Maar gelukkig heb je toch nog een topic voor ons weten te openenquote:Op donderdag 21 mei 2009 22:59 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tip, sla niet uit frustratie op je laptop als je een nieuw topic aan het maken bent, hij kan wel eens uitvallen
Ik ookquote:
BoF! up the economyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 08:29 schreef staticdata het volgende:
Wij helpen de economie er wel weer bovenop
Samsung > Benqquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:08 schreef jpjedi het volgende:
morguh
Bestel ik net een leuke Samsung..komt er een ideale ibood voorbij vandaag.
Ik vind hem zelf eigenlijk wel geniaal, maar ja dan moet je wel kunnen begrijpen wat er in mijn hoofd allemaal om gaat... Vooralsnog ben ik de enige die het enigszins begrijptquote:
nou waarover gaan we rellen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Reltopics zullen mij wel goed doen op een vrijdag als dit.
Heb al niets gedaan
Gisteren hoorde ik dat er ook Brabantse joden bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf eigenlijk wel geniaal, maar ja dan moet je wel kunnen begrijpen wat er in mijn hoofd allemaal om gaat... Vooralsnog ben ik de enige die het enigszins begrijpt
Had overigens eerst iets met Feyenoord icm Joden....
Ik ben ook de enige die mijn genialiteit begrijptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf eigenlijk wel geniaal, maar ja dan moet je wel kunnen begrijpen wat er in mijn hoofd allemaal om gaat... Vooralsnog ben ik de enige die het enigszins begrijpt
Had overigens eerst iets met Feyenoord icm Joden....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die mijn genitalien grijpt
quote:
Allemaal kuthoeren!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
zo man ik ga stuk van je grapquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen prijzen, geen geld, geen europa had een betere TT geweest...
Gewoon terug naar de winkel en klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
mijn telefoon is verzekerd (volgens mij) zo een all risk verzekering.
nu wil ik daar gebruik van maken, dat ding in de vaatwasser pleuren en een neiuw toestel claimen.
iemand eerder gedaan? weet hoe het werkt?
Er zijn dit jaar anders 3 prijzen uitgedeeld, er is blijkbaar toch wel geld en er gaan teams europa in...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen prijzen, geen geld, geen europa had een betere TT geweest...
owkequote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug naar de winkel en klaar.
Ik moest de auto even langs de kant zettenquote:
Ik zwaaide, ze wilde neuken, ik kreeg m niet omhoogquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zwaaide, ze wilde neukenpijpen, ik kreeg m niet omhoogprakte te diep
Ik h eb dit jaar toch al 1x gefietstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef ursel het volgende:
Mail voor de fietsers..
Voor zover die hier nog benne althans..
5 trainingen is voldoende..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:33 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik h eb dit jaar toch al 1x gefietst
WIlde gisteren gaan fietsen, maar ja...
Ambtenaren apparaatquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:17 schreef ursel het volgende:
Ook trouwens mooi.
Heb dus een nieuwe auto, parkeervergunning omgezet en toen pas kwamen ze er bij de gemeente achter dat er blijkbaar een storno was geweest op een auto incasso.
Krijg 7 dagen de tijd om hem te voldoen, maar ondertussen is blijkbaar mijn vergunning gelijk geblokkeerd en wordt er dus ook gelijk uitvoerig beboet..
Ik vandaag even bellen, blijkt het vandaag ook een vrije ambtenaren dag te zijn en dus kan ik pas maandag bij de betreffende dienst verhaal gaan halen en mag ik dus tijdens het weekend gewoon nog betalen. De vraag of ik die kan declareren bij ze kon ze niet beantwoorden (het centrale nummer was nog wel bereikbaar. )
19e? Week ervoor zit ik in marketing examen. Week daarvoor uit eten maar misschien vervalt dat nog.quote:
Nou, enig..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ambtenaren apparaat
Ik wil ook ambtenaar worden
Ja vakantiegeld ook binnen, moet alleen wel zeggen dat het een beetje tegenvaltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:11 schreef ursel het volgende:
[..]
Nou, enig..
2 boetes van ¤51.50, 3 dagen betaald parkeren ¤27,-
Maar goed dat mijn vakantie geld binnen is..![]()
vakantiegeld is ook voor mensen die onmisbaar zijn. Aangezien jij dat binnen Getronics niet bent krijg je het ook niet. Dan wordt het gewoon salaris genoemdquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja vakantiegeld ook binnen, moet alleen wel zeggen dat het een beetje tegenvalt
Hoho, ik werk tegenwoordig bij CapGeminiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:22 schreef staticdata het volgende:
[..]
vakantiegeld is ook voor mensen die onmisbaar zijn. Aangezien jij dat binnen Getronics niet bent krijg je het ook niet. Dan wordt het gewoon salaris genoemd
Ach ja, volgende maand komt er nog een bonus van 2 maandsalaris, dat compenseert het weer een beetje..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ja vakantiegeld ook binnen, moet alleen wel zeggen dat het een beetje tegenvalt
kan wel, moet je minder verdienen..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het tegenvallen komt door die vervloekte belastingschijf
Kunnen ze die niet verlagen
Hmm.. weet ik niet...quote:
Rellen?quote:
... ben niet echt ergens verder mee gekomen op zich.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:19 schreef Major-Balls het volgende:
[..]
Rellen?![]()
![]()
Dus euh.. jullie zijn aan het werk vandaag? Beetje rellen zoeken op Fok!Wat voor werk hebben jullie nog meer gedaan vandaag?
De eerste ronde is al geweest, maar van mij mogen er nog wel meer ronden komen. Voorlopig tiefen ze mij er nog niet uit en doen ze het wel wil ik wel minimaal 10 maandsalarissen mee hebbenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
kan het nog minder
zijn ze bij Cap al aan het saneren? Bij me oude baas (logica) wel flink.
Is voor jou dan 2x goed nieuwsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef FP128 het volgende:
Bij Océ moeten er +/- 1000 man eruit onder de noemer "first in-first out" en laat nou net de grootste galbak (nieuwe general manager) van onze afdeling daarbij zitten!Dat wordt dus maandag met zijn allen high fiven! ik mag blijven zitten btw en wordt gepromoveerd
Kansloos principe dat LiFoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef FP128 het volgende:
Bij Océ moeten er +/- 1000 man eruit onder de noemer "first in-first out" en laat nou net de grootste galbak (nieuwe general manager) van onze afdeling daarbij zitten!Dat wordt dus maandag met zijn allen high fiven! ik mag blijven zitten btw en wordt gepromoveerd
Behalve het schansspringen op je WII fit..quote:
quote:
HET IS PATATquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Incolumis het volgende:
alleen de wachtrij bij de wc's en drankkraam was belachelijjk, minstens een uur wachten op een frietje.
Friet bij een drankkraam? Of bij de WC's?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:13 schreef Incolumis het volgende:
zo lekker brak in de achtertuin hangend na een geslaagd feestje in Den bosch.
heette Citymoves en wordt in verschillende steden gehouden, en het mooiste: het is GRATIS!
van 2 uur 's middags tot 9 uur gefeest, daarna afterparty bij iemand thuis tot 5 uur 's ochtends, overnacht bij iemand, ivm alcohol en pillen. leuk feestje, alleen de wachtrij bij de wc's en drankkraam was belachelijjk, minstens een uur wachten op een frietje.
ik neem aan dat je last in first out bedoeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef FP128 het volgende:
Die verreken je toch weer bij je jaaropgave?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:30 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Het tegenvallen komt door die vervloekte belastingschijf
Kunnen ze die niet verlagen
U heeft mail..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 07:33 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Die verreken je toch weer bij je jaaropgave?
'quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:41 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ik neem aan dat je last in first out bedoeld
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:59 schreef ursel het volgende:
Zo.. net ff bij Jorrit op de koffie geweest..
Alleen jammer dat die zelf niet thuis was..
Ut was anders verdomd druk in de apenheul..quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
'S nachts maak je de meeste kans om me thuis aan te treffen, behalve vannacht dan, dan ben ik stappen
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef jpjedi het volgende:
Jongens! Heet van de naald.
Eerste weekend van juli is het LAN bij mij thuis. Max 15 deelnemers en lijst staat nu op 9.
Ingredienten zijn:
Bier, bbq, pc, netwerken, consoles, films etc
Van vrijdag 3 juli 19:30 tot zondag 5 juli 15:00.
Een gigabit 24 ports managed switch is al geregeld. Nu nog wat tafels en stoelen.
Inschrijving per mail en officiele mail volgt nog maar ben er snel bij.
Je kan je vriendin toch wel een ander keer zien ?quote:Op zondag 24 mei 2009 04:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]volgens mij moet de vrouw werken
Ik ga zeker proberen te komen
Tering zeg wat is het soms kut om een vriendin te hebben![]()
Maar goed ik BoF! wel met mijn vriendin. Ik ben gewoon verliefd man
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister naar Angels & Demons: The Bernini Mystery geweest! Toffe film!Zeker binnenhalen
Zo makkelijk gaat dat nietquote:Op zondag 24 mei 2009 12:35 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Je kan je vriendin toch wel een ander keer zien ?
Hmmm, ik denk dat ik me ook maar ga opgeven, maar dat betekend wel dat ik dan niet naar de housewarming kom. Dat weekend is het laatste weekend voor me vakantie dat ik me vriendin kan zien.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:01 schreef jpjedi het volgende:
ok jongens, mail is weg en we zitten alweer op 10 11 inschrijvingen.Beloofd nu al gezellig te worden
![]()
Nu nog eens wat nummertjes bellen om de games te scoren want mijn gam-o-theek is aardig uitgedund de laatste jaren.
Moet morgen even kijken of ik dan kan/ magquote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef jpjedi het volgende:
Jongens! Heet van de naald.
Eerste weekend van juli is het LAN bij mij thuis. Max 15 deelnemers en lijst staat nu op 9.
Ingredienten zijn:
Van vrijdag 3 juli 19:30 tot zondag 5 juli 15:00.
Een gigabit 24 ports managed switch is al geregeld. Nu nog wat tafels en stoelen.
Inschrijving per mail en officiele mail volgt nog maar ben er snel bij.
Geen Airsoft SM??quote:Op zondag 24 mei 2009 00:48 schreef jpjedi het volgende:
Ingredienten zijn:
Ga er donderdag heen..quote:Op zondag 24 mei 2009 11:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gister naar Angels & Demons: The Bernini Mystery geweest! Toffe film!Zeker naar toe gaan
Goed bezig Urselquote:Op zondag 24 mei 2009 18:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Ga er donderdag heen..
Vandaag ff heerlijk 107 km weggetrapt. Van DH naar Zandvoort en weer retour..
Ga je het vrouwtje aan de kant gooien??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Goed bezig Ursel
Bij mij gaat het allemaal maar klote
Hoog tijd dat ik het een en ander om ga gooien, zo schiet het sporten niet op
Ja dat bedoel ik..quote:Op maandag 25 mei 2009 07:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
Virtual XP bedoel je denk ik?
En heeft BF2 uberhaupt ooit in 1x goed gewerkt op welk OS dan ook?
het werkt, maar bij mij doet ie nog een beetje raar. als ik vlieg of loop of rijd lijkt het net alsof er iemand steeds effe op A of D drukt, of dat er een 2e muis aanhangt die conflicteert.quote:Op maandag 25 mei 2009 07:40 schreef jpjedi het volgende:
morguh!![]()
Gisteravond mijn nieuwe pc gebouwdEn jullie geloven het nooit maar hij werkt!
![]()
Nu staat Windows 7 Build 7127 X64 NL in de download dus die gaat er vanavond op.![]()
Iemand al ervaring met BF2 op W7? Ik las iets over een erg sterke XP virtuele machine waar je goed mee kunt gamen.
Ik heb niet zoveel met dat LAN gebeuren eigenlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 07:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik..![]()
Kom je niet naar de LAN?
Ok Ok, ik schrijf me wel inquote:Op maandag 25 mei 2009 09:10 schreef FJD het volgende:
Kom dan zaterdag halverwege de dag, beetje bier drinken, voetballen, pokeren, BBQen & dan kun je zondag door naar Rock Werchter
Ik kom niet voor t gamen naar voor alles er omheen
Goed goedquote:
Ik heb besloten mij niet in te schrijven.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:28 schreef Keltie het volgende:
[..]
Moet morgen even kijken of ik dan kan/ mag
Mag van de vriendin, kan op m'n werk (bereikbaarheidsdienst).
gamen op een JP LANquote:Op maandag 25 mei 2009 09:57 schreef Keltie het volgende:
zonde om voor iemand die wel veel wil gamen een plaats te bezetten
Ik ben tevreden met een stoeltje in de hoekquote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef jpjedi het volgende:
langskomen kan altijd natuurlijk maar dan heb je geen eigen plekkie.
quote:We zitten nu op 12 inschrijvingen.
Anders kan je vast knus bij Indy in de mand..quote:Op maandag 25 mei 2009 10:38 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik ben tevreden met een stoeltje in de hoek
[..]
Je hebt een inschrijvingsmailquote:Op maandag 25 mei 2009 10:08 schreef jpjedi het volgende:
langskomen kan altijd natuurlijk maar dan heb je geen eigen plekkie.
We zitten nu op 12 inschrijvingen.
zekersquote:Op maandag 25 mei 2009 10:47 schreef Incolumis het volgende:
hoe zit dat met de 27e? is vriendin ook welkom?
Lambal!quote:Op maandag 25 mei 2009 11:14 schreef ursel het volgende:
Ik kom trouwens op beide niet.
27 zit ik in de ardennen
weekend erna viert vrouwtje der verjaardag..
Een agenda is jou onbekend?quote:Op maandag 25 mei 2009 11:27 schreef ursel het volgende:
Kom er nu pas achter dat deze 2 elkaar kruisen..
is Lies er dan ook bij? wel leuk voor mijn vriendin dan, ze heeft niet zo veel met computerkneuzenquote:
We gaan d'r zo gek maken met geneuzel over bits&bytes en slechte grappen over de keiharde schijf om nog maar zwijgen over alle filmpjes die IJs in FullHD op de 52" LCD gaat laten zien.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Incolumis het volgende:
is Lies er dan ook bij? wel leuk voor mijn vriendin dan, ze heeft niet zo veel met computerkneuzen
quote:Op maandag 25 mei 2009 12:37 schreef FJD het volgende:
[..]
We gaan d'r zo gek maken met geneuzel over bits&bytes en slechte grappen over de keiharde schijf om nog maar zwijgen over alle filmpjes die IJs in FullHD op de 52" LCD gaat laten zien.
Ik zal even kijken of ik hem mee kan nemen naar de LANquote:Op maandag 25 mei 2009 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trampoljne vind ze vast leuk!Dat is een vrouwenfilm
Echt je wil het niet weten. Je kan nooit meer van je spagetti genietenquote:
Mooi gedaan iddquote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schitterende rit in de Giro
Erg sterke Menchov
Ik dacht die gaat eraan, toen ze allemaal gingen aanvallen.
Ga fietsen..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey homo's,
Ben de wanhoop nabij, daarom is het tijd voorrrrrr: Tips voor Shizzle_Nizzle om uit zijn levensdip te komen!
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb, maar ik zit in een of een andere klote dip waar ik maar niet uit kom. Niks wat mij ook maar enigzins interreseert of motiveert, behalve vrouwen (en drank) maja
1 ga op de bank zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey homo's,
Ben de wanhoop nabij, daarom is het tijd voorrrrrr: Tips voor Shizzle_Nizzle om uit zijn levensdip te komen!
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb, maar ik zit in een of een andere klote dip waar ik maar niet uit kom. Niks wat mij ook maar enigzins interreseert of motiveert, behalve vrouwen (en drank) maja
Lol.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1 ga op de bank zitten
2 steek je vinger in je reet
3 steek vervolgens je vinger in je mond
4 stel jezelf dan de vraag: wil ik dit de rest van mn leven doen?
als het antwoord ja is: have fun, als het antwoord nee is, enjoy life (wat je reeds doet) maar maak er ook nog wat van!
Als volwassen vent voor 5,- bij een Chinees werken noem ik geen luizenleventje hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Als volwassen vent voor 5,- bij een Chinees werken noem ik geen luizenleventje hoor![]()
Bekijk eens wat je echt kunt, waar je diploma's voor hebt, sluit dat aan bij waar je interesses en je sterke kanten liggen. Zou je eventueel nog verder kunnen leren of je laten omscholen naar iets wat je wel interesseert. Zoek vervolgens een baan die daarop aansluit en ga van daaruit je leven verder bouwen. Blijf altijd leren, blijf altijd presteren en het komt vanzelf goed. Is het niet over een jaar dan wel over vijf jaar. Ook al zijn "productiemedewerkers" altijd wel ergens nodig, het betekent wel dat je de rest van je leven zult zitten waar je nu zit. Sommige mensen zijn daar heel gelukkig mee (en terecht overigens, er is immers geen goed of fout aan te wijzen) maar jij geeft aan dat je er niet gelukkig mee bent. Probeer er dan wat aan te doen![]()
Het heeft me zes jaar studie gekost maar ik heb nu een baan waar ik elke dag met plezier naar toe ga. Sterker nog, als ik een dag in t weekend niets te doen heb dan los ik liever een stuk van een logistiek project op dan dat ik een film ga kijken of een spelletje speel.*
*disclaimer; behalve Fifa tegen Frank
Pak je leven zelf op, het kan
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Lol.
Het is duidelijk jongens, hier zou geen psycholoog tegen op kunnen. Bedankt!![]()
Kef is handig, die heeft de lamp gewoon opgehangenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:
@ Kef, heb je nu ook dan dat als je de badkamer inloopt je je pik stoot tegen de lamp
e-penis - 10quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Kef is handig, die heeft de lamp gewoon opgehangen
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
en?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef jpjedi het volgende:
Post vanaf nieuwe pc met windows 7. BF2 installeren ging zonder problemen.
ja perfect hoor. ben verwonderd hoe soepel het allemaal verlopen is. Ik heb echter 1 probleem sinds ik mijn monitor wat verschoof. Hij geeft nu allemaal groene puntjes op zwarte achtergrond.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en?
draait ie fijn?
moet haast wel, draait prima hier en mijne is niet zo sterk meer
Nou, geweldig. Noodvangrail omgewaaid op de A2. Gevolg? Mwah, dik 2 uur reizen naar m'n werk wat maar 30 Km vanaf huis isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een prachtig weer vannacht
Schrok om 03:30 wakker door een enorme knalDaarna van 03:45 t/m 04:30 ging het helemaal los; onweer, hagel, regen en constant bliksem!
Neequote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!quote:
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!
Zeker weer zo'n telefoon post van jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!
Pfff...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!
Mja, na hoop bellen en veel wachttoontjes afgeluisterd te hebben de volgende tussenstand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n telefoon post van je
Anders fase omzetten of stopcontact zoeken waar een werkende fase op zit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, na hoop bellen en veel wachttoontjes afgeluisterd te hebben de volgende tussenstand.
Eneco komt zometeen de 3e fase weer aanslingeren.
Mijn internet doet het wel, maar m'n router niet meer.. :s
Dus zit nu in de hoek bij de modem via een kabeltje te internetten..
Zometeen maar weer ff met de router spelen...![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:19 schreef Bart het volgende:
Zal wel hoofdzekering zijn... Gewoon router in werkend stopcontact pluggen
Bij de buren? Dan heb je een secundaire aansluiting die bij hun vandaan komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:58 schreef ursel het volgende:
Mja, welke stop er exact uit ligt weet ik niet.
Feit is wel dat de monteur er daarvoor bij de buren moet zijn..
Geloof dat ze het een gemeente stop noemen.
Tis maar een fase waar alleen terraria op draait en het kleine aquarium. Die draait nu momenteel via een verlengsnoer op een andere fase..
Wat het internet betreft, die draait dus wel goed, maar mijn router blijft geen signaal krijgen van de modem zelf..
Andere kabels heeft ook geen succes gehad..
Thuiswerken FTW![]()
Overigens ben ik er beter afgekomen dan de buren. Daar is de versterker opgeblazen zover ik begreep..
Mja, zal wel ja...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de buren? Dan heb je een secundaire aansluiting die bij hun vandaan komt
Altijd klote als ze dan niet thuis zijn en er ligt een zekering bij hun uit, dan zit jij zonderquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:37 schreef FJD het volgende:
In wat voor pauperbuurt woon je wel niet als ze het te duur vonden om elke woning een eigen stop te geven
Stoppen voor de stroom of om in de dijk te stoppen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja Pauper!!
zelfs ik heb mn eigen stoppen en dat in Zeeland
Je bent de eerste Zeeuw met een stroomaansluiting, dat telt dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Sickert het volgende:
zelfs ik heb mn eigen stoppen en dat in Zeeland
Niet de meterkast, alleen de elektra-aansluiting... In de Zaanstreek zijn er soms zelfs 4 woningen op 1 aansluitkabel...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je nou een meterkast delen met de buren?Gelukkig heb ik er eind van het jaar in m'n eigen huis wel één voor mezelf. Ik ga heul m'n meterkast niet delen
Ahhh.. gelukkig nog iemand die zijn verstand weet te gebruiken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet de meterkast, alleen de elektra-aansluiting... In de Zaanstreek zijn er soms zelfs 4 woningen op 1 aansluitkabel...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd klote als ze dan niet thuis zijn en er ligt een zekering bij hun uit, dan zit jij zonderAls ze op vakantie zijn zit je wekenlang zonder stroom
Ik gebruik altijd mijn verstand, mits nuchterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahhh.. gelukkig nog iemand die zijn verstand weet te gebruiken..
Begon me al zorgen te maken over het niveau van BoF!
Aahhhhhh, hij gebruikt het n woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mijn verstand, mits nuchter
het schijnt dat je niet gekickt wordt bij linux servers. probeer dat eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:04 schreef jpjedi het volgende:
Dames, Dat punkbuister gedoe met bf2.. hoe is dat op te lossen? ik heb de laatste update van PB maar ik word overal gekicked.
Wij hebben het nog wel erger meegemaakt, buren mochten elkaar niet en de buur waar de zekeringen zaten, vond het leuk om die van de buren er eens in de zoveel tijd uit te trekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef ursel het volgende:
[..]overigens ook mooi verhaal, stond samen met Buuf ff met de monteur hierover te ouwehoeren en hij had mooi verhaal dat wij geluk hadden dat we elkaar (wij en de buren) elkaar goed kennen, maar dat er mensen zijn die elkaar niet kennen en dat het dan dus wel eens voorkomt dat als de buren op vakantie zijn ze recht hebben om de deur te forceren.
Aan het eind van het verhaal zei die nog wel tussen neus en lippen door dat hij zo'n "hoofdwoning" heeft en de buren zijn nummer niet hebben..![]()
Wat? Mag ik niet af en toe ook een keer nuchter zijn dan?quote:
het mag wel, maar dat hoef je dan niet te vertellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet af en toe ook een keer nuchter zijn dan?
Oh sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
het mag wel, maar dat hoef je dan niet te vertellen
Ja en nee..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
spelen jullie nu bf2 of niet
Poging tot!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
spelen jullie nu bf2 of niet
Zou ook eens tijd worden zegquote:
leukquote:
Wat is bf2quote:
Oh ja, als ik de kans krijg doe ik wel meequote:
Ja, ik speel ook wel eens die mud-expansion:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ook expansions?
want ik ben speel eigenlijk alleen maar special forces
Heerlijk door de miezerregen fietsenquote:
Ja dat vond ik ook. De squash van vandaag ging niet door dus dacht ik dan maar de fiets erbij pakkenquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook wel eens die mud-expansion:
[ afbeelding ]
Maar die is bagger.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heerlijk door de miezerregen fietsen
Was alleen net iets te koud (11-12 graden)
[..]
Ja dat vond ik ook. De squash van vandaag ging niet door dus dacht ik dan maar de fiets erbij pakken
Uiteindelijk 60,4km gefietst met 27,5km/u gemiddeld inclusief warming-up en cooling down
Ik ben wel tevreden voor een eerste keer weer fietsen
Oh en geen lekke band![]()
![]()
ondanks alle zooi op de weg
De kans is vrij groot dat ik dan dronken ben ben dan op vakantiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ga je nog mee naar de FOK! fiets meet ergens in juli?
Latente joden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord dwingt fansites te stoppen
![]()
![]()
Hoe triest
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Latente joden.
Dan bij jij nog net iets beter, jij komt er tenminste vooruit... Als het je uitkomt dan hey.
Tis wel een visie die bedrijfsbreed wordt gedragen; als ze zo blijven spelen als tegen NAC is er straks niemand meer die t logo wil gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef jpjedi het volgende:
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..
Daarom zijn het ook latente joden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..
Hij ken ze persoonlijk komen proberen te verwijderen, zullen we zien wie of wat er precies word verwijderdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Incolumis het volgende:
krijgt Keltie nou ook problemen dan met zijn tattoos?
Is wel goedkoper met pils vanavond bij t voetbalquote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Is wel goedkoper met pils vanavond bij t voetbal
Kom je ook in de pub kijken Arie?
Nog 42 te gaan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef FJD het volgende:
Zal je zien dat dit de 300e post is
-edit-
Toch niet
Koffie![]()
Nee man nog lang nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef FJD het volgende:
Zal je zien dat dit de 300e post is
-edit-
Toch niet
Koffie![]()
Volgens mij zit die gewoon weer te kutten op zijn iPhone en zoekt die weer een slaafje die een nieuw topic voor uhm kan openen..quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef ursel het volgende:
Volgens mij zit die gewoon weer te kutten op zijn iPhone en zoekt die weer een slaafje die een nieuw topic voor uhm kan openen..
Ik stel voor elke keer dat je dat weer flikt kost je kratje juup op de eerst volgende meet..quote:
Ik heb hem wel als divx van matige kwaliteitquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
he dvd shopaholics: ik ben op zoek naar de volgende DVD uitgave van DS9, iemand een link naar een webshop/veilingsite?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:08 schreef ursel het volgende:
Ik stel voor elke keer dat je dat weer flikt kost je kratje juup op de eerst volgende meet..
Wie stemt er voor..
Doe jij je sig is aanpassenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet mijn schuld, als jullie gewoon wachten tot ik een nieuw topic kan openen dan is er niets aan de hand naar nee meneer is te ongeduldig
2007 gewonnen, 2008 & 2009 2e geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jij bent niet meer eerste beste voetbalkenner, nooit geweest ook
daar krijg ik geen harde plasser vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als divx van matige kwaliteit
Van dvd's wel dan?quote:
Okee, vooruit 2007 was jij de beste.quote:
Zover ik kan vinden is deze overal uitverkocht en alleen nog maat 2de hands te verkrijgen. Op Amazon is de box bijv. ook alleen maar 2de hands te koop...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
he dvd shopaholics: ik ben op zoek naar de volgende DVD uitgave van DS9, iemand een link naar een webshop/veilingsite?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die US versie die jij linkt zie ik idd ook op ebay etc staan, maar ik wil specifiek die versie met plastic case. op ebay DE staan er wel een aantal, maar dat zijn dus duitse versiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zover ik kan vinden is deze overal uitverkocht en alleen nog maat 2de hands te verkrijgen. Op Amazon is de box bijv. ook alleen maar 2de hands te koop...
De versie op jou foto's is de UK (Europese versie)
De US versie is nog wel te koop bij Amazon
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
http://www.emesen.nl/nicknames/bijnaam/
Ball BusterDie lijkt heul niet op m'n echte bijnaam
Golden Boyquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ik "Cheap"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ferdi, ik kan hem je aanradenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ik ben ook wel een beetje jaloersquote:
Niets op af te dingen helaasquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef jpjedi het volgende:
tering hee.. Die kansen voor Barca. Nu zal het wel tegen de catalanen gaan keren.
Sir Drinks-a-Lotquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |