abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69595072
quote:
Op zondag 31 mei 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:
Nu al een beetje resultaat kan ook aan het vocht liggen natuurlijk.
Succes in ieder geval.
Hoe werkt dat weightwatchers eigenlijk? Want dat kun je niet je hele leven blijven doen lijkt me?

Vandaag weer gewogen, en 2,7 kwijt, beetje raar dat het opeens weer zo een piek is, maar mij hoor je niet klagen . Nu dus 9.6 in 5 weken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69595131
Succes RenRen-.

Rene90, lekker dat er weer wat af is joh, en soms gaat het ineens heel snel..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69595975
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 09:04 schreef teigan het volgende:
Succes RenRen-.

Rene90, lekker dat er weer wat af is joh, en soms gaat het ineens heel snel..
Dankje
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 08:55 schreef rene90 het volgende:

[..]

Succes in ieder geval.
Hoe werkt dat weightwatchers eigenlijk? Want dat kun je niet je hele leven blijven doen lijkt me?

Vandaag weer gewogen, en 2,7 kwijt, beetje raar dat het opeens weer zo een piek is, maar mij hoor je niet klagen . Nu dus 9.6 in 5 weken.
Je kunt echt je hele leven blijven Weightwatcher-en.
Mijn coach is coach sinds. '79, en doet het nogsteeds.
Hoe het werkt, eigenlijk heeft alles wat je eet, bijna dan, energie, en die wordt berekend in punten. Boterham 1 punt, smeerkaas halve punt, melk 1 punt, meeste fruit en groente kost niets, ga zo maar door. Daarna kun je berekenen hoeveel punten je zelf kunt eten, berekend op je gewicht, lengte, leeftijd Ik mag er tijdens het afvallen 22, en als ik minder weeg mag ik er 21. Je MAG alles eten, als je maar afvalt. Je kunt ook sparen
Kun je bijvoorbeeld 16 punten sparen voor een pizza.

Maar als je op je streefgewicht bent, ga je stabaliseren, en dat moet een tijdje. En dan kun je als het goed is gewoon weer normaal eten, natuurlijk alles nogsteeds met mate.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik de hele dag niets anders doe dan eten. Ik at nooit tussendoortjes en zo

En wat goed Gefeliciteerd.
pi_69596012
Op zich is het wel goed om om de 2 a 3 uur wat te eten..

Maar word je niet helemaal kriegel van het tellen en afwegen enzo? Ik zou er niet aan moeten denken..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 1 juni 2009 @ 10:23:24 #155
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69596075
Wat gaat iedereen goed hier!!!

Zelf ook een feestje te vieren: bijna een kilo eraf!!! Yoehoe, eindelijk door mijn "mini"-plateautje heen Voelt toch erg lekker.

Het sporten met de hartslagmeter bevalt heel erg goed. Gisteren met OwnZone mijn zones bepaald en een uur (!) ge-ellipticalt/gecrosstrained (is volgens mij geen goed nederlands woord voor ) Bewust voornamelijk in zone 2 gebleven. Voelde eigenlijk heel easy en geen workout, maar vanochtend toch spierpijn Dus volgens mij dus wel degelijk goede workout gehad, zonder dat ik helemaal uitgeput was Yippie
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69596159
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:17 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dankje
[..]

Je kunt echt je hele leven blijven Weightwatcher-en.
Mijn coach is coach sinds. '79, en doet het nogsteeds.
Hoe het werkt, eigenlijk heeft alles wat je eet, bijna dan, energie, en die wordt berekend in punten. Boterham 1 punt, smeerkaas halve punt, melk 1 punt, meeste fruit en groente kost niets, ga zo maar door. Daarna kun je berekenen hoeveel punten je zelf kunt eten, berekend op je gewicht, lengte, leeftijd Ik mag er tijdens het afvallen 22, en als ik minder weeg mag ik er 21. Je MAG alles eten, als je maar afvalt. Je kunt ook sparen
Kun je bijvoorbeeld 16 punten sparen voor een pizza.

Maar als je op je streefgewicht bent, ga je stabaliseren, en dat moet een tijdje. En dan kun je als het goed is gewoon weer normaal eten, natuurlijk alles nogsteeds met mate.

Ik heb nu echt het gevoel dat ik de hele dag niets anders doe dan eten. Ik at nooit tussendoortjes en zo

En wat goed Gefeliciteerd.
Dus eigenlijk hetzelfde als calloriën tellen. Alleen dan omgezet naar punten
Top 5 China producten
pi_69596180
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 10:20 schreef teigan het volgende:
Op zich is het wel goed om om de 2 a 3 uur wat te eten..

Maar word je niet helemaal kriegel van het tellen en afwegen enzo? Ik zou er niet aan moeten denken..
Het valt opzich wel mee Ik heb een online programma die dingen voor me berekent, hoef ik alleen in de gaten te houden dat ik er niet overheen ga. En dat afwegen. Tsja. Ik vergeet het weleens Het is wel irritant dat als je een beetje mayoline neemt dat je het moet afwegen. Vlees op je brood, afwegen. Maar ik dénk dat het went.

En ik at nooit iedere 2/3 uur wat Op school at ik om 10 uur wat, pauze, en om 3 uur.
Watvoor dieet doe jij? Of doe je niets meer?
pi_69596203
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 10:27 schreef rene90 het volgende:

[..]

Dus eigenlijk hetzelfde als calloriën tellen. Alleen dan omgezet naar punten
In principe wel Ik denk alleen dat calorieën tellen voor mij moeilijker zou zijn.. Dit vind ik overzichtelijker Maar komt ook omdat ik er al een tijd heel veel van zie
pi_69596250
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:30 schreef RenRen- het volgende:

[..]

In principe wel Ik denk alleen dat calorieën tellen voor mij moeilijker zou zijn.. Dit vind ik overzichtelijker Maar komt ook omdat ik er al een tijd heel veel van zie
Is ook wel overzichtelijker zo. 22 punten of 1xxx calorieen.
Top 5 China producten
pi_69596330
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 10:33 schreef rene90 het volgende:

[..]

Is ook wel overzichtelijker zo. 22 punten of 1xxx calorieen.
Ja precies. Wat doe jij dan om af te vallen? Calorieen tellen ? Of. Wat?
pi_69596383
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:38 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ja precies. Wat doe jij dan om af te vallen? Calorieen tellen ? Of. Wat?
Het boek vanne sonja bakker. Meer als steun om gewoon een ander eetpatroon aan te nemen, ik denk ook dat daar de sleutel ligt tot het afvallen. Ikzelf was wel makkelijk van als ik honger had even een kaasbroodje bij de AH, of in de avond nog een zak chips open trekken. Nu verdeel ik over de hele dag gewoon het eten en ik merk ook dat ik het enorm makkelijk volhoud. (Ik sport er ook niet bij verder).
Top 5 China producten
pi_69596434
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 10:40 schreef rene90 het volgende:

[..]

Het boek vanne sonja bakker. Meer als steun om gewoon een ander eetpatroon aan te nemen, ik denk ook dat daar de sleutel ligt tot het afvallen. Ikzelf was wel makkelijk van als ik honger had even een kaasbroodje bij de AH, of in de avond nog een zak chips open trekken. Nu verdeel ik over de hele dag gewoon het eten en ik merk ook dat ik het enorm makkelijk volhoud. (Ik sport er ook niet bij verder).
Ja precies, inzicht in wat je allemaal naar binnen schuift Ik sport er ook niet bij hoor Wel goed dat het voor je werkt zo
pi_69596471
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het valt opzich wel mee Ik heb een online programma die dingen voor me berekent, hoef ik alleen in de gaten te houden dat ik er niet overheen ga. En dat afwegen. Tsja. Ik vergeet het weleens Het is wel irritant dat als je een beetje mayoline neemt dat je het moet afwegen. Vlees op je brood, afwegen. Maar ik dénk dat het went.

En ik at nooit iedere 2/3 uur wat Op school at ik om 10 uur wat, pauze, en om 3 uur.
ik heb een eetlijst van de dietiste, maar eigenlijk sta ik denk ik al bijna een jaar stil. Ik ben daarvoor rond de 20 kilo afgevallen, en eigenlijk wil ik nog wel verder, maar de motivatie is ergens een beetje weg.

Ik zit 1,5 a 2 uur in de auto van en naar mijn werk(4 dagen per week), en dat is soms best heftig, dus in de weekenden heb ik niet altijd meer de puf om echt goed op mijn eten te letten. Nu kruipt de weegschaal heel langzaam weer wat omhoog, dus ik moet wel gaan ingrijpen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ik heb vrijdag bij de fysiotherapeut wel groen licht gekregen om weer te gaan skaten(als ik het rustig aan doe, en daarna wel weer goed rust neem), dus de beweging komt er wel weer aan. Morgenavond gaan we naar Bremen toe, en daar aan een nightskate meedoen, en daar heb ik echt zin in...
pi_69596607
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:45 schreef teigan het volgende:

[..]

ik heb een eetlijst van de dietiste, maar eigenlijk sta ik denk ik al bijna een jaar stil. Ik ben daarvoor rond de 20 kilo afgevallen, en eigenlijk wil ik nog wel verder, maar de motivatie is ergens een beetje weg.

Ik zit 1,5 a 2 uur in de auto van en naar mijn werk(4 dagen per week), en dat is soms best heftig, dus in de weekenden heb ik niet altijd meer de puf om echt goed op mijn eten te letten. Nu kruipt de weegschaal heel langzaam weer wat omhoog, dus ik moet wel gaan ingrijpen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

ik heb vrijdag bij de fysiotherapeut wel groen licht gekregen om weer te gaan skaten(als ik het rustig aan doe, en daarna wel weer goed rust neem), dus de beweging komt er wel weer aan. Morgenavond gaan we naar Bremen toe, en daar aan een nightskate meedoen, en daar heb ik echt zin in...
Ik kan me goed voorstellen als je al een jaar stilstaat dat je motivatie wegzakt. Ik heb nu juist de motivatie omdat ik afval inderdaad.

Wel lastige situatie dan, hopelijk kan het skaten weer de wijzer van de weegschaal de goede kant op helpen.
Top 5 China producten
pi_69596653
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 10:45 schreef teigan het volgende:

[..]

ik snap het inderdaad ook wel van die motivatie, maar 20 kilo is hartstikke veel. Als je 10 procent van je gewicht afvalt, is je kans op allerlei ziektes al zó veel afgenomen. Volgens mij al bijna geen gevaar meer. Dus dat vind ik sowieso al hartstikke goed.
Ik hoop voor je dat het wel lukt om weer in te grijpen
pi_69597239
Ooh ja renren, ik kan je wel aanraden om niet elke dag op de weegschaal te gaan staan. Dat kan je alleen maar demotiveren omdat je soms zo weinig of negatief verschil ziet. Wekelijks is meer aan te raden, heb je ook een vast patroon en een nauwkeuriger beeld.
Top 5 China producten
pi_69598350
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:55 schreef RenRen- het volgende:

[..]

ik snap het inderdaad ook wel van die motivatie, maar 20 kilo is hartstikke veel. Als je 10 procent van je gewicht afvalt, is je kans op allerlei ziektes al zó veel afgenomen. Volgens mij al bijna geen gevaar meer. Dus dat vind ik sowieso al hartstikke goed.
Ik hoop voor je dat het wel lukt om weer in te grijpen
Dat is ook wel zo, maar volgens de regeltjes heb ik nog steeds fiks overgewicht, en zou er nog een kilo of 15 afmoeten... En soms word je daar ineens weer mee geconfronteerd(zoals bij de aanvraag van een overlijdensrisicoverzekering voor een hypotheek), en dan is het toch best wel k*t dat ik nog steeds wat te zwaar ben..
  Licht Ontvlambaar maandag 1 juni 2009 @ 12:54:03 #168
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69599491
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:28 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Daarmee zou ik ook wel afvallen geloof ik... Het zou me teveel werk zijn om mayo af te wegen, dus dan zou ik het maar laten
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69601158
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 12:54 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daarmee zou ik ook wel afvallen geloof ik... Het zou me teveel werk zijn om mayo af te wegen, dus dan zou ik het maar laten
Nou ja. Het punt is vooral dat je snel te veel gebruikt Dus het helpt me wel.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 12:09 schreef teigan het volgende:

[..]

Dat is ook wel zo, maar volgens de regeltjes heb ik nog steeds fiks overgewicht, en zou er nog een kilo of 15 afmoeten... En soms word je daar ineens weer mee geconfronteerd(zoals bij de aanvraag van een overlijdensrisicoverzekering voor een hypotheek), en dan is het toch best wel k*t dat ik nog steeds wat te zwaar ben..
Dat geloof ik Mijn moeder heeft dat ook nogsteeds. Die woog geloof ik 110 en is niet zo lang. Succes Gaat het je binnenkort wel lukken denk je? Of heb je er echt geen zin meer in?
quote:
Op maandag 1 juni 2009 @ 11:25 schreef rene90 het volgende:
Ooh ja renren, ik kan je wel aanraden om niet elke dag op de weegschaal te gaan staan. Dat kan je alleen maar demotiveren omdat je soms zo weinig of negatief verschil ziet. Wekelijks is meer aan te raden, heb je ook een vast patroon en een nauwkeuriger beeld.
Ik doe het niet dagelijks, ik denk 2 keer in de week. Thuis dan, want bij de Weightwatchers moet ik 's avonds wegen met kleren aan, dus doe ik het vrijdagochtend en maandagochtend thuis. De verleiding is wel groot Maar om 7 uur 's ochtends heb ik weinig zin om op de weegschaal te staan
pi_69603218
quote:
Op maandag 1 juni 2009 13:52 schreef RenRen- het volgende:

Dat geloof ik Mijn moeder heeft dat ook nogsteeds. Die woog geloof ik 110 en is niet zo lang. Succes Gaat het je binnenkort wel lukken denk je? Of heb je er echt geen zin meer in?
[..]

Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik hoop van wel, maar op dit moment ben ik ook blij als ik dit gewicht weet vast te houden. Ik kan wel gewoon netjes eten en afvallen, alleen hou ik het nu niet lang genoeg vol. Dat knopje moet weer even om, en het is afwachten hoe snel ik dat weer voor elkaar krijg..
pi_69608549
quote:
Op maandag 1 juni 2009 12:09 schreef teigan het volgende:

[..]

Gaf dat bij jou problemen dan, die aanvragen? Ik kwam er zonder moeite doorheen en ben toch ook niet bepaald een lichtgewichtje.
Sanity is (not) statistical
pi_69608986
Ik kreeg een voorstel voor een iets hogere premie, we zijn er vanuit gegaan dat het door mijn gegevens kwam aangezien de brief naar mij gestuurd was...
Verder gelukkig geen grote problemen hoor..
  Licht Ontvlambaar maandag 1 juni 2009 @ 18:36:04 #173
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69609216
Ik had zes jaar geleden ook pech... 2% verhoging vanwege een BMI hoger dan 25.
pi_69612712
Ik had gewoon gelogen op die aanvraag. Een paar kilotjes minder of meer is toch niet te bewijzen.
  Licht Ontvlambaar maandag 1 juni 2009 @ 20:20:11 #175
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69612868
Tsja, ik moest voor een keuring, dan valt er weinig te liegen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')