quote:
EENSCHquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanaf nu gaan we het hier overBottom
hebben.
Ja, daar kan ik weinig tegen inbrengen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil alleen dat jullie mijn bezoeken meer waarderen, dat werkt gewoon niet als hier constant rondhang.
Bovendien voeg ik vast meer toe aan Fok! als ik een diploma heb.
geef eens voorbeelden?quote:
Ja hè, had hem nog nooit eerder gezienquote:
Vrij weinig, wachtend op nieuwe seizoen HIMYM en nog steeds in shock over het feit dat HPH irl homofiel isquote:
quote:
een heerschende seriequote:
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...quote:
en nog steeds sta ik er niet inquote:
Ga vooral nog wat eten ja, vetklep.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...
MUWHAHAHA.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik weinig tegen inbrengen.
Anders kijk je even beter?quote:
nee serieus... ik moest bij bottom denken aan een homostel waarbij 1 bottom en 1 top isquote:
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vrij weinig, wachtend op nieuwe seizoen HIMYM en nog steeds in shock over het feit dat HPH irl homofiel is
En bij jou? ^^
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga vooral nog wat eten ja, vetklep.
Ja ik ook, net gefrituurdquote:
IK STA ERIN!!!!!!!1111 WOOHOOOOOO1111!!!!!quote:
Maar HIMYM was er gister nog opquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.Ik lach naar het leven en het leven lacht naar mij.
Ik had deze rotte SC veel eerder moeten verlaten.
En ja, HIMYM tijdelijk gestopt, Heroes tijdelijk gestopt, Prison Break voor altijd gestopt.
En ja, NPH is homo. Wist het ook niet in het begin.Maar hij komt dan ook niet gay over ofzo.
Lul niet joh, het leven kotst je uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.Ik lach naar het leven en het leven lacht naar mij.
En ja, HIMYM tijdelijk gestopt, Heroes tijdelijk gestopt, Prison Break voor altijd gestopt.
En ja, NPH is homo. Wist het ook niet in het begin.Maar hij komt dan ook niet gay over ofzo.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef jagga het volgende:
[..]
nee serieus... ik moest bij bottom denken aan een homostel waarbij 1 bottom en 1 top is
Ja, op RTL 5quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar HIMYM was er gister nog op? Ik denk, mooi zometeen weer kijken
Sowieso, zulke dingen proberen te vertalen. Doe dat maar gewoon niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...
Wait wut?quote:
Dat is ook de les die je eruit moet trekken. Zelfs als het leven jou uitkotst, moet je blijven lachen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Lul niet joh, het leven kotst je uit! En jij maar lachen..
Viezerik!quote:
het spijt mequote:
Alles beter dan duitsche nasynchronisatie.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, zulke dingen proberen te vertalen. Doe dat maar gewoon niet.
Ik zat er over na te denken... Zoiets zou ik best willen doen. Een comedyserie vertalen. Lijkt me leuk en uitdagend.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Sowieso, zulke dingen proberen te vertalen. Doe dat maar gewoon niet.
Met wat precies? Dit?quote:
Ja, man! Je weets. Zaterdag was de laatste (dubbel)aflevering. En er komen nog twee straight-to-dvd afleveringen aan. En dan is de koek op. Maar die was eigenlijk al lang op.quote:
Je zit in de V.S?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, op RTL 5(waar ze overigens ook alweer bij seizoen 4 zijn!
) Maar in Amerika is de laatste aflevering maandagavond verschenen. Nu weer een paar maanden wachten op een nieuw, hopelijk awesome seizoen.
Ik heb geen honger meer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:57 schreef IQM het volgende:
brokjes
Wtf, ik heb tot ongeveer het einde van seizoen 4 gezien. Dus ik heb geen idee of ik al achter loop.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, man! Je weets. Zaterdag was de laatste (dubbel)aflevering. En er komen nog twee straight-to-dvd afleveringen aan. En dan is de koek op. Maar die was eigenlijk al lang op.
Nee, maar ik download wel de afleveringen die de ochtend nadat ze in Amerika op tv zijn geweest te vinden zijn op de juiste downloadsites.quote:
Ik wist het.quote:
Good for youquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Met wat/wie? Amerika? De laatste afleveringen waren S04E21 en S04E22.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wtf, ik heb tot ongeveer het einde van seizoen 4 gezien. Dus ik heb geen idee of ik al achter loop.
Je wordt bedankt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik wist het.Ik wilde eerst 'stukjes' typen, maar wist dat 'brokjes' meer effect zou hebben op de lezer.
De mijne ook.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef bloodysunday het volgende:
Mn ogen branden als een gek
S04E24.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Met wat/wie? Amerika? De laatste afleveringen waren S04E21 en S04E22.
dat kindje van 7 maakte volgens krentebol een mooie saltoquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
'Niks te zien mensen, gewoon doorlopen'
Geen idee, echt maanden geleden toen een vriend die voor me had gebrand op een dvd iets. Dat Sucre nog niet gestopt was zeg maar. Iets daarvoor gestopt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:01 schreef IQM het volgende:
[..]
Met wat/wie? Amerika? De laatste afleveringen waren S04E21 en S04E22.
Helaas is ze niet dood hè KB.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef gers het volgende:
[..]
dat kindje van 7 maakte volgens krentebol een mooie salto
Overigens was ze 8 en werd ze 9 jaar op de dag dat ze het ziekenhuis uit mocht!!1quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef gers het volgende:
[..]
Kutlul. Alsof ik niet weet waarover ik praat!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef Serendipity. het volgende:
[..]
Ja, neem het terug. Dacht even dat het over HIMYM ging. My bad.
Krentenbol is de naam.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef gers het volgende:
[..]
Ik had het meer over mijn opmerkingquote:
ik durf nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:06 schreef reetveter het volgende:
Anders volgende meet op de wallen. Kunnen we met zijn allen ontmaagd worden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:06 schreef IQM het volgende:
[..]
Kutlul. Alsof ik niet weet waarover ik praat!
op de wallen kijken ze niet zo nauw...als ge maar flappen meebrengt is het allang goedquote:
Ga op je instinct afquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Soms heb ik het gevoel dat ik kanker heb.
quote:
Ik ook, maar ik voel dat meestal als ik over mijn voorhoofd wrijf. Zit me een bultquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Heb je ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Gelukkig heb ik geen hooikoortsquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Die heb ik niet eens en toch doen ze zeer, zal wel weer mn hooikoorts zijn
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Klinkt als een gedicht van Toon Hermans.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Paaskonijn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |