Dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:51 schreef -Mellow- het volgende:
Gamba's gemarineerd in knoflook, olijfolie en gerookte paprikapoeder dan in de pan met een spaanse peper en een bende peterselie erover. Daarbij Turkse herderssalade en Turks brood
Gebruik je die gamba's gepeld of ongepeld?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef Butterfly91 het volgende:
Wat stokbrood met kruidenboter en wat vlees dat nog over was van de bbq gisteren. Een doorbraak![]()
gepeld. Met dit gerecht eet het niet echt lekker om ze achteraf nog te pellenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:57 schreef Curiosity het volgende:
[..]
Gebruik je die gamba's gepeld of ongepeld?
Oké, thanksquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:10 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
gepeld. Met dit gerecht eet het niet echt lekker om ze achteraf nog te pellen
Lekker soppen met broodquote:
Wat een wauze combiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Zo-is-dat het volgende:
Nu sushi, straks rabarberkruimeltaart toe!![]()
()
waarom bevroren?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef minilot het volgende:
Ik gooi *nu* yoghurt, aardbeien, honing en bevroren banaan in de blender.
Slurp!
Ik ben er ook heel blij mee! Ik dacht al twee jaar dat mijn blender stuk was, en nu blijkt -ie dat helemaal niet te zijn! Ik wilde 'm vandaag eindelijk eens weggooien, en ik dacht, toch nog eens even proberen.. En BRRRROEEEM!quote:
Net een vleessalade opquote:Op zondag 24 mei 2009 04:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Huzarenslaatje en bugles als nachtsnack
Dit recept sprak mij ook aan, ga ik ook een keer maken.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Dit recept uit de Allerhande
Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
[ afbeelding ]
Ziet er ook echt heerlijk uit zeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:59 schreef golfer het volgende:
Dit recept uit de Allerhande
Heerlijk en zeker voor herhaling vatbaar.
Nu krijg ik hongerquote:Op zondag 24 mei 2009 18:41 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
Net gegeten.
Gebakken mosselen, friet, salade, knoflooksaus van Simonis.
Ik ga andijviestamppot maken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil iets kant en klaars maar wel gezond... iemand ideeen?
Ben zo klaar met werken dus dan moet ik al naar de supermarkt
Oeh, daar zou ik ook wel trek in hebben. Maar ja, ik heb nog twee liter zelfgemaakte tomaten/geroosterde paprikasoep in de koelkast staan, dus die moet ik eerst opmaken vanavond.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:33 schreef DarkElf het volgende:
vanavond ga ik grillen; paprika, courgette, champignons... pijnboompitjes erover en wat lekkere balsamico. Erbij een kogelbiefstukje...
Nou, die tomaatjes zijn mislukt, helemaal aangebrandquote:Op woensdag 27 mei 2009 11:38 schreef -Mellow- het volgende:
Vanavond een van mijn favourites: Osso buco![]()
Daarbij salade met sla, rucola, ovengedroogde tomaatjes ( nooit gedaan, wilde dat toch wel eens proberen), buffelmozzarella, olijfolie en witte balsamico. Turks brood erbij.
Ach, het is nog geen hoogzomer, eerder herfst dus dat zal best smaken.quote:Op donderdag 28 mei 2009 11:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik denk dat ik maar snert ga maken,gewoon omdat het leuk is en omdat het lekker is
180 graden fahrenheit, ja!quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:07 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nou, die tomaatjes zijn mislukt, helemaal aangebrand
@ minilot: hoe doe jij het? Ik heb namelijk gedaan wat er in dat recept stond dat je laatst postte
Denk dat de oven te hoog stond @ 180 graden.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 15:45 schreef minilot het volgende:
[..]
180 graden fahrenheit, ja!![]()
Volgende keer even proberen met je oven op 80 graden celcius.
Dat had ik net ook! Heb alleen ook wat suiker nog over de appel gedaanquote:
Daar had ik ook last van. Gevolg: magnetronpannenkoeken met jam die over datum was. Morgen na 't werk toch maar even boodschappen doenquote:Op donderdag 28 mei 2009 18:51 schreef skadhd het volgende:
Tonijn en een bakje zoetzuur ernaast.
Ik heb echt niks in huis.
Met dit weer, joh?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:14 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Stampot hutspot met een laagje gesmolten kaas en een slavink.
Ik moest ook een grote afwas, dus heb maar een salade gehaaldquote:Op vrijdag 29 mei 2009 17:44 schreef .txt het volgende:
Eerst een paupergrote afwas doen... daarna zien we wel verder.
Niet lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2009 16:28 schreef Raissa het volgende:
Siciliaanse pasta ovenschotel van honig. Ben benieuwd of het een beetje smaakt..
Varkenshaas moet ik minimaal 1x per week hebben anders word ik ongelukkig.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:21 schreef Xennia het volgende:
Varkenshaas van de grill met satesaus, aardappeltjes in schil en komkommersalade.
Toe een milkshake mango.
Ik vond varkenshaas keilekker, en laatst ging ik dat eindelijk weer eten.. maar toen had m'n vriendje karbonades gekochtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Varkenshaas moet ik minimaal 1x per week hebben anders word ik ongelukkig.![]()
Mja ik koop ook nooit karbonades...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:32 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik vond varkenshaas keilekker, en laatst ging ik dat eindelijk weer eten.. maar toen had m'n vriendje karbonades gekochtEn dat vond ik zo vies, dat ik daardoor nu geen zin meer in varkenshaas heb
maar eerst nog even een yoghurtshake met banaan en maplesyrupquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:57 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben nu lahmacun aan het maken. Daarbij een frisse rucolasalade
Kijk zo hoort het.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:28 schreef DarkElf het volgende:
Voor de lunch maak ik een gegrilde kip salade met oa little gem sla, radijs, gegrilde kip (), avocado, kerstomaatjes en bieslook, met een dressing van knoflook, karnemelk, light mayo en peper en zout.
Vanavond eten we rib eye met ovenfrietjes en appelmoes
Als ontbijt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:46 schreef Isabeau het volgende:
Net lekker tortilla's gemaakt en opgegetenAlleen doe ik die dingen altijd veel te vol en dan rollen ze zo slecht op
tis een salade van bladspinzaie, geitenkaas, zongedroogde tomaatjes, walnoten, appel, komkommer en honing-mosterd dressing gewordenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:07 schreef draculettetje het volgende:
ik heb zin in een zomerse salade, ga eens opzoek naar een lekker recept daarvoor
Mango was knoerthard.quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:18 schreef minilot het volgende:
Perssinaasappels, passievrucht, mango en ijsblokjes. Hallo smoothie!
Toch niet zo verrassend dat dat lekker is?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:36 schreef vaagsel het volgende:
Net lenteuitje aangebakken, daarna ei erop gebakken en op brood met wat runderrookvlees. Verrassend lekkere combinatie!
Truequote:Op woensdag 3 juni 2009 15:19 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Toch niet zo verrassend dat dat lekker is?
sorry hoor maar vind je dat niet een beetje triest?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef tompie63 het volgende:
Wij eten standaard elke dag broodje hamburgers, soms wat groente er bij maar dat komt niet vaak voor..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmmmmmm heerlijk van MORA
zeker van die pre-fab dingen. Dat gaat toch vervelen?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 09:43 schreef MrKawada het volgende:
[..]
sorry hoor maar vind je dat niet een beetje triest?
ja, natuurlijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:43 schreef tompie63 het volgende:
Wij eten standaard elke dag broodje hamburgers, soms wat groente er bij maar dat komt niet vaak voor..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mmmmmmm heerlijk van MORA
dat ziet er echt super lekker uit (al zal ik het wel zonder komkommer doen, want dat lust ik niet, met bieslook en creme fraiche moet 't ook kunnen denk ik? )quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef MrKawada het volgende:
Zelfgemaakt brood, kipburger en saus:
[ afbeelding ]
meer pics hier
vetzakquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:11 schreef boem-dikkie het volgende:
Pizza met tonijn, pizza met salami en pizza met mozzarella.
Thanksquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat ziet er echt super lekker uit (al zal ik het wel zonder komkommer doen, want dat lust ik niet, met bieslook en creme fraiche moet 't ook kunnen denk ik? )
Lijkt net alsof dat uit de Allerhande komt, alleen minder scherp.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:12 schreef MrKawada het volgende:
Zelfgemaakt brood, kipburger en saus:
[ afbeelding ]
meer pics hier
bieslook kan ook in yoghurt.. of als ik het meer tzaziki-achtig zou maken, dan lust ik 't welquote:Op vrijdag 5 juni 2009 21:19 schreef MrKawada het volgende:
[..]
Thanks
Dat is wel heel vettig! Maar wel lekker jadenk ik
ohh heb ik ook ooit eens een recpt voor gehad, met bietjes, rucola en kaas (vegetarisch recept) de combi kaas/biet klinkt heel vies maar het was zo lekker!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef minilot het volgende:
Bietjesrisotto!
In mijn bietjesrisotto zaten (behalve bietjes) uien, bleekselderij, knoflook, roséwijn, roomboter en een enorme handvol Parmezaanse kaas. Het was ontzettend lekker! En heel erg paars!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 18:05 schreef computergirl het volgende:
[..]
ohh heb ik ook ooit eens een recpt voor gehad, met bietjes, rucola en kaas (vegetarisch recept) de combi kaas/biet klinkt heel vies maar het was zo lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |