abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 09:55:54 #251
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69853102
Vind je dat niet een beetje eng? Zo'n geneesmiddellen onderzoek? Lijkt me niks om mensen met mijn lichaam te laten experimenteren (maar ja - ik ben dan zelf ook deels onderzoeker , hahaha en geen van het 'medische' type )
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69853292
Wel een beetje uiteraard, heb me goed voor laten lichten en zelf goed gekeken naar hoe het nou in elkaar steekt zo een onderzoek, welke controle en veiligheid er bijvoorbeeld is. Als je het middel krijgt heb je 24/7 hartbewaking bijvoorbeeld wat positief is, en er is altijd een zuster aanwezig.

Wat onderzoek jij?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_69853305
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef teigan het volgende:
O ja, moblo, kan het zijn dat ik nog geen pm heb?
ja omdat ik hoopte dat er nog meer mensen zouden reageren. Probeer binnenkort nog even een schopje te doen zodat ik er hopelijk wat meer kwijt raak dan kan ik alles in 1 keer versturen
Ja doei.
pi_69853533
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 09:44 schreef Droeke het volgende:
Mijn ervaring met pilates is dat het wel lekker is om te doen, maar ik persoonlijk boek er weinig resultaat mee. Maar ik denk dat als andere sporten geen optie zijn, het een goede workout kan betekenen (en inderdaad: het is echt HEEL goed voor je buikspieren en het maakt je lenig).
Wat wil je dan nog meer bereiken met een workout?

Dingen om jezelf mee te belonen? Schoenen/laarzen, mooie tas, sieraad, luchtje?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee om iets leuks voor mezelf te bedenken
  dinsdag 9 juni 2009 @ 10:30:05 #255
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_69854000
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:04 schreef rene90 het volgende:
Wel een beetje uiteraard, heb me goed voor laten lichten en zelf goed gekeken naar hoe het nou in elkaar steekt zo een onderzoek, welke controle en veiligheid er bijvoorbeeld is. Als je het middel krijgt heb je 24/7 hartbewaking bijvoorbeeld wat positief is, en er is altijd een zuster aanwezig.

Wat onderzoek jij?
Heel offtopic: Ik doe sociaal-wetenschappelijk onderzoek, en moet erg snel mijn proefschrift afhebben (binnen 4 weken), dus bij deze schop ik mezelf weer terug naar mijn werk... haha
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Wat wil je dan nog meer bereiken met een workout?

Dingen om jezelf mee te belonen? Schoenen/laarzen, mooie tas, sieraad, luchtje?
Ik heb er nooit zo'n moeite mee om iets leuks voor mezelf te bedenken
Ik wil vooral gewicht verliezen op dit moment En dat lukt mij niet goed genoeg met pilates...

[ Bericht 18% gewijzigd door Droeke op 09-06-2009 10:44:08 ]
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_69854111
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 10:30 schreef Droeke het volgende:
Ik wil vooral gewicht verliezen op dit moment En dat lukt mij niet goed genoeg met pilates...
True
Nou ja, je kunt het natuurlijk over 5 of 10 kilo gaan doen, als je de boel wat strakker wilt hebben Ik ga vanavond iig weer

En oh drama, proefschrift dat bijna af moet! Succes!
pi_69856369
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 08:37 schreef Mejuffrouw het volgende:
Maar idd is pilates wat. Heeft er iemand goede ervaringen mee?
Ik vind Pilates geweldig! Je krijgt echt mooie spieren overal, m.n. buik en taille en het is relaxed om te doen, geen spierpijn. Maar ik snap Droeke ook wel hoor want voor echte vetverbranding/conditieverbetering zou je er cardio naast moeten doen.
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
pi_69868851
Zo, ik ben vanmorgen op de weegschaal gaan staan, en het ging gelukkig weer de goede kant op.. Ik probeer gewoon netjes te blijven eten nu. ik zit wel meer thuis nu(einde van het schooljaar, ik heb nog 2 uurtjes lesgeven per week..), dus daar moet ik even mee oppassen denk ik.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 9 juni 2009 @ 19:05:07 #259
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69872024

*gluurt ook weer eens om een hoekje*

Erg lang geleden!
  dinsdag 9 juni 2009 @ 19:19:01 #260
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_69872554
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:05 schreef Chell het volgende:

Erg lang geleden!
Zeker lang geleden!
Hoe is het?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_69885051
Zo wat was dat wokken lekker

Morgen dat maar even compenseren maar soms heb je het gewoon even nodig haha.
Top 5 China producten
pi_69886647
Hey, mijn vreemde 2 kilo is er weer af

Heel raar! Zomaar ineens was ik weer 70, echt anderhalve week en zomaar ineens is het er nu in twee dagen weer af naar 67,9

Snapnietmeer!
pi_69886788
Misschien is data gewoon het normale schommelen van je lijf freecell... Ik heb ook een gebiedje van om en nabij de 2 kilo waartussen in schommel. Ik zat gisteren weer onderin dat gebiedje, en wil het nu eigenlijk wel eens de bovenkant van mijn nieuwe gebiedje maken....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_69887073
Mja, maar de bovenkant van mijn gebiedje was heel lang 68
Ik heb dat ook hoor Alleen bij mij zit er meestal maximaal 1 KG tussen. ik zweefde dus heel lang tussen de 67 en 68 en ineens was het 70

Maar het is weer 68 Hoezee
pi_69892997
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 07:57 schreef freecell het volgende:
Hey, mijn vreemde 2 kilo is er weer af

Heel raar! Zomaar ineens was ik weer 70, echt anderhalve week en zomaar ineens is het er nu in twee dagen weer af naar 67,9

Snapnietmeer!
67,9 was ook mijn score vanochtend
Ja doei.
pi_69896359
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:05 schreef Chell het volgende:

Erg lang geleden!
Je mag best binnenkomen hoor
Life is all about *Ass*...You're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it, or behaving like one!
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 juni 2009 @ 20:35:23 #267
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69911328
Ik werd vanmorgen wakker met fikse buikpijn rechtsonder, toch maar even de huisarts gebeld. Die vond het verstandig om er even naar te kijken, dus meteen het hele arsenaal aan testen gehad. En voor de zekerheid net een echo... waarop de oorzaak meteen te zien was. Ik heb een cyste van ruim 5cm op rechter eierstok en dat kan gemeen pijn doen zei de echomevrouw
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_69911703
Oeh, dat is even schrikken Sjeen.

Gaan ze nog iets aan die cyste doen dan?
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 juni 2009 @ 20:52:00 #269
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69912109
Moet morgenochtend weer bij huisarts zijn met uitslag en mooie echofoto's. Dit zou in principe vanzelf weer weg moeten gaan, maar ik moet sowieso over zeven weken weer terug voor controle. Mocht cyste dan nog niet weg zijn, moet het met kijkoperatie verwijderd worden. En als ik tussentijds ineens heel veel pijn krijg, tegen het flauwvallen aan, dan moest ik meteen naar ziekenhuis... Dan heeft de eierstok zich gedraaid en moet er meteen iets gedaan worden.

Maar eens kijken wat huisarts zegt morgen
pi_69913576
Even afwachten dus...
Heb je er nu dan nog veel last van?
pi_69913589
Heftig, Sjeen! Vooral dat draaien Hopelijk slinkt 'ie in no time weg Scheelt vast weer een pond
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 juni 2009 @ 21:32:34 #272
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69913874
Ik heb als troost me vergrepen aan de chocola, dus dat pond zal er wel al weer bijzitten Maar ik hoop wel dattie vanzelf weggaat, ik wil geen operatie

Doet nog steeds pijn, maar pijnstiller haalt de scherpe kantjes ervanaf. Ga zo lekker in bed liggen...
pi_69915814
Sterkte dan maar, en hopen dat alles op de juiste plek blijft zitten...
pi_69916044
Beterschap sjeen
Top 5 China producten
pi_69923701
Vanmorgen weer 1 kilo eraf =) zit nu op de 73,8 met een lengte van 1.76 in tussen al 15,7 kilo kwijt (begonnen op 20 maart) Op het moment schommelt mijn gewicht heel erg. Laatste 2 weken ben ik allebij 0,7 aangekomen en dan op 1 dag weer 1 kilo eraf vooral door uitslapen. Mijn stofwisseling gaat heel traag op het moment. Ben daarom al aan het proberen meer te gaan eten maar kom dan meteen zo veel aan
pi_69923724
als ik gewicht zou verliezen door uitslapen zou ik inmiddels ondergewicht hebben
Ja doei.
pi_69923764
Als je per dag weegt is het totaal onnauwkeurig, weeg morgen weer, dan is die 1.0 kilo eraf opeens 0.7 geworden ofzo. Gewoon wekelijks voor een goed beeld. En als je stofwisseling heel traag gaat moet je gewoon 8 uur een klein ontbijtje eten, dan om de drie uur iets zodat het op gang blijft.
Top 5 China producten
pi_69923771
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:41 schreef motorbloempje het volgende:
als ik gewicht zou verliezen door uitslapen zou ik inmiddels ondergewicht hebben
Top 5 China producten
pi_69923786
of geimplodeerd zijn, dat is ook nog een optie
Ja doei.
pi_69924090
Dan kruip ik maar weer mijn bed in
pi_69924363
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 08:43 schreef rene90 het volgende:
Als je per dag weegt is het totaal onnauwkeurig, weeg morgen weer, dan is die 1.0 kilo eraf opeens 0.7 geworden ofzo. Gewoon wekelijks voor een goed beeld. En als je stofwisseling heel traag gaat moet je gewoon 8 uur een klein ontbijtje eten, dan om de drie uur iets zodat het op gang blijft.
Ik eet verder wel goed hoor kan maar 1 dag per week uitslapen , maar ik weeg elke dag omdat ik het met de wii fit dan mooi kan bij houden en ook meteen weet als ik te veel heb gegeten (dan ga ik de dag erna meer sporten). En omdat ik nog niet echt weet wanneer ik afval en bang ben als ik 1x per week doe het er zo weer aan zit.
pi_69924586
Ik merk meestal dat ongezond eten er pas een paar dagen later aan zit, niet gelijk de dag erna. Eet je een keer wat te zout, dan houd je weer vocht vast.

En het is ook zo een valkuil, denken dat je wel weer wat extra kan pakken, want er is weer wat af.

Ik had nooit gedacht dat ik het zelf zo overtuigd zou zeggen, maar 1 keer in de week is meer dan voldoende. Luister ook naar je lijf, je merkt zelf wel als je een paar dagen veel minder plast, dat je dus te weinig drinkt en misschien vocht vasthoudt en dergelijke.
pi_69924712
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:17 schreef teigan het volgende:
En het is ook zo een valkuil, denken dat je wel weer wat extra kan pakken, want er is weer wat af.
No offence, maar als je dat uberhaupt denkt, waarom lijn je dan? Om strakker/slanker te worden, of om meer te kunnen eten?

Als ik wat kwijt ben is mijn gedachte juist: yesss.. nu doorzetten! en niet ' oh, nu kan ik weer wat (lekkers/meer) eten.. want da's gewoon niet slim
Ja doei.
pi_69924853
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:17 schreef teigan het volgende:
Ik merk meestal dat ongezond eten er pas een paar dagen later aan zit, niet gelijk de dag erna. Eet je een keer wat te zout, dan houd je weer vocht vast.

Ik had nooit gedacht dat ik het zelf zo overtuigd zou zeggen, maar 1 keer in de week is meer dan voldoende. Luister ook naar je lijf, je merkt zelf wel als je een paar dagen veel minder plast, dat je dus te weinig drinkt en misschien vocht vasthoudt en dergelijke.
En zelf kan je ook wel een redelijke inschatting maken wanneer je goed hebt gegeten en wanneer niet
Top 5 China producten
pi_69924885
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

No offence, maar als je dat uberhaupt denkt, waarom lijn je dan? Om strakker/slanker te worden, of om meer te kunnen eten?

Als ik wat kwijt ben is mijn gedachte juist: yesss.. nu doorzetten! en niet ' oh, nu kan ik weer wat (lekkers/meer) eten.. want da's gewoon niet slim
Toevallig zag ik gister een stukje van een programma op rtl 4 ofzo na dat SOS sonja gezeik. Moesten van die volle vrouwen sporten, en dan mochten ze een lekkernij waar ze helemaal verzot op waren, dus een stuk pizza of bakje ijs. Dan denk ik tja, als je het zo gaat compenseren wijzigt je eetpatroon niet.
Top 5 China producten
pi_69925851
quote:

[..]

ik vind afvallen soms nog steeds eng...
En met iets extra's zit het bij mij soms al in net iets ander broodbeleg ipv de standaard slanke dingen.. En dan is het nog niet eens perse ongezond, maar juist doordat ik dan weer eens bv. pasta op mijn brood pak, en de dag erna weer een kilo omhoog schommel raak ik er heel gedemotiveerd door, terwijl het dus eigenlijk de normale schommelingen van je lichaam zijn, en niet eens altijd wat te maken hebben met hoeveel je de dag ervoor eet..
pi_69926204
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 09:28 schreef rene90 het volgende:

[..]

Toevallig zag ik gister een stukje van een programma op rtl 4 ofzo na dat SOS sonja gezeik. Moesten van die volle vrouwen sporten, en dan mochten ze een lekkernij waar ze helemaal verzot op waren, dus een stuk pizza of bakje ijs. Dan denk ik tja, als je het zo gaat compenseren wijzigt je eetpatroon niet.
indeed...
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:00 schreef teigan het volgende:

[..]

ik vind afvallen soms nog steeds eng...
En met iets extra's zit het bij mij soms al in net iets ander broodbeleg ipv de standaard slanke dingen.. En dan is het nog niet eens perse ongezond, maar juist doordat ik dan weer eens bv. pasta op mijn brood pak, en de dag erna weer een kilo omhoog schommel raak ik er heel gedemotiveerd door, terwijl het dus eigenlijk de normale schommelingen van je lichaam zijn, en niet eens altijd wat te maken hebben met hoeveel je de dag ervoor eet..
maar waarom maak je het dan niet leuk?
het idee dat je straks op een gezond gewicht zit is hopelijk genoeg motivatie?
Ja doei.
pi_69926685
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 10:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

indeed...
[..]

maar waarom maak je het dan niet leuk?
het idee dat je straks op een gezond gewicht zit is hopelijk genoeg motivatie?
dat zou het wel moeten zijn, maar het komt nog steeds in de knoop met hoe ik mijzelf zie. Net alsof ik geen normaal gewicht mag hebben. En dat punt blijft nu al een tijdje hangen... Ik ga er vanuit dat het straks wel weer verder gaat, mijn eerste volle jaar in het onderwijs is in dat opzicht heel erg nuttig geweest voor het verbeteren van mijn zelfbeeld, maar tot die tijd moet ik het wel constant zien te houden en niet omhoog gaan schieten.
Ik vind het al heel fijn dat ik nu iig niet aankom terwijl ik bijna niet kan/mag sporten vanwege mijn knieen, maar ik weet eigenlijk ook niet echt goed meer waar ik nog meer kan aanpassen in mijn eetpatroon zonder dat ik echt brood ga schrappen en dan weer meer risico loop om te gaan snoepen..
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 10:48:47 #289
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69927438
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 19:19 schreef Levitation het volgende:

[..]

Zeker lang geleden!
Hoe is het?
Goed! Druk! Allemaal leuke dingen, veel foto's! Allemaal fijn
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:42 schreef zesje het volgende:

[..]

Je mag best binnenkomen hoor
*hupst binnen*

Ha zesje! Knuf! (wanneer echte?)

Naja, ik ben er weer dus!
De laatste tijd liep het echt de spuigaten uit qua gewicht. Ik heb een tijd helemaal niet lekker in mijn vel gezeten en dat was te merken. De gevreesde 100 werd overschreden. Met op het hoogtepunt zelfs met bijna 4 kilo
Hoewel ik stevig zijn nooit zo'n probleem heb gevonden, was dit echt niet meer leuk en voelde het echt niet goed.

Maar die knop ging niet om. Wel ging een andere knop om en ben ik hulp gaan zoeken voor mijn ADHD. Hiervoor slik ik nu sinds een maand medicatie (Concerta, langwerkende variant van hetzelfde stofje als wat in Ritalin zit).

En van alle effecten die ik had verwacht, kreeg ik er eentje die ik helemaal niet had verwacht: mijn obsessie voor eten en snoep is verdwenen
Verminderde eetlust is een bijwerking, daar heb ik ook last van, maar dat ik compleet van het continu bezig zijn met eten af zou zijn, had ik écht niet verwacht. Ik heb dat rare omgaan met eten ook nooit zo aan mijn ADHD gekoppeld, ik dacht dat het gewoon een 'extra' probleem was Heel bizar was het moment dat er brownies op mijn werk waren en ik me ná werktijd realiseerde dat ik geen seconde had overwogen eentje te nemen. Brownies! Chocola! Brownies!

Anyway, ik val dus af. En daar word ik blij van. En dat wil ik graag zo houden Dus nu opletten dat ik niet toch weer in oude patronen verval. En ook: opletten dat ik wel voldoende eet. Want gebrek aan eetlust klinkt leuk, maar is eigenlijk niet zo grappig.
En, misschien ooit ook toch eens gaan sporten. Maar goed, dat ik niet van sport hou is helaas door die pilletjes niet ineens anders

Oh stand van zaken nu: 96.8 En ik begon op 103.
pi_69928361
Netjes Chell!

En wat maf dat medicatie dat ook ineens oplost zeg..
Ik merk het de laatste weken ook wel weer wat, dat ik meer nadenk of het het waard is..

Dus ik heb ook alweer een paar keer gebak afgeslagen op verjaardagen. Als het echt gewoon een speciaal iets is van een goede bakker(of zelfgemaakt) dan doe ik het nog wel eens. Maar van die standaard slagroomtaart vind ik niet de moeite waard. En als er alleen maar van die zoete schuimdingen staan, dan sla ik ook over..

En bij mij hangt eten ook veel samen met innerlijke onrust.. Grenzen in de gaten houden is dus altijd wel een goede, al zal ik nu soms even door moeten, er is een cijferdeadline..
pi_69929820
quote:

[..]

Haha, nou, ik sport wel degelijk zoveel zodat ik mijn gewenste eetpatroon een beetje kan volhouden zonder aan te komen Niet dat ik heel ongezond eet, maar ik hou toch wel van een stevig viergangenmenuutje en wat wijn op z'n tijd

Chell, wat fijn dat je zoetbehoefte ineens weg is Hou je wel goed in de gaten wat je eet? Ookal heb je minder eetlust? Pas op dat je niet te weinig gaat eten, hè!
pi_69930017
@Sjeen, balen, hopelijk slinkt die cyste snel. Beterschap

@Chelleke wat lekker dat je spontaan minder obsessief met eten bezig bent en afvalt! Heb je een concreet plan in gedachten qua afvallen qua aantal kilo's/termijn?

@MoBlo ik heb je eem pm gestuurd!

Ik heb nog steeds veel last van de 2 weken geleden gekneusde ribben en heb zelfs extra pijnmedicatie gekregen van de huisarts. Als het over een week nog niet beter gaat moet ik weer terugkomen. Ik baal als een stekker dat ik niet kan sporten en ik was eindelijk door de 74 kilo grens heen maar zit er nu weer boven. Grrr schiet niet op sinds eind april geen ons eraf dus
pi_69930267
Dat is vervelend zesje..

Zo zit ik dus al sinds eind april thuis met mijn knieen, ik ben in die tijd geloof ik nog 2 of 3 keer wezen skaten, maar dat schiet ook niet op...

Ik ga over een uurtje weer eens kijken wat de fysio ervan zegt...
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 12:11:40 #294
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69930647
Ja, ik moet heel erg opletten dat ik niet te weinig eet. Gelukkig begint de verminderde eetlust wel iets bij te trekken, want ik werd er een beetje gek van om elke keer wél honger te hebben (want je lichaam werkt natuurlijk wel gewoon door), maar echt bij álles te denken "bluh, nee, geen zin in".

Ben er alleen nog steeds sneller zat van. Eet bijvoorbeeld nog maar twee boterhammen voor mijn lunch en dan heb ik echt geen zin meer.

Die vreet-/snoepbehoefte is dus echt een heel ander verhaal. Dat mag van mij echt zo blijven. Ik was áltijd bezig met eten! Ook in mijn hoofd dus. Continu dealtjes met mezelf "De file is vandaag 2 keer zo lang, dus mag je wel een ijsje". Dat idee. En ook dus steeds denken aan "wat zal ik straks weer eens gaan eten/snoepen" of als er iets in huis was daar continu aan denken.

Grappig was overigens wel toen ik vorig weekend een dag niks had geslikt (het werkt een aantal uur en is dan ook echt uitgewerkt), ik dus ineens bij de benzinepomp niet meer alleen een flesje drinken kon halen, maar ook met dropjes en een ijsje buiten kwam
En ook 's avonds is soms nog oppassen als ik 's morgens heel vroeg opgestaan ben en vroeg heb geslikt. Gelukkig ben ik meestal niet zo vroeg

Een concreet plan heb ik overigens niet echt. Ik heb m'n 'streven' min of meer op 80 kilo eind dit jaar gezet, maar ik denk liever in stapjes. Dus mijn eerste streven nu is 95 kilo. Dan naar de 90 etc.
Ik wil niet gedemotiveerd raken doordat het einde nog zo'n eind weg is, maar juist gemotiveerd blijven omdat élke kilo minder er eentje is die er toe doet!

@zesje: wat vervelend zeg die ribben! Hopelijk word het snel minder pijnlijk!
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 juni 2009 @ 12:18:29 #295
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_69930928
We zijn eigenlijk best wel een zooitje gehavenden bijelkaar
pi_69931010
Die tussenstreefgewichten zijn wel een goed idee Chell...

En dat bezig zijn met eten komt mij ook wel bekend voor. Als ik werk valt het nu gelukkig heel erg mee, maar thuis wil het nog wel opspelen, en ook als ik alleen boodschappen ga doen/naar de stad ga....
  Hoofdredactie Fotografie donderdag 11 juni 2009 @ 12:37:52 #297
95752 crew  Chell
Kluns
pi_69931582
@teigan: voor mij werkt dat echt. Sowieso, ik ben nu 6 kilo lichter, sommige broeken zakken af, ik voel me beter. Dat is goed en daar mag ik trots op zijn. Als ik nu continu denk "maar eigenlijk moet ik er nog bijna 17....en dus is die 6 maar een druppel op de gloeiende plaat" dan weet ik zeker dat de moed me in de schoenen zakt

Daarom doe ik ook niet aan een streefgewicht wat bijvoorbeeld in de categorie 'gezond' valt. Dan zou ik terug moeten naar 68 en dat heb ik denk ik sinds mijn 18e al niet meer gewogen
Als ik die 80 haal en het gaat goed, kan ik altijd nog verder kijken. Ik denk dat het belangrijk is om haalbare doelen te stellen. Binnen no time een slanke den worden, gaat heus niet gebeuren

Collega van mij heeft als streven dat ze op 1 januari 60 kilo afgevallen wil zijn. Yeah right, 10 kilo per maand....
pi_69938102
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:37 schreef Chell het volgende:
@teigan: voor mij werkt dat echt. Sowieso, ik ben nu 6 kilo lichter, sommige broeken zakken af, ik voel me beter. Dat is goed en daar mag ik trots op zijn. Als ik nu continu denk "maar eigenlijk moet ik er nog bijna 17....en dus is die 6 maar een druppel op de gloeiende plaat" dan weet ik zeker dat de moed me in de schoenen zakt

Daarom doe ik ook niet aan een streefgewicht wat bijvoorbeeld in de categorie 'gezond' valt. Dan zou ik terug moeten naar 68 en dat heb ik denk ik sinds mijn 18e al niet meer gewogen
Als ik die 80 haal en het gaat goed, kan ik altijd nog verder kijken. Ik denk dat het belangrijk is om haalbare doelen te stellen. Binnen no time een slanke den worden, gaat heus niet gebeuren

Collega van mij heeft als streven dat ze op 1 januari 60 kilo afgevallen wil zijn. Yeah right, 10 kilo per maand....
Hoe dom/naief kan je zijn
Top 5 China producten
pi_69938410
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:37 schreef Chell het volgende:
Smart thinking Zie maar eens waar je uitkomt, als je een gezond eet- en beweegpatroon hebt. Als je gezond leeft, zijn een paar kilootjes overgewicht lang zo'n drama niet.
pi_69947874
Mijn motivatie om af te vallen is heel 2009 al weg
Ik wil afvallen voor een gezond lijf, niet voor mijn spiegelbeed. Ja, ik baal wel eens van mijn spiegelbeeld, maar ben er veel vaker tevreden mee dan ongelukkig, en ik verwacht ook niet dat dat verandert als ik afval. Maar als gezondheid de motivatie is, is het lastig om gemotiveerd te blijven als je lijf niet meewerkt. Ik ben al chronisch ziek, en elke griep die heeft geheerst had ik te pakken afgelopen winter. Plus vaak verkouden en vermoeid. De wetenschap dat dat mogelijk niet verandert als ik afval heeft mijn motivatie voor een gezond gewicht de grond in geboord. Waar doe ik het dan nog voor?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')