Ik heb het niet over bedrieigen, al verdienen ze dat eigenlijk wel. Ik zei net al dat ik doelde op al die mensen die over 2 maanden dit seizoen vergeten zijn en dezelfde mensen die ze net uitfloten weer toejuichen op de eerste training. Een koudere sfeer richting de spelers mag best, aanmoedigen bij deze mensen helpt niet is nu toch wel duidelijk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kom je weer met je 'erbij neer leggen'.Als supporter kan je niks anders doen dan vertrouwen hebben in Been of Beenhakker, je kan moeilijk de spelers gaan bedreigen ofzo.
En over 2 jaar heb je nog slechts de verwachting dat we in de eredivisie blijven? De schulden lopen op, zoals je zelf al zegt. Dat moet stoppen, en wel nu.quote:Er is geen geld, er zijn vooralsnog oplopende schulden en Europees voetbal hebben we ook niet weten te behalen. Dan moet je je verwachtingen wel omlaag bijstellen. Dat kan gewoon niet anders.
- Gudde en Jacobs vervangen door mensen uit de top van het bedrijfslevenquote:Ik zou graag zien wat jij nou eigenlijk voor ideeën hebt die eveneens realistisch zijn.
Ja, laat Makaay en Gio inderdaad voor 1,5m per jaar in Jong Feyenoord spelenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- Gudde en Jacobs vervangen door mensen uit de top van het bedrijfsleven
- De oudjes de keuze geven om mee te werken aan elke redelijke transer, of anders naar het 2e
- Na het vertrek van de directie alsnog de investeerders binnen halen en ze wat macht geven
Zou een begin zijn.
Mensen als Woerts zeker? Als iets duidelijk is, dan is het wel dat mensen uit het bedrijfsleven ook niet de wijsheid in pacht hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
Gudde en Jacobs vervangen door mensen uit de top van het bedrijfsleven
Aanmoedigen helpt wel hoor. Zie Twente-thuis. De spelers presteren niet expres zo slecht, ze verdienen het gewoon om toegejuicht te worden simpelweg omdat ze voor Feyenoord spelen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bedrieigen, al verdienen ze dat eigenlijk wel. Ik zei net al dat ik doelde op al die mensen die over 2 maanden dit seizoen vergeten zijn en dezelfde mensen die ze net uitfloten weer toejuichen op de eerste training. Een koudere sfeer richting de spelers mag best, aanmoedigen bij deze mensen helpt niet is nu toch wel duidelijk?
Ja, maar al zit Bill Gates himself daar, dan nog moet de begroting omlaag.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb ook wel vertrouwen in Beenhakker en Been, maar die kunnen ook niet zoveel zolang Gudde al bezig is de begroting voor seizoen 2010/2011 naar 20 miljoen bij te schroeven.
- Gudde en Jacobs zijn geen helden, maar feiten liegen niet. De financiële situatie van Feyenoord is gewoon erg slecht, of Gudde en Jacobs er nou wel zitten of nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:46 schreef Ritmo het volgende:
En over 2 jaar heb je nog slechts de verwachting dat we in de eredivisie blijven? De schulden lopen op, zoals je zelf al zegt. Dat moet stoppen, en wel nu.
[..]
- Gudde en Jacobs vervangen door mensen uit de top van het bedrijfsleven
- De oudjes de keuze geven om mee te werken aan elke redelijke transer, of anders naar het 2e
- Na het vertrek van de directie alsnog de investeerders binnen halen en ze wat macht geven
Zou een begin zijn.
Inderdaad, niet bepaald realistisch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, laat Makaay en Gio inderdaad voor 1,5m per jaar in Jong Feyenoord spelen!!!
Gio hoeft niet persé weg. Tis idd zonde, maar dan geef je in elk geval een signaal af. Beter dan de spelers zelf maar laten bepalen wat ze doen ten koste van Feyenoord.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja, laat Makaay en Gio inderdaad voor 1,5m per jaar in Jong Feyenoord spelen!!!
In het nieuwe samenwerkingsverband betaalt Excelsior het loonquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:53 schreef Happel het volgende:
Die oudjes kunnen altijd nog bij Excelsior worden geplaatst.
Nee, toen hadden ze zin om een keer moeite te doen. Vandaag werden ze ook aangemoedigd, maar ze veegden hun reet ermee af.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aanmoedigen helpt wel hoor. Zie Twente-thuis. De spelers presteren niet expres zo slecht, ze verdienen het gewoon om toegejuicht te worden simpelweg omdat ze voor Feyenoord spelen.
Misschien in z'n eerste jaar, op langere termijn mag je niet omlaag bij blijven stellen jaar in jaar uit.quote:Ja, maar al zit Bill Gates himself daar, dan nog moet de begroting omlaag.
Gudde en Jacobs maken de zaken slechter i.p.v beter.quote:- Gudde en Jacobs zijn geen helden, maar feiten liegen niet. De financiële situatie van Feyenoord is gewoon erg slecht, of Gudde en Jacobs er nou wel zitten of niet
- De oudjes verkopen voor zover je ze kan missen moet sowieso gebeuren
- De investeerders moet je nooit meer binnen halen. Veel woorden, weinig wol.
Dom opportunistisch geblaat van jou weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Netoen hadden ze zin om een keer moeite te doen.
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Ritmo het volgende:
Misschien in z'n eerste jaar, op langere termijn mag je niet omlaag bij blijven stellen jaar in jaar uit.
Misschien, misschien niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Ritmo het volgende:
Gudde en Jacobs maken de zaken slechter i.p.v beter.
HET KAN WEL ANDERS, MITS DIE GASTEN OPROTTEN OF GEWOON BETER GESCHIKT WAREN VOOR HUN FUNCTIE! Snap dat dan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dom opportunistisch geblaat van jou weer.
[..]
Als het niet anders kan, dan kan het niet anders.![]()
Bruins, Slory en Hofs zijn juist spelers die onder Been weer kunnen opbloeien en vertrouwen terug kunnen krijgen, met nog enige restwaarde.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:53 schreef TC03 het volgende:
Hofand is goed genoeg voor het niveau dat Feyenoord nastreeft, hem laten gaan heeft geen zin omdat je er spelers voor terug moet kopen en daar is geen geld voor.
Daarom nogmaals mijn lijstje met mensen die weg mogen:
- Landzaat
- De Cler
- Bruins
- Hofs
- Slory
- Tiendalli
Dan ben je er gewoon.
Dat weet je niet. Leg eens uit wat zij fout doen wat een ander beter zou doen. Het is allemaal niet zo simpel als jij denkt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
HET KAN WEL ANDERS, MITS DIE GASTEN OPROTTEN! Snap dat dan.
Bruins verhuren, niet verkopen. Slory is gewoon te licht, of je hem nou onder Been, Van Gaal of Mourinho laat spelen. Hofs is ook niet goed genoeg, maar zijn restwaarde zou Feyenoord juist nu goed kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Bruins, Slory en Hofs zijn juist spelers die onder Been weer kunnen opbloeien en vertrouwen terug kunnen krijgen, met nog enige restwaarde.
Zucht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Leg eens uit wat zij fout doen wat een ander beter zou doen. Het is allemaal niet zo simpel als jij denkt.
Ik ben het met je eens dat Gudde in het verleden niet adequaat gehandeld heeft en dat de huidige slechte situatie deels zijn schuld is, maar ik zie niet in hoe hij het nu slechter maakt. Als er geen geld is, is er geen geld. De enige redding voor Feyenoord is het aantrekken van trasfervrije spelers, die met winst verkopen, en hopen op een megatransfer voor De Guzman (die nooit zal komen) en/of Wijnaldum. Een voetbalclub kan de inkomsten niet laten stijgen als het voetbal alleen maar slechter wordt, daar zit een verband tussen. Aangezien je zonder geld niet kan verwachten dat Feyenoord veel beter gaat spelen, kan je niet anders concluderen dan dat Feyenoord in een negatieve spiraal zit, die ook Gudde niet kan doorbreken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zucht.![]()
Nee, ik ken niet elk detail helaas, maar als directeur kom je bij een club/bedrijf om vooruitgang te boekenWat Gudde doet is alleen proberen te overleven, ik zie geen structuele oplossingen.
Lijken in de kast? Zoals? En waarom heeft Gudde dat niet bij z'n aantreden helemaal doorgelicht, gezien het feit dat iedereen wist dat Feyenoord financieel niet in orde was. De Guzman had vorig jaar verkocht moeten worden en er had ingegrepen moeten worden wat betreft de relatie Verbeek-spelers. En dat zijn alleen de grotere missers nog maar.
Door het niet beter te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Gudde in het verleden niet adequaat gehandeld heeft en dat de huidige slechte situatie deels zijn schuld is, maar ik zie niet in hoe hij het nu slechter maakt.
En toch ben ik het, voor de verandering, een keer eens met Ritmo. Ik vind het alleen niet eenvoudig om de vinger op de zere plek te leggen. Duidelijk is wel dat het tot nu toe niet beter is geworden, zei het door opportunistisch te begroten, het optreden van Gudde in de media en het feit dat Jacobs al aan het prutsen was ten tijde van het dictatorschap van de GKL.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat weet je niet. Leg eens uit wat zij fout doen wat een ander beter zou doen. Het is allemaal niet zo simpel als jij denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |