quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:39 schreef JackHerrer het volgende:
Niks tegen mijn sjaaltje he!![]()
[ afbeelding ]
Een concert van Frans Bauer ofzo?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
En ze dan dragen in de "Club" waar ze helemaal los gaan
Als je los wil gaan ga je naar een goed concert.
Sowieso is de term losgaan voor white trash.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Edwinuss het volgende:
En ze dan dragen in de "Club" waar ze helemaal los gaan
Als je los wil gaan ga je naar een goed concert.
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
This sheen shawl is awesome for spring and summer as it is a very light thread that has an awesome shine to it, perfect for day or night!
It is the perfect accessory to the white T-shirt & jeans without any other accessories!
$225 (for two threads) ~ $250 (for three threads)
Lekkere realistische campagne.. alsof die turk werkelijk zo'n sjaal kan betalen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef honda1990 het volgende:
[ afbeelding ]
This sheen shawl is awesome for spring and summer as it is a very light thread that has an awesome shine to it, perfect for day or night!
It is the perfect accessory to the white T-shirt & jeans without any other accessories!
$225 (for two threads) ~ $250 (for three threads)
quote:
Dát dus. En nee, ik ben géén homo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:59 schreef deepart het volgende:
Ik draag ook een sjaaltje heur.. niks gay aan.. Gewoon mode!
Ja tuurlijk, we moeten zeker allemaal in een t-shirt lopen met een broek van de H&M.. Oja, en je haren doen is natuurlijk totaal overbodig. We zijn toch mannen, vrouwen komen gewoon op de geur van zweet af, inplaats van aqua di gio, of Armani Blackquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |