hm, jammer, dat ga ik niet redden.....quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
38 'gewoon' en 45cm als ik 'm aardig wat uitrek
Volleybalquote:Op woensdag 3 juni 2009 17:09 schreef dyna18 het volgende:
Succes. Wat voor sport hebben we het trouwens over?
Heb ik vroeger ook nog gedaan, alleen gestopt omdat ik ruzie kreeg met de trainer dat we nooit mochten spelenquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2009 @ 18:41 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heb ik vroeger ook nog gedaan, alleen gestopt omdat ik ruzie kreeg met de trainer dat we nooit mochten spelen
Ja, op pre huwelijksreis. Doe es gekquote:Op donderdag 4 juni 2009 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
Pandorah, nu al op huwelijksreis?
Ik heb ook slechte ervaringen met het Russische consulaat en NL (die aan het begin van de Laan van Meerdervoort bedoel je, toch?). Wat een assholes daar, ik werd er -letterlijk- uitgegooid![]()
En van die fijne behulpzame mensen allemaal
Dat doe ik ook niet (ik hou me eigenlijk nooit aan het avondeten van haar, maar ik let wel op mijn porties), en daarnaast heb ik geen honger en voel ik me goed. Zou het dan toch slecht zijn voor mijn lichaam, of is het lichaam daar toch op gebouwd?quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
Als je je geheel aan de boeken van Sonja houdt, eet je te weinig en is het niet raar dat je zo snel afvalt.
Blijkbaar wel ja, wel bewust gekeken wat ik dan neem. Had een mc chicken menu met een cola light en patat met ketchup (die mayo vind ik ook ranzig dus dat treft).quote:Op maandag 8 juni 2009 08:12 schreef motorbloempje het volgende:
dat avondje mac / ander slecht voer moet kunnen hoor
wat fijn dat 't goed gaat
De Chicken Mythic / kipburger is ook het enige wat ik echt een beetje lekker vind bij de macquote:Op maandag 8 juni 2009 08:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja, wel bewust gekeken wat ik dan neem. Had een mc chicken menu met een cola light en patat met ketchup (die mayo vind ik ook ranzig dus dat treft).
Hoeveel ben jij nou in totaal al afgevallen? Ik weet nog dat je een tijd terug wel in de lijst stond maar nu zie ik je niet meer?
Netjes dat je nu dat gewicht vasthoudt en niet terugvalt. Hoelang nog tot de bruiloft?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De Chicken Mythic / kipburger is ook het enige wat ik echt een beetje lekker vind bij de mac![]()
maar kom er hoogstens 2 keer per jaar
dus hoef niet zo te vrezen.
Ik begon officieel op 1 januari 2008 met 87,6kg op de teller. Heb wel zwaarder gewogen, op m'n zwaarst rond de 92 kg.
Weeg nu op dit moment 67,4 (vanochtend) en wil richting de 60, wat best moeilijk is. Ben nu al wel redelijk tevreden, alleen zijn mijn buik en bovenbenen nog te dik (echt vet, dat wel, niet stevig door spieren) naar mijn zin,dus dat probeer ik er (het liefst voor de bruiloft nog) af te krijgen
Niet dat ik één of andere dieëtist ben ofzo, maar hoe ziet je eetpatroon er nu uit ,wat eet je op een dag en welke tijden?quote:Op maandag 8 juni 2009 08:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Ik ben ook in 3 maanden tijd 13.5 kilo af gevallen, maar sta nu dus al 4 maanden stil. Gelukkig kom ik ook niet meer aan, maar wil er zo graag nog 10 kg af hebben. Ik las hier laatst over de BMR. Ik at idd te weinig. Ik ben meer gaan eten maar het maakt niks uit.I
k vrees toch dat ik moet gaan sporten, maar kan me er echt niet toe zetten. Hardlopen is geen optie. Het zwembad is 18 km hier vandaan, en de sportschool vind ik verschrikkelijk. Alternatieven?
Het kost wat moeite, het vasthoudenquote:Op maandag 8 juni 2009 08:42 schreef rene90 het volgende:
[..]
Netjes dat je nu dat gewicht vasthoudt en niet terugvalt. Hoelang nog tot de bruiloft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |