quote:
Ja, alleen eten als je iets echt lekker vindt en genieten van wat je eet. Dus af en toe paprikachips van Lays Sensations bijvoorbeeld, in mijn geval, is niks mis mee. Als je jezelf de dag erna maar weer een flinke schop onder je kont geeft =P
*zojuistoudnieuwsgerecycledheeftomchipsgoedtepraten*
Maar ik eet laatste tijd best wel netjes en ik snoep veel minder en ik heb sinds we terug zijn van vakantie (11 mei) maar 1 chocoladereep op. Voor mijn doen echt bizar weinig dus. Oh en vorige week een Twix, maar dat telt niet. Daar zit zo weinig chocola in, da's meer een chocoladekoekje.
Ik doe nu iedere ochtend als ontbijt All Bran Fruit & Fibre met sojamelk, dan als tussendoortje fruit en/of Evergreen crunchy, als lunch een bakje quinoamuesli met yofu, dan 's middags tussendoor soms niks, soms fruit, soms een Evergreen (ligt eraan hoeveel honger ik nog heb) en dan 's avonds ook gewoon goed eten. Sinds de vakantie hebben we een keer patat gegeten geloof ik, verder heb ik steeds netjes gekookt of een eerder gekookte maaltijd uit de vriezer getrokken.
Als ik middag/avond moet werken eet ik 's ochtends ook All Bran met sojamelk, 's middags fruit en een Evergreen en 's avonds avondeten.
Ik neem ook gewoon alles mee naar m'n werk nu, in bakjes. Daar had ik eerst nooit zin in, maar ik kan het nu redelijk opbrengen. En ik ga ook niet meer de deur uit zonder ontbijt. =)
[ Bericht 0% gewijzigd door Maeghan op 29-05-2009 11:13:07 ]