abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69249072
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...

ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
alsof ze zich op offeren voor ons de streamer, het doel is vooral verdienen want dat is uiteindelijk waar het om gaat.. wij zijn de klant in deze en regel 1 is 'de klant is koning' regel2 leer regel1
Maargoed, het is een leerweg, en ik denk dat mocht tbo2 er komen dat het heel wat soepeler en beter zal gaan dan tbo1.
aan ons om daar ook begrip voor te hebben denk ik.
pi_69249076
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik wilde mijn zegje kwijt,niet meer en niet minder."Heb ik ook mijn redenen voor . Vooral na dat mijn telef nr herhaaldelijk op een blog te lezen was,,Wat ik een ander aanreken dan die ik verdenk van spionage voor een bepaald forum. Fijne hemelvaartdag
Argwanend gedrag, en zo maar beschuldigingen uiten naar mensen We zitten hier op FOK
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_69249080
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ben er ook ff weer, en is dat Pim die een heel oerwoud aan het omzagen is?
Nee, wat je hoort zijn de schaamlippen van Marielin, ze is inmiddels zo vermagerd dat ze er losjes onder hangen te flabberen en dit geluid produceren
pi_69249088
quote:
Nee dat is marielin. Die snurkt elke nacht behoorlijk. Was van de week toen eline en pim wakker waren dat je en jeroen en haar hoorde snurken.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:05:57 #205
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69249096
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:

[..]

de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
Geen wonder dat je Eline leuk vindt, dit is dezelfde soort chantagegedrag. Ik vind Bart voor zover ik hem ken een hele aardige vent maar ga me geen moment inhouden of me daarom stilhouden. Ik benoem dingen zoals ik ze zie.

Bovendien maak je ze nu indirect voor watjes uit. Denk je dat de bunkercrew in bescherming moet worden genomen? Dat ze niet mans genoeg zijn om zich te verweren of niet bestand zijn tegen kritiek?

Nog iets, deze bunker kan als pilot belangrijke ervaring voor de makers opleveren. Als ze tenminste de kritiek serieus willen nemen. Een van de redenen dat het escaleert is dat men dat vanaf het begin weigert te doen en juist volhard in het bagatelliseren en de criticasters voor gek verslijten. Imo snijden ze zichzelf daarmee behoorlijk in de vingers maar hey, their loss!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:19 #206
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249102
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Coos het volgende:

[..]

Ja maar als iets oudere ga je toch niet aan die infantiele kutspelletjes meedoen.
Daar heb je nou helemaal gelijk in Coos, althans ik zou het niet willen en kan niet voor andere spreken
pi_69249109
het hele bos gaat om snurk snurk
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:30 #208
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249111
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ja en daar zit dus in mijn ogen een beetje de manko. Bart wilde geen taferelen zoals in DGK tussen mensen. Hij wilde love en peace en vooral het groepsgevoel en overleven.
Daar is in mijn ogen een misrekening geweest. Huub had dat ook al voorzien in zijn blog op zijn hyves van 11 april dat de idiologie van Bart niet haalbaar was.
Maar toch ondanks de fouten die er zijn gemaakt hebben B&B mij wel een maand lang elke avond de kans gegeven om naar een stream te kijken waar mensen bezig waren met een spel.
En daar ben ik wel heel blij om en waardeer ik echt.
En laten al die extreme negatievelingen eens eerlijk naar het maandje de bunker terug kijken hoeveel positieve dingen ze er van ervaren hebben.
Denk dat het dan toch doorslaat naar wel geslaagd.
ik zeg laat ze een week bivakkeren in de Bunker dan piepen ze wel anders
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:42 #209
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69249116
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

hoe duidelijk wil je het hebben?? Hallo, sta ik op mute?
My english is niet zo snel .ik weet niet wat mute is ,jij wel.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69249130
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef dotfan het volgende:

[..]

Nee, Marielin

En ik maar denken dat mijn ex-vriendin enorm kon snurken....

goffer de goffer die arme Micha...
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:07:45 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249135
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee, wat je hoort zijn de schaamlippen van Marielin, ze is inmiddels zo vermagerd dat ze er losjes onder hangen te flabberen en dit geluid produceren
omg
pi_69249139
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Rica het volgende:

[..]

Geen wonder dat je Eline leuk vindt, dit is dezelfde soort chantagegedrag. Ik vind Bart voor zover ik hem ken een hele aardige vent maar ga me geen moment inhouden of me daarom stilhouden. Ik benoem dingen zoals ik ze zie.

Bovendien maak je ze nu indirect voor watjes uit. Denk je dat de bunkercrew in bescherming moet worden genomen? Dat ze niet mans genoeg zijn om zich te verweren of niet bestand zijn tegen kritiek?

Nog iets, deze bunker kan als pilot belangrijke ervaring voor de makers opleveren. Als ze tenminste de kritiek serieus willen nemen. Een van de redenen dat het escaleert is dat men dat vanaf het begin weigert te doen en juist volhard in het bagitaliseren en de criticasters voor gek verslijten. Imo snijden ze zichzelf daarmee behoorlijk in de vingers maar hey, Their loss!
als je je kop boven het maaiveld steekt wordt ie afgehakt kritiek hoort erbij maar het is nu wel klaar toch?
het kan nooit in het leven 100% perfect zijn
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:07:55 #213
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249140
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:06 schreef earthling39 het volgende:
het hele bos gaat om snurk snurk
Daar gaat je aarde
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_69249152
[quote]Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.

Commentaar leveren mag altijd maar het is makkelijk om over iemand te oordelen als je het niet zelf hebt meegemaakt.
Ik vind het van alle drie overgebleven personen heel knap dat ze daar al zo lang zitten. Ik doe het ze zeker niet na in de erbarmelijke omstandigheden.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:08:48 #215
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249155
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hoeveel bier heb je voor deze uitspraak nodig?
pi_69249187
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef Bunker-Renate het volgende:

[..]

als je je kop boven het maaiveld steekt wordt ie afgehakt kritiek hoort erbij maar het is nu wel klaar toch?
het kan nooit in het leven 100% perfect zijn
Nee
We kunnen nog twee dagen heerlijk allerlei soorten van kritiek leveren en dan nog de after party
pi_69249204
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:07 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Daar gaat je aarde
Wil je me een gunst doen?
Neem dit ff 3 minuten op en stuur ff een bestandje, hahahha
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:10:58 #218
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249205
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:06 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

My english is niet zo snel .ik weet niet wat mute is ,jij wel.
sorry. ik bedoel te zeggen dat ik het idee heb dat je of mijn posts slecht leest of de informatie niet voor waar aanneemt. Waardoor de volgende vraag: wanneer ben je wél tevreden dan?
pi_69249207
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:08 schreef HiDiHo het volgende:

[..]

Hoeveel bier heb je voor deze uitspraak nodig?
Nul, ik ben af en toe net mooiiiiiiiii, verzin het waar je bijstaat
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:11:02 #220
128220 Peter6000
pi_69249209
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:08 schreef lies1958 het volgende:
Commentaar leveren mag altijd maar het is makkelijk om over iemand te oordelen als je het niet zelf hebt meegemaakt.
Ik vind het van alle drie overgebleven personen heel knap dat ze daar al zo lang zitten. Ik doe het ze zeker niet na in de erbarmelijke omstandigheden.
Ik doe het zo ook niet na, maar desondanks vind ik Pim ongeschikt voor dit programma.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:11:21 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249214
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee
We kunnen nog twee dagen heerlijk allerlei soorten van kritiek leveren en dan nog de after party
Kritiek is juist goed, maar je moet er wel iets mee doen
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:11:25 #222
140484 snetje
Een Y hoort erbij
pi_69249216
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.
Het is wel echt heel ver gegaan hoor met zoeken op fouten die gemaakt zijn. Waarom niet wat minder fel reageren en bedenken dat al het begin moeilijk is ipv een goed project al helemaal kapot te discuseren over soms de meest kinderachtige dingen.
Zelfs marielin zeurt niet zo lang over iets en die is toch de benadeelde partij volgens sommige hier.
dat dus ... het lijkt wel of men er met arendsogen juist op zit te wachten totdat er iets miniskuuls verkeerd gaat en er dan vervolgens een volledige aanval op in zet ....

nogmaals ... als Danny geen favo had ...had ik hem 100 % serieus genomen... door het gezeik van het benadelen van Marilien maakt hij zich compleet belachelijk....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:12:08 #223
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_69249229
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Inderdaad zijn er fouten gemaakt. Maar zolang de bewoners er verder niets over zeggen hoezo moet er hier dan helemaal doorgeslagen worden in het negatieve.
Het is wel echt heel ver gegaan hoor met zoeken op fouten die gemaakt zijn. Waarom niet wat minder fel reageren en bedenken dat al het begin moeilijk is ipv een goed project al helemaal kapot te discuseren over soms de meest kinderachtige dingen.
Zelfs marielin zeurt niet zo lang over iets en die is toch de benadeelde partij volgens sommige hier.
Het probleem zit hem de laatste dagen met name in het feit dat we voorgelogen worden en dat ons kwalijk wordt genomen dat wij kritiek geven. Het wordt afkraken, zeiken, zuigen en zieken genoemd en er wordt verder niet inhoudelijk op de kritiek ingegaan. Serieuze, opbouwende voorstellen worden niet of nauwelijks behandeld of op gereageerd, terwijl wij wel tekens de stront over ons heen krijgen dat wij zo zouden zeiken.

Dit is allemaal ge-escaleerd de laatste paar dagen door een paar kenmerkende gebeurtenissen, met name de FOK!dracht die niet doorging en de reacties van Bart daarop, en de posts van Danny tav Fase IV en de reacties van Bart daarop... Uiteindelijk is er een situatie ontstaan die uit de hand is gelopen en waar volwassen kerels al kinderen tegen elkaar op aan het boksen zijn.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld, en het internet is een lastige plaats om zulke dingen op deze manier uit te vechten, dat gaat alleen van kwaad tot erger. Discussies kun je hier makkelijk voeren ,maar dergelijke emotionele vlammende gesprekken kun je beter IRL hebben.

Daarom hoop ik ook dat er een goed Face to Face gesprek volgt tussen FOK! en De BunkerCrew, waarin dit conflict wordt uitgesproken, en bepaald wordt of er kans is voor een TBO2 ism FOK!. In de tussentijd hoop ik dat de FOK!kers die in de Bunker meewerken (zoals Gert, Copycat, Juud, Dementor en Dotty) alle zeilen bijzetten om FOK! en de Bunkercrew nog wat dichter terug naar elkaar te laten groeien.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_69249241
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik doe het zo ook niet na, maar desondanks vind ik Pim ongeschikt voor dit programma.
Alleen al omdat zoveel mensen dat roepen, maakt het hem volgens mij redelijk geschikt
Meer geschikt dan Eline zelfs, want die vinden velen gewoon lief, dáár kun je wat mee
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:13:09 #225
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69249255
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Waarom zou "fatsoen" niet mogen winnen? Ik begrijp wel dat het velen niet aanstaat dat hij "niets" brengt, maar dat "niets" is dan toch nog wel zoveel dat velen zich aan hem ergeren. Hij heeft dus wel degelijk een functie!
De andere overlevers zijn, in mijn ogen, niet minder fatsoenlijk. Maken misstappen maar daar zijn ze mens voor. Ik erger me minder aan Pim dan aan het feit dat haar daar nog zit cq uberhaupt is ingekomen.
Zijn 'functie' in de groep zie ik niet. Hij is nietszeggende en draagt weinig bij. Dat 'velen' zich daar aan ergeren is iets wat voor zijn keuze een non argument is. Het lijkt me niet dat je daar op gecast wordt.

Oww, hij is zo nietszeggend, heeft weinig initiatief. Ja, die moeten we hebben.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:13:51 #226
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249269
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

De spraakmakers zitten boven de bunker of al thuis.
Afspraken tussen Danny en het TBO team daar hebben wij niks mee te maken en moeten hun onderling bespreken, want wij weten niet 100 % wat er gaande is. Danny vindt veel niet eerlijk en er wordt kei hard gelogen waar ik ook achter sta tov. polls / duels en opdrachten die zo ineens veranderen waar wij als kijker denken waarom hij wel en zij niet. Aan die dingen moet kei hard gewerkt worden willen ze een TBO 2 neer zetten.
Zeg nou zelf , de drie die er nu nog in zitten die geef je nog geen kwartje (klein beetje marielin nu dan ).
De Bunker had voor mij 8 personen mogen hebben zoals Peter en Jeroen
Ik geef Danny ook gelijk in veel dingen, wil me daar alleen niet in bemoeien voor mij is het een vermaak spel (dat was het tenminste)
Inderdaad de 3 die nu over zijn daar snap ik echt geen snars van.
Laten we het op schoonheidsfoutjes houden die je hebt bij een maagdelijk programma. Doet niets van het afzien alleen gewoon jammer dat er geen jus meer in zit
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:14:21 #227
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249277
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Alleen al omdat zoveel mensen dat roepen, maakt het hem volgens mij redelijk geschikt
Meer geschikt dan Eline zelfs, want die vinden velen gewoon lief, dáár kun je wat mee
Maar Marielin werkt met computers
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:14:31 #228
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_69249283
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:08 schreef lies1958 het volgende:
[quote]Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Dus alleen als je zelf geschikt bent om in de Bunker te fungeren mag je commentaar leveren.

Ho ho, daar geef ik dan ook geen oordeel over. Dat vind ik zeker een prestatie.
Op donderdag 21 mei 2009 01:11 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus ... het lijkt wel of men er met arendsogen juist op zit te wachten totdat er iets miniskuuls verkeerd gaat en er dan vervolgens een volledige aanval op in zet ....

nogmaals ... als Danny geen favo had ...had ik hem 100 % serieus genomen... door het gezeik van het benadelen van Marilien maakt hij zich compleet belachelijk....
Drammen als een kleuter, doorzeuren tot op het bot... ik snap Danny z'n voorkeur wel
zou me niks verbazen als ie snurkt
Dottey for president!
pi_69249298
quote:

[..]

Nee
tuurlijk, dat snap ik ,maar mensen vallen steeds in herhaling. Dat bedoelde ik met het is nu wel klaar.
pi_69249306
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het probleem zit hem de laatste dagen met name in het feit dat we voorgelogen worden en dat ons kwalijk wordt genomen dat wij kritiek geven. Het wordt afkraken, zeiken, zuigen en zieken genoemd en er wordt verder niet inhoudelijk op de kritiek ingegaan. Serieuze, opbouwende voorstellen worden niet of nauwelijks behandeld of op gereageerd, terwijl wij wel tekens de stront over ons heen krijgen dat wij zo zouden zeiken.
Volgens mij valt het met dat liegen wel mee hoor. En zelfs dat kan ik mij voorstellen, want als eerlijkheid genadeloos wordt afgestraft, je er onvoldoende tegen bestand bent (gebrek aan weerstand), dan ga je vanzelf wel een beetje liegen. Niet goed te keuren, maar wel begrijpelijk!
quote:
In de tussentijd hoop ik dat de FOK!kers die in de Bunker meewerken (zoals Gert, Copycat, Juud, Dementor en Dotty) alle zeilen bijzetten om FOK! en de Bunkercrew nog wat dichter terug naar elkaar te laten groeien.
Asjeblief niet zeg, spaar me.....
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:15:57 #232
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249310
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:14 schreef dotfan het volgende:

[..]

Drammen als een kleuter, doorzeuren tot op het bot... ik snap Danny z'n voorkeur wel
zou me niks verbazen als ie snurkt
Dotfan jij van de MidPoint chat?
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:16:18 #233
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249321
quote:
Ik ben er ook weer
Ik zou het niet weten er snurken daar 2 volgens mij.
pi_69249325
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dotfan jij van de MidPoint chat?
Dottey for president!
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:16:38 #235
128220 Peter6000
pi_69249328
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat jij diep in je hart ook wel weet dat Pim niet geschikt was voor de Bunker.
pi_69249339
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:06 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

ik zeg laat ze een week bivakkeren in de Bunker dan piepen ze wel anders
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:17:26 #237
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249345
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:10 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Wil je me een gunst doen?
Neem dit ff 3 minuten op en stuur ff een bestandje, hahahha
Thu, May 21 01.00 The Bunker
pi_69249349
Misschien tijd voor een GAS GAS GAS aanval?
pi_69249362
Ciao Fok
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_69249365
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Misschien tijd voor een GAS GAS GAS aanval?
eensch!

ciao noelle
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:18:17 #241
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249367
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:16 schreef dotfan het volgende:

[..]

Hoi it's me, Heleen
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:19:24 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249395
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef Noelle06 het volgende:
Ciao Fok
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:20:12 #243
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249413
quote:

[..]

Nee
Mogen wij dan mee streamen?
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:20:34 #244
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69249423
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ja en daar zit dus in mijn ogen een beetje de manko. Bart wilde geen taferelen zoals in DGK tussen mensen. Hij wilde love en peace en vooral het groepsgevoel en overleven.
Daar is in mijn ogen een misrekening geweest. Huub had dat ook al voorzien in zijn blog op zijn hyves van 11 april dat de idiologie van Bart niet haalbaar was.
Maar toch ondanks de fouten die er zijn gemaakt hebben B&B mij wel een maand lang elke avond de kans gegeven om naar een stream te kijken waar mensen bezig waren met een spel.
En daar ben ik wel heel blij om en waardeer ik echt.
En laten al die extreme negatievelingen eens eerlijk naar het maandje de bunker terug kijken hoeveel positieve dingen ze er van ervaren hebben.
Denk dat het dan toch doorslaat naar wel geslaagd.
\\\
Eens,de laatste zin.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69249434
Ik ben het helemaal met je eens wat betreft twee kijven twee schuld. Maar wat mij gewoon opvalt is dat Danny heel erg in zijn verongelijkt zijn blijft hangen en hier blijft ventileren. Tuurlijk mag dat maar net wat je zegt bel elkaar of rij er naar toe als Danny zijnde sla je vuist op tafel en eis een gesprek. Kom je er dan niet uit trek dan de stekker uit het samenwerken en ben er klaar mee. Maar dit is zo onproffesioneel wat er nu gebeurt.
En wat mij ook dwarzit is dat hij overduidelijk een favoriet heeft Marielin en hij zich daar druk om is gaan maken of haar geen onrecht wordt aangedaan.
Maar wat ik heel jammer vind is dat het negatieve zo belangrijk is geworden voor Danny.
Hij had als sponsor zich op de achtergrond moeten houden en niet met twee petten hier moeten gaan zitten.
Zie al dat een sponsor van een voetbalclub zich zo uitspreekt over trainers beleidt in het openbaar.
Ik hoop dat Bram het niet opgeeft en zich na al deze shit die er over zijn project is uitgesproken nog aan deel twee wil beginnen in het najaar als ze alles hebben geevalueerd over wat goed en fout is gedaan.
pi_69249437
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:16 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Ik weet bijna zeker dat jij diep in je hart ook wel weet dat Pim niet geschikt was voor de Bunker.
Je hebt ook wel een beetje gelijk, maar ik vind hem gewoon een leuke en fijne gozer, daarom gun ik hem die winst.

Maar dan toch hè, als mensen zich ergeren aan iemand, dan heeft ie wel een functie. Ergernissen, good and bad guys, dat zijn de dingen waaraan je het succes kunt afmeten.
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2009 @ 01:21:43 #247
128220 Peter6000
pi_69249458
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Volgens mij valt het met dat liegen wel mee hoor.
Ik denk dat er een te groot drama van bepaalde zaken gemaakt wordt.

Dat over de toillettas van Eline (wààr hebben we het over ) was erg onhandig, en die fietsopdracht was niet goed voorbereid, maar om aan dit soort dingen nu meteen een groot oneerlijkheid/ rechtvaardigheids-gebeuren te gaan hangen, en daarmee te concluderen dat DBO mislukt is, gaat me wat ver.

Al weet ik natuurlijk ook niet wat er achter de schermen allemaal speelt.
pi_69249470
wat zullen ze zich morgen lekker voelen na een goede nachtrust
pi_69249487
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Hoi it's me, Heleen
Dat puzzeltje had ik al gelegd
Dottey for president!
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:23:05 #250
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249489
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dit is allemaal ge-escaleerd de laatste paar dagen door een paar kenmerkende gebeurtenissen, met name de FOK!dracht die niet doorging en de reacties van Bart daarop, en de posts van Danny tav Fase IV en de reacties van Bart daarop... Uiteindelijk is er een situatie ontstaan die uit de hand is gelopen en waar volwassen kerels al kinderen tegen elkaar op aan het boksen zijn.
Waar 2 vechten hebben 2 schuld, en het internet is een lastige plaats om zulke dingen op deze manier uit te vechten, dat gaat alleen van kwaad tot erger. Discussies kun je hier makkelijk voeren ,maar dergelijke emotionele vlammende gesprekken kun je beter IRL hebben.

Daarom hoop ik ook dat er een goed Face to Face gesprek volgt tussen FOK! en De BunkerCrew, waarin dit conflict wordt uitgesproken, en bepaald wordt of er kans is voor een TBO2 ism FOK!. In de tussentijd hoop ik dat de FOK!kers die in de Bunker meewerken (zoals Gert, Copycat, Juud, Dementor en Dotty) alle zeilen bijzetten om FOK! en de Bunkercrew nog wat dichter terug naar elkaar te laten groeien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')