Hij ken ze persoonlijk komen proberen te verwijderen, zullen we zien wie of wat er precies word verwijderdquote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:05 schreef Incolumis het volgende:
krijgt Keltie nou ook problemen dan met zijn tattoos?
Is wel goedkoper met pils vanavond bij t voetbalquote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:21 schreef FJD het volgende:
[..]
Is wel goedkoper met pils vanavond bij t voetbal
Kom je ook in de pub kijken Arie?
Nog 42 te gaan..quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef FJD het volgende:
Zal je zien dat dit de 300e post is
-edit-
Toch niet
Koffie![]()
Nee man nog lang nietquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:34 schreef FJD het volgende:
Zal je zien dat dit de 300e post is
-edit-
Toch niet
Koffie![]()
Volgens mij zit die gewoon weer te kutten op zijn iPhone en zoekt die weer een slaafje die een nieuw topic voor uhm kan openen..quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:38 schreef ursel het volgende:
Volgens mij zit die gewoon weer te kutten op zijn iPhone en zoekt die weer een slaafje die een nieuw topic voor uhm kan openen..
Ik stel voor elke keer dat je dat weer flikt kost je kratje juup op de eerst volgende meet..quote:
Ik heb hem wel als divx van matige kwaliteitquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
he dvd shopaholics: ik ben op zoek naar de volgende DVD uitgave van DS9, iemand een link naar een webshop/veilingsite?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:08 schreef ursel het volgende:
Ik stel voor elke keer dat je dat weer flikt kost je kratje juup op de eerst volgende meet..
Wie stemt er voor..
Doe jij je sig is aanpassenquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:32 schreef FJD het volgende:
[..]
Tis niet mijn schuld, als jullie gewoon wachten tot ik een nieuw topic kan openen dan is er niets aan de hand naar nee meneer is te ongeduldig
2007 gewonnen, 2008 & 2009 2e geworden.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Jij bent niet meer eerste beste voetbalkenner, nooit geweest ook
daar krijg ik geen harde plasser vanquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:13 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb hem wel als divx van matige kwaliteit
Van dvd's wel dan?quote:
Okee, vooruit 2007 was jij de beste.quote:
Zover ik kan vinden is deze overal uitverkocht en alleen nog maat 2de hands te verkrijgen. Op Amazon is de box bijv. ook alleen maar 2de hands te koop...quote:Op woensdag 27 mei 2009 09:50 schreef IJsmuts het volgende:
he dvd shopaholics: ik ben op zoek naar de volgende DVD uitgave van DS9, iemand een link naar een webshop/veilingsite?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die US versie die jij linkt zie ik idd ook op ebay etc staan, maar ik wil specifiek die versie met plastic case. op ebay DE staan er wel een aantal, maar dat zijn dus duitse versiesquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Zover ik kan vinden is deze overal uitverkocht en alleen nog maat 2de hands te verkrijgen. Op Amazon is de box bijv. ook alleen maar 2de hands te koop...
De versie op jou foto's is de UK (Europese versie)
De US versie is nog wel te koop bij Amazon
quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
http://www.emesen.nl/nicknames/bijnaam/
Ball BusterDie lijkt heul niet op m'n echte bijnaam
Golden Boyquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ik "Cheap"quote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ferdi, ik kan hem je aanradenquote:Op woensdag 27 mei 2009 16:59 schreef Keltie het volgende:
Bijnamen
Ik ben ook wel een beetje jaloersquote:
Niets op af te dingen helaasquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:03 schreef jpjedi het volgende:
tering hee.. Die kansen voor Barca. Nu zal het wel tegen de catalanen gaan keren.
Sir Drinks-a-Lotquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |