abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69673214
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
38 'gewoon' en 45cm als ik 'm aardig wat uitrek
hm, jammer, dat ga ik niet redden.....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar woensdag 3 juni 2009 @ 18:19:47 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69673235
Thanks Teigan!
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 17:09 schreef dyna18 het volgende:
Succes. Wat voor sport hebben we het trouwens over?
Volleybal
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69673896
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 18:19 schreef Sjeen het volgende:
Thanks Teigan!
[..]

Volleybal
Heb ik vroeger ook nog gedaan, alleen gestopt omdat ik ruzie kreeg met de trainer dat we nooit mochten spelen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69680543
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 @ 18:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heb ik vroeger ook nog gedaan, alleen gestopt omdat ik ruzie kreeg met de trainer dat we nooit mochten spelen
Ik ook. Maar hij werd boos op mij omdat ik het grappig vond als we verloren
pi_69691686
Mijn nieuw schema lijkt te werken 2 kilo eraf in 3 weken
  Licht Ontvlambaar donderdag 4 juni 2009 @ 10:07:58 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69692691
Verloren... elke set met 2 punten verschil Waren dus wel aan elkaar gewaagd
En volleybal is een leipe sport ben niet gewend om op een houten vloer te spelen, dat schuift iets minder makkelijk. Dus ik heb nu een mega schaafwond/brandplek op mijn linkeronderbeen, staat erg schattig...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69694581
Moblo, wat een leuke truitjes zeg!
De andere dames waren me al voor met sommige truitjes maar ik heb interesse in 4, 7, 8 en 15.
Mochten de dames 1, 3, 5, 6 en 10 niet meer willen, dan wil ik ze wel .
Ik PM je nog wel even wat handig is om te doen. Ik ga namelijk al zaterdag op vakantie naar Noorwegen, Finland en St. Petersburg. Da's weer lekker handig gepland want die afritsbroeken leken me wel zo handig .
Waarschijnlijk kom ik ze na mijn vakantie wel bij je ophalen of je kan ze ergens in Nijmegen achterlaten. Maar daar PM ik je nog over. Thanks

Wat een ramp zeg die Russische ambassade in Nederland!
pi_69694750
Pandorah, nu al op huwelijksreis?

Ik heb ook slechte ervaringen met het Russische consulaat en NL (die aan het begin van de Laan van Meerdervoort bedoel je, toch?). Wat een assholes daar, ik werd er -letterlijk- uitgegooid En van die fijne behulpzame mensen allemaal
pi_69695016
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Pandorah, nu al op huwelijksreis?

Ik heb ook slechte ervaringen met het Russische consulaat en NL (die aan het begin van de Laan van Meerdervoort bedoel je, toch?). Wat een assholes daar, ik werd er -letterlijk- uitgegooid En van die fijne behulpzame mensen allemaal
Ja, op pre huwelijksreis. Doe es gek .

Yup, ze zitten nu op de Scheveningseweg. Het is echt een ramp daar. Ze zijn telefonisch nauwelijiks bereikbaar. Als ze bereikbaar zijn zeggen ze dat ze open zijn maar dan sta je daar, dan zijn ze dicht. Zijn ze open, dan sta je in een rij buiten met 20 man en dan sluiten ze alsnog. Dus ik heb het maar via een visumkantoortje geregeld. Bleek ook dat ik een fout formulier had ingevuld (die stond op hun site) en dat mijn uitnodiging per mail niet goed was . Dus na 3 keer was ik het zat en heb ik dat kantoortje (was om de hoek) ingeschakeld.
pi_69731413
1,6 afgevallen in een week
Volgende week moet ik me volgens mijn moeder voorbereiden op maar een paar ons.

[ Bericht 0% gewijzigd door RenRen- op 05-06-2009 10:47:21 (Kleine correctie) ]
pi_69731552
Pandorah: ik ga thuis even je nummertjes bij elkaar schrapen.

ook voor Maria en teigan: ik pm wel even wat ik er voor wil hebben (geen wereldschokkende prijs + verzendkosten) en doe het dan allemaal tegelijk op de bus. Had via de pm ook al een verzoek. De zwarte rok is hiermee dus ook weg.

Ja doei.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:41:07 #212
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69737505
Is het heel gek dat ik me een beetje zorgen maak over mijn afvallen? Ik ga nu als een tierelier en natuurlijk is dat hartstikke goed (heb geen honger, sport lekker, kan het makkelijk volhouden en voel me hartstikke goed), alleen ben ik een beetje bang dat het allemaal wat snel gaat. Ik ben op 9 mei begonnen met Sonja en in die tijd nu 5,5 kilo afgevallen (waarvan ik ook 2 weken stilgestaan heb). Nu ben ik vorige week begonnen met het sporten met een hartslagmeter in de laatste week ben ik meer dan 2 kilo afgevallen

Gaat dit niet veel te snel om nog gezond te zijn?

P.S. Ik ben heel blij met het resultaat; alleen vraag ik me af of ik niet teveel vraag van mijn lichaam...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69737632
Als je je geheel aan de boeken van Sonja houdt, eet je te weinig en is het niet raar dat je zo snel afvalt.
Ja doei.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:47:45 #214
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69737757
quote:
Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als je je geheel aan de boeken van Sonja houdt, eet je te weinig en is het niet raar dat je zo snel afvalt.
Dat doe ik ook niet (ik hou me eigenlijk nooit aan het avondeten van haar, maar ik let wel op mijn porties), en daarnaast heb ik geen honger en voel ik me goed. Zou het dan toch slecht zijn voor mijn lichaam, of is het lichaam daar toch op gebouwd?
pi_69737785
ik weet niet hoeveel je nu weegt? In het begin gaat bij groot overgewicht het gewoon flink hard.

Ik ben de eerste maanden (3 stuks) ook het grootste gedeelte (15kg) kwijtgeraakt daarna ging 't langzamer...
Ja doei.
  vrijdag 5 juni 2009 @ 13:50:12 #216
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69737850
Ik ben van 96,7 nu op 91,1 (en wil naar 78 kg).

Ik ben nu ongeveer 5 weken bezig (en 5,5 kg). Dus wat dat betreft wel overeenkomstig aan jouw ervaringen...

[ Bericht 63% gewijzigd door Droeke op 05-06-2009 14:28:10 ]
pi_69740761
Het kan soms gewoon snel gaan Droeke..

Mijn collega is nu in 4 maanden 17 kilo kwijtgeraakt, en de dietiste vond het wel te snel gaan, dus moest ze meer gaan eten, maar ze viel nog steeds zo snel af, dus nu vind de dietiste het niet meer zo erg geloof ik..
Ze gaat echt heel goed zo!!

Bij mij is het knopje geloof ik weer om de goede kant. Ik denk weer iets bewuster na bij wat ik in mijn mond stop, en heb me voorgenomen om 1 keer in de week te kijken of het de goede kant op gaat. En dat dan ook niet gelijk weer aan te grijpen om weer wat vets te pakken onder het mom van "er is wat af, dus nu mag het". Ik ben benieuwd wat dit gaat doen voor mij..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69816641
Deze week weer 1.4, zelf met een avondje mac donalds

In totaal 6 weken 11 kilo. We blijven doorgaan
Top 5 China producten
pi_69816657
dat avondje mac / ander slecht voer moet kunnen hoor

wat fijn dat 't goed gaat
Ja doei.
pi_69816739
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
dat avondje mac / ander slecht voer moet kunnen hoor

wat fijn dat 't goed gaat
Blijkbaar wel ja, wel bewust gekeken wat ik dan neem. Had een mc chicken menu met een cola light en patat met ketchup (die mayo vind ik ook ranzig dus dat treft).

Hoeveel ben jij nou in totaal al afgevallen? Ik weet nog dat je een tijd terug wel in de lijst stond maar nu zie ik je niet meer?
Top 5 China producten
pi_69816791
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef rene90 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel ja, wel bewust gekeken wat ik dan neem. Had een mc chicken menu met een cola light en patat met ketchup (die mayo vind ik ook ranzig dus dat treft).

Hoeveel ben jij nou in totaal al afgevallen? Ik weet nog dat je een tijd terug wel in de lijst stond maar nu zie ik je niet meer?
De Chicken Mythic / kipburger is ook het enige wat ik echt een beetje lekker vind bij de mac maar kom er hoogstens 2 keer per jaar dus hoef niet zo te vrezen.

Ik begon officieel op 1 januari 2008 met 87,6kg op de teller. Heb wel zwaarder gewogen, op m'n zwaarst rond de 92 kg.

Weeg nu op dit moment 67,4 (vanochtend) en wil richting de 60, wat best moeilijk is. Ben nu al wel redelijk tevreden, alleen zijn mijn buik en bovenbenen nog te dik (echt vet, dat wel, niet stevig door spieren) naar mijn zin,dus dat probeer ik er (het liefst voor de bruiloft nog) af te krijgen
Ja doei.
pi_69816933
Ik ben ook in 3 maanden tijd 13.5 kilo af gevallen, maar sta nu dus al 4 maanden stil. Gelukkig kom ik ook niet meer aan, maar wil er zo graag nog 10 kg af hebben. Ik las hier laatst over de BMR. Ik at idd te weinig. Ik ben meer gaan eten maar het maakt niks uit.I
k vrees toch dat ik moet gaan sporten, maar kan me er echt niet toe zetten. Hardlopen is geen optie. Het zwembad is 18 km hier vandaan, en de sportschool vind ik verschrikkelijk. Alternatieven?
pi_69816942
Jullie gaan lekker allemaal!
Ik was stabiel op 67,5/68, zeil ik ineens omhoog naar 70
Dat gaan we dus niet doen
* freecell trapt op de rem en gaat aan de rooibosthee (thee helpt bij mij héél goed tegen mijn grootste valkuil: eten uit verveling en dan doorgaan omdat het lekker is)
pi_69816983
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De Chicken Mythic / kipburger is ook het enige wat ik echt een beetje lekker vind bij de mac maar kom er hoogstens 2 keer per jaar dus hoef niet zo te vrezen.

Ik begon officieel op 1 januari 2008 met 87,6kg op de teller. Heb wel zwaarder gewogen, op m'n zwaarst rond de 92 kg.

Weeg nu op dit moment 67,4 (vanochtend) en wil richting de 60, wat best moeilijk is. Ben nu al wel redelijk tevreden, alleen zijn mijn buik en bovenbenen nog te dik (echt vet, dat wel, niet stevig door spieren) naar mijn zin,dus dat probeer ik er (het liefst voor de bruiloft nog) af te krijgen
Netjes dat je nu dat gewicht vasthoudt en niet terugvalt. Hoelang nog tot de bruiloft?
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik ben ook in 3 maanden tijd 13.5 kilo af gevallen, maar sta nu dus al 4 maanden stil. Gelukkig kom ik ook niet meer aan, maar wil er zo graag nog 10 kg af hebben. Ik las hier laatst over de BMR. Ik at idd te weinig. Ik ben meer gaan eten maar het maakt niks uit.I
k vrees toch dat ik moet gaan sporten, maar kan me er echt niet toe zetten. Hardlopen is geen optie. Het zwembad is 18 km hier vandaan, en de sportschool vind ik verschrikkelijk. Alternatieven?
Niet dat ik één of andere dieëtist ben ofzo, maar hoe ziet je eetpatroon er nu uit ,wat eet je op een dag en welke tijden?

Sporten kan ook een stuk fietsen zijn of gewoon wandelen trouwens.
Top 5 China producten
pi_69817033
quote:
Op maandag 8 juni 2009 08:42 schreef rene90 het volgende:

[..]

Netjes dat je nu dat gewicht vasthoudt en niet terugvalt. Hoelang nog tot de bruiloft?
Het kost wat moeite, het vasthouden en de bruiloft is waarschijnlijk 22 juli 2010
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')