abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69447353
Kwak, waarom bestel je dan niet een hele sloot? Ook voor normaal gebruik?

Of je gaat sandalen dragen, hoezee
  woensdag 27 mei 2009 @ 10:57:05 #102
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69447591
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:41 schreef omearos het volgende:
Vervelend en pijnlijk
Dan snap ik prima waarom je wilt wachten op je sokken. Maar eigenlijk moet je natuurlijk meer paar hardloopsokken hebben
daar heb je ook gelijk in... maar daar vind ik hardlopen niet leuk genoeg voor
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  woensdag 27 mei 2009 @ 15:04:38 #103
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69455619
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat heb ik gehad... ze zijn de juiste maat (een maat groter was écht te groot: slippen en blaren, en het breedste deel van de voet zat daar op de verkeerde plek in de schoen). ze hebben voor de zekerheid de teenpunt nog wat opgerekt voor me, maar ik heb een hele uitstekende grote teen, en sokken trekken daar dus altijd strak op, en dan wordt mn nagel naar binnen geduwd bij het lopen (heb het ook eens gehad in mn gewone, zelfs aan de grote kant, schoenen)... met links/rechts sokjes heb ik nergens last van... eigenlijk wil ik al mn gewone sokken ook zo haha

Ik heb vorig jaar bij de HEMA hele goede wandel/hardloopsokken gekocht (die ook L en R verschillend zijn), die helemaal niet zo duur waren... Ik weet alleen niet of ze er nu weer/nog zijn...
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69461509
Falke-sokken zijn in Nederland vaak bespottelijk duur, maar je kunt ze in 't buitenland vaak veel goedkoper krijgen, misschien @ebay? Die hebben in ieder geval ook veel L/R-sokken. En ik vind hun hardloopsokken echt de beste!

Oh en @Levi, ja, nu schaam ik me een beetje. Heb ik jou gister vermanend toegesproken, heb ik zelf helemaal niet gesport Ik had zwemmen en pilates gepland, maar ik was te druk voor zwemmen en ik had gewoon geen zin in pilates
Maar, om het goed te maken: ik geloof dat ik vandaag in mijn lunchpauze mijn eigen (zwem)snelheidsrecord heb verbeterd
  woensdag 27 mei 2009 @ 17:59:35 #105
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69461635
quote:
Op woensdag 27 mei 2009 17:55 schreef ColdFeet het volgende:
Falke-sokken zijn in Nederland vaak bespottelijk duur, maar je kunt ze in 't buitenland vaak veel goedkoper krijgen, misschien @ebay? Die hebben in ieder geval ook veel L/R-sokken. En ik vind hun hardloopsokken echt de beste!

Oh en @Levi, ja, nu schaam ik me een beetje. Heb ik jou gister vermanend toegesproken, heb ik zelf helemaal niet gesport Ik had zwemmen en pilates gepland, maar ik was te druk voor zwemmen en ik had gewoon geen zin in pilates
Maar, om het goed te maken: ik geloof dat ik vandaag in mijn lunchpauze mijn eigen (zwem)snelheidsrecord heb verbeterd
Ach, ja, vandaag ben je iig wel gegaan. En je eigen snelheidsrecord breken is natuurlijk een mooie prestatie.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_69462121
Ik begin helaas ziek te worden. Ik zou nu gaan fitnessen, maar mijn hoofd bonkt nu al zonder beweging.... Dat gaat hem dus echt niet worden.
pi_69480122
Balen Dyna ...

Kwam toevallig sportsokken tegen op de site van 't Kruidvat. Geen idee of het wat is. Wie durft Ik vind met sokken altijd lastig welke maat ik moet bestellen aangezien ik 38/39 heb en sokken komen in maat 35-38 of 39-42.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar donderdag 28 mei 2009 @ 10:34:30 #108
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69482812
Ik vind het maar frisjes... Vanavond weer volleyballen, hoop dat mijn pees niet gaat opspelen. Vulde trouwens net mijn gewicht in op valtaf.nl en zag dat ik 'ernstig overgewicht' heb... Best vreemd eigenlijk, als ik mezelf bekijk in de spiigel, dan zie ik dat echt niet. En met kledingmaat 42-44 verwacht je dat ook niet echt. Maar goed, we gaan weer ons best doen om er 'overgewicht' van te maken, want een 'gezond gewicht' dat zal helaas nooit lukken.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69482897
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Ik vind het maar frisjes... Vanavond weer volleyballen, hoop dat mijn pees niet gaat opspelen. Vulde trouwens net mijn gewicht in op valtaf.nl en zag dat ik 'ernstig overgewicht' heb... Best vreemd eigenlijk, als ik mezelf bekijk in de spiigel, dan zie ik dat echt niet. En met kledingmaat 42-44 verwacht je dat ook niet echt. Maar goed, we gaan weer ons best doen om er 'overgewicht' van te maken, want een 'gezond gewicht' dat zal helaas nooit lukken.
Ik vind dat zo'n bullshit... Ik vulde het laatst ook ergens in (zit nu op een BMI van 25,6 ofzo), krijg je inderdaad een bericht in het rood, met allemaal uitroeptekens

Het 'ernstig', dat hangt echt zo sterk af van je levensstijl! En wat dat betreft ben ik momenteel behoorlijk tevreden over mezelf

@zesje, ik heb mt 39, maar ik koop dan altijd de 39-42. Sokken krimpen in de droger, zus dan is 35-38 echt veel te klein.
pi_69497981
Mijn lijstje van vandaag:

O: all-bran met magere melk
T: Dubbelfris
L: 2x tosti
T: aardbeien, ranja
D: gebakken aardappelschijfjes, kipcordonbleu, monapudding, ranja

Voor vanavond zijn er nog aardbeien over en nog een krentebol van gisteren.
pi_69508135
Ik ging vanavond paardrijden, dus ik had mijn oude broek maar aangetrokken. Ongelofelijk, wat een joekel is dat zeg. Hij zit zo ruim dat je hem als tent kan gebruiken als je gaat kamperen. En dat terwijl ik hem 7 maanden geleden gewoon dagelijks droeg. Oftewel niet te geloven dit verschil
pi_69514759
Yay Dyna, zo moeten we het hebben
  vrijdag 29 mei 2009 @ 09:47:54 #113
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69517241
Tjonge ik zit even in een dipje. Ik eet hartstikke goed (heb er ook helemaal geen moeite mee), sport best veel (3 a 4x per week minimaal 30 min) en sta nu al 2 weken stil... Ik ben nu 4 weken met Sonja bezig en 3,7 kilo afgevallen. Geen slechte score, alleen wil ik nu eindelijk wel door die 93-grens breken... Iemand suggesties?

Het goede nieuws is dat mijn hartslagmeter gisteravond binnen is gekomen. Ik ben wel licht geïntimideerd door alle functies (OwnRelax, OwnIndex e.d.) en ik weet nog niet hoe dat allemaal moet. Ik ga het vanmiddag wel eens goed bestuderen en ik denk ook voor de eerste keer gebruiken...
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 mei 2009 @ 09:51:27 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69517334
Meer gaan eten

Dyna, super!!! Ik heb ook van die broeken die ik uit kan doen zonder de knoop los te maken... zelfs niet eens meer aan kan houden, ze vallen op mijn enkels
pi_69517697
Ik geloof dat ik het opgeef.
Mijn lijf wil tussen de 67 en 69 zitten no matter what.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:22:40 #116
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69518319
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 09:51 schreef Sjeen het volgende:
Meer gaan eten
Ook die strategie heb ik al geprobeerd, gevarieerd met hoeveelheid calorieen (en nee; niet van die slechte maar gewoon extra avondeten/brood/crackers). Het goede nieuws is: ik kom niks bij, het slechte nieuws is: ik val ook niet af... (en nu al 2 weken lang). Ik heb ook gevarieerd in sport: cardio, krachttraining, helemaal niet sporten... Ook dat helpt niks...

Zou ik nu weer een nieuw 'evenwicht' hebben gekregen? En hoe doorbreek je zoiets?
pi_69518438
<3 hart voor onder je riem freecel.

Droeke: je hebt de FT80?
Dat OwnRelax en OwnIndex mag je eerst rustig negeren, daar doe ik ook niets mee.
Gewoon lekker gaan sporten en dan geeft de hartslagmeter wel aan in welke zone je sport. Dat is het belangrijkste.
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:27:46 #118
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69518504
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:22 schreef Droeke het volgende:

[..]

Ook die strategie heb ik al geprobeerd, gevarieerd met hoeveelheid calorieen (en nee; niet van die slechte maar gewoon extra avondeten/brood/crackers). Het goede nieuws is: ik kom niks bij, het slechte nieuws is: ik val ook niet af... (en nu al 2 weken lang). Ik heb ook gevarieerd in sport: cardio, krachttraining, helemaal niet sporten... Ook dat helpt niks...

Zou ik nu weer een nieuw 'evenwicht' hebben gekregen? En hoe doorbreek je zoiets?
2 weken vind ik eerlijk gezegd niet echt lang voor een "platteau". Geen zorgen maken, blijven sporten en gezond eten... en écht niet minder gaan eten. Afvallen gaat nu eenmaal niet liniear, soms gaat het snel en dan staat het opeens weer stil. Gewoon niet al te druk om maken.
***Levi was here***
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:29:20 #119
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69518547
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:26 schreef dyna18 het volgende:
<3 hart voor onder je riem freecel.

Droeke: je hebt de FT80?
Dat OwnRelax en OwnIndex mag je eerst rustig negeren, daar doe ik ook niets mee.
Gewoon lekker gaan sporten en dan geeft de hartslagmeter wel aan in welke zone je sport. Dat is het belangrijkste.
Ja ik heb de FT80. Omdat ik vroeger al met een hartslagmeter gesport heb, weet ik van mezelf dat ik een hoge hartslag heb (heb volgens de fysio een 'klein hartje"). Dus ik ben bang dat die automatische zones niet werken voor mij. Maar fijn om te weten dat het niet uitmaakt, dat ik ook gewoon de eerste keer kan sporten zonder moeilijk gedoe
pi_69518574
Rare tip, maar ik val ook af als ik een aar weken braaf doe, dan plateau. Dan één dag alles eten waar ik zin in heb (tijdelijk wat zwaarder daarna) en dan gaat het weer omlaag
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:32:30 #121
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69518660
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:27 schreef Levitation het volgende:

[..]

2 weken vind ik eerlijk gezegd niet echt lang voor een "platteau". Geen zorgen maken, blijven sporten en gezond eten... en écht niet minder gaan eten. Afvallen gaat nu eenmaal niet liniear, soms gaat het snel en dan staat het opeens weer stil. Gewoon niet al te druk om maken.
Dank je Levi, dat probeer ik mezelf ook wijs te maken, alleen... het motiveert niet echt Ik probeer me eraan vast te houden dat het sporten me in ieder geval 'strakker' maakt (dat idee heb ik wel!) en minder 'flubbers' veroorzaakt. Maar op de een of andere manier lijkt het toch wat extra's te hebben wanneer Mr. Weegschaal in een goede bui is...
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:36:28 #122
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69518804
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:30 schreef freecell het volgende:
Rare tip, maar ik val ook af als ik een aar weken braaf doe, dan plateau. Dan één dag alles eten waar ik zin in heb (tijdelijk wat zwaarder daarna) en dan gaat het weer omlaag
Je bent me toch niet aan het verleiden om vanavond ECHTE friet met ECHTE mayo te gaan eten he???
  vrijdag 29 mei 2009 @ 10:45:54 #123
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69519098
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:36 schreef Droeke het volgende:

[..]

Je bent me toch niet aan het verleiden om vanavond ECHTE friet met ECHTE mayo te gaan eten he???
Ik zou dat rustig doen. Sterker nog, dat gá ik doen!
Maar serieus, je moet jezelf wel af en toe iets lekkers toestaan. Je moet namelijk en lifestyle ontwikkelen die je nog 60/70 vol kunt houden. En daarbij hoort dus ook dat je niet al te verkrampt moet gaan doen.
***Levi was here***
pi_69519551
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:03 schreef freecell het volgende:
Ik geloof dat ik het opgeef.
Mijn lijf wil tussen de 67 en 69 zitten no matter what.
Prima toch?

Droeke, iemand hier zwoer bij een weekje low-carben om van je plateau af te komen, ik weet niet meer wie... maar dat kun je ook nog eens overwegen.
En misschien moet je toch ook wat meer wennen aan het idee dat afvallen moeilijker gaat en meer tijd kost dan aankomen
pi_69519847
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 10:58 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Prima toch?
Nou... Onder de 67,5 zou ik sowieso wel fijn vinden...
pi_69519902
quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 23:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je nog interessante tips voor ons?
Ja, alleen eten als je iets echt lekker vindt en genieten van wat je eet. Dus af en toe paprikachips van Lays Sensations bijvoorbeeld, in mijn geval, is niks mis mee. Als je jezelf de dag erna maar weer een flinke schop onder je kont geeft =P

*zojuistoudnieuwsgerecycledheeftomchipsgoedtepraten*

Maar ik eet laatste tijd best wel netjes en ik snoep veel minder en ik heb sinds we terug zijn van vakantie (11 mei) maar 1 chocoladereep op. Voor mijn doen echt bizar weinig dus. Oh en vorige week een Twix, maar dat telt niet. Daar zit zo weinig chocola in, da's meer een chocoladekoekje.

Ik doe nu iedere ochtend als ontbijt All Bran Fruit & Fibre met sojamelk, dan als tussendoortje fruit en/of Evergreen crunchy, als lunch een bakje quinoamuesli met yofu, dan 's middags tussendoor soms niks, soms fruit, soms een Evergreen (ligt eraan hoeveel honger ik nog heb) en dan 's avonds ook gewoon goed eten. Sinds de vakantie hebben we een keer patat gegeten geloof ik, verder heb ik steeds netjes gekookt of een eerder gekookte maaltijd uit de vriezer getrokken.

Als ik middag/avond moet werken eet ik 's ochtends ook All Bran met sojamelk, 's middags fruit en een Evergreen en 's avonds avondeten.

Ik neem ook gewoon alles mee naar m'n werk nu, in bakjes. Daar had ik eerst nooit zin in, maar ik kan het nu redelijk opbrengen. En ik ga ook niet meer de deur uit zonder ontbijt. =)

[ Bericht 0% gewijzigd door Maeghan op 29-05-2009 11:13:07 ]
Sanity is (not) statistical
pi_69520469
Hey allemaal,

Even een vraagje: hoe slecht is turks brood voor de lijn? Als je het combineert met hele slanke gerechten (tzaziki en tomatensalsa/griekse salade)?

Verder wil het afvallen niet echt meer lukken (ben al een maand of vier bezig, 6 kilo afgevallen maar blijf nu rond de 76 hangen. Ik wil er nog minimaal 6 af!!!), maar gelukkig heeft mijn verzekering sinds kort een dieetcoach. Superhandig! Kun je gewoon je vragen naar emailen en binnen 2 dagen antwoord! Is weer een extra motivatie
Dus, misschien ook een tip voor jullie als je het even niet meer ziet zitten, niet verzekerden kunnen volgens mij ook terecht!
Is van CZ en heet de dieetcoach.

Fijne dag allemaal!
pi_69521387
Paikea, voor een keertje is het OK, turks brood, maar ik zou je sterk afraden het elke dag te eten. Enkel loze calorieën.

Maeghan, ik vind eigenlijk dat je behoorlijk weinig eet overdag Heb je weleens geteld hoeveel kcal dat ongeveer zijn?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 mei 2009 @ 11:57:26 #129
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69521598
Zo... ik heb mijn lichaamsbeweging wel wee gehad zeg Net 78 verhuisdozen vol met potten pillen naar binnen gesleept
pi_69521914
Dat klinkt als flink wat beweging Sjeen.

Ik ga vanmiddag naar de fysiotherapeut, eens zien wat hij van mijn knieen zegt... Vanavond ws. skaten, al weet ik nog niet zeker of ik ga...

Ben of heel verkouden aan het worden, of ik krijg steeds meer last van hooikoorts, maar het voelt iig niet echt super..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 29 mei 2009 @ 12:09:33 #131
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69521981
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:07 schreef teigan het volgende:
Dat klinkt als flink wat beweging Sjeen.

Ik ga vanmiddag naar de fysiotherapeut, eens zien wat hij van mijn knieen zegt... Vanavond ws. skaten, al weet ik nog niet zeker of ik ga...

Ben of heel verkouden aan het worden, of ik krijg steeds meer last van hooikoorts, maar het voelt iig niet echt super..
Vandaag is het wel echt een hele erge hooikoorts dag! Hele weekend trouwens.
En net vandaag ben ik mijn medicijnen vergeten. Zit hier nu dus met dikke rode ogen en een kriebel/loopneus.
***Levi was here***
pi_69522562
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 12:09 schreef Levitation het volgende:

[..]

Vandaag is het wel echt een hele erge hooikoorts dag! Hele weekend trouwens.
En net vandaag ben ik mijn medicijnen vergeten. Zit hier nu dus met dikke rode ogen en een kriebel/loopneus.
ik heb wel wat geslikt vanmorgen, maar het helpt niet 100%
En ik had gisteren een steek in mijn hoofd, en als ik dat heb ben ik meestal een paar dagen erna verkouden...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  vrijdag 29 mei 2009 @ 13:01:28 #133
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69523494
-laat maar (ik ben er al achter) -

Wat ben ik soms toch een

[ Bericht 47% gewijzigd door Droeke op 29-05-2009 13:20:22 ]
pi_69538129
Eigenlijk hoor ik niet in dit topic (bmi van 24,41) maar dit komt omdat ik pas heel veel af ben gevallen (en nog steeds bezig ben). Ik wou even mijn ervaringen delen. Ik woog 89.5 op 20 Maart 2009 en heb sinds vandaag het gewicht van 75.6 bereikt Dit vooral door middel van de Wii Fit. Ik Jog nu elke dag minstends 30 minuten (vaak 60 minuten) met hulp van de wii fit. Ook ben ik beter op mijn eten gaan letten en kijk ik eerst hoeveel calorieen ergens inzitten voor ik het ga eten. Mijn dagelijkse eten is ongeveer dit:

's Morgens (kwart voor 6 uur ongeveer): 2 geroosterde volkoren boterhammen met Filet American (meestal de magere versie van de AH)
Tussendoor: Rijstewafel (Met de smaak caramel/chocolade) of Snelle Jelle (minder suiker)
Lunch: 3 volkoren boterhammen met filet americain / 30+ kaas
Tussendoor: Rijstewafel (Met de smaak caramel/chocolade) of Snelle Jelle (minder suiker) En een klein bakje druiven
's Avonds (ongeveer 6 uur): Groente met om de dag een kipsnitzel, kipfilet en sommige dagen 2 sneetjes volkoren brood.

Soms eet ik savonds nog een bakje Lay's baked chips omdat ik er achter kwam dat daar het minst in zit.

Hier door ben ik dus in 2 maand en 9 dagen 13,9 kilo kwijt geraakt

Hoop dat jullie hier iets aan hebben. Zou de Wii Fit iedereen aanraden
  Licht Ontvlambaar vrijdag 29 mei 2009 @ 23:10:43 #135
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69541945
Daarmee zou ik alleen maar in mijn portemonnaie afvallen
pi_69541983
Sann grappig om te horen dat de WiiFit wel werkt... ookal doe je het joggen natuurlijk niet echt met behulp van de WiiFit.
Maar je bent snel afgevallen
pi_69543135
quote:
Op vrijdag 29 mei 2009 11:50 schreef ColdFeet het volgende:
Paikea, voor een keertje is het OK, turks brood, maar ik zou je sterk afraden het elke dag te eten. Enkel loze calorieën.

Maeghan, ik vind eigenlijk dat je behoorlijk weinig eet overdag Heb je weleens geteld hoeveel kcal dat ongeveer zijn?
Ik eet wel veel hoor, ik kom echt niks tekort. Ik snoep nog weleens wat, drink ijsthee, neem soms een blikje frisdrank of 's avonds een glas wijn. En als ik zeg fruit, is dat soms een appel, maar soms wel een halve kilo aardbeien of druiven. En 's avonds na het eten neem ik vaak ook nog wel fruit, bijvoorbeeld (een halve) meloen. Mijn porties avondeten zitten vaak ook ruim boven de 200 gram groente.

Ik denk eigenlijk dat ik best aardig uitkom. Ik moet het voor de vitamines en mineralen nog wel een keertje invoeren in de eetmeter, maar qua kcal kom ik denk ik nog eerder te hoog dan te laag uit.
Sanity is (not) statistical
pi_69550128
hey allen,

ik ga vanmiddag mijn kledingkast even uitmesten. Veel te veel spullen die ik toch niet draag omdat ze inmiddels te groot tot veel te groot zijn. Heb ook nog een vuilniszak met spullen staan ergens en nu gaat er dus weer een lading weg.

Het is te veel denk ik om overal foto's van te maken maar zijn er eventueel mensen nog op zoek naar kleding varierend van maat 44 tot 38?

Dan maak ik wel wat foto's. Hoef er geen grofgeld voor, gewoon vriendelijk prijsje voor vooral de nieuwe dingen die er tussen zitten, maar moet eerst even kijken wat ik uberhaupt allemaal heb dat weg kan
Ja doei.
pi_69553144
Goed bezig xSann
pi_69553948
ok, het is echt een mega-stapel. heb niet veel meer over

er zit eea zo goed als nieuw tussen van oa. Esprit en Didi enzo...

veel truitjes met lange mouwen en v-halzen, veelal ook voor mensen met een béétje decollete.. bij mij stonden ze eigenlijk niet

Ook zitten er wat hele leuke rokken bij die van m'n reet afzakken (maat 38 - 42) en wat dingen die erg groot vallen.

indien interesse, dan maak ik wel ff wat fotootjes
Ja doei.
pi_69556225
moblo, ik heb nog wel interesse, vooral dan richting maat 42-44...

Wat heb je daarvan?
pi_69557252
Moblo, ik heb ook wel interesse, en dan richting maat 44 .
Je hoeft niet perse foto's van rokjes te maken, ik ben meer op zoek naar truitjes en tshirtjes..
pi_69560024
Zo, gister was mijn eerste dag, ik ga 11 kilo afvallen
Ik hoop dat het vooral voor bepaalde delen van m'n lichaam gaat werken.
pi_69560139
check

ga ik morgen even wat foto's maken van de mooie truitjes
Ja doei.
pi_69560150
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
Zo, gister was mijn eerste dag, ik ga 11 kilo afvallen
Ik hoop dat het vooral voor bepaalde delen van m'n lichaam gaat werken.
succes

wat is je plan?
Ja doei.
pi_69560172
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 20:21 schreef motorbloempje het volgende:
check

ga ik morgen even wat foto's maken van de mooie truitjes
ik heb ook wel interesse in de rokjes, dus als je voor mij daar nog foto's van zou willen maken?
pi_69560226
ook goed doe ik die ook
Ja doei.
pi_69560288
quote:
Op zaterdag 30 mei 2009 @ 20:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

succes

wat is je plan?
Weightwatchersprogramma
Werkt heel goed voor mijn moeder, ze is al 11 kilo kwijt.
En we doen het samen, dus hopelijk gaat het een beetje makkelijk
  zaterdag 30 mei 2009 @ 20:49:59 #149
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_69560807
Mootje, ik wil evt ook wel kijken als je tijd hebt om foto's te maken, ik zit in categorie maat 40-42
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_69569933
Nu al een beetje resultaat kan ook aan het vocht liggen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')