quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef JackHerrer het volgende:
Niks tegen mijn sjaaltje he!![]()
[ afbeelding ]
Een concert van Frans Bauer ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
En ze dan dragen in de "Club" waar ze helemaal los gaan
Als je los wil gaan ga je naar een goed concert.
Sowieso is de term losgaan voor white trash.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
En ze dan dragen in de "Club" waar ze helemaal los gaan
Als je los wil gaan ga je naar een goed concert.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
This sheen shawl is awesome for spring and summer as it is a very light thread that has an awesome shine to it, perfect for day or night!
It is the perfect accessory to the white T-shirt & jeans without any other accessories!
$225 (for two threads) ~ $250 (for three threads)
Lekkere realistische campagne.. alsof die turk werkelijk zo'n sjaal kan betalen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
This sheen shawl is awesome for spring and summer as it is a very light thread that has an awesome shine to it, perfect for day or night!
It is the perfect accessory to the white T-shirt & jeans without any other accessories!
$225 (for two threads) ~ $250 (for three threads)
quote:
Dát dus. En nee, ik ben géén homo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Ik draag ook een sjaaltje heur.. niks gay aan.. Gewoon mode!
Ja tuurlijk, we moeten zeker allemaal in een t-shirt lopen met een broek van de H&M.. Oja, en je haren doen is natuurlijk totaal overbodig. We zijn toch mannen, vrouwen komen gewoon op de geur van zweet af, inplaats van aqua di gio, of Armani Blackquote:
Ja, en als morgen iedereen een komo over z'n hoofd trekt, doe jij dat ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Whehe altoquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, en als morgen iedereen een komo over z'n hoofd trekt, doe jij dat ook.
Je moet immers wel 'modieus' zijn.
Groei een ruggegraat.
En jij conformeert je totaal nergens aan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Groei een ruggegraat.
Dus omdat ik een bepaalde mode mooi vind, loop ik meteen met alles waar iedereen mee loopt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Groei een ruggegraat.
Niks mode aan, gewoon aanstellerig gedragquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Ik draag het ook niet als het warm is, maar waarom zou ik het koud moeten hebben als ik een modieus sjaaltje in de kast heb hangen die mij warm houdt en ook nog eens laat "shinen"quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:30 schreef joers1 het volgende:
[..]
Niks mode aan, gewoon aanstellerig gedrag
Een echte vent heeft geen sjaaltje nodig...mode of niet. Het is fucking 24 graden
die eerste ziet er toch wel goed uit zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:29 schreef Modus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Degene die 't hardst naar anderen roept dat ze homo zijn, moet zelf nog uit de kast komen.quote:
Mooiboy?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik draag het ook niet als het warm is, maar waarom zou ik het koud moeten hebben als ik een modieus sjaaltje in de kast heb hangen die mij warm houdt en ook nog eens laat "shinen"![]()
_!
Ik draag ook wel eens een sjaalquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:20 schreef kurk_droog het volgende:
Ik draag ook wel eens een sjaal. Maar dan wel een echte sjaal die ik voor mijn mond en neus kan doen![]()
homo sjaaltjes zijn dit zeg
Absoluut, ik zie er graag goed uit. En als ik me lekker voel in een shirt met een nichterig sjaaltje, dan ben ik maar nichterig.quote:
Zou het bijna met je eens zijn, maar kom op, een sjaaltjequote:Op donderdag 21 mei 2009 16:40 schreef Xebber het volgende:
[..]
Absoluut, ik zie er graag goed uit. En als ik me lekker voel in een shirt met een nichterig sjaaltje, dan ben ik maar nichterig.
Mensen die zich druk maken om de kledingstijl van anderen._!
Zolang de mode door homo's en vrouwen wordt bepaald is dat een vrij beroerd argument.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Dan ben je in ieder geval wél bi-curious.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat het homo gedeelte uit dit topic mij eerst neigde over te halen tot hun mening, maar helaas moet ik door de goed beargumenteerde argumenten van Siniti mezelf wel bij het anti homo gedeelte scharen
helaas pindakaasquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik moet zeggen dat het homo gedeelte uit dit topic mij eerst neigde over te halen tot hun mening, maar helaas moet ik door de goed beargumenteerde argumenten van Siniti mezelf wel bij het anti homo gedeelte scharen
Ben ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:05 schreef -Will- het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval wél bi-curious.
Chimi'squote:Op donderdag 21 mei 2009 17:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ben ik ook
Ik kijk er graag naar om 2 chimi's met elkaar bezig te zien
Kan ik niks aan doen... Tis een ziektequote:
Echt jonge, WAAROM??? Snap je zelf niet dat je gewoon voor gek loopt?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:11 schreef Posergoth6667 het volgende:
ik heb ook zo'n soort sjaaltje, maar ik knoop die niet als een strop om mijn nek. prettig als het koud is, maar ik draag liever een arafat sjaal, en dat is dus NIET deze:
[ afbeelding ]
maar deze:
[ afbeelding ]
het ziet er allebei niet uit maar die arafat dingen zijn zeker ergerquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef joers1 het volgende:
Arafat-sjaaltjes zijn zo niet nog erger dan die homofiele stukjes tentdoek....
Van die josti's die ermee lopen omdat het er zo leuk uitziet. Of ze dragen het echt als statement natuurlijk, in dat geval kun je bij mij een enkeltje zandbak komen halen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef joers1 het volgende:
Arafat-sjaaltjes zijn zo niet nog erger dan die homofiele stukjes tentdoek....
Nee, er is ook nog zoiets als 'tijdloze kleding'.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Whehe altoNiks mis met de mode.
Maar we kunnen natuurlijk niet allemaal zo creatief zijn als jou, met je zelf gebreide geitenwollen sokken met donald duck motiefje
Echte mannen dragen geen das als het koud is. Die doorstaan de ontbering.quote:
Bwaaa!! En wie verzint dat dit mode is? Homooo's!quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Wat is dat voor iets?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef JackHerrer het volgende:
Niks tegen mijn sjaaltje he!![]()
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:23 schreef flowerfaeces het volgende:
jeetje wat een puberaal gedrag hier
Gastquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:17 schreef Mr.Talisker het volgende:
Sommige mannen zijn mannelijk genoeg om een sjaaltje te dragen, let wél, louter functioneel op een frisse zomeravond.
Oh ja, en: If you ooze masculinity, there's no need to fear pink.
Modevolgende mooiboys daarentegen.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik weet niet of je blij moet zijn met de 'steun' van KLB'ers.quote:Op donderdag 21 mei 2009 20:51 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Het doet mij goed om te lezen dat de mensen met verstand het met mij eens zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |