abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69288033
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Ik weet het lieverd, ik krijg hier geen hap door de keel!
Maar wat is het een geil dorp om in te wonen, Bommie!
En sterkte.
Go hard or go home
pi_69288061
Ik hoor hier iedereen maar over vreemdgaan en citeren uit 'betrouwbare' bronnen als Telegraaf en Boulevard, maar dat Albert in Boulevard heeft gezegd dat J en Y waarschijnlijk een open relatie hadden en dat dit ook is bevestigd door vrienden, vergeet iedereen blijkbaar.
Als je dan al denkt dat Boulevard gelijk heeft, geloof dan alles en kies niet alleen de sappige details uit om te geloven. En nog beter neem je gewoon alles met een korreltje zout. Echt, ik vind het ook allemaal best vermakelijk hoe alles opgeblazen wordt en grappig om te zien welke gekke theorieën overal vandaan komen. Maar het allemaal echt geloven??? Lijkt me niet.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:45:04 #205
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69288090
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_69288097
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef groenen het volgende:

[..]

Jan is/was een heel matige voetballer.
echt??? ik had een keertje bij zon programma van vdvorst gezien dat hij vroeger best goed kon voetballen en dat hij ook een keer gescout was.. maar ja dat was jan die dat zelf vertellen, waarschijnlijk was hij gescout voor de c2 van fc volendam dan ofzo!
pi_69288144
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:45 schreef agentstarling het volgende:

[..]

echt??? ik had een keertje bij zon programma van vdvorst gezien dat hij vroeger best goed kon voetballen en dat hij ook een keer gescout was.. maar ja dat was jan die dat zelf vertellen, waarschijnlijk was hij gescout voor de c2 van fc volendam dan ofzo!
Bij die Palingsoap zeiden ze al dat Jan niet echt een voetballer is. Die Simon van Nick&Simon heeft wel degelijk talent.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:47:14 #208
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_69288170
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef Ici-Paris het volgende:
Is er niemand opgekomen dat de breuk kan ontstaan vanwege Jans kinderwens en Yolanthes carriere?
Inplaats van al dat vreemdgaan
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Het vreemdgaan was allemaal maar bijzaak?

* Tringgg*

- Yo-h-holante

Jan hier, ik wil het even over onze toekomst hebben.

- Jan, ik lig net Wes te neuken. Je moet de groeten hebben.

O wat leuk, doe ze maar terug. Even over ons, het onderwerp kinderen...

- Kin-de-h-h-ren... Oeh... Oh ja... oh ja! JA! JA! JAAA!

Je wilt ze wel? Want daar bel ik even over. Ik had het er net met mijn ma over en die zei: je moet dat wel in harmonie besluiten, zoiets groots.

- Hmmmmm!

Dus ik zeg tegen ma ik zeg: ik klim meteen even in de telefoon.

- Ohhhh

Ben je daar nog? Hoeveel wil je er, vraagt ma.

- Wes, wat heb je toch een ferme Johannes als je het in verhouding bekijkt.

Yol, hoeveel kinderen nemen we? Ma wil het zo even aan de rest van het dorp doorgeven.

- Kinderen?

Ja hoeveel je d'r wil!

-Jan ik wil geen kinderen. Ik heb daar het gestel niet naar Jan. Al dat tillen en bukken. Dat schiet me bij Wesley al in de rug! En denk eens aan mijn carrière!

Yol, de maat is vol. Ik wilde doorgaan met jou, maar de lucht is niet langer blauw. Dikke wolken kleuren grijs, mijn tranen zijn het bewijs. Alles gaat voorbij, jij bent niet langer van mij.

- Jan, dat onze breuk je toch maar een nummer één-hit mag opleveren. Wes gunt het je ook, zegt 'ie.

Goeie gast is het. Zeg hem dat we binnenkort een biertje drinken!

- Doe ik. En ik zal hem meteen even pijpen. Doe jij Fleur de groetjes?

Meteen! Ze zit toevallig net onder het bureau hier. Dag Yol!

- Dag Jan!

[ Bericht 3% gewijzigd door Duderella op 22-05-2009 12:57:12 ]
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:47:18 #209
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69288173
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:43 schreef Noek het volgende:

[..]

Maar wat is het een geil dorp om in te wonen, Bommie!
En sterkte.
Het is verdomd een superdorp, als je vrouw een keer niet wil is er altijd wel een Annie die je leegslobbert terwijl het hele dorp je de hand boven het hoofd wil houden!

thnx trouwens, jij ook heel veel sterkte tijdens het verwerkingsproces Het zijn zware tijden maar we komen hier allemaal sterker uit!
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69288178
Valt me wel tegen dat zelfs Doopy-X- niet op Liza stemt...

Je wil niet eens je eigen vrouw geven
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:47:43 #211
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69288195
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Liza heeft zo erg gelijk dat ze liever een ander op de plee pijpt dan bij jou te zitten!
Ik ben wel met een blonde vrouw getrouwd maar gelukkig niet met Liza
  vrijdag 22 mei 2009 @ 12:49:06 #212
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69288249
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:47 schreef Duderella het volgende:

[..]

* Tringgg*

- Yo-h-holante

Je wilt ze wel? Want daar bel ik even over. Ik had het er net met mijn ma over en die zei: je moet dat wel in harmonie besluiten, zoiets groots.

- Hmmmmm!

- Ohhhh

Yol, hoeveel kinderen nemen we? Ma wil het zo even aan de rest van het dorp doorgeven.

- Kinderen?

Ja hoeveel je d'r wil!

-Jan ik wil geen kinderen. Ik heb daar het gestel niet naar Jan. Al dat tillen en bukken. Dat schiet me bij Wesley al in de rug! En denk eens aan mijn carrière!

Yol, de maat is vol. Ik wilde doorgaan met jou, maar de lucht is niet langer blauw. Dikke wolken kleuren grijs, mijn tranen zijn het bewijs. Alles gaat voorbij, jij bent niet langer van mij.

- Jan, dat onze breuk je toch maar een nummer één-hit mag opleveren. Wes gunt het je ook, zegt 'ie.

- Dag Jan!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69288260
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:47 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Ik ben wel met een blonde vrouw getrouwd maar gelukkig niet met Liza
Begin jij ook al dat wc-verhaal te geloven?
pi_69288301
Yolanthe is de hoer van Volendam!
pi_69288314
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:50 schreef mrbombastic het volgende:

Die fase zijn we voorbij
pi_69288796
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:50 schreef mrbombastic het volgende:
Jij bent een hoer, hoer!
Tsss, een beetje Yolanthe de zwarte hoer toespelen zeker?
Go hard or go home
pi_69288901
Staat vandaag in de papieren krant, niet op de site:

De Telegraaf

„Wij willen Jan niet de hand boven het hoofd houden”

VOLENDAM KLAPT UIT DE SCHOOL

„Jan zwijgt, maar wij kennen de waarheid”

Waar er twee vechten, hebben er twee schuld. Yolanthe Cabau van Kasbergen is met Wesley Sneijder aangetroffen, maar volgens Volendammers is Jan Smit ook niet brandschoon. Zijn dorpsgenoten hebben besloten het stilzwijgen te verbreken. En stuurden onder andere deze e-mail aan onze redactie.
Inmiddels is de foto van Yolanthe uit de etalage gehaald van de fotograaf op de Dijk, heeft voetballer Wesley Sneijder verklaard niet verliefd te zijn op Yolanthe en is het befaamde vissersdorp verdeeld over de vraag of het imago van Jan nu wel of niet geschonden mag worden. We worden overstroomd met e-mails en foto’s, deze onderstaande mail kunnen we u niet onthouden. Voor de volledigheid: de namen van degenen die dit bericht stuurden en van de genoemde anderen zijn bij ons bekend.
De hel is losgebroken in Volendam. De helft van het dorp kijkt Yolanthe met de nek aan. Zij zou alle schuld hebben van de breuk tussen de twee geliefden. Mensen zijn zelfs voor het huis van Yolanthe en Jan gaan staan en riepen een scheldwoord gericht aan Yolanthe: ’kom naar buiten’.
Nu er zo wordt gereageerd hebben heel veel mensen uit het dorp besloten voor één keer niet de hand boven Jans hoofd te houden en dus te spreken. Er is nu naar buiten gekomen dat Jan een geheime verhouding heeft met een vrouw die getrouwd is en een kind van een jaar oud heeft. Het dorp spreekt er schande van. Iedereen vindt het oneerlijk dat Yolanthe nu de zwartepiet toegespeeld krijgt terwijl iedereen in het dorp weet dat Jan drie weken geleden plotseling een einde maakte aan zijn relatie met Yolanthe.
Meerdere mensen, waaronder de buren van het stel, hebben Yolanthe huilend in en uit haar auto zien stappen. De mensen in het dorp, waaronder Jan zijn eigen familie, begrijpen nu nog steeds niet waarom Jan de ene dag nog met haar wilde trouwen en de volgende dag acuut een punt achter de relatie zette. Jan is dan misschien wel het lievelingetje in ons dorp maar dat hij geen berouw en schaamte heeft dat hij Yolanthe nu laat opdraaien voor de keuzes en fouten die hij zelf maakte, gaat er bij de Volendammers niet in.
Er zijn getuigen van het feit dat Jan en de getrouwde vrouw zoenend in het toilet stonden in Jan zijn stamkroeg De Vrijheid. Vorige week, toen het dus al over was, schijnt Yolanthe Jan betrapt te hebben met haar. Hun huis, wat zo groot is, was toen even te klein en Yolanthe zocht troost bij haar moeder op de Dijk.
Jan zwijgt, maar iedereen in het dorp kent de waarheid. Dat Yolanthe afgelopen weekeinde met Wesley Sneijder aan de haal ging, wordt zelfs goed gepraat, omdat zij vrijgezel was en door een hel moest gaan toen zij van het ene op het andere moment hoorde dat het sprookje met haar prins voorbij was.
Er wordt op de Dijk gezegd dat Yolanthes imago nu toch al verpest is en het geen zin heeft om nu ook dat van Jan te schaden. En dat is de reden dat Yolanthe haar Jan beschermt.
Er doen meer verhalen de ronde. Jan heeft een jaar geleden met een zangeres geslapen. Ook wordt gepraat over andere meiden in en uit het dorp. Wij Volendammers weten dat Jan nooit vies is geweest van het vrouwelijk schoon, en hoewel hij stapelverliefd was op Yolanthe kon hij de vrouwtjes niet weerstaan.
Dat Yolanthe contact had met Wesley geeft zij openlijk toe. Ze maakt er geen geheim van dat ze Wesley een leuke jongen vindt. Meerdere mensen in het dorp noemen Jan Smit in deze situatie schijnheilig. Op het moment dat Yolanthe zoveel werkte, zette juist hij de bloemetjes buiten. Nu zullen zowel Jan als Yolanthe misschien wel eens een foutje gemaakt hebben, dat is immers niet gek gezien hun leeftijd, 23 en 24.
Het dorp is in rep en roer. Wij hopen dat Jan snel weer bij zinnen komt en het stel ooit weer bij elkaar komt. Wij Volendammers hebben Yolanthe in ons hart gesloten en dat mag iedereen weten. Wij willen anoniem blijven, omdat we ons normale leven in het dorp willen voortzetten. Maar de waarheid komt altijd boven water.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:08:38 #218
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69288934
Deze soap is leuker dan GTST
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_69289123
quote:

[..]

[..]

* Tringgg*

- Yo-h-holante

- Hmmmmm!

- Ohhhh

- Kinderen?

Ja hoeveel je d'r wil!

- Dag Jan!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_69289167
quote:
Er zijn getuigen van het feit dat Jan en de getrouwde vrouw zoenend in het toilet stonden in Jan zijn stamkroeg De Vrijheid. Vorige week, toen het dus al over was, schijnt Yolanthe Jan betrapt te hebben met haar. Hun huis, wat zo groot is, was toen even te klein en Yolanthe zocht troost bij haar moeder op de Dijk.
Dit dus
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:23:00 #221
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69289450
Ramptoeristen naar villa Jan Smit Niks te doen vandaag? Ga even langs de woning van Jan Smit! Daar is namelijk wat te zien? In ieder geval zijn er veel dagjesmensen naar het huis van de Volendamse zanger gekomen.

Het is een drukte van belang in zijn straat, fans lopen af en aan en auto's rijden langzaam langs zijn woning. Ook veel mensen gaan gewoon voor zijn huis staan. Waarschijnlijk hetzelfde volk dat bij Frans Bauer op de koffie gaat.

Hart onder de riem

De mensen komen om Jantje een hart onder de riem te steken nu zijn relatie over is. "Ik wilde 'm toch even sterkte wensen in deze moeilijke periode", aldus een 12-jarig meisje dat een kaart in zijn brievenbus stopt.

Waarschijnlijk is Jan gewoon aan het zwemmen in zijn binnenzwembad in zijn gigantische huis, heeft hij Ellemieke Vermolen weer even opgetrommeld of is hij aan het poolen in zijn game-room en heeft hij niet eens door dat er wat gaande is.
pi_69289487
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 11:52 schreef BVO het volgende:
Kom op zeg, die Liza is och een slet. Een ander pijpen terwijl je man en kind hebt. En dat moet maar heel normaal zijn, volgens Annie.... !
Misschien doet Annie hetzelfde en vind ze het heel normaal?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-05-2009 13:24:09 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:25:30 #223
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_69289549
Ik vond het maar een ongeinteresseerde kus. De sleutelhanger staat half te hangen aan een ticketautomaat en omdat het iets te lang duurt met de automaat gaat ie maar een beetje zoenen. Maar hij houdt wel de hele tijd zijn arm bij zijn ticket. Nou, passie zeg!

En de palinghoer staat een ongeïnteresseerd rond te kijken en nadat ze hem plichtmatig gebekt heeft, gaat ze rustig verder met ongeinteresseerd rond kijken. Ach, ze stond toch nog even te wachten
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:28:35 #224
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69289666
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:25 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik vond het maar een ongeinteresseerde kus. De sleutelhanger staat half te hangen aan een ticketautomaat en omdat het iets te lang duurt met de automaat gaat ie maar een beetje zoenen. Maar hij houdt wel de hele tijd zijn arm bij zijn ticket. Nou, passie zeg!

En de palinghoer staat een ongeïnteresseerd rond te kijken en nadat ze hem plichtmatig gebekt heeft, gaat ze rustig verder met ongeinteresseerd rond kijken. Ach, ze stond toch nog even te wachten
Dachten alle nederlanders maar zo, lijkt me super.. wachten bij de slagerij, nou dan bek je gewoon het eerste de beste lekker wijf in de buurt, file.. ff uitstappen en die lekkere chicka voor je d'r amandelen kietelen.. ik ben voor!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:29:06 #225
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69289690
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:28 schreef versabommie het volgende:

[..]

Dachten alle nederlanders maar zo, lijkt me super.. wachten bij de slagerij, nou dan bek je gewoon het eerste de beste lekker wijf in de buurt, file.. ff uitstappen en die lekkere chicka voor je d'r amandelen kietelen.. ik ben voor!
hoeven ze heel niet geinteresseerd te doen heur!

jezelf quoten
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:31:05 #226
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_69289767
Zou Rachid nog vrij zijn? Hij zingt ook een beetje Palingachtig..
Leuke jongen voor Yolanthe...

pi_69289884
''Villa Jan Smit inmiddels bedevaartsoord''

pi_69290042
Wesley is lekker bezig

Jort Kelder over breuk Jan en Yolanthe van onze redactie
AMSTERDAM - De breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen houdt ook Jort Kelder bezig...

Jort schrijft: Overigens, maar dat heeft u niet van mij, is die voetbalvriend van mej. Van Kasbergen leuk bezig. Daags na de parkeergarage-scène had-ie al weer een date met een ex-Miss Nederland te pakken...

Volgens Jort zou Wesley Sneijder uit zijn gegaan met Melissa Sneekes, die in 2007 werd gekroond tot Miss Nederland.

En met al die nieuwe quality singles op de markt, kunnen G en ik onze podiumplaatsen op de Dating hitlijst van Maurice 'dus dan is het waar' de Hond ook wel weer vergeten...

Georgina Verbaan en Jort eindigden eerder deze maand allebei hoog in een lijst van 'leukste BN'er-dates'.

Ook laat hij weten dat er een vierde seizoen van het programma Bij ons in de PC bij de KRO op Nederland 1 komt.
pi_69290088
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:39 schreef Eef999 het volgende:
Wesley is lekker bezig

Jort Kelder over breuk Jan en Yolanthe van onze redactie
AMSTERDAM - De breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen houdt ook Jort Kelder bezig...

Jort schrijft: Overigens, maar dat heeft u niet van mij, is die voetbalvriend van mej. Van Kasbergen leuk bezig. Daags na de parkeergarage-scène had-ie al weer een date met een ex-Miss Nederland te pakken...

Volgens Jort zou Wesley Sneijder uit zijn gegaan met Melissa Sneekes, die in 2007 werd gekroond tot Miss Nederland.

En met al die nieuwe quality singles op de markt, kunnen G en ik onze podiumplaatsen op de Dating hitlijst van Maurice 'dus dan is het waar' de Hond ook wel weer vergeten...

Georgina Verbaan en Jort eindigden eerder deze maand allebei hoog in een lijst van 'leukste BN'er-dates'.

Ook laat hij weten dat er een vierde seizoen van het programma Bij ons in de PC bij de KRO op Nederland 1 komt.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:41:27 #230
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69290106
OMG.. dit blijft door etteren he.. de putten gaan open!
pi_69290189
Wat zien die mooie vrouwen in die kabouter....
Behalve natuurlijk de euro's
pi_69290212
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:43 schreef Eef999 het volgende:
Wat zien die mooie vrouwen in die kabouter....
pi_69290244
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Juist ja
pi_69290281
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:41 schreef versabommie het volgende:
OMG.. dit blijft door etteren he.. de putten gaan open!
Typisch Jort weer.die door Georgina ook werd bedrogen en nu dit schrijft over Wesley
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:48:24 #235
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_69290354
OMG, Jort Kelder gooit ook nog even een schepje op het vuur! Heerlijk!
Go Jort!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:52:00 #236
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69290473
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:48 schreef Jane het volgende:
OMG, Jort Kelder gooit ook nog even een schepje op het vuur! Heerlijk!
Go Jort!
Jort is een dombo die ook weer even in de schijnwerpers wil staan.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 13:52:43 #237
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69290485
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:44 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou nee bedankt hoor.
pi_69290586
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nou nee bedankt hoor.
Ik weet het wel zeker. Denk jij dat als Sneijder achter de toonbank bij de bakker stond dat die Yolanthe er dan ook mee vandoor ging
pi_69290627
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:23 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Misschien doet Annie hetzelfde en vind ze het heel normaal?
Ja domme analfabeet, Ik heb t woord pijpen of gepepen worden nog niet gebezigd.Je kunt ook iemands woorden verdraaien zoals die asobak van een bommie de hele dag doet.Er zitten leuke aasgiertjes tussen hier zeg.
pi_69290658
Dit zal niet meer overwaaien totdat de betrokkenen zelf een verklaring hebben afgelegd denk ik!
pi_69290685
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:57 schreef TheVulture het volgende:
Dit zal niet meer overwaaien totdat de betrokkenen zelf een verklaring hebben afgelegd denk ik!
Ik wil een persconferentie met Yolanthe, Jan, Wesley, Fleur en Liza
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:02:04 #242
124676 RobertoCarlos
pi_69290815
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:31 schreef amaranta het volgende:
Zou Rachid nog vrij zijn? Hij zingt ook een beetje Palingachtig..
Leuke jongen voor Yolanthe...

Past ook goed bij de multiculti-familie TROS
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:03:15 #243
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69290855
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik weet het wel zeker. Denk jij dat als Sneijder achter de toonbank bij de bakker stond dat die Yolanthe er dan ook mee vandoor ging
Dat zal best, maar ik bedoelde het voor mijzelf.
pi_69290869
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:40 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo'n lelijkerd ....zeker geen Volendamse......
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:04:22 #245
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69290892

Wat een briljant stukje weer in De Telegraaf.
quote:
maar volgens Volendammers
quote:
Zij zou
quote:
Iedereen vindt
quote:
iedereen in het dorp weet
quote:
Er wordt op de Dijk gezegd
quote:
Er doen meer verhalen de ronde.
quote:
Ook wordt gepraat
quote:
Meerdere mensen in het dorp noemen
en als uitsmijter
quote:
Wij willen anoniem blijven
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:04:34 #246
124676 RobertoCarlos
pi_69290898
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:46 schreef Leeuwinneke het volgende:

[..]

Typisch Jort weer.die door Georgina ook werd bedrogen en nu dit schrijft over Wesley
Die zijn alweer bij elkaar.... gesignaleerd in NY
pi_69290900
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:58 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ik wil een persconferentie met Yolanthe, Jan, Wesley, Fleur en Liza
Jan en Yolanthe boven tafel; Wesley eronder omdat hij er qua lengte niet bovenuit komt en Fleur en Liza eveneens onder tafel omdat ze hun mond vol hebben
pi_69290935
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:03 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Zo'n lelijkerd ....zeker geen Volendamse......
Ze lijkt een beetje op haar:
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:05:36 #249
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69290947
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Jan en Yolanthe boven tafel; Wesley eronder omdat hij er qua lengte niet bovenuit komt en Fleur en Liza eveneens onder tafel omdat ze hun mond vol hebben
pi_69291032
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:05 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Ze lijkt een beetje op haar:
[ afbeelding ]
Staat mooier op de kiek dan dat ze is inderdaad kapsonestrutje
pi_69291089
Jan ging niet vreemd, ik zei ook is een keer tegen een meid als ik je nog 1 keer gruw mag nemen dan zeg ik tegen iedereen dat ik vreemd ging ok? En wat zei ze "ja is goed zolang je het maar niet verteld anders ken ik het wel shaken'
UITGESCHREVEN
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:10:13 #252
58921 Day
You can fly!
pi_69291112
quote:

[..]

[..]

* Tringgg*

- Yo-h-holante

- Hmmmmm!

- Ohhhh

- Kinderen?

Ja hoeveel je d'r wil!

- Dag Jan!

Dude, jij zorgt er nog eens voor dat ze me hier dood achter mijn pc vinden!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_69291115
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:09 schreef picardmike het volgende:
Jan ging niet vreemd, ik zei ook is een keer tegen een meid als ik je nog 1 keer gruw mag nemen dan zeg ik tegen iedereen dat ik vreemd ging ok? En wat zei ze "ja is goed zolang je het maar niet verteld anders ken ik het wel shaken'
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:10:42 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_69291121
quote:
Ja.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_69291127
quote:
Moraal van dit verhaal?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:12:30 #256
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69291182
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:10 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Moraal van dit verhaal?
Als iemand die Tuijp heet dit naar De Telegraaf mailt staat het direct op de site en morgen in de papieren versie alszijnde de waarheid
pi_69291197
quote:
Jaaa en nou? dit is geen Volendammer.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:16:54 #258
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69291321
quote:
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:18:51 #259
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69291373
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 13:56 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja domme analfabeet, Ik heb t woord pijpen of gepepen worden nog niet gebezigd.Je kunt ook iemands woorden verdraaien zoals die asobak van een bommie de hele dag doet.Er zitten leuke aasgiertjes tussen hier zeg.
hohoho asobak

Ik verwoord alleen maar wat die zondige Volendammers de hele dag bezigen!
pi_69291387
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:04 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Die zijn alweer bij elkaar.... gesignaleerd in NY
Goed nieuws..maar dat wist ik niet dat ze alweer bij elkaar zijn.
pi_69291461
quote:
Volendam haat Yolanthe

Mooi staaltje dorpssociologie: als iemand van de eigen clan iets vervelends overkomt, scheur je de verantwoordelijke aan stukken. De Volendamse columniste Gina Schilder (ongetwijfeld familie van) heeft haar vuurrood gelakte nagels nog eens bijgevijld en haalt er venijnig mee uit naar Yolanthe Karbau van Kaasbergen. Hoe haalt dat akelige serpent, dat sekreet met haar kleine tandjes, die Spaanse hoerrr het in haar hoofd om onze Jantje te dumpen?! Volgens Gina deed Yolanthe het voor de poen en de roem, en was haar liefde voor Jan één grote hoax. "Zijn die acteerlessen toch nog goed van pas gekomen." Vrouwtje Schilder neemt bovendien moeder Cabo San Kastbergen op de korrel. Geen thee met Mariakaakjes voor Volendammers die bij Jan en Yolanthe kwamen buurten, want "het woord gastvrijheid bleek haar niet te zijn bijgebracht door moeder Van Kasbergen." Zo, die zit. Grote kans trouwens dat Gina in opdracht het Volendamse VVV schrijft. Het ramptoerisme is al massaal op gang gekomen sinds De Breuk.

Geenstijl
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:22:30 #262
124676 RobertoCarlos
pi_69291487
Flauw, maar leuk van Wikipedia:
quote:
Het nationale debat dat volgde beperkte zich niet tot de relatieperikelen van Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen, hij werd breder getrokken.
door Fleur ?
pi_69291501
Heerlijk dit!
It Never Hurts To Help!
pi_69291559
Wat een hatelijk volk zitten erbij in Volendam
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:26:51 #265
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_69291645
Wesley had de dag erna een date met voormalig miss-Nederland Melissa Sneekes. Dat zegt Jort tenminste.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:29:45 #266
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69291740
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef Leeuwinneke het volgende:
Hatelijk sexueel moraalloos doorgesnoven volk !
pi_69291771
Ja dat weet ik Wesley is niet verliefd op Yolanthe hé
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:30:40 #268
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69291783
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:26 schreef Terreros85 het volgende:
Wesley had de dag erna een date met voormalig miss-Nederland Melissa Sneekes. Dat zegt Jort tenminste.
En Jort spreekt altijd de waarheid zeker.
pi_69291915
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 12:35 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Jans kinderwens is al in vervulling gegaan, alleen niet bij Yolanthe
nou,, een kind van een iemand anders is wel wat anders dan van jezelf. lijkt me
pi_69292064
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:34 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

nou,, een kind van een iemand anders is wel wat anders dan van jezelf. lijkt me
Wie zegt dat dat kind niet in de wc verwekt is
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:44:25 #271
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_69292266
Bommen op Volendam!
Echt, wat een debielenverzameling blijkt het toch weer te zijn daar... FOK! is er niks bij.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_69292333
Tjah de Volendamse verbastering van een bekende uitdrukking is niet voor niks:

"Het kind in de pot vinden"
pi_69292417
Ok dit suddert nu al een paar uur maar een beetje door... ik wil nieuwe smeuïge verhalen en spectaculaire ontwikkelingen
pi_69292600
Laatste nieuws is dat Jaap Buys de echte vader van Jan is..
pi_69292643
Jan kan altijd nog de titel veranderen van ALS DE MORGEN IS GEKOMEN,naar ALS IK MORGEN BEN GEKOMEN
  vrijdag 22 mei 2009 @ 14:56:10 #276
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_69292653
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:54 schreef bluebirdie het volgende:
Laatste nieuws is dat Jaap Buys de echte vader van Jan is..
pi_69292898
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:24 schreef Leeuwinneke het volgende:
Ja echt dat komt hier alleen voor. errrruuuuggg he ?
pi_69292977
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:29 schreef versabommie het volgende:

[..]

Hatelijk sexueel moraalloos doorgesnoven volk !
Ja bommie je hebt t weer bij t rechte end.Goed hoor jochie , bravo.We houden jou in jeden fall van de straat.
pi_69293117
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:04 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja echt dat komt hier alleen voor. errrruuuuggg he ?
Jazeker nou goed
pi_69293717
quote:
Ik heb dit nu zes keer gelezen, maar ik weet niet wat hier staat. Het zal wel niet bijster interessant zijn, maar ik ben er toch benieuwd naar, gewoon grammaticaal gezien.
  vrijdag 22 mei 2009 @ 15:30:24 #281
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_69293737
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Ok dit suddert nu al een paar uur maar een beetje door... ik wil nieuwe smeuïge verhalen en spectaculaire ontwikkelingen
Ja past Sander de ex van Gordon niet nog ergens in het verhaal
of dat Geert Hoes Jan Smit onder zijn hoede gaat nemen of zo

of dat geweldige verhaal van jaren geleden dat Wino Gerard Joling had verlaten omdat hij een vrouw zwanger gemaakt had
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_69294009
Ik lees net in de krant dat hier vlakbij in Weert op 7 en 8 augustus All American Day wordt gehouden (geen idee wat dat is). De hoofdacts zijn: Jan Smit en Kus......
pi_69294079
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef bloodymary het volgende:
Ik lees net in de krant dat hier vlakbij in Weert op 7 en 8 augustus All American Day wordt gehouden (geen idee wat dat is). De hoofdacts zijn: Jan Smit en Kus......

Je gaat nu toch heel anders naar zo'n optreden kijken
pi_69294094
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:39 schreef bloodymary het volgende:
Met na afloop paling happen??
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 15:52:42 #285
22592 crew  Ole
pi_69294550
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik heb dit nu zes keer gelezen, maar ik weet niet wat hier staat. Het zal wel niet bijster interessant zijn, maar ik ben er toch benieuwd naar, gewoon grammaticaal gezien.
Ik kom er ook niet uit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_69294762
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:29 schreef bloodymary het volgende:

[..]

pi_69294825
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:30 schreef Stroekie het volgende:

[..]

Ja past Sander de ex van Gordon niet nog ergens in het verhaal
of dat Geert Hoes Jan Smit onder zijn hoede gaat nemen of zo

of dat geweldige verhaal van jaren geleden dat Wino Gerard Joling had verlaten omdat hij een vrouw zwanger gemaakt had
Ik zit te wachten op de link naar Nick en Simon...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:09:33 #288
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295164
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 15:06 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Ja bommie je hebt t weer bij t rechte end.Goed hoor jochie , bravo.We houden jou in jeden fall van de straat.
Doe eens niet zo hatelijk Annie, ik kan er ook niets aan doen dat er elke keer een schandaal is in Snovendam!

[ Bericht 0% gewijzigd door versabommie op 22-05-2009 16:17:37 ]
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:10:01 #289
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295177
Heeft er al iemand een beetje mooie OP klaar ?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:14:48 #290
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295356
'Jan Smit moet gewoon podium op'

van onze redactie
AMSTERDAM - Van een relatiebreuk moeten festivalorganisaties niets weten: Jan moet gewoon het podium op.

Net als de afgelopen twee jaar staat volkszanger Jan Smit geboekt voor festival Ajoc in Mijdrecht, maar zou hij na alle relatiedrama van de afgelopen dagen wel zin hebben in een vrolijk optreden?

Niets mee te maken, lijkt de organisatie te denken. 'Wij zijn er van overtuigd dat hij professioneel genoeg is om zijn afspraken na te komen. Dit soort dingen gebeuren wel vaker in de showbusiness. Het hoort er een beetje bij', zegt Marloes van Schie van het festival, meldt het AD.

Als het goed is zal Jan dus de sterren van de hemel zingen op het festival aanstaande 29 mei.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 16:15:23 #291
22592 crew  Ole
pi_69295380
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:09 schreef versabommie het volgende:

[..]

Doe eens niet zo hatelijk Annie, ik kan er ook neits aan doen er elke keer een schandaal is in Snovendam!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 16:16:19 #292
22592 crew  Ole
pi_69295409
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:14 schreef versabommie het volgende:
'Jan Smit moet gewoon podium op'

van onze redactie
AMSTERDAM - Van een relatiebreuk moeten festivalorganisaties niets weten: Jan moet gewoon het podium op.

Net als de afgelopen twee jaar staat volkszanger Jan Smit geboekt voor festival Ajoc in Mijdrecht, maar zou hij na alle relatiedrama van de afgelopen dagen wel zin hebben in een vrolijk optreden?

Niets mee te maken, lijkt de organisatie te denken. 'Wij zijn er van overtuigd dat hij professioneel genoeg is om zijn afspraken na te komen. Dit soort dingen gebeuren wel vaker in de showbusiness. Het hoort er een beetje bij', zegt Marloes van Schie van het festival, meldt het AD.

Als het goed is zal Jan dus de sterren van de hemel zingen op het festival aanstaande 29 mei.
In de metropool Mijdrecht nog wel
pi_69295504
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 14:55 schreef cindy10 het volgende:
Jan kan altijd nog de titel veranderen van ALS DE MORGEN IS GEKOMEN,naar ALS IK MORGEN BEN GEKOMEN
dit is wel de leukste post sinds tijden zeg...
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:19:24 #294
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:28:14 #295
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295803
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:29:35 #296
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295850
  Moderator / Miss SHO vrijdag 22 mei 2009 @ 16:32:57 #298
22592 crew  Ole
pi_69295959
quote:
Wie zou dat zijn?????

-edit- wie anders
quote:
upd] FOK!ker eist maatregelen filmbeelden Yolanthe en Wesley
Nederland - door Nolius op 22-05-2009 @ 07:59 - Laatste update: 22-05-2009 15:50

FOK!-columnist Driek Oplopers eist van de gemeente Amsterdam en het College Bescherming Persoonsgegevens maatregelen om de privacy van gebruikers van parkeergarages beter te waarborgen. "Beelden van bewakingscamera's kunnen blijkbaar door onbevoegden worden misbruikt", stelt Oplopers. Een schrijnend voorbeeld hiervan was een uitzending van RTL 4, waarin clandestien doorverkochte beelden waren te zien van Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder.

"Personen die zich op straat bevinden, dienen zich te realiseren dat ze in een openbare ruimte zijn, en dat hun gedragingen dus door anderen kunnen worden gezien en verspreid. Maar een parkeergarage beschouw ik niet als zodanig", vindt Oplopers. "Mensen betalen geld voor het gebruik daarvan, en mogen er dus op kunnen rekenen dat hun veiligheid en privacy gewaarborgd zijn. En al helemaal waar het gaat om beelden die zijn vastgelegd op apparatuur van de exploitant, en dus niet om opnames op bijvoorbeeld mobiele telefoons die gemaakt zijn door toevallig aanwezige derden."

Update 15.45 uur
Ook de Algemene Voorwaarden van Parking De Hoofdstad blijken niet te deugen. Daarin wordt de klant op de mouw gespeld dat de garage zelfs niet aansprakelijk is voor schade die wordt veroorzaakt door grove overtredingen van medewerkers. Het Burgerlijk Wetboek denkt daar anders over.

De onjuiste Algemene Voorwaarden en de brieven naar de gemeente Amsterdam en het College Bescherming Persoonsgegevens zijn hier te lezen.
(gewoon quoten die hap, anders moeten we elke keer naar de FP )
  vrijdag 22 mei 2009 @ 16:33:17 #299
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69295973
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 16:32 schreef Urquhart het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Gezeik allemaal ..
pi_69296156
Vol?
pi_69296305
Nu wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')