Altijd klote als ze dan niet thuis zijn en er ligt een zekering bij hun uit, dan zit jij zonderquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:37 schreef FJD het volgende:
In wat voor pauperbuurt woon je wel niet als ze het te duur vonden om elke woning een eigen stop te geven
Stoppen voor de stroom of om in de dijk te stoppen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja Pauper!!
zelfs ik heb mn eigen stoppen en dat in Zeeland
Je bent de eerste Zeeuw met een stroomaansluiting, dat telt dus nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:43 schreef Sickert het volgende:
zelfs ik heb mn eigen stoppen en dat in Zeeland
Niet de meterkast, alleen de elektra-aansluiting... In de Zaanstreek zijn er soms zelfs 4 woningen op 1 aansluitkabel...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Moet je nou een meterkast delen met de buren?Gelukkig heb ik er eind van het jaar in m'n eigen huis wel één voor mezelf. Ik ga heul m'n meterkast niet delen
Ahhh.. gelukkig nog iemand die zijn verstand weet te gebruiken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Niet de meterkast, alleen de elektra-aansluiting... In de Zaanstreek zijn er soms zelfs 4 woningen op 1 aansluitkabel...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Altijd klote als ze dan niet thuis zijn en er ligt een zekering bij hun uit, dan zit jij zonderAls ze op vakantie zijn zit je wekenlang zonder stroom
Ik gebruik altijd mijn verstand, mits nuchterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ahhh.. gelukkig nog iemand die zijn verstand weet te gebruiken..
Begon me al zorgen te maken over het niveau van BoF!
Aahhhhhh, hij gebruikt het n woordquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd mijn verstand, mits nuchter
het schijnt dat je niet gekickt wordt bij linux servers. probeer dat eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:04 schreef jpjedi het volgende:
Dames, Dat punkbuister gedoe met bf2.. hoe is dat op te lossen? ik heb de laatste update van PB maar ik word overal gekicked.
Wij hebben het nog wel erger meegemaakt, buren mochten elkaar niet en de buur waar de zekeringen zaten, vond het leuk om die van de buren er eens in de zoveel tijd uit te trekkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:50 schreef ursel het volgende:
[..]overigens ook mooi verhaal, stond samen met Buuf ff met de monteur hierover te ouwehoeren en hij had mooi verhaal dat wij geluk hadden dat we elkaar (wij en de buren) elkaar goed kennen, maar dat er mensen zijn die elkaar niet kennen en dat het dan dus wel eens voorkomt dat als de buren op vakantie zijn ze recht hebben om de deur te forceren.
Aan het eind van het verhaal zei die nog wel tussen neus en lippen door dat hij zo'n "hoofdwoning" heeft en de buren zijn nummer niet hebben..![]()
Wat? Mag ik niet af en toe ook een keer nuchter zijn dan?quote:
het mag wel, maar dat hoef je dan niet te vertellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Bart het volgende:
[..]
Wat? Mag ik niet af en toe ook een keer nuchter zijn dan?
Oh sorryquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
het mag wel, maar dat hoef je dan niet te vertellen
Ja en nee..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
spelen jullie nu bf2 of niet
Poging tot!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
spelen jullie nu bf2 of niet
Zou ook eens tijd worden zegquote:
leukquote:
Wat is bf2quote:
Oh ja, als ik de kans krijg doe ik wel meequote:
Ja, ik speel ook wel eens die mud-expansion:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
ook expansions?
want ik ben speel eigenlijk alleen maar special forces
Heerlijk door de miezerregen fietsenquote:
Ja dat vond ik ook. De squash van vandaag ging niet door dus dacht ik dan maar de fiets erbij pakkenquote:
hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Ja, ik speel ook wel eens die mud-expansion:
[ afbeelding ]
Maar die is bagger.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 20:54 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Heerlijk door de miezerregen fietsen
Was alleen net iets te koud (11-12 graden)
[..]
Ja dat vond ik ook. De squash van vandaag ging niet door dus dacht ik dan maar de fiets erbij pakken
Uiteindelijk 60,4km gefietst met 27,5km/u gemiddeld inclusief warming-up en cooling down
Ik ben wel tevreden voor een eerste keer weer fietsen
Oh en geen lekke band![]()
![]()
ondanks alle zooi op de weg
De kans is vrij groot dat ik dan dronken ben ben dan op vakantiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:50 schreef ursel het volgende:
[..]![]()
Ga je nog mee naar de FOK! fiets meet ergens in juli?
Latente joden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Feyenoord dwingt fansites te stoppen
![]()
![]()
Hoe triest
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Latente joden.
Dan bij jij nog net iets beter, jij komt er tenminste vooruit... Als het je uitkomt dan hey.
Tis wel een visie die bedrijfsbreed wordt gedragen; als ze zo blijven spelen als tegen NAC is er straks niemand meer die t logo wil gebruikenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef jpjedi het volgende:
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..
Daarom zijn het ook latente joden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:37 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Maar op zich is het redelijk debiel te noemen die aktie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |