quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:42 schreef purplerose het volgende:
wie van ons durft goatse via de fax te sturen?
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goedquote:Guus Meeuwis - Dat Komt Door Jou (Live @ Giel)
liefst met een komkommer in der bekkiequote:
ik helaas ook nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Het is dat ik geen fax apparaat heb
internet heet datquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
!
Het is dat ik geen fax apparaat heb
Ik wist niet dat hier ook ene Desiree zat?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat iemand dees als avv wilttoepasselijk bij guus meeuwis
Tja, hij is niet vanwege zn looks bekend geworden, dus hij zal dan wel talent hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goed.
Guussie kan best lekker zingen hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga weg, dit is afkomstig van een live opname? Angstig goed.
Michiel en Domien en als die niet kunnen Rudy, Kevin of Tjibbe en als die niet kunnen Roel en Sirolfquote:
Aandoenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Ahh, wat lief, Tjibbe was Gerard net aan het vlooien
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Michiel en Domien en als die niet kunnen Rudy, Kevin of Tjibbe en als die niet kunnen Roel en Sirolf
Ik dacht vanwege zijn liedje opgenomen in de treinquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Tja, hij is niet vanwege zn looks bekend geworden, dus hij zal dan wel talent hebben
Geef die arme jongen een zakje chipsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Ahh, wat lief, Tjibbe was Gerard net aan het vlooien
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik dacht vanwege zijn liedje opgenomen in de trein.
Echt een topzangerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:51 schreef purplerose het volgende:
[..]
Guussie kan best lekker zingen hoor!
Oja, die hoort er natuurlijk ook bijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.
Schijnt ook een hitje te zijn geweest idd.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:53 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Daarvoor kwam nog die plaat over een nacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |