quote:
EENSCHquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:50 schreef Paaskonijn het volgende:
Vanaf nu gaan we het hier overBottom
hebben.
Ja, daar kan ik weinig tegen inbrengen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wil alleen dat jullie mijn bezoeken meer waarderen, dat werkt gewoon niet als hier constant rondhang.
Bovendien voeg ik vast meer toe aan Fok! als ik een diploma heb.
geef eens voorbeelden?quote:
Ja hè, had hem nog nooit eerder gezienquote:
Vrij weinig, wachtend op nieuwe seizoen HIMYM en nog steeds in shock over het feit dat HPH irl homofiel isquote:
quote:
een heerschende seriequote:
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...quote:
en nog steeds sta ik er niet inquote:
Ga vooral nog wat eten ja, vetklep.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...
MUWHAHAHA.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik weinig tegen inbrengen.
Anders kijk je even beter?quote:
nee serieus... ik moest bij bottom denken aan een homostel waarbij 1 bottom en 1 top isquote:
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Vrij weinig, wachtend op nieuwe seizoen HIMYM en nog steeds in shock over het feit dat HPH irl homofiel is
En bij jou? ^^
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga vooral nog wat eten ja, vetklep.
Ja ik ook, net gefrituurdquote:
IK STA ERIN!!!!!!!1111 WOOHOOOOOO1111!!!!!quote:
Maar HIMYM was er gister nog opquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.Ik lach naar het leven en het leven lacht naar mij.
Ik had deze rotte SC veel eerder moeten verlaten.
En ja, HIMYM tijdelijk gestopt, Heroes tijdelijk gestopt, Prison Break voor altijd gestopt.
En ja, NPH is homo. Wist het ook niet in het begin.Maar hij komt dan ook niet gay over ofzo.
Lul niet joh, het leven kotst je uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef IQM het volgende:
[..]
Met mij gaat het -no kidding- echt geniaal goed.Ik lach naar het leven en het leven lacht naar mij.
Ik had deze rotte SC veel eerder moeten verlaten.
En ja, HIMYM tijdelijk gestopt, Heroes tijdelijk gestopt, Prison Break voor altijd gestopt.
En ja, NPH is homo. Wist het ook niet in het begin.Maar hij komt dan ook niet gay over ofzo.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef jagga het volgende:
[..]
nee serieus... ik moest bij bottom denken aan een homostel waarbij 1 bottom en 1 top is
Ja, op RTL 5quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar HIMYM was er gister nog op? Ik denk, mooi zometeen weer kijken
Sowieso, zulke dingen proberen te vertalen. Doe dat maar gewoon niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Whehe, laatst werd op RTL 5 in een HIMYM-aflevering 'jackass' vertaald met 'klootspiraal'. Like wtf, wie verzint dat? Een klootviool ken ik nog wel...
Wait wut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |