Ik snap de vraagstelling van de Poll niet maar misschien ben ik daar te slim voorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat wij wat meer fatsoen hebben dan de gemiddelde volendammer
En je kunt je ook niet bedenken wat er mee bedoeld zou kunnen worden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik snap de vraagstelling van de Poll niet maar misschien ben ik daar te slim voor
Niet echt nee........magoe, ik ben waarschijnlijk te oud en ik heb Nederlands geleerd op school dus deze hippe urbantaal snap ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:21 schreef Greys het volgende:
[..]
En je kunt je ook niet bedenken wat er mee bedoeld zou kunnen worden?
Nu snap ik waarom Liza je belazerde....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:19 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik snap de vraagstelling van de Poll niet maar misschien ben ik daar te slim voor
Het vreemdgaan was allemaal maar bijzaak?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef Ici-Paris het volgende:
Is er niemand opgekomen dat de breuk kan ontstaan vanwege Jans kinderwens en Yolanthes carriere?
Inplaats van al dat vreemdgaan
So true, heb me ook zitten bescheuren om al die gasten die roepen dat Yolanthe 'helemaal niet zo lekker is' of dat ze haar echt niet moeten. En als je dan het fobo zietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als de keuzemogelijkheid 'Als er maar een gat in zit' er bij had gestaan dat er best wat FOK!-ers op geklikt hadden. Als ze eerlijk zouden zijn
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat wij wat meer fatsoen hebben dan de gemiddelde volendammer
Jans kinderwens is al in vervulling gegaan, alleen niet bij Yolanthequote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef Ici-Paris het volgende:
Is er niemand opgekomen dat de breuk kan ontstaan vanwege Jans kinderwens en Yolanthes carriere?
Ik... gewoon om te kijken hoe zo'n jong ding erop reageert om schaamteloos uit elkaar te worden getrokken!!!quote:
Ik vind haar een leuke verschijningquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:34 schreef Loveless85 het volgende:
Wie zou trouwens Fleur geven?
Ik moest er vannacht nog aan denken!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:26 schreef Ici-Paris het volgende:
het zit je hoog?quote:
Liza heeft zo erg gelijk dat ze liever een ander op de plee pijpt dan bij jou te zitten!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit is helaas geen correcte Nederlandse zin.......
Hij klopt prima hoor, dat jij de betekenis van 'geven' in deze context nu niet snaptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dit is helaas geen correcte Nederlandse zin.......
Ik weet het lieverd, ik krijg hier geen hap door de keel!quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:33 schreef agentstarling het volgende:
ik vind het nog het ergste dat jan echt een voetbalfan is... hij heeft ooit nog voor de keus gestaan om prof te worden en kijkt nu elke zondag naar de wedstrijden van het amateurvoetal in volendam..
het moet hem toch aan het hart gaan dat wesley bereikt heeft wat hem nooit zal lukken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |