daar heb je ook gelijk in... maar daar vind ik hardlopen niet leuk genoeg voorquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef omearos het volgende:
Vervelend en pijnlijk![]()
Dan snap ik prima waarom je wilt wachten op je sokken. Maar eigenlijk moet je natuurlijk meer paar hardloopsokken hebben![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef kwakveense het volgende:
[..]
dat heb ik gehad... ze zijn de juiste maat (een maat groter was écht te groot: slippen en blaren, en het breedste deel van de voet zat daar op de verkeerde plek in de schoen). ze hebben voor de zekerheid de teenpunt nog wat opgerekt voor me, maar ik heb een hele uitstekende grote teen, en sokken trekken daar dus altijd strak op, en dan wordt mn nagel naar binnen geduwd bij het lopen (heb het ook eens gehad in mn gewone, zelfs aan de grote kant, schoenen)... met links/rechts sokjes heb ik nergens last van... eigenlijk wil ik al mn gewone sokken ook zohaha
quote:Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Falke-sokken zijn in Nederland vaak bespottelijk duur, maar je kunt ze in 't buitenland vaak veel goedkoper krijgen, misschien @ebay? Die hebben in ieder geval ook veel L/R-sokken. En ik vind hun hardloopsokken echt de beste!
Oh en @Levi, ja, nu schaam ik me een beetje. Heb ik jou gister vermanend toegesproken, heb ik zelf helemaal niet gesportIk had zwemmen en pilates gepland, maar ik was te druk voor zwemmen en ik had gewoon geen zin in pilates
Maar, om het goed te maken: ik geloof dat ik vandaag in mijn lunchpauze mijn eigen (zwem)snelheidsrecord heb verbeterd
Ik vind dat zo'n bullshit... Ik vulde het laatst ook ergens in (zit nu op een BMI van 25,6 ofzo), krijg je inderdaad een bericht in het rood, met allemaal uitroeptekensquote:Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het maar frisjes... Vanavond weer volleyballen, hoop dat mijn pees niet gaat opspelen. Vulde trouwens net mijn gewicht in op valtaf.nl en zag dat ik 'ernstig overgewicht' heb... Best vreemd eigenlijk, als ik mezelf bekijk in de spiigel, dan zie ik dat echt niet. En met kledingmaat 42-44 verwacht je dat ook niet echt. Maar goed, we gaan weer ons best doen om er 'overgewicht' van te maken, want een 'gezond gewicht' dat zal helaas nooit lukken.
Ook die strategie heb ik al geprobeerd, gevarieerd met hoeveelheid calorieen (en nee; niet van die slechtequote:
2 weken vind ik eerlijk gezegd niet echt lang voor een "platteau".quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Droeke het volgende:
[..]
Ook die strategie heb ik al geprobeerd, gevarieerd met hoeveelheid calorieen (en nee; niet van die slechtemaar gewoon extra avondeten/brood/crackers). Het goede nieuws is: ik kom niks bij, het slechte nieuws is: ik val ook niet af... (en nu al 2 weken lang). Ik heb ook gevarieerd in sport: cardio, krachttraining, helemaal niet sporten... Ook dat helpt niks...
Zou ik nu weer een nieuw 'evenwicht' hebben gekregen? En hoe doorbreek je zoiets?
Ja ik heb de FT80. Omdat ik vroeger al met een hartslagmeter gesport heb, weet ik van mezelf dat ik een hoge hartslag heb (heb volgens de fysio een 'klein hartje"). Dus ik ben bang dat die automatische zones niet werken voor mij. Maar fijn om te weten dat het niet uitmaakt, dat ik ook gewoon de eerste keer kan sporten zonder moeilijk gedoequote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef dyna18 het volgende:
<3 hart voor onder je riem freecel.
Droeke: je hebt de FT80?
Dat OwnRelax en OwnIndex mag je eerst rustig negeren, daar doe ik ook niets mee.
Gewoon lekker gaan sporten en dan geeft de hartslagmeter wel aan in welke zone je sport. Dat is het belangrijkste.
Dank je Levi, dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, alleen... het motiveert niet echtquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Levitation het volgende:
[..]
2 weken vind ik eerlijk gezegd niet echt lang voor een "platteau".Geen zorgen maken, blijven sporten en gezond eten... en écht niet minder gaan eten. Afvallen gaat nu eenmaal niet liniear, soms gaat het snel en dan staat het opeens weer stil. Gewoon niet al te druk om maken.
Je bent me toch niet aan het verleiden om vanavond ECHTE friet met ECHTE mayo te gaan eten he???quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef freecell het volgende:
Rare tip, maar ik val ook af als ik een aar weken braaf doe, dan plateau. Dan één dag alles eten waar ik zin in heb (tijdelijk wat zwaarder daarna) en dan gaat het weer omlaag
Ik zou dat rustig doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef Droeke het volgende:
[..]
Je bent me toch niet aan het verleiden om vanavond ECHTE friet met ECHTE mayo te gaan eten he???
Prima toch?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef freecell het volgende:
Ik geloof dat ik het opgeef.
Mijn lijf wil tussen de 67 en 69 zitten no matter what.
Ja, alleen eten als je iets echt lekker vindt en genieten van wat je eet. Dus af en toe paprikachips van Lays Sensations bijvoorbeeld, in mijn geval, is niks mis mee. Als je jezelf de dag erna maar weer een flinke schop onder je kont geeft =Pquote:
Vandaag is het wel echt een hele erge hooikoorts dag! Hele weekend trouwens.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef teigan het volgende:
Dat klinkt als flink wat beweging Sjeen.
Ik ga vanmiddag naar de fysiotherapeut, eens zien wat hij van mijn knieen zegt... Vanavond ws. skaten, al weet ik nog niet zeker of ik ga...
Ben of heel verkouden aan het worden, of ik krijg steeds meer last van hooikoorts, maar het voelt iig niet echt super..
ik heb wel wat geslikt vanmorgen, maar het helpt niet 100%quote:Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vandaag is het wel echt een hele erge hooikoorts dag! Hele weekend trouwens.
En net vandaag ben ik mijn medicijnen vergeten.Zit hier nu dus met dikke rode ogen en een kriebel/loopneus.
Ik eet wel veel hoor, ik kom echt niks tekort. Ik snoep nog weleens wat, drink ijsthee, neem soms een blikje frisdrank of 's avonds een glas wijn. En als ik zeg fruit, is dat soms een appel, maar soms wel een halve kilo aardbeien of druiven. En 's avonds na het eten neem ik vaak ook nog wel fruit, bijvoorbeeld (een halve) meloen. Mijn porties avondeten zitten vaak ook ruim boven de 200 gram groente.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Paikea, voor een keertje is het OK, turks brood, maar ik zou je sterk afraden het elke dag te eten. Enkel loze calorieën.
Maeghan, ik vind eigenlijk dat je behoorlijk weinig eet overdagHeb je weleens geteld hoeveel kcal dat ongeveer zijn?
succesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
Zo, gister was mijn eerste dag, ik ga 11 kilo afvallen![]()
Ik hoop dat het vooral voor bepaalde delen van m'n lichaam gaat werken.
ik heb ook wel interesse in de rokjes, dus als je voor mij daar nog foto's van zou willen maken?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
check
ga ik morgen even wat foto's maken van de mooie truitjes
Weightwatchersprogrammaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |