In Duitsland gaan er ook al stemmen op, en wie weet waait ook daar een fris politiek geluid door het land.quote:"Duitsland heeft een Geert Wilders nodig"
Ook het weekblad ”Focus” heeft meegekregen dat in Nederland de wind is gedraaid. Ons voorheen zo multicultiverliefde buurland is ten aanzien van de door zijn in de dagelijkse praktijk beleefde islamisering met al zijn bedreigende nevenverschijnselen realistisch geworden.
Een meerderheid van de Nederlanders zal volgens actuele peilingen de ”Partij voor de Vrijheid” van Geert Wilders kiezen, de moedigste politicus van Europa. Hij zegt, wat in ons land misschien vele politici denken, maar niet durven uitspreken: ”De islam is gevaarlijk”.
Dat ”Focus” hem op twee pagina’s met politiek hoogst incorrecte uitspraken aan het woord laat komen is een goed teken. Zo langzamerhand breken de aan zichzelf opgelegde censuurdammen van de mediabij ook bij ons. Het gezonde mensenverstand kan men ook bij een hoogst explosief thema niet voor altijd opsluiten. De feiten liggen, voor iedereen die kan lezen, voor de hand. Een imperialistische tot geweld bereide ideologie probeert in de tolerante en nauwelijks tot verdediging bereid zijnde democratische samenlevingen van Europa een greep naar de macht te doen. Beschermd onder de dekmantel van godsdienstvrijheid. Op een sluipende, onopvallende manier, altijd handig de naïeve wensen van de multicultidromers bedienend en penetrant rondrijdend op de zenuw van de met schuld beladen psychopathische innerlijke verwerkers van het verleden.
”De waarheid heeft een moedig iemand nodig die haar uitspreekt”, dat wist Albert Einstein al. Duitsland heeft hier de meeste moeite mee. De moslims zwaaien in dat geval zoals bekend meteen met de naziknuppel en dat betekent dan voor de meeste gevestigde politici om dekking te zoeken. De minister-president van de deelstaat Hessen, Ronald Koch, werd voor vanwege het benoemen van niet te bestrijden feiten op het gebied van de criminaliteit van buitenlanders door de media gestenigd. Zaak opgelost. Wie hebben we nog meer bij de CDU? De minister-president van de deelstaat Niedersachsen, Christian Wulff, en de fractiewoordvoerder van de CDU voor binnenlandse zaken in het parlement, Wolfgang Bosbach, uiten zich weliswaar steeds opnieuw over misstanden, die ze ook in verbinding brengen met de islam, maar een omvattende discussie met deze politieke ideologie durven ook zij niet aan te gaan.
Zo blijft de islamkritiek bij de gevestigde partijen in eerste beginselen steken. De FDP bewijst zich in haar ”liberale” principiële houding als ruggengraatloze totale mislukking. Bij de links-groene partijen hoeven we helemaal niet beginnen te zoeken, want daar heeft men de snel groeiende islamitische bevolking als kiezerspotentieel geïdentificeerd. Men moet zijn blik dus naar de protestpartijen laten dwalen.
Op dit moment valt ”Pro Köln” het meest op door regelmatige anti-islamiseringsacties. Daar kristalliseert zich de voormalige CDU-districtsburgemeester Jörg Uckermann als hoop aan de horizon uit. Retorisch begaafd, immuun voor de naziknuppel en inhoudelijk zakelijk, zou de 40-jarige geneeskundige zich tot een Duitse Geert Wilders kunnen ontwikkelen. Het is aan de bevolking van Keulen om tijdens de gemeenteraadsverkiezingen eind augustus een duidelijk signaal af te geven. Uckermann kandideert als districtsburgemeester voor Köln-Ehrenfeld, waar zoals bekend de grootste islamitische inbezitneming (bouw van de grootste moskee van Europa) van land in heel Europa zal plaatsvinden. ”Hier vindt de Turkse medeburger alles om zich niet te hoeven integreren”, luidt hierbij de duidelijke mening van Uckermann. Als hij zich verder met zakelijke islamkritiek profileert, zou hij een hele grote kunnen worden. Want dit thema zal in de toekomst zeer zeker boven alle andere problemen uitsteken die we in Europa hebben. Daarvoor zorgt alleen al de snelle demografische ontwikkeling.
Interview Geert Wilders in ”Focus”: http://www.pi-news.net/wp/uploads/2009/05/wilders_focus.pdf
Bron: www.pi-news.net
Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron
En dat is wel zó laf aan dat volk, maar zodra zij kritiek krijgen dan breekt er een opstand uitquote:De moslims zwaaien in dat geval zoals bekend meteen met de naziknuppel en dat betekent dan voor de meeste gevestigde politici om dekking te zoeken.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef GGMM het volgende:
Die hadden ze 70 jaar geleden al.
Eerder 39-45 keer denk ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat ze in Duitsland wel 40-45 keer nadenken voor ze op een persoon als Wilders stemmen.
Na Hitler wel ja..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef Zwansen het volgende:
Denk dat ze in Duitsland wel 40-45 keer nadenken voor ze op een persoon als Wilders stemmen.
Je weet maar nooit met die duitsersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef Zwansen het volgende:
Ik moest hardop lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef Zwansen het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:41 schreef spoor4 het volgende:
Haha de moslims winnen toch! over 5 jaar is de sharia ingevoerd in heel Europa!
Jullie zijn al te laat!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef GGMM het volgende:
Die hadden ze 70 jaar geleden al.
Tja, waarschijnlijk door het CDA en de GggggristenUnie.... want die zijn al jaren hard bezig met het steeds meer inperken van onze vrijheden en rechten, en het terugschoppen van onze moderne westerse maatschappij naar een eeuw geleden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:41 schreef spoor4 het volgende:
Haha de moslims winnen toch! over 5 jaar is de sharia ingevoerd in heel Europa!
Jullie zijn al te laat!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 00:40 schreef Zwansen het volgende:
'Dat volk'? Ik bespeur enige wrok en minachting jegens onze Islamitische vrinden?quote:En dat is wel zó laf aan dat volk, maar zodra zij kritiek krijgen dan breekt er een opstand uit
Wat meen jij hier mee te bereiken? Een vuist tegen de Islamisering? Een gezamenlijk bondgenootschap tegen de Moslims? Jij hebt vast nooit Geschiedenis gehad op school, of er in ieder geval niet opgelet. Anders had je wel geweten dat dit één van de gevaarlijkste en idiote dingen is die je kan doen. Mensen systematisch uitsluiten omwille van hun geloof is de simpelste, en daarmee vaak ook de meest abjecte, oplossing voor een zogenaamd probleem.quote:Ik kan niet wachten totdat ook in Duitsland een Geert Wilders opstaat, misschien kunnen ze ons ondersteunen, en zo meer landen een aansluiting maken om zo de islamisering van Europa tegen te gaan. Mooie geluiden uit Duitsland ! Nu de rest van Europa nog....
Juistquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Conversatie het volgende:
[..]
'Dat volk'? Ik bespeur enige wrok en minachting jegens onze Islamitische vrinden?
Je generaliseert en dat is heel gevaarlijk. Je kúnt iemand niet veroordelen om wat andere mensen die toevallig hetzelfde geloof menen aan te hangen doen. Waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen voor veel mensen heden ten dagen? Ik noem dit dan ook geen fris politiek geluid. Dit is een uiterst conservatief geluid. En met conservatief bedoel ik Middeleeuws.
[..]
Wat meen jij hier mee te bereiken? Een vuist tegen de Islamisering? Een gezamenlijk bondgenootschap tegen de Moslims? Jij hebt vast nooit Geschiedenis gehad op school, of er in ieder geval niet opgelet. Anders had je wel geweten dat dit één van de gevaarlijkste en idiote dingen is die je kan doen. Mensen systematisch uitsluiten omwille van hun geloof is de simpelste, en daarmee vaak ook de meest abjecte, oplossing voor een zogenaamd probleem.
Wat is nu werkelijk het probleem van de Moslimgemeenschap volgens de Wilders aanhangers? Het feit dat er sporadisch een Imam is die oproept tot haat? Zijn er niet talloze dominees, priesters en politici die dat ook doen? Pas was er nog een priester die de Holocaust ontkende, zijn daarom per definitie alle Katholieken Holocaust ontkenners? Nee, je snapt dat dat een idiote constatering is.
Het is net zo'n idiote constatering om daarom meteen alle Moslims gevaarlijk te noemen, omdat er ergens een Imam is die oproept tot haat. Je zult altijd rotte appels hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat de groep zo is.
Ook zijn er mensen die beweren dat de zogenoemde 'Marokkaanse-straatterroristen' handelen in opdracht van hun geloof. Ik wijt dit eerder aan macho-gedrag. Daden die grotendeels zijn toe te schrijven aan de hachelijke positie waarin zij verkeren. Ze verkeren vaak in een sociaal-economische positie die ik niemand toewens. Vaak spreken de ouders de Nederlandse taal niet, en tot overmaat van ramp worden ze ook nog eens wantrouwend bekeken door de autochtone bevolking. Negatieve aandacht creëert vaak negatief gedrag.
Het lijkt allemaal zo simpel, althans voor mij, maar veel mensen willen hier werkelijk niet aan. Zij blijven bij hun idiote standpunt dat Moslims een groot gevaar zijn. Alle Moslims. En ze proberen daardoor steeds dichter bij een volstrekt onnodige cultuurclash te komen.
Een van de beste posts die ik ooit gelezen heb. 100% waar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:04 schreef Conversatie het volgende:
[..]
'Dat volk'? Ik bespeur enige wrok en minachting jegens onze Islamitische vrinden?
Je generaliseert en dat is heel gevaarlijk. Je kúnt iemand niet veroordelen om wat andere mensen die toevallig hetzelfde geloof menen aan te hangen doen. Waarom is dat zo moeilijk om te begrijpen voor veel mensen heden ten dagen? Ik noem dit dan ook geen fris politiek geluid. Dit is een uiterst conservatief geluid. En met conservatief bedoel ik Middeleeuws.
[..]
Wat meen jij hier mee te bereiken? Een vuist tegen de Islamisering? Een gezamenlijk bondgenootschap tegen de Moslims? Jij hebt vast nooit Geschiedenis gehad op school, of er in ieder geval niet opgelet. Anders had je wel geweten dat dit één van de gevaarlijkste en idiote dingen is die je kan doen. Mensen systematisch uitsluiten omwille van hun geloof is de simpelste, en daarmee vaak ook de meest abjecte, oplossing voor een zogenaamd probleem.
Wat is nu werkelijk het probleem van de Moslimgemeenschap volgens de Wilders aanhangers? Het feit dat er sporadisch een Imam is die oproept tot haat? Zijn er niet talloze dominees, priesters en politici die dat ook doen? Pas was er nog een priester die de Holocaust ontkende, zijn daarom per definitie alle Katholieken Holocaust ontkenners? Nee, je snapt dat dat een idiote constatering is.
Het is net zo'n idiote constatering om daarom meteen alle Moslims gevaarlijk te noemen, omdat er ergens een Imam is die oproept tot haat. Je zult altijd rotte appels hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat de groep zo is.
Ook zijn er mensen die beweren dat de zogenoemde 'Marokkaanse-straatterroristen' handelen in opdracht van hun geloof. Ik wijt dit eerder aan macho-gedrag. Daden die grotendeels zijn toe te schrijven aan de hachelijke positie waarin zij verkeren. Ze verkeren vaak in een sociaal-economische positie die ik niemand toewens. Vaak spreken de ouders de Nederlandse taal niet, en tot overmaat van ramp worden ze ook nog eens wantrouwend bekeken door de autochtone bevolking. Negatieve aandacht creëert vaak negatief gedrag.
Het lijkt allemaal zo simpel, althans voor mij, maar veel mensen willen hier werkelijk niet aan. Zij blijven bij hun idiote standpunt dat Moslims een groot gevaar zijn. Alle Moslims. En ze proberen daardoor steeds dichter bij een volstrekt onnodige cultuurclash te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |