abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:28:37 #51
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_69310892
-edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Mordreth op 22-05-2009 23:41:37 (ONZ is ergens anders :)) ]
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:17:56 #52
227106 BarbaRob
Meisjes plagen...
pi_69313068
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:33 schreef JDI het volgende:

[..]

Kijk, een robot
Jonge, lig niet zo te zeuren.
Raar is iets dat niet normaal is.
Normaal is wat de meerderheid doet, dus wat TS doet is niet normaal en raar.

Kun je lang of kort over praten, maar zo is het.

PUNT!
pi_69313664
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

PUNT!
Waarom is niet normaal tevens raar? Kun je me daar ook zo'n kort antwoord op geven? Wil er namelijk best lang over praten hoor.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 00:54:27 #54
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_69314411
Ik wind me echt op over sommige dingen die ik hier lees... Screw de mensen die vinden dat het raar is om een relatie niet als hoogste doel te hebben... Het voor jezelf vanzelfsprekend vinden dat je een relatie wil, a la, maar dat ook nog op anderen opleggen en zowat mensen er op aanvallen...

(gelukkig is er hier en daar nog een reactie te vinden die getuigt van meer verstand, openheid en begrip... anders was ik echt giftig geworden)
*Think outside the box*
pi_69314639
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:17 schreef BarbaRob het volgende:

[..]

PUNT!
Raar is iets wat afwijkt van de (verwachte) norm, en dat is niet per definitie datgene wat de meerderheid doet. Zowel het niet hebben als het wel hebben van een partner hebben zijn nog altijd geaccepteerde normen in onze maatschappij.
pi_69314816
Ik zie best veel mensen in de ellende storten omdat zij maar niet alleen kunnen zijn!
bah wat vreselijk lijkt me dat, om voor iemand te moeten kiezen waar je niets voor voelt...ongezond ook!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_69314818
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:03 schreef Dingest het volgende:

[..]

Raar is iets wat afwijkt van de (verwachte) norm, en dat is niet per definitie datgene wat de meerderheid doet. Zowel het niet hebben als het wel hebben van een partner hebben zijn nog altijd geaccepteerde normen in onze maatschappij.
Niet dat ik het eens ben met raar of niet normaal, maar het ging in deze discussie niet om het wel of niet hebben van een partner, maar het wel of niet willen van een partner.
pi_69317447
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 01:11 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Niet dat ik het eens ben met raar of niet normaal, maar het ging in deze discussie niet om het wel of niet hebben van een partner, maar het wel of niet willen van een partner.
Daar moest nog een woordje bij Ik bedoelde uiteraard het bewust hebben van een partner.
Dat is een nog genoeg voorkomende keuze, en waarschijnlijk ook maar voor een beperkte periode. Ik zie niemand beweren dat ze nóóit meer een partner zouden willen, of dat ze definitief een nieuwe partner in de toekomst uitsluiten.

Of ik zelf een relatie zou willen (of eigenlijk, kunnen) hebben ben ik nog niet over uit, hoewel ik wel weet dat ik op trouwen of kinderen niet erg zal zitten te wachten.
pi_69319086
Ik kan me best voorstellen dat je het vervelend vind als je dat steeds moet horen. Maar ik denk eigenlijk dat je er weinig tegen kan doen. Het is net als vechten over muzieksmaak. Kheb gister sorry gezegd tegen iemand tegen wie ik dat soms zei.

Ikzelf kan het me niet echt voorstellen om geen partner te willen. Maar ik vind het goed dat je dit topic hebt aangemaakt. Het is wel een eye opener voor mij.
Karma will get back @ you
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:57:30 #60
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_69319661
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:21 schreef mysterieblonde het volgende:
Ikzelf kan het me niet echt voorstellen om geen partner te willen. Maar ik vind het goed dat je dit topic hebt aangemaakt. Het is wel een eye opener voor mij.
99 van de 100 mensen willen ook gewoon een relatie. Misschien hebben ze op een bepaald moment niet die behoefte, maar uiteindelijk komt dat weer terug. Dat de TS dat nu niet wil kan ik me goed voorstellen, en het is dan ook vervelend als je dat telkens weer moet verklaren tegeonover anderen. Ik denk echter dat hij er uiteindelijk wel weer naar op zoek zal gaan.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:15:52 #61
pi_69320032
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 03:49 schreef Dingest het volgende:

[..]

(...)
Dat is een nog genoeg voorkomende keuze, en waarschijnlijk ook maar voor een beperkte periode. Ik zie niemand beweren dat ze nóóit meer een partner zouden willen, of dat ze definitief een nieuwe partner in de toekomst uitsluiten.
(...)
Er bestaat een cruciaal verschil tussen "nooit meer een partner willen, een nieuwe partner in de toekomst uitsluiten" en "niet per se een partner willen//hoeven/zoeken". De mensen waar het hier om gaat staan misschien best open voor een relatie, maar staan ook best open voor geen relatie.
*Think outside the box*
pi_69320741
Kijk ik zie het zo,zeg nooit nooit
Ik weet niet wat de toekomst brengt en als het zo moet zijn zal er ooit wel weer iemand in mijn leven komen en als dat niet zo is dan is het ook prima..
Een relatie beginnen alleen maar om het hebben van een relatie dat zie ik niet zo zitten.
Je moet in de eerste plaats tevreden met jezelf zijn en als je dat niet bent dan word het zowel in je eentje als in een relatie niks..
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:52:50 #63
pi_69320867
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef Michelle_2 het volgende:
Kijk ik zie het zo,zeg nooit nooit
Ik weet niet wat de toekomst brengt en als het zo moet zijn zal er ooit wel weer iemand in mijn leven komen en als dat niet zo is dan is het ook prima..
Een relatie beginnen alleen maar om het hebben van een relatie dat zie ik niet zo zitten.
Je moet in de eerste plaats tevreden met jezelf zijn en als je dat niet bent dan word het zowel in je eentje als in een relatie niks..
Amen. Helaas zijn er dus veel mensen die het niet zo zien... En ook die van zichzelf ontkennen dat een relatie hebben om het hebben van een relatie.

Heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt, en kan niet met zekerheid zeggen dat ik nooit meer zal doen..
*Think outside the box*
pi_69321152
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:52 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Amen. Helaas zijn er dus veel mensen die het niet zo zien... En ook die van zichzelf ontkennen dat een relatie hebben om het hebben van een relatie.

Heb me daar zelf ook schuldig aan gemaakt, en kan niet met zekerheid zeggen dat ik nooit meer zal doen..
O maar ik ben ook niet altijd zo geweest hoor.
Ik heb ook jaren gehad dat ik wanhopig op zoek ging naar een relatie omdat dat nou eenmaal zo hoort en iedereen om me heen een relatie had.
O wat was ik bang dat ik overbleef en niemand mij zou willen..
Nu denk ik ,so what.
Vaak word er ook gedacht dat iemand die geen relatie heeft ook wel eenzaam zal zijn.
Ik ben alles behalve eenzaam,sterker nog ik heb me in relaties vaak eenzamer gevoeld dan nu ik geen relatie heb.
Alleen zijn en eenzaam zijn twee verschillende dingen..
pi_69322433
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:15 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Er bestaat een cruciaal verschil tussen "nooit meer een partner willen, een nieuwe partner in de toekomst uitsluiten" en "niet per se een partner willen//hoeven/zoeken". De mensen waar het hier om gaat staan misschien best open voor een relatie, maar staan ook best open voor geen relatie.
Dat zeg ik
Ik lees hier alleen genoeg reacties die de stelling van TS niet als een momentopname maar als een definitief besluit zien, en daar mag wel even in genuanceerd worden.
pi_69323256
Voor mij is het dus wel een bewuste keuze om alleen te blijven. En het liefst voor altijd.
Daarom ga ik dus ook nooit op stap ofzo. Ik heb er gewoonweg geen behoefte aan.
Want die vraag komt er meestal achteraan dan. Dan zeg ik dat ik geen vriendin heb en geen meer wil, en dan zeggen ze meteen . Je hebt toch ook je behoeftes als man zijnde. En dan kijken ze nog gekker aan als je zegt dat je die niet hebt.
Het leven draait voor mij niet alleen maar om die behoeftes.
Ik ben ook geen persoon om af en toe een scharrel te hebben.
pi_69323355
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef BekindRewind het volgende:
Voor mij is het dus wel een bewuste keuze om alleen te blijven. En het liefst voor altijd.
Want die vraag komt er meestal achteraan dan. Dan zeg ik dat ik geen vriendin heb en geen meer wil, en dan zeggen ze meteen . Je hebt toch ook je behoeftes als man zijnde. En dan kijken ze nog gekker aan als je zegt dat je die niet hebt.
Dan is het toch niet raar / apart / maf / vreemd dat mensen daar zo van op kijken? Zo apart is het niet dat ze gek naar je kijken dat je zegt dat je dat soort behoeftes niet hebt. Of iig niet meer hebt want je had ze vast en zeker vroeger wel.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:53:06 #68
pi_69323584
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:38 schreef BekindRewind het volgende:
Maar stel dat je toch verliefd wordt? In hoeverre sta je daar voor open? Of je er behoefte aan hebt of niet, het kan je wel overkomen.... Zou je er dan voor kiezen om dan je gevoelens aan de kant te zetten en dus alleen te blijven, of sta je er wel voor open om dan misschien toch met je gevoelens mee te gaan, zeg maar?
*Think outside the box*
pi_69323783
Mijn ervaring is dat mensen die er maar op blijven doorgaan dat je single bent, of daar constant grappen over maken, dat doen om twee redenen. De eerste kan zijn dat ze zelf zo bang zijn om alleen te zijn, dat ze zich niet kunnen voorstellen dat jij dat wel bent. De tweede reden is jaloezie. Iemand die single is kan doen en laten wat hij/zij wil, terwijl veel mensen in een relatie elkaar toch verdrukken op de een of andere manier. Maar goed, zo heeft een relatie ook weer z'n voordelen natuurlijk. Trek je er niks van aan in ieder geval.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69323813
Ik sta er niet voor open nee . Ik zal er toch voor kiezen om alleen te blijven.
Daarom zoek ik dus ook bewust niet veel kontakt zodat ik die keuze niet hoef te maken.
Zolas ik al aangaf, ik ga nooit op stap en maak ook nooit kontakt via internet .
Ik ben gewoon tevreden zoals het nu is. Wil niet zeggen dat ik geen sociaal leven heb hoor.
pi_69323838
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef Steeven het volgende:
Mijn ervaring is dat mensen die er maar op blijven doorgaan dat je single bent, of daar constant grappen over maken, dat doen om twee redenen. De eerste kan zijn dat ze zelf zo bang zijn om alleen te zijn, dat ze zich niet kunnen voorstellen dat jij dat wel bent. De tweede reden is jaloezie. Iemand die single is kan doen en laten wat hij/zij wil, terwijl veel mensen in een relatie elkaar toch verdrukken op de een of andere manier. Maar goed, zo heeft een relatie ook weer z'n voordelen natuurlijk. Trek je er niks van aan in ieder geval.
OF!......... die mensen zeggen dat, omdat ze om je geven en het feit dat zij wel liefde en plezier en vrolijkheid uit hun EIGEN relatie weten te halen en zij dus ook willen dat jij blij en happy wordt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_69323892
Boeiend dat je geen relatie hebt. Als je daar allemaal helemaal geen zin in hebt
Je zal wel gek zijn je to conformeren, krijg je altijd spijt van.

Het is wel raar, omdat de meeste mensen wel een relatie willen. Maar raar is niet per definitie slecht.
pi_69323944
quote:

[..]

[b]OF!.........
die mensen zeggen dat, omdat ze om je geven en het feit dat zij wel liefde en plezier en vrolijkheid uit hun EIGEN relatie weten te halen en zij dus ook willen dat jij blij en happy wordt.
Maar daar kunnen ander toch niet over beslissen, ik ga toch ook niet aan hun vragen wanneer ze het gaan uitmaken,of gaan scheiden omdat ik gelukkig ben met het alleen zijn .
pi_69323945
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

OF!......... die mensen zeggen dat, omdat ze om je geven en het feit dat zij wel liefde en plezier en vrolijkheid uit hun EIGEN relatie weten te halen en zij dus ook willen dat jij blij en happy wordt.
Dit is dus die misplaatste arrogantie waar mensen het in dit topic over hebben. Jij gaat er dus per defintie vanuit dat mensen die niet in een relatie zitten niet blij en happy zijn?
pi_69324081
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kan ik mee inkomen, maar mijn ervaring is dat mensen dat eerder zeggen, zoals de persoon boven mij zegt, uit misplaatste arrogantie, dan uit oprechtheid. Misschien dat het bij vrouwen anders is, maar bij mannen niet.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_69324266
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dit is dus die misplaatste arrogantie waar mensen het in dit topic over hebben. Jij gaat er dus per defintie vanuit dat mensen die niet in een relatie zitten niet blij en happy zijn?
LOL, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik alleen wel kan begrijpen waarom mensen die in een relatie anderen die single zijn blijven pushen om wel een relatie te krijgen omdat zij zelf! er wel veel uit kunnen trekken. En omdat zij misschien erg geven om die persoon blijven ze dat zeggen, ze hebben immers het beste voor. Ik zeg niet dat als je alleen bent je dus niet gelukkig kunt zijn
pi_69324287
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

LOL, dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik alleen wel kan begrijpen waarom mensen die in een relatie anderen die single zijn blijven pushen om wel een relatie te krijgen omdat zij zelf! er wel veel uit kunnen trekken. En omdat zij misschien erg geven om die persoon blijven ze dat zeggen, ze hebben immers het beste voor. Ik zeg niet dat als je alleen bent je dus niet gelukkig kunt zijn
Okay duidelijk, het kwam op mij een beetje over als een Christen die per sé zijn geloof op anderen over wil brengen
pi_69324403
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar je snapt dat het krom is om je eigen levenstijl op te dringen aan anderen in de veronderstelling dat die persoon dat net zo kan waarderen wánt jij wordt er immers ook gelukkig van?
Probeer dat eens met religie, dan is de wereld opeens te klein (letterlijk)
  zaterdag 23 mei 2009 @ 14:30:18 #79
pi_69324461
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:27 schreef Dingest het volgende:

[..]

Maar je snapt dat het krom is om je eigen levenstijl op te dringen aan anderen in de veronderstelling dat die persoon dat net zo kan waarderen wánt jij wordt er immers ook gelukkig van?
Probeer dat eens met religie, dan is de wereld opeens te klein (letterlijk)
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 14:08 schreef BekindRewind het volgende:

[..]

Maar daar kunnen ander toch niet over beslissen, ik ga toch ook niet aan hun vragen wanneer ze het gaan uitmaken,of gaan scheiden omdat ik gelukkig ben met het alleen zijn .

Dat dus.
*Think outside the box*
pi_69332483
Bij kinderen moet ik er altijd wel om lachen. Dan komen ze naar me toe en vragen dan of ik helemaal alleen ben. Ik heb zelfs een keer een knuffel aangeboden gekregen zodat ik niet zo alleen was. Ik leg dan altijd wel netjes uit dat ik ook bij mensen op bezoek ga of dat er bezoek komt maar dat ik met iemand samenleven niet zo leuk vind
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zaterdag 23 mei 2009 @ 20:12:57 #81
pi_69332834
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef vipergts het volgende:
Bij kinderen moet ik er altijd wel om lachen. Dan komen ze naar me toe en vragen dan of ik helemaal alleen ben. Ik heb zelfs een keer een knuffel aangeboden gekregen zodat ik niet zo alleen was. Ik leg dan altijd wel netjes uit dat ik ook bij mensen op bezoek ga of dat er bezoek komt maar dat ik met iemand samenleven niet zo leuk vind
Cool
*Think outside the box*
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:01:36 #82
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69334353
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:02 schreef vipergts het volgende:
Ja maar, als je later oud bent en in het bejaardenhuis zit, heb je geen kinderen of kleinkinderen die op bezoek komen.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:03:11 #83
pi_69334409
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Ja maar, als je later oud bent en in het bejaardenhuis zit, heb je geen kinderen of kleinkinderen die op bezoek komen.
So? Moet je dan dáárvoor een partner (en kinderen, en maar hopen op kleinkinderen..) nemen?!
*Think outside the box*
pi_69335923
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 02:16 schreef B.E.D het volgende:
Geen relatie willen is raar.
Een relatie willen is raar. En dat is geen grap. Waarom een continue streak van awesomeness laten liggen voor verplichtingen, sleur, monogamie en compromissen sluiten? Ik kan er echt niet bij.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
  zaterdag 23 mei 2009 @ 21:54:57 #85
pi_69335967
Oooh...what's wrong with: ieder moet het voor zichzelf weten, voor beide is genoeg te zeggen, en het is geen van beide raar...

Edit: tenzij je het kunt meten aan wat de meerderheid van een bevolking voor zichzelf wil.
*Think outside the box*
pi_69344009
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:01 schreef B.E.D het volgende:

[..]

Genoeg mensen die in het verzorgingstehuis zitten en kinderen/kleinkinderen hebben die nauwelijks tot geen bezoek krijgen.
Kinderen krijgen is geen garantie voor het krijgen van bezoek wanneer je oud bent..
pi_69346238
Daar komt bij dat dat een beetje een rare reden is om kinderen te nemen volgens mij...
pi_69350527
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 20:12 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Cool
Dat was echt een kinderopmerking van die knuffel maar zo cool.

Als ik naar vrienden kijk zie ik relatie die ik nooit zou willen tot relaties waarvan ik soms wel eens denk dat zoiets helemaal nog niet zo erg is. Maar ik spreek mijn vrienden er ook op aan als ze zeggen dat het zo fijn is om vrijgezel te zijn. Dat vind ik nu echt enorm onbeschoft tegenover je partner.
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 24 mei 2009 @ 16:15:27 #89
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_69353387
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 21:53 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Een relatie willen is raar. En dat is geen grap. Waarom een continue streak van awesomeness laten liggen voor verplichtingen, sleur, monogamie en compromissen sluiten? Ik kan er echt niet bij.
Van die vrijgezelle kerels van 50+ die nooit aan de vrouw zijn geweest, en in hun ouderlijk huis wonen samen met hun moeder van 80
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
  zondag 24 mei 2009 @ 16:25:30 #90
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_69353627
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:48 schreef Michelle_2 het volgende:

Precies. Er lopen vast massa's vrouwen rond waar ik een relatie mee wil, maar dan gaat het dus om een specifiek (type) persoon waar ik een relatie mee zou willen. Ik ga niet met zo maar iemand een relatie aan om maar niet alleen te hoeven zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 24 mei 2009 @ 16:30:54 #91
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_69353751
Mensen die een relatie hebben óm het hebben van een relatie (alhoewel ze dit zelf niet vaak doorhebben)
Ik zie ze zoveel om me heen, van die aangepraatte nepverliefdheid.. Ik ben zo iemand die pas een relatie wil als ik ook écht verliefd ben of van iemand ben gaan houden. Door deze 2 dingen heb ik dan ook m'n enige, lange relatie gehad.

Laat ieder het gewoon voor zichzelf kiezen idd, ik snap nog steeds niet dat sommige mensen "medelijden" hebben met singles. Kijk, als je nou 40 bent en je geeft echt aan je vrienden aan dat je zooo graag een vrouw zou willen hebben om het gemis, dan is medelijden terecht. Maar zolang je blij bent in je eigen situatie vind ik dat anderen daar ook begrip voor op moeten kunnen brengen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zondag 24 mei 2009 @ 16:36:51 #92
pi_69353887
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En vervolgens als iedereen om je heen samenwoont, kinderen heeft. Jij nog steeds in je eentje rondzwerft.
Alles alleen doen. In je eentje binnenkomen op feestjes. Is toch niet leuk.
Kinderen
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_69358124
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 20:29 schreef Gluckskafer het volgende:

[..]

En vervolgens als iedereen om je heen samenwoont, kinderen heeft. Jij nog steeds in je eentje rondzwerft.
Alles alleen doen. In je eentje binnenkomen op feestjes. Is toch niet leuk.
Nee maar je weet hoe dat gaat op een feestje. Je hebt het als man naar je zin met je biertje en je vrienden. En dan het moment.

Je vriendin komt om je schouders hangen "Is je biertje al op" of "als je naar huis wilt moet je het zeggen hoor?" Of om met Hans Teeuwen te spreken "Kom we gaan"

Ik word niet ongelukkig als ik mijn vrienden zie ze hebben bijna allemaal een relatie en zijn bezig met kinderen. Ik ben blij voor ze en hoop dat ze geluk hebben in hun leven. Ze zijn er aan gewend geraakt En als er dan eens iemand is die me ziet zitten hebben ze nog wat te lachen als ik ze afpoeier.

Ik zeg altijd tegen ze dat ik een vrouw zoek die doorzet op zo'n moment. zo'n iemand krijgt van mij de eerst volgende dag dat de juwelier open is gelijk een ring
pi_69371985
Ik heb tig vriendinnen gehad, ben nu al jaaaaaren single en kies daar voor. Reden is simpel, vrouwen willen per dag 26 uur aandacht, aandacht en aandacht. De eerste 24 uur wil nog wel maar die laatste 2 uur...

Het gevolg is nu, dat je als single opeens door veel vrouwen wordt benaderd met klachten over haar vriend/man. Na verloop van tijd zeg ik dan maar: stop dan met hem ....
Reactie: ja...maar.......

[ Bericht 4% gewijzigd door bendk op 25-05-2009 10:52:16 ]
nothing will change without a rebel
  maandag 25 mei 2009 @ 09:46:23 #95
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_69373923
TS, is het nou echt zo raar dat mensen geinteresseerd zijn of je al nieuwe vriendin aan het zoeken/vinden ben? Jemig zeg, alsof mensen om je heen moeten kunnen ruiken dat je er zo over denkt, die mensen zijn gewoon benieuwd wat er bij jou allemaal speelt...

Het zou pas erger zijn als ze het geen reet kon schelen.
pi_69379625
quote:
Op maandag 25 mei 2009 09:46 schreef Grumpey het volgende:
TS, is het nou echt zo raar dat mensen geinteresseerd zijn of je al nieuwe vriendin aan het zoeken/vinden ben? Jemig zeg, alsof mensen om je heen moeten kunnen ruiken dat je er zo over denkt, die mensen zijn gewoon benieuwd wat er bij jou allemaal speelt...

Het zou pas erger zijn als ze het geen reet kon schelen.
Ik geef ook niet aan dat ik het raar vindt hoor, ik heb er ook niet echt moeite mee.
Maar als ze om de 3 weken met dezelfde vraag komen, en mijn antwoord is elke keer hetzelfde.
Dat ik er niet meer aan begin aan een relatie en dat ik er genoeg van heb , helpt ook niet.
Ze blijven toch steeds weer vragen.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:16:49 #97
pi_69380075
quote:
Op maandag 25 mei 2009 07:32 schreef bendk het volgende:
Na verloop van tijd zeg ik dan maar: stop dan met hem ....
Reactie: ja...maar.......
"... ik hou van hem!" Ik weets. Mensen die denken dat ze "aan hun relatie moeten werken" en " hem opvoeden" Alles om maar niet alleen te hoeven zijn.
  maandag 25 mei 2009 @ 13:18:33 #98
pi_69380128
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:00 schreef BekindRewind het volgende:

[..]

Ik geef ook niet aan dat ik het raar vindt hoor, ik heb er ook niet echt moeite mee.
Maar als ze om de 3 weken met dezelfde vraag komen, en mijn antwoord is elke keer hetzelfde.
Dat ik er niet meer aan begin aan een relatie en dat ik er genoeg van heb , helpt ook niet.
Ze blijven toch steeds weer vragen.
Het is ook geen serieuze vraag. Er zit geen echte belangstelling achter, anders hadden ze het antwoord wel onthouden. Het is sociaal gedrag en het betekend niets.
pi_69380689
quote:
[
[..]

"... ik hou van hem!" Ik weets. Mensen die denken dat ze "aan hun relatie moeten werken" en " hem opvoeden" Alles om maar niet alleen te hoeven zijn.
Aan een relatie moet je niet werken.
Hij werkt of hij werkt niet.
Zodra je aan een relatie gaat werken cijfer je jezelf weg.

[ Bericht 0% gewijzigd door BekindRewind op 25-05-2009 16:13:01 ]
pi_69381043
quote:
Op maandag 25 mei 2009 13:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Ik heb express een aantal ex vriendinnen gevolgd hoe hun verdere leven verloopt. Allemaal zo ongeveer hetzelfde, angst om alleen te zijn.
Eentje heeft er nu 5 jaar een vriend, ze schreef: ik had het na 1 jaar uit moeten maken !

Wat ik geleerd heb en nog steeds zie, is dat 99% van de vrouwen geen enkele moeite doen om je ook ECHT te leren kennen. Wel een beetje je gedrag ?! bekijken, maar dat is het dan ook wel...
nothing will change without a rebel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')