Ik zal even kijken of ik hem mee kan nemen naar de LANquote:Op maandag 25 mei 2009 13:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trampoljne vind ze vast leuk!Dat is een vrouwenfilm
Echt je wil het niet weten. Je kan nooit meer van je spagetti genietenquote:
Mooi gedaan iddquote:Op maandag 25 mei 2009 17:58 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Schitterende rit in de Giro
Erg sterke Menchov
Ik dacht die gaat eraan, toen ze allemaal gingen aanvallen.
Ga fietsen..quote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey homo's,
Ben de wanhoop nabij, daarom is het tijd voorrrrrr: Tips voor Shizzle_Nizzle om uit zijn levensdip te komen!
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb, maar ik zit in een of een andere klote dip waar ik maar niet uit kom. Niks wat mij ook maar enigzins interreseert of motiveert, behalve vrouwen (en drank) maja
1 ga op de bank zittenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Hey homo's,
Ben de wanhoop nabij, daarom is het tijd voorrrrrr: Tips voor Shizzle_Nizzle om uit zijn levensdip te komen!
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb, maar ik zit in een of een andere klote dip waar ik maar niet uit kom. Niks wat mij ook maar enigzins interreseert of motiveert, behalve vrouwen (en drank) maja
Lol.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:03 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
1 ga op de bank zitten
2 steek je vinger in je reet
3 steek vervolgens je vinger in je mond
4 stel jezelf dan de vraag: wil ik dit de rest van mn leven doen?
als het antwoord ja is: have fun, als het antwoord nee is, enjoy life (wat je reeds doet) maar maak er ook nog wat van!
Als volwassen vent voor 5,- bij een Chinees werken noem ik geen luizenleventje hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 20:44 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ik weet dat het stom klinkt, aangezien ik een luizenleventje heb.
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Als volwassen vent voor 5,- bij een Chinees werken noem ik geen luizenleventje hoor![]()
Bekijk eens wat je echt kunt, waar je diploma's voor hebt, sluit dat aan bij waar je interesses en je sterke kanten liggen. Zou je eventueel nog verder kunnen leren of je laten omscholen naar iets wat je wel interesseert. Zoek vervolgens een baan die daarop aansluit en ga van daaruit je leven verder bouwen. Blijf altijd leren, blijf altijd presteren en het komt vanzelf goed. Is het niet over een jaar dan wel over vijf jaar. Ook al zijn "productiemedewerkers" altijd wel ergens nodig, het betekent wel dat je de rest van je leven zult zitten waar je nu zit. Sommige mensen zijn daar heel gelukkig mee (en terecht overigens, er is immers geen goed of fout aan te wijzen) maar jij geeft aan dat je er niet gelukkig mee bent. Probeer er dan wat aan te doen![]()
Het heeft me zes jaar studie gekost maar ik heb nu een baan waar ik elke dag met plezier naar toe ga. Sterker nog, als ik een dag in t weekend niets te doen heb dan los ik liever een stuk van een logistiek project op dan dat ik een film ga kijken of een spelletje speel.*
*disclaimer; behalve Fifa tegen Frank
Pak je leven zelf op, het kan
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:09 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
[..]
Lol.
Het is duidelijk jongens, hier zou geen psycholoog tegen op kunnen. Bedankt!![]()
Kef is handig, die heeft de lamp gewoon opgehangenquote:Op maandag 25 mei 2009 22:23 schreef IJsmuts het volgende:
@ Kef, heb je nu ook dan dat als je de badkamer inloopt je je pik stoot tegen de lamp
e-penis - 10quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Kef is handig, die heeft de lamp gewoon opgehangen
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
en?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:58 schreef jpjedi het volgende:
Post vanaf nieuwe pc met windows 7. BF2 installeren ging zonder problemen.
ja perfect hoor. ben verwonderd hoe soepel het allemaal verlopen is. Ik heb echter 1 probleem sinds ik mijn monitor wat verschoof. Hij geeft nu allemaal groene puntjes op zwarte achtergrond.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
en?
draait ie fijn?
moet haast wel, draait prima hier en mijne is niet zo sterk meer
Nou, geweldig. Noodvangrail omgewaaid op de A2. Gevolg? Mwah, dik 2 uur reizen naar m'n werk wat maar 30 Km vanaf huis isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat een prachtig weer vannacht
Schrok om 03:30 wakker door een enorme knalDaarna van 03:45 t/m 04:30 ging het helemaal los; onweer, hagel, regen en constant bliksem!
Neequote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 22:26 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!quote:
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!
Zeker weer zo'n telefoon post van jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
[..]
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:53 schreef ursel het volgende:
aah, je gaat toch wel mee doen met ff tour ff BoF!
Pfff...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:45 schreef FJD het volgende:
[..]
Maar daarmee mag je niet meedoen aan de Tour de BoF!
Mja, na hoop bellen en veel wachttoontjes afgeluisterd te hebben de volgende tussenstand.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:55 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Zeker weer zo'n telefoon post van je
Anders fase omzetten of stopcontact zoeken waar een werkende fase op zit?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:28 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, na hoop bellen en veel wachttoontjes afgeluisterd te hebben de volgende tussenstand.
Eneco komt zometeen de 3e fase weer aanslingeren.
Mijn internet doet het wel, maar m'n router niet meer.. :s
Dus zit nu in de hoek bij de modem via een kabeltje te internetten..
Zometeen maar weer ff met de router spelen...![]()
Dat dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:19 schreef Bart het volgende:
Zal wel hoofdzekering zijn... Gewoon router in werkend stopcontact pluggen
Bij de buren? Dan heb je een secundaire aansluiting die bij hun vandaan komtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:58 schreef ursel het volgende:
Mja, welke stop er exact uit ligt weet ik niet.
Feit is wel dat de monteur er daarvoor bij de buren moet zijn..
Geloof dat ze het een gemeente stop noemen.
Tis maar een fase waar alleen terraria op draait en het kleine aquarium. Die draait nu momenteel via een verlengsnoer op een andere fase..
Wat het internet betreft, die draait dus wel goed, maar mijn router blijft geen signaal krijgen van de modem zelf..
Andere kabels heeft ook geen succes gehad..
Thuiswerken FTW![]()
Overigens ben ik er beter afgekomen dan de buren. Daar is de versterker opgeblazen zover ik begreep..
Mja, zal wel ja...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Bij de buren? Dan heb je een secundaire aansluiting die bij hun vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |