Oeh, ga je daar even de fout inquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:38 schreef Rnnz het volgende:
You rocked my world you know you did, and everything I'm gonna give (8)
Sttt, niet zo hard.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Oeh, ga je daar even de fout in![]()
Het is "...and everything I own I give"![]()
Het beste kan je op City Airport vliegen, ligt pal naast de O2, daarentegen vliegen de prijsvechters niet op dat vliegveld. Dan kom je al heel snel uit op bijvoorbeeld Gatwick of Stansted. Ik vlieg heen op Gatwick en terug vanaf Stansted.quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Enige idee wat een goedkoop hostel in de buurt van de O2 arena is, en op welk vligveld kan je het best vliegen?
quote:Michael Jackson raakt oor kwijt
van onze redactie
AMSTERDAM - FOTO - Om zijn neus te kunnen behouden moest Michael Jackson helaas andere lichaamsdelen opofferen...
Stukken huid en kraakbeen van Michael's oor zijn gebruikt om ervoor te zorgen dat zijn neus niet in elkaar zou vallen. Hierdoor is de zanger bijna zijn halve oor kwijtgeraakt.
Meestal weet Jacko de 'schade' te verbergen onder zijn lange haar, maar een paar dagen geleden werd het resultaat pijnlijk duidelijk...
Tja, met close up zie je wel een vreemd oor...quote:
Is het gewoon de walgelijke mentaliteit van Amerikanen (dat overdreven gedoe) of om gewoon continue bad publicity tegen te gaan. Ik weet het niet...quote:Another amazing day with MJ. He has been an inspiration from day one. His heart and imagination are in every part of THIS IS IT! Peace out!ongeveer 8 uur ago from web
En zelfs dan kan er een impersonator worden ingehuurd omdat MJ het niet aan kan.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Hij kan het nu toch niet meer maken (1.5 maand) om een concert af te zeggen?![]()
Toch geloof ik het pas als ik in de O2 Arena stazit.
Bron?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:40 schreef matthijst het volgende:
Quincy Jones will miss Michael Jackson’s debut in London on July 13th. He might turn up at some point to see Jackson. But the producer of “Thriller” and Jackson’s other big hits doubts the performer will do all 50 shows for which tickets have been sold.
Daarentegen, hoe vaak heeft Roger Friedman het wel niet bij het verkeerde eind gehad? Hij is niet voor niets ontslagen bij Foxquote:Op maandag 15 juni 2009 21:13 schreef matthijst het volgende:
Roger Friedman.
Ja, inderdaad, de onbetrouwbare Friedman die 2 weken voordat Jackson het aankondigde al zei dat hij de eerste concerten zou verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:1.j5 meledy was practice bt mike doesnt seem to into doin it this time around.
2.bad will be performed bt not every night
3. break of dawn was practiced bt not sure it will be performed. michael still has his voice my source said sounds alot betta now then it sounded in the recent years .
4. michael over sings the music at rehersals
5. the opening song no one knos yet besides michael he doesnt want it leaked bt source say it might be thriller and ghost mix or wanna be startin sumthn
6.new music is rehersed bt only the instrumentals wen practiced with the back up dancers but when michael practices by him self wit the band he does the vocals 2.
7.michael hasnt slowed down at all source says he moves like how he should have Bower movin durin histor tour.
8. stranger in moscow was practiced and performed . source says his danceing number durin it is betta than historys and historys was very guud if i might add
9.MICHAEL DOESNT WANT TO MIM NE SONGS THIS TIME AROUND SO HE MIGHT NOT PERFORM A CERTAIN SONGS JAM BT IT WAS REHERSED THOW AND SOURCE SAYS MICHAEL SOUNDS GUUD SINGING IT LIVE MISSES A COUPLE WORDS BT SOUNDS GREAT BT MIKE WANTS IT TO BE PERFECT.
10.THIS IS IT 50 DATE TOUR ISNT THE ONLY TOUR MICHAEL DOIN ALL BACK UP DANCER WERE HIRED AND SIGNED A CONTACT FOR 3 YEARS SO I GUESS YALL KNO WAT THAT MEENS .
11.BONUS FACT =SOURCE OVER HERD MIKE SAY IT CANT END IN LONDON WE GOTTA TAKE OVA THE WORLD BEFOR IAM DONE .quote:OK I JUST GOT OFF THE FONE WITH MY SOURCE HE JUST TOLD ME SUM NEW THINGS
1. MIKE BEEN REHERSIN SCREAM WIT A GIRL BACK UP DANCER TOMIMIC THE VIDEO IN SUM NEW FOR FORM FOR THIS IS IT . QUOTE(JANET HASNT FULLY AGREED TO DO IT YET BCZ OF BUSY SCHEDULE BT ONE SHOW IS VERY POSSIBLE )
2.EARTH SONG WILL BE PERFORMED SPECIAL EFFECT ARE LIGHTNING REAL LIGHTNING GROWIN GRASS WIND ..QUOTE FROM SOURCE ( THE SPECIALS EFFECTS MIGHT SOUND STUPID WEN UR READING ABOUT IT BUT WHEN U SEE IT IN PERSON U WILL LOVE IT )
3.MICHAEL TURNED DOWN CHRIS BROWN DUET ON STAGE DURING THIS IS IT . SOURCE IS CLOSE WITH CB . CB IS THE ONE WHO TOLD MY SOURCE
4.MICHAEL WILL BE SINGIN WHAT EVER HAPPENS WIT JUST HIM AND A GUITERIST... QUOTE FROM SOURCE(HE SOUND SO GREAT HIS VOICE IS CLEAR NICE ITS SO SMOOTH WHEN HE PERFORMS IT . IT SOUND BETTA LIVE THEN ON THE CD .
5.PRINCE MICHAEL WILL NOT BE PERFORMING WITH HIS DAD ON THE TOUR LIKE RUMOURED QUOTE FROM SOURCE(THAT BOY CAN MOVE BT MICHAEL DAUGTER CAN MOON WALK BETTA THEN BOTH THE BOYS ISNT THAT CRAZY )
6.FOR THRILLER THE ZOMBIES WILL BE COMMIN OUT FROM THE CROWD AND THE COSTUMES LOOK REALER THEN EVER.
7.MICHAEL IS CHOOSIN A SONG HE HASNT PERFORMED YET LIVE SOURCE ONLY HERD N SEEN HIM ONLY REHERS 2 AND THEY ARE .... TRIPP OVA ME ,SPEECH LESS
8.THE HOLE PROCESS OF THIS IT WILL BE TURNED INTO A REALITY SHOW DURING THIS IS IT OR AFTER THE FIRST LEG .. LOL I THINK 8 FACTS IS ENUFF I STILL HAVE MORE JUST DONT FEEL LIKE TYPIN NE MORE AND SUM PEOPLE DNT APPRECIATE MY THREADS HATERS LOL
new spoilers......quote:1. heart break hotel will be performed
2.beyonce will be doin a duet with michael on one of the nights not confirmed yet on which date
3.new video is in the wrks for new song back up dancers are frm the shows will be in the video . video will premiere the 1st night show ....enjoy my spoilers bcz they are true .. what u read is what my source sees and heres and remember my source is part of t.i.
Veronica Top 1000 aller tijden. Staan ook verzamelalbums in....quote:Op woensdag 17 juni 2009 00:30 schreef Xaobotnik het volgende:
Inderdaad ook net effe gedaan. Toch heerlijk om te luisteren en zien.
Nu trouwens Dirty Diana op VeronicaFM. Blijft toch iets speciaals houden...edit: en gevolgd door Beat It....vreemd. Twee jaren '80 hits, maar toch.
Welk verzamelalbum was het dan? HIStory, Ultimate Collection, King of Pop, The Essential..., Number Ones, The Hits, Greatest Hits. Of misschien al de nieuwe? > The Collection?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:01 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Veronica Top 1000 aller tijden. Staan ook verzamelalbums in....
Maar je hebt toch al geboekt? Of niet?quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:38 schreef Koploperkopper het volgende:
Afgelopen nacht kwam Thriller (de lange uitvoering) nog even voorbij op MTV.
Heb er zin 'an.
Zag alleen wel dat er nog maar 4 stoelen beschikbaar zijn met nog meer dan een maand te gaan, op mijn vlucht naar LCY. Hoop niet dat we op standby worden geplaatst.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 12:43 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Maar je hebt toch al geboekt? Of niet?
Maar waarom zetten ze jou dan op die lijst? Jij was toch op tijd met boeken?quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:10 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]Maar als ze overboeken willen ze je nog wel eens op de standbylijst zetten. Meestal bieden ze je dan een nacht in 1 van de hotels op Schiphol aan, een fatsoenlijke som geld en een ticket op de volgende vlucht. Normaal neem ik daar genoegen mee, maar de 26e even niet.
![]()
Heb immers maar 3-3.5 uur de tijd van landing tot begin van het concert. Denk dat we maar een taxi naar het hotel pakken, taxi laten wachten, snel inchecken, troep dumpen en met de taxi naar de O2 Arena, kijken hoever we komen en de rest lopen.
hehe, nog nooit gevlogen? Luchtvaartmaatschappijen (voornamelijk de low budget) hebben er zo nu en dan nog wel eens een handje van om meerdere boekingen toe te laten dan eigenlijk kan, waardoor sommige mensen overboekt zijn. Erg lullig, maar gelukkig ben ik volledig ingewerkt op dat stukje materie vanwege m'n werkquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar waarom zetten ze jou dan op die lijst? Jij was toch op tijd met boeken?
Heartbreak Hotel moet ie zeker weten gaan spelen, wat een gaaf nummer is datquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:45 schreef Rnnz het volgende:
Remember, my babbbbbyyy
Na ruim twintig jaar afwezigheid weer in Londen? Zal dit het liedje zijn waar men het over heeft? Dat moet dan ook wel live zijn.
Of wordt Another Part of Me het terugkerende liedje?
Dit nummer keert zeker weten terug.
Hopelijk wordt dit nummer werkelijkheid in Londen![]()
En voor zover mijn dagelijkse bijdrage.. (omdat het nog maar een maandje is)
Ik heb overigens een voorgevoel dat z'n zoon 'Ben' gaat zingen in Londen, wat denken jullie? Zou het mogelijk zijn? Zal z'n zoon (even buiten beschouwing laten of het z'n 'echte' zoon is) een klein beetje van het talent van papa hebben geërfd?
Ik kies al sowieso nooit voor low budget maatschappijen ivm mijn rolstoel, maar KLM is ook niet alles (zie mijn topic hierover)quote:Op woensdag 17 juni 2009 15:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
hehe, nog nooit gevlogen? Luchtvaartmaatschappijen (voornamelijk de low budget) hebben er zo nu en dan nog wel eens een handje van om meerdere boekingen toe te laten dan eigenlijk kan, waardoor sommige mensen overboekt zijn. Erg lullig, maar gelukkig ben ik volledig ingewerkt op dat stukje materie vanwege m'n werk
Wat Sideshowbobbie zei.quote:Op woensdag 17 juni 2009 13:25 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar waarom zetten ze jou dan op die lijst? Jij was toch op tijd met boeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |