar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:00 schreef Brennel het volgende:
Vannacht komt m'n meisje weer terug uit Parijs![]()
Vanaf haar is het maar ruim 2 uur treinen, misschien begin juli (als ik een week bij haar ben) een dagje die kant op
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Marc63 het volgende:
Lol! Die laatste reacties
http://barrypaf.hyves.nl/(...)id=7VJ1KG6HD8KKCWOOW
Ze woont in Gent. Via Brussel ben je met 2 uur en 11 minuten in Parijsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
2 uur maar?Ze woont op de grens met België
Ah, dan zit je idd helemaal in de buurtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ze woont in Gent. Via Brussel ben je met 2 uur en 11 minuten in Parijs
Ohhhhh ik ben niet lievv!quote:
doit het prema hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou ook je toetsenbord ff vervangen, als ik jou was.
Ik denk dat ie dan ondersteboven ligtquote:
ben beetje tegendraads vandaag hequote:
Hilarisch jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:08 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is de schuldige van die tweet van die 301 tweets
jazeker wel, dat verergert mijn bui blijkbaarquote:
tikt lastig in zo'n toestan op een minilaptopquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de verkeerde letters aan bepaalde toetsen gekoppeld.
Oh, okay. Das kudquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
jazeker wel, dat verergert mijn bui blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |