Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Welke oude happy-hardcore track vind jij de relaxte? Dus niet oude oldskool Parkzicht house tracks (die overigens ook super relaxt kunnen zijn) Maar echt de happy shit uit de jaren 90. Ts nomineert vast deze:
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft! Winnaar Serie A-toto 2008-2009 Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven! En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende: als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt. 👾
Gelegenheidssedevacantist extraordinaire. Een dozijn lama's en je grootvader. Tweede Exloërmond, ofwel het vagevuur. De schemerlamp van je nachtmerries. Vla, en veel ervan. Verlanglijst: vijf pedaalemmers en het einde der tijden.