quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk:Het is juist ZEER relevant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het hier niet om de persoon Wilders percé gaat, maar om het feit van vervolgingen voor meningen en uitspraken.
Dat jij die vraag koste wat kost ontwijkt toont al aan dat jij op dat vlak waarschijnlijk zeer hypocriet bent.
Niet? Hm, nou in dat geval is de vervolging van Wilders ook niet relevant. Immers, Wilders is een haatzaaier volgens jou. Die imams net zo. Dus beiden dienen volgens jouw visie te worden vervolgd. Goedzo! Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn......quote:
er is niets strafbaars geweest. Het was in eerste instantie ook afgeketst. Het is te bezopen voor woorden dat het toch terug geroepen wordt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Prima toch? Als Wilders ervan overtuigd is dat hij wordt vrijgesproken, waarom deed hij dan zoveel moeite om niet vervolgd te worden trouwens?
[..]
Het gaat niet om "een mening", maar om tientallen (richting de honderd) haatzaaiende en strafbare uitspraken.
Hoezo?quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:50 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik denk:.. dat jij berecht moet worden en niet Wilders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Top! Kan niet wachtenquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik heb em bijna hoor, die link
Als ik die gepost heb, ga ik een mooie collage maken,
Omdat dat het meest logische is om te doen misschien?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Prima toch? Als Wilders ervan overtuigd is dat hij wordt vrijgesproken, waarom deed hij dan zoveel moeite om niet vervolgd te worden trouwens?
Haatzaaiend? Daar ben ik het niet mee eens. Strafbaar al helemaal niet.quote:[..]
Het gaat niet om "een mening", maar om tientallen (richting de honderd) haatzaaiende en strafbare uitspraken.
Er is niets afgeketst:quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:53 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
er is niets strafbaars geweest. Het was in eerste instantie ook afgeketst. Het is te bezopen voor woorden dat het toch terug geroepen wordt.
Toch vreemd dat veel mensen die haatzaaiende uitspraken niet erg vinden, pagina's uit de Koran scheuren is wat mij betreft weinig haatzaaiends aan. Zelfde geldt voor het uitzetten van criminelen, immigratiestop en een paar keer roepen dat moslims 'tuig' zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:51 schreef Meh7 het volgende:
[..]
[..]
Kwestie van de juiste trefwoorden gebruiken: Wilders mogelijk op zwarte lijst Groot-Brittanniëquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:53 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hoezo?
Mag alleen jij dat soort geintjes uithalen?
Ik heb em bijna hoor, die link
Er zijn wel degelijk Imams vervolgd hoor in het verleden. Bij sommigen heeft het OM besloten om de zaak te seponeren, maar vergeet niet dat het OM dat bij Wilders ook heeft geprobeerd!quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:52 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Niet? Hm, nou in dat geval is de vervolging van Wilders ook niet relevant. Immers, Wilders is een haatzaaier volgens jou. Die imams net zo. Dus beiden dienen volgens jouw visie te worden vervolgd. Goedzo! Ik wist wel dat je het met me eens zou zijn......
Dan is er toch helemaal geen probleem, dan wordt hij straks in eerste aanleg, in beroep en in cassatie vrijgesproken en dan weten we waar de grenzen van de vrijheid van meningsuiting liggen. Prima toch. Er zal vast een leuk stukje jurisprudentie uit voortkomen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Toch vreemd dat veel mensen die haatzaaiende uitspraken niet erg vinden, pagina's uit de Koran scheuren is wat mij betreft weinig haatzaaiends aan. Zelfde geldt voor het uitzetten van criminelen, immigratiestop en een paar keer roepen dat moslims 'tuig' zijn.
Wat mij betreft wel jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan is er toch helemaal geen probleem, dan wordt hij straks in eerste aanleg, in beroep en in cassatie vrijgesproken en dan weten we waar de grenzen van de vrijheid van meningsuiting liggen. Prima toch. Er zal vast een leuk stukje jurisprudentie uit voortkomen.
Er zijn geen grenzen bij de vrijheid van meningsuiting hoe graag jij dat ook zou willen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:58 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan is er toch helemaal geen probleem, dan wordt hij straks in eerste aanleg, in beroep en in cassatie vrijgesproken en dan weten we waar de grenzen van de vrijheid van meningsuiting liggen. Prima toch. Er zal vast een leuk stukje jurisprudentie uit voortkomen.
Dan ben jij verkeerd geïnformeerd. Ik ga daar niet over in discussie, het is een feit dat er in Nederland grenzen zijn aan de vrijheid van meningsuiting.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er zijn geen grenzen bij de vrijheid van meningsuiting hoe graag jij dat ook zou willen.
Je bedoelt idealiter, of in de huidige wetgeving? Want die grenzen zijn er natuurlijk wel degelijk, via bijvoorbeeld belediging of laster.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Er zijn geen grenzen bij de vrijheid van meningsuiting hoe graag jij dat ook zou willen.
(Let op... oproepen tot geweld is geen mening, iets wat veel van die imams dus wel doen en terecht voor vervolgd worden)
Nee, dat is geen feit.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:02 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dan ben jij verkeerd geïnformeerd. Ik ga daar niet over in discussie, het is een feit dat er in Nederland grenzen zijn aan de vrijheid van meningsuiting.
jawel hoor, ik heb er zelfs hier ban voor gehad, om een meningquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:00 schreef Refragmental het volgende:
[..]
(Let op... oproepen tot geweld is geen mening, iets wat veel van die imams dus wel doen en terecht voor vervolgd worden)
Ohja? In Nederland? Kom eens met wat voorbeelden dan?quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Er zijn wel degelijk Imams vervolgd hoor in het verleden. Bij sommigen heeft het OM besloten om de zaak te seponeren, maar vergeet niet dat het OM dat bij Wilders ook heeft geprobeerd!
Symphatiek, dat je zo goed meewerkt aan je eigen undoingquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:56 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Kwestie van de juiste trefwoorden gebruiken: Wilders mogelijk op zwarte lijst Groot-Brittannië
Maar nogmaals, Meh7, is het dan alleen grappig als jij het doet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 23:24 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Gast, zoveel alinea's, dat leest echt niet prettig.
Een forum heeft zijn eigen huisregels.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jawel hoor, ik heb er zelfs hier ban voor gehad, om een mening
Nou, gelukkig is dat niet nodig want je geeft perfecte voorbeelden die mijn verhaal ondersteunenquote:Op donderdag 21 mei 2009 19:04 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Ohja? In Nederland? Kom eens met wat voorbeelden dan?
http://www.volkskrant.nl/(...)vrijspraak_El_Moumni
http://www.volkskrant.nl/(...)reigde_niet_vervolgd
*applaus*quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:06 schreef ExTec het volgende:
Kijk beste fokkertjes, zo doet Meh7 dat, als'ie uitgeluld is:
De wet is inderdaad behoorlijk krom wat dat betreft, en hopelijk wordt dat ook snel aangepakt.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:05 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Google maar even op: "behoudens ieders verantwoordelijkheid volgens de wet".
Nee die huisregels zijn naderhand bijgesteld.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Een forum heeft zijn eigen huisregels.
Idealiter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:03 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Je bedoelt idealiter, of in de huidige wetgeving? Want die grenzen zijn er natuurlijk wel degelijk, via bijvoorbeeld belediging of laster.
Maar het is natuurlijk geen competitie googlen,quote:
Dat zal dan (indien gewenst) door de wetgever aangepast moeten worden, maar vandaag de dag geldt dus gewoon dat er grenzen zijn aan vrijheden die we genieten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:08 schreef Refragmental het volgende:
[..]
De wet is inderdaad behoorlijk krom wat dat betreft, en hopelijk wordt dat ook snel aangepakt.
Klopt, maar vervolging hoeft nog geen straf te betekenen. Dat ik juist dit aanhaal is om te laten zien hoezeer hier het handje boven het hoofd van de imams worden gehouden. De vervolging van deze imams is een farce, zo van: 'we doen echt wel iets heur! echt!!'quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:07 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nou, gelukkig is dat niet nodig want je geeft perfecte voorbeelden die mijn verhaal ondersteunen![]()
- M'n eerste bewering dat er wel degelijk Imams vervolgd zijn wordt ondersteund door je eerste bron.
- M'n tweede bewering dat er ook zaken geseponeerd zijn wordt ondersteund door je tweede bron.
- M'n derde bewering (dat het OM ook de zaak van Wilders wilde seponeren) zul je dan maar even van me aan moeten nemen.
lol!!quote:
plus een hoop meer gecensureer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:10 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Idealiter.
Nederland is wat dat betreft een land wat keihard achteruit gaat met steeds meer privacy beperkende maatregelen.
Is het feit dat je zo lang moet zoeken geen aanwijzing?quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:10 schreef ExTec het volgende:
Bewijs van een immense hypocrietheid, volgt spoedig.
Dat had ik natuurlijk niet door, wat dom van mij.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:12 schreef Refragmental het volgende:
[..]
lol!!
Wat ben jij een rotte hond, no offence
Met een voorbeeld komen om Extec slecht neer te zetten... maar het blijkt dat die reactie van Extec toen slechts een herhaling van jou eigen reactie was 30 minuten eerder, je valt wel hard door de mand
En jij vindt die grenzen wel fijn blijkbaar, terwijl ieder weldenkend mensen deze grenzen weg wilt hebben.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:11 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat zal dan (indien gewenst) door de wetgever aangepast moeten worden, maar vandaag de dag geldt dus gewoon dat er grenzen zijn aan vrijheden die we genieten.
verschuilen achter godsdienst is het ergst wat we bedacht hebben voor retorica. Dat is het eerst wat afgeschaft moet worden. dat alles maar gezegd kan worden uit naam van de godsdienst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Klopt, maar vervolging hoeft nog geen straf te betekenen. Dat ik juist dit aanhaal is om te laten zien hoezeer hier het handje boven het hoofd van de imams worden gehouden. De vervolging van deze imams is een farce, zo van: 'we doen echt wel iets heur! echt!!'
En dat is nou het hele probleem, ze komen er telkens mee weg. En kiijk ook eens expliciet naar die aangehaalde zaken van die imams, en de uitspraken die ze hebben gedaan. Daar verbleekt de uitspraken van Wilders bij.
Dat had jij wel door, maar had gehoopt dat je niet door de mand zou vallen om zo Extec in discridiet te brengen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk niet door, wat dom van mij.
Nee, maar we hadden het over vervolging toch? Wilders heeft ook nog geen straf gehad.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:11 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Klopt, maar vervolging hoeft nog geen straf te betekenen. Dat ik juist dit aanhaal is om te laten zien hoezeer hier het handje boven het hoofd van de imams worden gehouden. De vervolging van deze imams is een farce, zo van: 'we doen echt wel iets heur! echt!!'
En dat is nou het hele probleem, ze komen er telkens mee weg.
Behalve de weldenkende mensen die de grondwet hebben opgesteld en al deze jaren in stand gehouden hebben. Die grenzen zijn nodig in een samenleving.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:13 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En jij vindt die grenzen wel fijn blijkbaar, terwijl ieder weldenkend mensen deze grenzen weg wilt hebben.
Ach kijk eens een gemiddelde oudejaars conferance, als wij ons gingen ergeren aan iedere belediging die rondgegooid word zaten die lui nu allemaal bij 't gerecht.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Behalve de weldenkende mensen die de grondwet hebben opgesteld en al deze jaren in stand gehouden hebben. Die grenzen zijn nodig in een samenleving.
Zo, wat ken jij mij goed! Ik had natuurlijk gehoopt dat Extec, die al een kwartier aan het zoeken is naar het bewuste citaat, het niet zou opvallen als ik een link post naar dat topic.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat had jij wel door, maar had gehoopt dat je niet door de mand zou vallen om zo Extec in discridiet te brengen.
Want zo ben jij
Mijn luiheid wordt slechts geevenaard door mijn genialiteit...quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Is het feit dat je zo lang moet zoeken geen aanwijzing?
Sure, blijf lachen!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Zo, wat ken jij mij goed! Ik had natuurlijk gehoopt dat Extec, die al een kwartier aan het zoeken is naar het bewuste citaat, het niet zou opvallen als ik een link post naar dat topic.
Ik wil best geloven dat er imams uitgezet zijn, maar dat er imams uitgezet zijn wegens de inhoud van hun preken dat gaat er bij mij moeilijk in.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:15 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee, maar we hadden het over vervolging toch? Wilders heeft ook nog geen straf gehad.
Er zijn trouwens wel Imams uit het land gezet wanneer die zulke teksten predikden. Dus dat ze er telkens mee weg komen is niet (geheel) waar.
Nee hoor... die grenzen hebben we totaal niet nodig.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Behalve de weldenkende mensen die de grondwet hebben opgesteld en al deze jaren in stand gehouden hebben. Die grenzen zijn nodig in een samenleving.
Een schande is het, hoe durven ze naar de rechter te stappen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:17 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Ach kijk eens een gemiddelde oudejaars conferance, als wij ons gingen ergeren aan iedere belediging die rondgegooid word zaten die lui nu allemaal bij 't gerecht.
Ik zeg het niet graag, maar het is wel zo dat al die Islamitische belangenverenigingen gewoon huilies zijn die geen olifantenhuid hebben. Zelfspot kennen ze niet, en willen ze ook niet kennen, in plaats daarvan moeten wij ons maar aanpassen
Heb je toch nog iets bereikt vandaag. Ik ben trots op je.quote:Op donderdag 21 mei 2009 19:20 schreef ExTec het volgende:
Maar ondertussen sta je er dus op als iemand die er nogal laag bij de grondse tactieken op na houd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |