abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:17:56 #61
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259906
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:15 schreef marky het volgende:

Gaat het hier nog steeds om een RLS of hebben we nu te maken met een hoge politieke kwestie.
Het is iets wat er moet zijn ter vermaak. Had de hele redaktie de boel bij elkaar gelogen maar het was een zeer spannende RLS waar het aantal kijkers en volgers op het forum alle verwachtingen was overstegen wat had je dan gedaan? Had dan ook je eigen moraal je zo in de weg gezeten?
Ik snap de vraag niet helemaal, maar neem aan dat je bedoelt dat je denkt dat ik niet geklaagd had als er miljoenen mijn kant op geschoven werden?
Ik geef geen aars om geld. Als ik rond kan komen ben ik tevreden. Niet dat je dat nu gaat geloven, maar je stelt de vraag dus krijg je antwoord. Kun je nu weer zeggen dat ik dat lieg en dan heb je je zogenaamde punt gemaakt.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:18:16 #62
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69259919
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Jij vindt de streamer, DE belangrijkste factor in dit concept, een onbelangrijk iets? Die hoeven niet op de hoogte gesteld te worden? Hoe lang denk je dat de vragen uit zouden blijven?
De blangrijkste factor van het concept is het concept zelf. De streamer is slechts de geen die het moet eten. Aangezien mensen ook genoegen nemen met Mc Donalds zou ik me niet druk maken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 21 mei 2009 @ 14:18:22 #63
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_69259920
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:56 schreef Danny het volgende:

[..]

omdat het de kijkers en onze users aangaat.
Is dat zo?
quote:
uiteindelijk gaan toch de vragen komen waarom FOK! de bunker 2 niet sponsort. Dan kun je het beter nu gewoon uitleggen imo.
Op dat moment wellicht. Om dan NU die beslissing al te nemen.
quote:
En qua samenwerkingsverbanden ben ik voorlopig wel weer even genezen, dus met die schade valt 't ook wel mee.
Nou ja in zoverre dat ook potentiele partners misshcien wel twee keer nadenken.
quote:
En zo niet, jammer dan. Ik weiger mijn principes opzij te zetten.
Je mag toch best die principes hebben, maar die hoef je dan toch niet publiekelijk te ventileren. Had die mail alleen niet voldoende geweest? Daarmee blijf je trouw aan je principes, benader je het verder op een zakelijke manier en geef je potentiële investeerders/partners, whatever niet het idee dat je zakelijke issues publiek zal bespreken indien die zich voordoen.
pi_69259924
Maar goed dat Danny geen Sly is, want dan waren er heel wat bannetjes gekomen denk ik nu

Maar jammer Danny, ik zie je toch blij zijn met het toegeven van de fout mbt tot de mascara, en nu is dat juist het punt wat de boosdoener is. Ik heb dat mailtje van usera ook gezien, dat er vertelt werd dat de volle tas een keuze was omdat Marielin ook meer peuken kreeg. Was die mail de doorslag? Raar dat enkele momenten eerder Dementor de hand in eigen boezem stak en de eerlijk de situatie uitlegde.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69259926
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Danny het volgende:

[..]

die zijn uit privacyoverweging niet openbaar. natuurlijk hoeven B&B geen openheid te geven in financiële zaken of wat ze met hun crew overleggen. Je snapt heus wel wat ik bedoel. Staat ook gewoon in die mail trouwens. GEEN manipulaties door de redactie. Eerlijkheid en openheid in zaken die de kijker aangaan. Daarbij horen ook gemaakte fouten. Die moet je imo gewoon toegeven. Daar kweek je véél meer respect mee dan 'het verzinnen van een verhaaltje' als 'damage control'.
Klopt ongetwijfeld, maar ik doelde op de crewfora van Fok
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_69259930
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Het klinkt meer als, "ik bespreek mijn huwelijksproblemen met mijn vrouw in plaats van dat ik ze op mijn hyves zet waar alle vrienden en kennissen het lezen"
De users zijn geen vrienden en kennissen en zeker niet diegene die betaald hebben voor de streams
plus geld hebben uitgegeven om hun stem uit te brengen, dus nu trek je de verkeerde conclusie uit mijn
post.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:19:30 #67
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69259961
quote:

[..]

Jij vindt de streamer, DE belangrijkste factor in dit concept, een onbelangrijk iets? Die hoeven niet op de hoogte gesteld te worden? Hoe lang denk je dat de vragen uit zouden blijven?
Overigens schep jij in 1 van de sticky topics de verwachting dat er iets in de irc gebeurt, zit nu al de hele ochtend wortel te schieten. Ik proef een vertrouwensbreuk, Fester
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:19:48 #68
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69259981
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:20:17 #69
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260000
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef versabommie het volgende:

[..]

Overigens schep jij in 1 van de sticky topics de verwachting dat er iets in de irc gebeurt, zit nu al de hele ochtend wortel te schieten. Ik proef een vertrouwensbreuk, Fester
geen idee waar je het over hebt. als je kunt aantonen dat ik ergens gelogen heb hoor ik het graag.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:20:21 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69260004
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Danny het volgende:

[..]

Ik snap de vraag niet helemaal, maar neem aan dat je bedoelt dat je denkt dat ik niet geklaagd had als er miljoenen mijn kant op geschoven werden?
Ik geef geen aars om geld. Als ik rond kan komen ben ik tevreden. Niet dat je dat nu gaat geloven, maar je stelt de vraag dus krijg je antwoord. Kun je nu weer zeggen dat ik dat lieg en dan heb je je zogenaamde punt gemaakt.
Ik weet dat je niet om geld geeft en daarom heb ik het ook niet over geld maar meer over de populariteit van Fok. Dus als het geheel voor Fok zo goed was geweest dat Fok in een naam met de Hype van de Bunker was genoemd.
pi_69260010
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:11 schreef marky het volgende:

[..]

Tja het is net de politiek. Je hebt mooie plannen maar gaande de rit weet je dat ze niet uitvoerbaar zijn dan zal je moeten draaien.
Als je eerlijkheid en transparantie zo hoog in je vaandel draagt kun je daar dan toch eerlijk voor uitkomen? Dan moet je niet dingen gaan verdraaien, de schuld bij een ander zoeken. Die loyaliteit die B&B verwachtten, bedoelden ze daar kritiekloze volgzaamheid mee? Dan hebben ze zich op Fok! en Danny verkeken.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:21:12 #72
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260032
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef marky het volgende:

[..]

Ik weet dat je niet om geld geeft en daarom heb ik het ook niet over geld maar meer over de populariteit van Fok. Dus als het geheel voor Fok zo goed was geweest dat Fok in een naam met de Hype van de Bunker was genoemd.
same story. ik laat mij, de crew en de users niet in de maling nemen. klaar.
pi_69260053
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:19 schreef Danny het volgende:
Overigens staat de beslissing niet open voor discussie ofzo hoor. Prima om je mening te geven, maar ik ga er niet op terugkomen. Wat dat betreft hoef je dus geen moeite te doen. Ik waardeer de goedbedoelde hindsight adviezen, maar zal er verder niets mee doen in dit geval. Het gaat om mijn persoonlijke principes en frankly heeft niemand daar een oordeel over te vellen natuurlijk.
Ik had niet anders verwacht eerlijk gezegd, ik ken je hierdoor, velen kennen je hierdoor, maar het siert je niet altijd.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:06 #74
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69260059
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Als je eerlijkheid en transparantie zo hoog in je vaandel draagt kun je daar dan toch eerlijk voor uitkomen? Dan moet je niet dingen gaan verdraaien, de schuld bij een ander zoeken. Die loyaliteit die B&B verwachtten, bedoelden ze daar kritiekloze volgzaamheid mee? Dan hebben ze zich op Fok! en Danny verkeken.
ze weten hoe FOK! is en daar hebben ze maar mee om te gaan. dit gaat vooral om het niet-eerlijk aspect. Wat verdraai ik volgens jou?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:09 #75
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69260064
Tijd voor een nieuwe FOK! RLS dus... T FOKschip

15 psychotische users 30 dagen op een schip zonder internet

maarre mooie brief hoor... Erg netjes en ook gewoon open kaart..
Dat is toch wel het belangrijkste en kunnen ze je nooit ergens op pakken..
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:22:19 #76
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260070
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Danny het volgende:

[..]

geen idee waar je het over hebt. als je kunt aantonen dat ik ergens gelogen heb hoor ik het graag.
d'r zat een knipoogsmileydingie bij toch ?
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_69260193
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:

[..]

ze weten hoe FOK! is en daar hebben ze maar mee om te gaan. dit gaat vooral om het niet-eerlijk aspect. Wat verdraai ik volgens jou?
Jij verdraait niets imo. TBO lijkt de dingen te verdraaien en ik vind het te prijzen dat jij daar niet in meegaat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Scrutinizer op 21-05-2009 14:36:53 ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:26:15 #78
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69260203
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:20 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ze hadden ook in een vroeg stadium toen bleek, dit gaat niet werken, met Danny om de tafel moeten gaan zitten. Het risico was dan alleen geweest dat Danny de boel op dat moment had opgeblazen en zich had teruggetrokken. Dan zit je natuurlijk ook niet echt in een geweldige positie dus werd het aanmodderen geblazen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:28:57 #79
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69260291
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Tijd voor een nieuwe FOK! RLS dus... T FOKschip

15 psychotische users 30 dagen op een schip zonder internet

maarre mooie brief hoor... Erg netjes en ook gewoon open kaart..
Dat is toch wel het belangrijkste en kunnen ze je nooit ergens op pakken..
Zoiets????????

[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_69260310
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:

[..]

En als het nu zo is dat de meerderheid van de users zich helemaal niet in de maling genomen voelt door de bunker wat dan.
Ik voel me niet belazerd door de mensen van de bunker en ik denk dat er nog vele met mij zijn.
Dus voor mij als user hoef je de contacten niet te verbreken.
MIsschien een poll plaatsen over hoeveel mensen zich belazerd voelen door de regie van de bunker.
Is dat misschien een democratisch en helder iets?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:29:33 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_69260316
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef Danny het volgende:

[..]

Ze hadden mij best in de maling mogen nemen als ik iets leuks om naar te kijken voor terug krijg.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:33:39 #82
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69260423
quote:

[..]

Waarom wil je nu scoren bij de streamers? Kunnen zij niet gewoon hun eigen mening vormen over The Bunker zonder officiële verklaringen van Fok? Als zij met vragen zitten kunnen zij die toch gewoon stellen en bespreken zoals altijd?

Transparantie en de streamer goed behandelen hoeft niet strijdig te zijn met professioneel, rustig en beheerst reageren.

Ik vind het jammer hoe het gaat, want het is duidelijk dat je er veel tijd, energie en goede wil in hebt gestoken. Maar dat geldt van de B&B zijde ook, dat moet je je ook realiseren, en daarom zijn termen als "liegen" niet fair Dit soort zaken zijn meestal onervarenheid en niet slechte wil. Er komt heel veel ineens op ze af en alles moet in realtime beslist worden, geen tijd om lang na te denken. Ze hebben op die weg wat foute keuzes gemaakt. Maar wie doet dat niet?

Maar goed, mijn mening is duidelijk, ik zal je niet blijven vervelen ermee
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:37:25 #83
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69260548
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:22 schreef Danny het volgende:

[..]

ze weten hoe FOK! is en daar hebben ze maar mee om te gaan.
Mja, dat zou Bart ook kunnen zeggen, iedereen hier weet ook hoe Bart is Een beetje een cirkelredenering.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:38:07 #84
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_69260565
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zoiets????????

[ afbeelding ]

ja!!!!
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:40:16 #85
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260626
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:37 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mja, dat zou Bart ook kunnen zeggen, iedereen hier weet ook hoe Bart is Een beetje een cirkelredenering.
Gelul natuurlijk, Bart weet dondersgoed dat hij niet moet bijten in de hand die hem voedert. Hij ging in bb1 zelf ook niet over de scheef en hield zich wel aan bepaalde afspraken. Nu krijgt hij een dikke vette kans om een droom van hem te verwezenlijken, dan moet hij ook dankbaar genoeg zijn om zich aan de voorwaarden te houden. Het is godverde niet de prinses op de erwt!

En hij heeft Kelly gebonkt!
pi_69260667
B&B; als Danny nu niet naar het eindfeest mag komen, mag ik zijn uitnodiging dan
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:43:36 #87
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260719
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Zoiets????????

[ afbeelding ]
Of een kleptomane, een nymphomane, een latourette patient, een extreme stotteraar, een pvv aanhanger, een groenlinks aanhanger, een extreme gristenhond en een hippie met borderline.. ik betaal zo 30 euro voor een week streamen
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:43:43 #88
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69260723
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef FANN het volgende:

[..]

De users zijn geen vrienden en kennissen en zeker niet diegene die betaald hebben voor de streams
plus geld hebben uitgegeven om hun stem uit te brengen, dus nu trek je de verkeerde conclusie uit mijn
post.
Ik vind het "huwelijk" wel een heel aardige analogie van je hoor! Je hebt vrienden (/collega's/whatever) waartegen je altijd eerlijk en transparant wil zijn, maar dat betekent niet dat je de ruzies die je met je partner hebt op Fok plempt met naam en toenaam En mocht je uit elkaar gaan dan probeer je het netjes te spelen, je ex badmouthen in de community wordt gezien als niet netjes. Het gebeurt natuurlijk wel maar in kleine kring. (de COS bijvoorbeeld ) Als een relatie stukloopt ga je toch geen "verklaring" plaatsen in het NRC met wat je bezwaren waren en hoe kut je partner wel niet was Dat is natrappen. Wat deze verklaring ook is. Leuk voor je achterban maar bad form.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:45:50 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69260788
Dat je maar moet langskomen om face to face eea uit te praten komt bij mij niet over als 'en dan zal ik je op je bek slaan', maar meer als 'kijken of je dan nog zo hoog van de toren blaast'.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:46:16 #90
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260797
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:43 schreef eleusis het volgende:

[..]

Ik vind het "huwelijk" wel een heel aardige analogie van je hoor! Je hebt vrienden (/collega's/whatever) waartegen je altijd eerlijk en transparant wil zijn, maar dat betekent niet dat je de ruzies die je met je partner hebt op Fok plempt met naam en toenaam En mocht je uit elkaar gaan dan probeer je het netjes te spelen, je ex badmouthen in de community wordt gezien als niet netjes. Het gebeurt natuurlijk wel maar in kleine kring. (de COS bijvoorbeeld ) Als een relatie stukloopt ga je toch geen "verklaring" plaatsen in het NRC met wat je bezwaren waren en hoe kut je partner wel niet was Dat is natrappen. Wat deze verklaring ook is. Leuk voor je achterban maar bad form.
Nouja het blijft wrang als partner 1 de hoer speelt en partner 2 als dank ook nog partner allimentatie moet dokken!
pi_69260816
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk, Bart weet dondersgoed dat hij niet moet bijten in de hand die hem voedert. Hij ging in bb1 zelf ook niet over de scheef en hield zich wel aan bepaalde afspraken. Nu krijgt hij een dikke vette kans om een droom van hem te verwezenlijken, dan moet hij ook dankbaar genoeg zijn om zich aan de voorwaarden te houden. Het is godverde niet de prinses op de erwt!

En hij heeft Kelly gebonkt!
heb je wel gekeken naar BB1?
andries bonkte met kelly
bart deed het met sabine
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:48:00 #92
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260842
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef moppie65 het volgende:

[..]

andries bonkte met kelly
bart deed het met sabine
Gelul, Bart bonkte Kely, einde discussie!
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:48:07 #93
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69260845
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 13:52 schreef Danny het volgende:
Er valt m.i. niets te evalueren. Dat was nog wel het geval tot er werd toegegeven dat er verhaaltjes verzonnen werden. Dat interpreteer ik niet alleen als een compleet gebrek aan respect naar de kijkers, naar FOK! en naar de deelnemers toe, maar ook gewoon als liegen. En daarmee is voor mij een duidelijke grens overschreden. Ze kunnen dan beloven dat ze niet meer zullen liegen, maar die belofte heb ik al eerder gehoord. Er is vanuit FOK!, vooral door iteejer, tientallen keren gebeld en hij is er tientallen keren heengereden om ze op het hart te drukken de kijker en ons NIET in de maling te nemen. Als er dan uiteindelijk dermate luchtig wordt gemeld 'dat er een verhaaltje werd verzonnen', waarmee compleet duidelijk werd dat ze zich daar op geen enkele wijze echt druk over maken, dan heeft een evaluatie gewoonweg geen nut meer. Dan zijn de verschillen in inzicht en normen en waarden gewoonweg té verschillend.
Maar stel dat er koppen gaan rollen, in de zin van degene die dat verhaaltje per email heeft verstuurd wordt per direct ontslagen. Dan zou er toch nog een opening zijn om eea uit te praten?
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:48:16 #94
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_69260849
Leugens over de mascara hoeven niet per definitie leugens te zijn, maar gezien vanuit het perspectief van het crewlid.

Wat mij verbaasd heeft, is dat er door diverse crewleden uitleg werd gegeven over bepaalde zaken. Een 1e vereiste is toch dat je uit 1 mond praat. Waar is Mariëlle in dit verhaal. Zij is toch de PR dame. Ik heb haar totaal niet gezien of gehoord.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_69260855
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef moppie65 het volgende:

[..]

andries bonkte met kelly
bart deed het met sabine
Kelly zat niet in BB1, ze praten hier over BBH
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:49:42 #96
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69260900
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:48 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

Kelly zat niet in BB1, ze praten hier over BBH
thnx!
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:50:04 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69260913
quote:

[..]

Je kunt het niet met een huwelijk vergelijken.
Ik heb ook geen streams van mijn buren, al zou ik het soms wel willen.
pi_69260955
quote:

[..]

ja, ja we kunnen hier best nog even over doorgaan, maar ik denk dat je best begrijpt wat ik bedoel
en zoniet, dan begrijpen we elkaar niet.
  donderdag 21 mei 2009 @ 14:52:18 #99
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_69260972
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:46 schreef versabommie het volgende:

[..]

Nouja het blijft wrang als partner 1 de hoer speelt en partner 2 als dank ook nog partner allimentatie moet dokken!

Had ie beter de pimp kunnen uithangen.
pi_69260973
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Marrije het volgende:
Dat je maar moet langskomen om face to face eea uit te praten komt bij mij niet over als 'en dan zal ik je op je bek slaan', maar meer als 'kijken of je dan nog zo hoog van de toren blaast'.
Het kwam op mij iig niet over als een uitnodiging voor een gezellig of constructief gesprek. Ik heb me dan ook hogelijk verbaasd dat Bart zich zo zou laten kennen.
pi_69260974
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Je kunt het niet met een huwelijk vergelijken.
Ik heb ook geen streams van mijn buren, al zou ik het soms wel willen.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 14:55:03 #102
137949 Disana
pi_69261032
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:33 schreef eleusis het volgende:

Ik vind het jammer hoe het gaat, want het is duidelijk dat je er veel tijd, energie en goede wil in hebt gestoken. Maar dat geldt van de B&B zijde ook, dat moet je je ook realiseren, en daarom zijn termen als "liegen" niet fair Dit soort zaken zijn meestal onervarenheid en niet slechte wil. Er komt heel veel ineens op ze af en alles moet in realtime beslist worden, geen tijd om lang na te denken. Ze hebben op die weg wat foute keuzes gemaakt. Maar wie doet dat niet?

Die mail over de toilettas en de sigaretten was een regelrechte leugen, ik viel er meteen over. Dementor zegt dat Bram de tas per ongeluk in zijn geheel naar binnen heeft geslingerd, terwijl een medewerker in een mail vertelt dat de tas is gegeven omdat Marielin zoveel sigaretten had. Gert vertelt ons later dat die mail een smoes was. Ik noem het een leugen.

Er zit daar dus minimaal één iemand die ons voorliegt. Iemand die zich niet houdt aan de afspraak van transparantie. De afspraak was dat The Bunker er geen DGK en BB mentaliteit op na zou houden. Maar uit die ene mail blijkt dat we niet worden gerespecteerd en voor achterlijk worden versleten.

Ik heb niet gehoord wie die mail heeft geschreven en of z/hij onmiddellijk naar huis is gestuurd. Dan ga ik me logischerwijs afvragen in hoeverre we verder nog tegen de afspraak in bedot zijn.

Ik zal zeker naar de volgende editie kijken en vind het ook bijzonder jammer dat Danny bij voorbaat partnerschap heeft uitgesloten. Maar ik ga wel kijken met de insteek dat ook deze redactie niet integer is.
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:03:17 #103
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69261269
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik heb niet gehoord wie die mail heeft geschreven en of z/hij onmiddellijk naar huis is gestuurd. Dan ga ik me logischerwijs afvragen in hoeverre we verder nog tegen de afspraak in bedot zijn.

Ik zal zeker naar de volgende editie kijken en vind het ook bijzonder jammer dat Danny bij voorbaat partnerschap heeft uitgesloten. Maar ik ga wel kijken met de insteek dat ook deze redactie niet integer is.
Ik ben daar wel benieuwd naar wie die e-mail heeft geschreven. Geen idee of die persoon de rotte appel is en met het vertrek van deze persoon de integriteit hersteld is, maar het heeft dan in elk geval weer meer kans om (meer / weer) serieus genomen te worden.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:12:08 #104
137949 Disana
pi_69261509
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik ben daar wel benieuwd naar wie die e-mail heeft geschreven. Geen idee of die persoon de rotte appel is en met het vertrek van deze persoon de integriteit hersteld is, maar het heeft dan in elk geval weer meer kans om (meer / weer) serieus genomen te worden.
Ja dat ben ik met je eens. We weten ook niet of het een vrijwilliger is of een crewlid. In het eerste geval zouden ze hun lesje moeten hebben geleerd: geen crewtaken voor vrijwilligers meer. In het tweede geval moet je kiezen voor je sponsor en kijkers en niet voor de collega.

Maar we horen verder helemaal niets. Misschien is de transparantie voor ons kijkers overboord gegooid nu er een conflict met Danny ligt.
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:14:02 #105
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69261544
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:12 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja dat ben ik met je eens. We weten ook niet of het een vrijwilliger is of een crewlid. In het eerste geval zouden ze hun lesje moeten hebben geleerd: geen crewtaken voor vrijwilligers meer. In het tweede geval moet je kiezen voor je sponsor en kijkers en niet voor de collega.

Maar we horen verder helemaal niets. Misschien is de transparantie voor ons kijkers overboord gegooid nu er een conflict met Danny ligt.
Misschien zijn ze nu eindelijk echt aan het nadenken over een reactie ipv uit de losse pols te gaan janken zals Bart afgelopen keer deed!
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:14:16 #106
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_69261553
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:55 schreef Disana het volgende:

[..]

Mooie post wel, je vat een deel van de problematiek goed samen. Ik denk wel dat ze de lat erg hoog hebben gelegd voor zichzelf. Dat, gecombineerd met onervaren bestuur, is niet helemaal ideaal
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:17:06 #107
137949 Disana
pi_69261614
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:14 schreef eleusis het volgende:

[..]

Mooie post wel, je vat een deel van de problematiek goed samen. Ik denk wel dat ze de lat erg hoog hebben gelegd voor zichzelf. Dat, gecombineerd met onervaren bestuur, is niet helemaal ideaal
Dat is ook zo. Daarom vind ik dat Danny best een slag om de arm had mogen houden voor de volgende editie. Ik begrijp hem heel goed en ben ook veel met hem eens, maar het gaat allemaal zo hard en snel; ik ben er zelf nog niet van overtuigd dat de wil er niet is bij de makers die het nu alleen maar heel druk hebben.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:17:33 #108
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69261629
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 14:29 schreef lies1958 het volgende:

En als het nu zo is dat de meerderheid van de users zich helemaal niet in de maling genomen voelt door de bunker wat dan.
Ik voel me niet belazerd door de mensen van de bunker en ik denk dat er nog vele met mij zijn.
Dus voor mij als user hoef je de contacten niet te verbreken.
MIsschien een poll plaatsen over hoeveel mensen zich belazerd voelen door de regie van de bunker.
Is dat misschien een democratisch en helder iets?
Dat zal vast, maar dat verandert niets aan het feit dat het tegen MIJN principes in gaat. De enige reden om mee te doen was het concept. Daar kon ik me helemaal in vinden. Inmiddels kan ik dat niet meer omdat het concept verworden is tot een product waar ik niet achter kan en wil staan. Manipulaties, niet toegeven van fouten, redactieleden die onze users komen uitschelden etc.
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:03 schreef Marrije het volgende:

[..]

aangezien bij de tas een brief zat waarop stond dat er mascara EN makeup in de tas zat denk ik dat de persoon die mailde de waarheid sprak. Maar dat zullen we nooit weten natuurlijk. Als die tas inderdaad per ongeluk naar binnen is geflikkerd is het op z'n minst apart te noemen dat die brief zichzelf ook heeft aangepast natuurlijk...
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:22:06 #109
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_69261767
Danny, is het nu ook uitgesloten dat je in de toekomst je nog aan dit soort prjecten gaat wagen? Of zelf iets in deze geest gaat opstarten?
pi_69261795
Zoals ik het begrepen heb, al kijkende naar de streams, zat er geeneens mascara in de toileltas.
Die kreeg Eline later, die mascara.

Het blijft een vaag verhaal. Nadat via een poll besloten is dat ze mascara krijgt, vindt iemand dat dat zielig is en te weinig vanwege de 20 sigaretten van Marielin. Dan hadden ze beter moeten nadenken over de poll opties.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:24:25 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69261833
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef versabommie het volgende:
Danny, is het nu ook uitgesloten dat je in de toekomst je nog aan dit soort prjecten gaat wagen? Of zelf iets in deze geest gaat opstarten?
Ik heb wel een concept in m'n hoofd zitten, maar ben realistisch genoeg om te zeggen dat we daar de middelen en know-how niet voor hebben. Ik zal niet snel meer een dergelijke samenwerking aangaan ook, tenzij onder strikte voorwaarden waarmee we ze at any time om de oren kunnen slaan.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:26:18 #112
137949 Disana
pi_69261911
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:17 schreef Danny het volgende:

aangezien bij de tas een brief zat waarop stond dat er mascara EN makeup in de tas zat denk ik dat de persoon die mailde de waarheid sprak. Maar dat zullen we nooit weten natuurlijk. Als die tas inderdaad per ongeluk naar binnen is geflikkerd is het op z'n minst apart te noemen dat die brief zichzelf ook heeft aangepast natuurlijk...
Volgens Dementor heeft Bram de tas naar binnen geslingerd en volgens Gert was de mail een verhaaltje. Wat jij nu zegt kan natuurlijk ook, dan zijn Dementor en Gert voorgelogen. Waarmee we weer terug bij af zijn.
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:28:45 #113
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_69261967
quote:

[..]

-knip-

Dat denk ik ook, dat de persoon die mailde de waarheid sprak, achteraf hebben ze spijt gekregen van de beslissing en dat recht proberen te kletsen met een 'ja Bram kreeg een make up tas in handen etc'. Dat houdt dus in dat ze daar de fout zijn in gegaan met zelf te bepalen dat het een make up tas werd ipv alleen een mascara (waar een betaalde poll voor is geweest) én dat er daarna nog eens een fout is gemaakt door te liegen over het herstel van die fout. Hoe dan ook, ik ben wel nieuwsgierig wie deze blunders op zn conto heeft staan.
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:29:09 #114
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69261977
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:22 schreef versabommie het volgende:
Ik denk dat de eerste optie niet reeel is. Danny is niet zo goed in samenwerken.
Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als Dannny niet zo actief was geweest in de Cossen. Door op elke slak drie keer zout te leggen ontstond er een heel negatieve sfeer. Maakte het minder leuk om te volgen, maar zal ook andere posters aangezet hebben om door een vergrootglas naar elke redaktiescheet te kijken.

TBO2 zonder meepostende Danny is waarschijnlijk de beste evaluatiie denkbaar, dus wat dat betreft komt Danny's radicale muggenzifterij eigenlijk heel goed uit.
Here we are now, entertain us.
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:07 #115
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69262050
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef voyeur het volgende:

[..]

Ik denk dat de eerste optie niet reeel is. Danny is niet zo goed in samenwerken.
Vraag me af wat er gebeurd zou zijn als Dannny niet zo actief was geweest in de Cossen. Door op elke slak drie keer zout te leggen ontstond er een heel negatieve sfeer. Maakte het minder leuk om te volgen, maar zal ook andere posters aangezet hebben om door een vergrootglas naar elke redaktiescheet te kijken.

TBO2 zonder meepostende Danny is waarschijnlijk de beste evaluatiie denkbaar, dus wat dat betreft komt Danny's radicale muggenzifterij eigenlijk heel goed uit.
En nog steeds heeft voyeur last van het gvdd-complex. Schattig
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:31 #116
135305 beequeen
Lost.
pi_69262064
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:26 schreef Disana het volgende:

Volgens Dementor heeft Bram de tas naar binnen geslingerd en volgens Gert was de mail een verhaaltje. Wat jij nu zegt kan natuurlijk ook, dan zijn Dementor en Gert voorgelogen. Waarmee we weer terug bij af zijn.
Wat mij opviel is dat Bart 's ochtends constateert dat Eline's nagels er niet uitzien. Om ze te fatsoeneren heeft ze remover nodig.

Nadat ze de nagellak verwijderd heeft constateert iemand dat er een fout is gemaakt. Toeval?
Ik geloof het inmiddels niet meer. Zoveel missers/toevalligheden kunnen er niet bestaan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:32:48 #117
798 voyeur
bemoeit zich
pi_69262073
Wat heeft gvdd er mee te maken?
Here we are now, entertain us.
pi_69262108
quote:

[..]

Dat zal vast, maar dat verandert niets aan het feit dat het tegen MIJN principes in gaat. De enige reden om mee te doen was het concept. Daar kon ik me helemaal in vinden. Inmiddels kan ik dat niet meer omdat het concept verworden is tot een product waar ik niet achter kan en wil staan. Manipulaties, niet toegeven van fouten, redactieleden die onze users komen uitschelden etc.
Je hebt het over MIJN principes. Maar wat als het overgrote deel van de user's van de bunker op jou forum het nu niet met je eens zijn wat betreft het onrechtsvaardigheidsgevoel waar jij mee zit?
Ik denk dat er maar een paar user's er precies hetzelfde over denken als jij en dat het overgrote deel denkt van het zal me mijn kont roesten.
Neem als voorbeeld het gedoe om die fietsopdracht van gisteravond. Marielin zegt vanmiddag zelf dat ze nu wel makkelijk level 6 kan fietsen maar dat gister haar benen te moe waren.
Daar is al die complot theorie toch al door Marielin zelf getackeld.
En dan heb je het over uit schelden van user's. Je moet je als user zelf aangesproken voelen om door zulke opmerking geraakt te zijn.
Manipuleren kan zijn gebeurd maar dan is er toch weer een persoon die dat bij zich laat gebeuren en die het uitvoerd. En zo kan ik wel doorgaan.
Er zijn er altijd 2 voor nodig om een aktie/reaktie te hebben. Waarom hebben de bewoners zelf nooit geklaagd op de streams dat het allemaal oneerlijk toe gaat.
Heb er maar een doorlopend horen zeuren en dat was als ze een opdracht niet gewonnen had of geen sigaretten tot haar beschikking.
Verder nooit dat er iemand werd voorgestrokken.
Ik heb genoten van de stream en ben blij dat er iemand weer een project heeft gestart. Met of zonder fouten van de produktie kant.
Maar ik wil de 1e persoon op aarde nog wel tegen komen die nooit een fout maakt of een verkeerde beoordeling of beslissing.
Maarja het is jou beslissing en wij hebben er geen invloed verder meer op maar ik vind het wel jammer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Danny op 21-05-2009 15:42:58 ]
  donderdag 21 mei 2009 @ 15:36:51 #119
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69262157
Dit is allemaal erg zonde maar ergens wel te begrijpen. Ik heb al eens in een COS geroepen dat met een grondige evaluatie en veranderingen in het concept de samenwerking tussen FOK! en TheBunker nog steeds een kans van slagen heeft.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin donderdag 21 mei 2009 @ 15:37:07 #120
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_69262165
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 15:32 schreef voyeur het volgende:
Wat heeft gvdd er mee te maken?
alles. sinds die epic fail heb je een dermate hekel aan me dat er geen enkel objectief argument meer komt en je bij alles wat je zegt een persoonlijke sneer moet plaatsen. Geeft niet hoor, ik blijf het schattig vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')