nou waarover gaan we rellen danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:26 schreef Mrakz0r het volgende:
Reltopics zullen mij wel goed doen op een vrijdag als dit.
Heb al niets gedaan
Gisteren hoorde ik dat er ook Brabantse joden bestaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf eigenlijk wel geniaal, maar ja dan moet je wel kunnen begrijpen wat er in mijn hoofd allemaal om gaat... Vooralsnog ben ik de enige die het enigszins begrijpt
Had overigens eerst iets met Feyenoord icm Joden....
Ik ben ook de enige die mijn genialiteit begrijptquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik vind hem zelf eigenlijk wel geniaal, maar ja dan moet je wel kunnen begrijpen wat er in mijn hoofd allemaal om gaat... Vooralsnog ben ik de enige die het enigszins begrijpt
Had overigens eerst iets met Feyenoord icm Joden....
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:46 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik ben ook de enige die mijn genitalien grijpt
quote:
Allemaal kuthoeren!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:27 schreef JMPoSTMaN het volgende:
zo man ik ga stuk van je grapquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen prijzen, geen geld, geen europa had een betere TT geweest...
Gewoon terug naar de winkel en klaar.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
mijn telefoon is verzekerd (volgens mij) zo een all risk verzekering.
nu wil ik daar gebruik van maken, dat ding in de vaatwasser pleuren en een neiuw toestel claimen.
iemand eerder gedaan? weet hoe het werkt?
Er zijn dit jaar anders 3 prijzen uitgedeeld, er is blijkbaar toch wel geld en er gaan teams europa in...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
Geen prijzen, geen geld, geen europa had een betere TT geweest...
owkequote:Op vrijdag 22 mei 2009 10:13 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gewoon terug naar de winkel en klaar.
Ik moest de auto even langs de kant zettenquote:
Ik zwaaide, ze wilde neuken, ik kreeg m niet omhoogquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik zwaaide, ze wilde neukenpijpen, ik kreeg m niet omhoogprakte te diep
Ik h eb dit jaar toch al 1x gefietstquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:31 schreef ursel het volgende:
Mail voor de fietsers..
Voor zover die hier nog benne althans..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |