Dat kan natuurlijkquote:
vind de ICRm stoelen toch beter (of 1e klas hetzelfde) zittenquote:Op donderdag 21 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
Maakte de Benelux morgen maar tussenstops... dan had ik van Bd tot Ht lekkere stoelen
Wat weerhoud je ervan om eerst naar Rsd te gaan dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:08 schreef James1988 het volgende:
Maakte de Benelux morgen maar tussenstops... dan had ik van Bd tot Ht lekkere stoelen
gelukkig gaan die veetransporttreinen eindelijk naar de sloop met de instroom van de SLET!quote:Op donderdag 21 mei 2009 21:57 schreef greavy het volgende:
Ik maak wekelijks een ommetje met die oude bengels van een treinen!
Normaal moet ik op zaterdag naar Rotterdam uit Zwijndrecht, en dan rijden die brakke Mat '64 altijd, btw door de week ook![]()
Neem ik altijd die trein naar Dordrecht, en neem de IC, vaak de Beneluxtrein naar Rotterdam![]()
De enige 3 keren dat ik uit Zwijndrecht met de Mat '64 reed, kwam ik niet verder dan Rotterdam Lombardijen, 1x stond ik al stil in Barendrecht wegens een defect
Toffe foto!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 07:54 schreef greavy het volgende:
[ afbeelding ]
Belgische rijtuigen ^^ Die reden toen aan de Wieldrechtse Zeedijk te Dordrecht
" NMBS-loc 2555 met de lege Berglandexpress, bestaande uit 9 Belgische rijtuigen. Foto Rob van der Rest. "
oei ik d8 eentje, 1 van de 2 danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 09:17 schreef dennistd het volgende:
Er zijn 2 olympische VIRM's: de 9520 en 9525
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |