oh noes t is een foksterquote:
Dat zou echt vermaak zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:15 schreef LudoSanders het volgende:
Als hij of zij nu maar niet besluit je te komen opzoeken, MikeyMo.
Dat gehele gebeuren met de gabber alien begon ook vrij rustig, je weet maar nooit.quote:
Deze zou nog net kunnen, maar dan moet je de rest er niet bij denken.quote:
nee, ik kwam op dat profiel omdat ik een massa-mailtje kreeg dat we allemaal op de dit is niet ok knop moesten drukkenquote:
Nee een topic openen op fok is natuurlijk veel hoffelijkerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, ik kwam op dat profiel omdat ik een massa-mailtje kreeg dat we allemaal op de dit is niet ok knop moesten drukken
Dat heb ik dan weer niet gedaan
wellicht, om haar tegen zichzelf te beschermen had je dat beter wel kunnen doenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:38 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, ik kwam op dat profiel omdat ik een massa-mailtje kreeg dat we allemaal op de dit is niet ok knop moesten drukken
Dat heb ik dan weer niet gedaan
Gabber alien? Was dat uit de tijd dat ONZ nog leuk was, volgens veel mensen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat gehele gebeuren met de gabber alien begon ook vrij rustig, je weet maar nooit.
die pic is dan ook skaaiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:31 schreef Paul het volgende:
[..]
WTFIk moest ook aan Skaai denken, sorry Skaai
ik" ken" haar wel. ik vind alleen niet dat ze er op lijktquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die pic is dan ook skaai
al kent 99% van de users haar niet hiernewbs
Ik moest vast alleen aan Skaai denken door het rode haarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:13 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik" ken" haar wel. ik vind alleen niet dat ze er op lijkt
Ik zal hem zo eerst wel eens op zn bek slaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:15 schreef LudoSanders het volgende:
Als hij of zij nu maar niet besluit je te komen opzoeken, MikeyMo.
quote:
Zal die jongen leuk vinden als hij er een keer achter komt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 02:50 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]zie je ze samen op een foto staan? dat wijf heeft die collage gemaakt gok ik.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
die pic is dan ook skaai
al kent 99% van de users haar niet hiernewbs
het zou wel heel raar zijn als ze een a-cupje hadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:03 schreef murp het volgende:
[ afbeelding ]
eigenlijk best wel zielig een persoon bashenhoe kom je daar nou weer aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
We lachen er nu wel om, maar ze is wel eigenlijk je vriendin.quote:
mmm, ik weet niet wat ze precies heeft, maar als ik dit lees is het niet erg leukquote:Ik wil graag deze shoot winnen omdat ik bezig ben om uit een diep dal naar boven te klimmen heb narcolepsie/cataplexie en sinds een jaartje het patella formaal pijnsyndroom in mn knievoor degene die willen dit is mijn hyve www.lieffie10.hyves.nl zet er wel ff bij dat je van deze site komt
Narcolepsie, hoe vet is datquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef murp het volgende:
[..]
mmm, ik weet niet wat ze precies heeft, maar als ik dit lees is het niet erg leuk
misschien dat ik er een slotje op doe, maar nu nog niet
mjah, leuk dat ze af en toe in slaap valt, of juist niet eigenlijk maar dat terzijde...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef murp het volgende:
[..]
mmm, ik weet niet wat ze precies heeft, maar als ik dit lees is het niet erg leuk
ik pleit voor een nieuwe functie waarmee je handmatig topics uit je Myat kan verwijderenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef MaddoxX het volgende:
godverdomme, waarom staat die in Myat![]()
KILL IT KILL IT WITH FIRE
dat zou idd ideaal zijn...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
ik pleit voor een nieuwe functie waarmee je handmatig topics uit je Myat kan verwijderen
patello femoraal pijnsydroom is niet zo heel bijzonder hoor. Ik heb het ook. Is het gemakkelijkst te omschrijven als een pijnlijke knie of knieën bij traplopen enzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:30 schreef murp het volgende:
[..]
jupquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:13 schreef dubidub het volgende:
Is dat nou kweejaa?
Dat dacht ik ook toen ik jouw foto zag.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:51 schreef MaddoxX het volgende:
godverdomme, waarom staat die in Myat![]()
KILL IT KILL IT WITH FIRE
het miniscule stukje van mij wat nog meelij had is definitief het raam uitquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:01 schreef murp het volgende:
ik zeg niets
http://cid-ff585003187c51cb.skydrive.live.com/albums.aspx
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:19 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
het miniscule stukje van mij wat nog meelij had is definitief het raam uit
Die wilde ik net gaan postenquote:
Iets met oude koeien enzoquote:
kom op jongs! wie maakt er ff een leuke motivational van!?quote:
snel, duw dr terug de zee in!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:02 schreef IJsblock het volgende:
Misschien te koppelen aan Marcel Roubos?
Tietuhhhh!!!! Zou ze nog maagd zijn?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:10 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja dames en heren, 1 ding is zeker we hebben een match. Marcel ga je date maar halen!
Misschien, ze zal vast een beest zijn in bedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Tietuhhhh!!!! Zou ze nog maagd zijn?
ongetwijfeldquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:16 schreef IJsblock het volgende:
[..]
+ dat ze een vriend heeft blijkbaarquote:Ik heb gelukkig de lichtere vorm van deze ziekte en heb er de ene dag meer last van dan de andere dag.
Deze ziekte blijf ik houden tot mn 30ste daarna kan het minder worden. Of als ik eerder zwanger zou raken kan het in een keer weg gaan.
Hier staat weer dat ze geen vriend heeft.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
+ dat ze een vriend heeft blijkbaarDus ik gok van niet.
wat mij ook het meest logisch lijkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:50 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Hier staat weer dat ze geen vriend heeft.
http://sweetgirl.punt.nl/?pr=1
Laatste 10 verwijzingen:quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:40 schreef eNGine10 het volgende:
www.sweetgirl.punt.nl <-- ze heeft dus ook een weblog
quote:Ik ben -----------------------------------------woon er nu nog steeds.
Ben sinds Februari 2005 begonnen met fotoshoots toen ik een keer op internet zat te surfen kwam ik de website van www.ikwordmodel.nl tegen en heb me daar meteen ingeschreven na een paar weken stond ik eerste en won ik de fotoshoot dit is me zo goed bevallen dat ik t snel nog een keer geprobeerd heb en ja hoor ik won weer die shoot wil er graag mee verder om anderen te laten zijn dat je met een maatje meer ook heel mooi kunt zijn en dat je voor model helemaal niet de gangbare maten nodig hebt. Wilt u een keer een shoot met me doen? stuur me dan een mailtje met uw ideeen (ik heb eventueel ook nog leuke ideen ) en wie weet sta ik dan een keer bij u voor de camera ik ben bereid in de volgende categorien te posseren
Welke categorieën ? Ik mag toch for god sake hopen niet "naakt" of "erotisch"quote:
Ik!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef dubidub het volgende:
Nu, de vraag der vragen:
Wie zou haar geven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:48 schreef dubidub het volgende:
Nu, de vraag der vragen:
Wie zou haar geven?
Leuk compliment voor Jojoortje ook, dat je haar zou willen inruilen voor die lekke olietanker.quote:
Yes m'n doel is bereiktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Leuk compliment voor Jojoortje ook, dat je haar zou willen inruilen voor die lekke olietanker.
Is ze niet in voor een trio dan? Jij, Jojoortje en Nijlpeerd?quote:
Of maten eigenlijkquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 20:20 schreef Albinoneger het volgende:
[ afbeelding ]
Als de dierenbescherming dit ziet
die achterlijke plaatjes van 'schattige' katten begeleid door mongolenteksten vind ik persoonlijk nogal irritant.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik moest vast alleen aan Skaai denken door het rode haar
Deal with it. Kus hoeft niet, maar bedanktquote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
Kusje van mij voor wie kan lezen wat hier staat ()
[ afbeelding ]
Volgens mij staat er twee keer hetzelfde.
Deal With It.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Spuit elfquote:
Is dat schip nou zo klein? Of...quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Pipi Langkous XXLquote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
Als ik heel vrolijk was lag ik nu dubbel.
[ afbeelding ]
Kusje van Daphne.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Annnet op 24-05-2009 18:58:20 ]Verliefd, verloofd.
quote:Op zondag 24 mei 2009 18:38 schreef Annnet het volgende:
[..]
Kusje van Daphne..............SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* doet laptop in kliko laten belanden en toch eens een hobby zoeken*Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
Staartjes kunnen ook gewoon ècht niet..quote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een speciale editie. Normaal staat het er een keer maar er is ruimte te veel.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
oh men die voor-haar-links,-voor-de-kijkers-thuis rechter wangzakquote:Op zondag 24 mei 2009 18:36 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft zeker tieten, hangtieten wel te verstaanquote:
Nee zij is gewoon huge..quote:
200Cquote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Albinoneger het volgende:
Wat voor cupmaat zou ze nou eigenlijk hebben? Ik denk toch zeker dat we richting F/G gaan mensen
Conclusie: het shirtje was er niet in haar maat, dus heeft ze van twee één gemaakt.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van haar wel, wil je zeggenquote:Op zondag 24 mei 2009 19:00 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Staartjes kunnen ook gewoon ècht niet..
Hé, laat mijn alter-ego er even buiten, ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Noorseviking het volgende:
De zus van Toontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nee.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:35 schreef bluebirdie het volgende:
wheheheh check deze topic..
Onbekenden voor lul zetten op fok
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Conclusie: het shirtje was er niet in haar maat, dus heeft ze van twee één gemaakt.
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
en nu?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:05 schreef lichtekooi het volgende:
Zij is niet mooi nee, maar sommige dingen gaan wel te ver hoor. Dat is niet netjes
it wasn't me!quote:
quote:Deze Hyver is niet ok. Dit gebeurt automatisch wanneer er meerdere hyvers een niet-ok melding doen. Wij kijken binnen 1-2 dagen of dit profiel inderdaad in strijd is met de gebruikersvoorwaarden.
quote:Titel: Ff op niet ok drukken....
Hi Mikey,
deze persoon stalkt systematisch meiden (o.a mij) en het is geen jongen zoals het beweert, het is http://lieffie10.hyve.nl weer, de dikke trol waar eerder last mee was, onder een mannelijk pseudoniem :lol:
Help ff mee hyves veiliger te maken als jullie willen...het is echt eng dit wijf
een paar kussens en een kleedjequote:Op maandag 25 mei 2009 10:18 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk op de bank zitten?
Die ligt waar ze hoort: of in bed of gewoon in d'r mandquote:
Ik geloof er niks van.quote:Op maandag 25 mei 2009 11:28 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Die ligt waar ze hoort: of in bed of gewoon in d'r mand
Good Lordquote:
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehadquote:
Hij is een 'beetje' uitgeschoten en heeft het geprobeerd bij te werken.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehad
Of Hij heeft heel veel humor?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:00 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
de Heer heeft hier denk geen aandeel in gehad
Doen we ook. Niemand die zegt dat ze moet stoppen met dit soort foto's maken. Integendeel anders hebben we niet zulke geniale foto's meer om te postenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Dibble het volgende:
ze is gewoon mentaal niet 100% laat mensen gewoon doen en laten wat ze willen
QFT, of zoietsquote:Op maandag 25 mei 2009 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doen we ook. Niemand die zegt dat ze moet stoppen met dit soort foto's maken. Integendeel anders hebben we niet zulke geniale foto's meer om te posten
En jij noemt haar niet 100% je kent haar nietAls ze wel 100% is noem jij haar achterlijk
Zeg! Laat Toontje erbuiten! Die heeft al genoeg bagger over zich heen gehad!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:06 schreef Noorseviking het volgende:
De zus van Toontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh sorry, plagen we je vriendin?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:10 schreef Dibble het volgende:
ze is gewoon mentaal niet 100% laat mensen gewoon doen en laten wat ze willen
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/164240.htmlquote:hoi,
Ik ben dus Daphne ben 29-01-1984 geboren in een klein dorpje in overijssel genaamd Goor woon er nu nog steeds.
Ben sinds Februari 2005 begonnen met fotoshoots toen ik een keer op internet zat te surfen kwam ik de website van www.ikwordmodel.nl tegen en heb me daar meteen ingeschreven na een paar weken stond ik eerste en won ik de fotoshoot dit is me zo goed bevallen dat ik t snel nog een keer geprobeerd heb en ja hoor ik won weer die shoot wil er graag mee verder om anderen te laten zijn dat je met een maatje meer ook heel mooi kunt zijn en dat je voor model helemaal niet de gangbare maten nodig hebt. Wilt u een keer een shoot met me doen? stuur me dan een mailtje met uw ideeen (ik heb eventueel ook nog leuke ideen ) en wie weet sta ik dan een keer bij u voor de camera ik ben bereid in de volgende categorien te posseren
*Portret
*Fashion
*Cosmetica
*hairmodelling
*Reclame
*Figuratie
*Acteren
*Glamour (geen naakt)
*Wetlook
*Lingerie (alleen in goed overleg)
* Bedekt topless (in overleg)
ik werk op tfp-basis of voor een vergoeding dus als u een leuke opdracht heeft en denkt dat ik wel in dat plaatje pas dan kunt u me altijd mailen.
u kunt mij mailen via daphne1984@lycos.nl
Groetjes Daphne
ps heb nog niet veel shoots gehad omdat ik na mn 2de shoot ernstig ziek werd t gaat nu een stuk beter en wil heel graag weer gaan shooten.
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/374279.htmlquote:» ideeën
* Met een windmachine
* Sieradenshoot
* Beauty
* Extreme visagie
* Wetlook
* Autoshoot
* Bos shoot
* Themashoots (emotie)
* vuurtoren shoot (op Texel)
* Strandshoot
* Kappersshoot
* Dr Martens shoot
* Big is beautiful
Haar woonplaats past wel bij de beelden die ik hier zie.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/164240.html
[..]
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/374279.html
Mooi? Niet slechts lelijk maar zelfs behoorlijk ongezond zul je bedoelen.![]()
Oh yeah, strandshoot van Daphnequote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
quote:ik werk op tfp-basis of voor een vergoeding dus als u een leuke opdracht heeft en denkt dat ik wel in dat plaatje pas dan kunt u me altijd mailen.
Ze vraagt om geshoot te worden maar walvisjagen is toch verboden?quote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
panoramaquote:Op maandag 25 mei 2009 12:53 schreef pc-fr34k het volgende:
Voorwaarde is btw wel dat de fotograaf een groothoeklens heeft, anders past ze er niet op. Of er moet in panorama geschoten worden
Op deze foto zie ik twee binnenvaartschepen.quote:Op zondag 24 mei 2009 18:25 schreef Annnet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:02 schreef Albinoneger het volgende:
Wat voor cupmaat zou ze nou eigenlijk hebben? Ik denk toch zeker dat we richting F/G gaan mensen
quote:Lengte: 1.65 cm
Kleur ogen: Blauw
haarkleur: rood/bruin/blond (niet geverft)
borst: 95/100F
Taille: 120 cm
Heupen: 130 cm
Confectie: 50/52
Schoenmaat: 39
Piercing: Oren en Tong
opmerkingen: ben bezig met afvallen vandaar geen gewicht
http://www.daphne1984.mysites.nl/mypages/daphne1984/164420.html
quote:voor eventuele opmerkingen of als u nog vragen heeft kunt u me mailen via:
quote:
quote:opmerkingen: ben bezig met afvallen vandaar geen gewicht
Als haar modellencarrière onverhoopt blijkt te mislukken kan ze altijd nog solliciteren bij het dolfinarium.quote:
Daar heeft ze inderdaad wel wat van weg jaquote:Op maandag 25 mei 2009 14:10 schreef CasB het volgende:
Is het de zus van zangeres Marian? (van Roef en Marian)
ik moestquote:Op maandag 25 mei 2009 12:41 schreef NotYou het volgende:
[..]
[..]
Wat een positieve reacties daar zeg. Zelfs als ze slank was vind ik haar niet zo leuk op de foto's staan. Vaak een beetje lelijke blik, vreemde houding etc. En dan zeggen ze ook nog dat ze fotogeniek is.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:41 schreef Ladidadida het volgende:
http://daphne1984.mysites.nl/index.php?id=55918&Page=guestbook
Allemaal vet-liefhebbers of mensen die haar zielig vinden.quote:Op maandag 25 mei 2009 14:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een positieve reacties daar zeg. Zelfs als ze slank was vind ik haar niet zo leuk op de foto's staan. Vaak een beetje lelijke blik, vreemde houding etc. En dan zeggen ze ook nog dat ze fotogeniek is.
quote:Op maandag 25 mei 2009 14:47 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Allemaal vet-liefhebbers of mensen die haar zielig vinden.
Iiiiiiiiiiiiiiiiiii like big butts and I can not lie. You other brothers can't deniequote:Website http://sexy-papy.hyves.nl/
Bericht hey meid mooie picas hoor jij bnt spang mang
Ik wil de link wel posten maar dat durf ik heul nietquote:
houden zoquote:Op maandag 25 mei 2009 14:55 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik wil de link wel posten maar dat durf ik heul niet
waar?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie dat de link van dit topic gepost is..
Volwassen, wel.
Heeft iemand deze topic bij haar gepost?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:13 schreef Buitendam het volgende:
Ik zie dat de link van dit topic gepost is..
Volwassen, wel.
ja maar op welk van de 3000 pagina's van d'rquote:Op maandag 25 mei 2009 15:16 schreef Buitendam het volgende:
In d'r gastenboek, toch?
Of heb ik nu heel scheel zitten kijken..
Heb ik nou voor niks zitten soepen en kijkt iedereen eroverheen?quote:Op maandag 25 mei 2009 14:03 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als haar modellencarrière onverhoopt blijkt te mislukken kan ze altijd nog solliciteren bij het dolfinarium.
[ afbeelding ].
Ik vond die positie meer geschikt als walrus..
oh deary mequote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Buitendam het volgende:
Bovenaan.
ojeequote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Buitendam het volgende:
Bovenaan.
quote:
TS heeft sinds 17 juli 2005 een persoonlijke pitbull, so that is not gonna happen.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef Myster_E het volgende:
TS wordt weer in elkaar getimmerd.
zou trouwens hypocrtiet zijn.quote:
Waarom zijn alle andere berichten zo positiefquote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Buitendam het volgende:
Bovenaan.
dat viel mij ook al op. Mensen die in hetzelfde schip zitten denk ik... en negers op zoek naar wat easy booty.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom zijn alle andere berichten zo positiefDie hele pagina staat vol met complimenten, support en liefdesverklaringen
quote:Naam said
Website (none)
Bericht ahaha ik wil je ontmoeten gaan we er wat leuks van maken ok?? doeei
quote:Naam Carla
Website http://bbwmooitoch.mysites.nl
Bericht wow mooie foto,s zeg!! mijn complimenten
quote:Naam meisyy
E-mail -
Website (none)
Bericht Hi Daphne Ik vind het egt knap dat je model bent...het is veel beter als al die andere anorexia modellen.. ik ben zelf ook zwaarlijvig en zou ok best model wille zijn mja egt mooie fotows XxXx
quote:Naam senavi
Website http://sexy-papy.hyves.nl/
Bericht hey meid mooie picas hoor jij bnt spang mang
"Lekker man"quote:Op maandag 25 mei 2009 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik zal ongetwijfeld oud zijn ofzo nu, maar wtf is "spang mang"
Ja, want voordat die link gepost werd was dit topic een grote volwassen discussie?quote:Op maandag 25 mei 2009 15:19 schreef Qwea het volgende:
jup, een of andere kleuter moest dat even posten
Meer het idee dat ze er zelf nog buiten gehouden werd.quote:Op maandag 25 mei 2009 15:51 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ja, want voordat die link gepost werd was dit topic een grote volwassen discussie?
Dat is toch geen argumentquote:Op maandag 25 mei 2009 16:00 schreef SlaggY het volgende:
Beetje rellen waarschijnlijk. Maar het was wel te verwachten, toch?
Ik praat het toch ook niet goed? Ik vond het al behoorlijk kansloos voordat die link bij haar gepost werd. Geef alleen aan dat het te verwachten was dat een of andere klootviool dat zou doen.quote:
Dan moet ze het maar niet op het internet posten. Als ze dit topic ziet leert ze ervanquote:Op maandag 25 mei 2009 17:28 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Ik praat het toch ook niet goed? Ik vond het al behoorlijk kansloos voordat die link bij haar gepost werd. Geef alleen aan dat het te verwachten was dat een of andere klootviool dat zou doen.
Zeker. Jouw "HOMOOOOO'S" posts zijn ook van dusdanige kwaliteit, dat veel mensen ook daarvan lerenquote:Op maandag 25 mei 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan moet ze het maar niet op het internet posten. Als ze dit topic ziet leert ze ervan
Inderdaadquote:Op maandag 25 mei 2009 18:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker. Jouw "HOMOOOOO'S" posts zijn ook van dusdanige kwaliteit, dat veel mensen ook daarvan leren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |