abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69249039
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:

[..]

Je hebt gelijk ik overdrijf. Het zal best een aardige jongen zijn.
Ik maak me er gewoon druk om dat hij de finale kan halen waar een Jeroen en zelfs een Peter het veld moesten ruimen.

Ik snap werkelijk dan ook niet hoe zo'n selectie procedure is verlopen. Blijkbaar 1 op 1 gesprekken met verschillende personen. Ze hadden ze voor een ballotage commissie moeten gooien van tenminste 6 man sterk en dan kijken wat er van zo iemand overblijft na minimaal een uur.
Waarom zou "fatsoen" niet mogen winnen? Ik begrijp wel dat het velen niet aanstaat dat hij "niets" brengt, maar dat "niets" is dan toch nog wel zoveel dat velen zich aan hem ergeren. Hij heeft dus wel degelijk een functie!
pi_69249055
Ben er ook ff weer, en is dat Pim die een heel oerwoud aan het omzagen is?
pi_69249062
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

De spraakmakers zitten boven de bunker of al thuis.
Afspraken tussen Danny en het TBO team daar hebben wij niks mee te maken en moeten hun onderling bespreken, want wij weten niet 100 % wat er gaande is. Danny vindt veel niet eerlijk en er wordt kei hard gelogen waar ik ook achter sta tov. polls / duels en opdrachten die zo ineens veranderen waar wij als kijker denken waarom hij wel en zij niet. Aan die dingen moet kei hard gewerkt worden willen ze een TBO 2 neer zetten.
Zeg nou zelf , de drie die er nu nog in zitten die geef je nog geen kwartje (klein beetje marielin nu dan ).
De Bunker had voor mij 8 personen mogen zoals Peter en Jeroen
Ja en daar zit dus in mijn ogen een beetje de manko. Bart wilde geen taferelen zoals in DGK tussen mensen. Hij wilde love en peace en vooral het groepsgevoel en overleven.
Daar is in mijn ogen een misrekening geweest. Huub had dat ook al voorzien in zijn blog op zijn hyves van 11 april dat de idiologie van Bart niet haalbaar was.
Maar toch ondanks de fouten die er zijn gemaakt hebben B&B mij wel een maand lang elke avond de kans gegeven om naar een stream te kijken waar mensen bezig waren met een spel.
En daar ben ik wel heel blij om en waardeer ik echt.
En laten al die extreme negatievelingen eens eerlijk naar het maandje de bunker terug kijken hoeveel positieve dingen ze er van ervaren hebben.
Denk dat het dan toch doorslaat naar wel geslaagd.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:04:28 #199
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_69249065
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:59 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Ik ben voor. Crew werkt zich uit de naat , het is nieuw voor hun om dit te maken.
Beter voorbereiden op TBO2 dat gaat ze nu lukken. Fouten zijn gemaakt en leren ze van.
Daarom moeten ze ook beter samenwerken met Fok! willen ze ervan leren. Ron.Burgundy zegt het hier heel mooi.
Geef hier Danny gelijk #2
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_69249067
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nee, Marielin
Dottey for president!
pi_69249072
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:

[..]

dat dus ...
de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
hier en daar gaat er iets verkeerd ja .. en dan is het aan ons om ze recht te zetten ... maar dan wel zo danig dat alles nog leuk blijft!! en niet het dram gedrag van iemand die ff zijn gelijk niet krijgt ...

ik ga ook voor een TBO II en dan met een eigen platform .... eens kijken of ze het daar WEL gezellig kunnen houden ...
alsof ze zich op offeren voor ons de streamer, het doel is vooral verdienen want dat is uiteindelijk waar het om gaat.. wij zijn de klant in deze en regel 1 is 'de klant is koning' regel2 leer regel1
Maargoed, het is een leerweg, en ik denk dat mocht tbo2 er komen dat het heel wat soepeler en beter zal gaan dan tbo1.
aan ons om daar ook begrip voor te hebben denk ik.
pi_69249076
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:55 schreef mooiiiiii het volgende:

[..]

Ik wilde mijn zegje kwijt,niet meer en niet minder."Heb ik ook mijn redenen voor . Vooral na dat mijn telef nr herhaaldelijk op een blog te lezen was,,Wat ik een ander aanreken dan die ik verdenk van spionage voor een bepaald forum. Fijne hemelvaartdag
Argwanend gedrag, en zo maar beschuldigingen uiten naar mensen We zitten hier op FOK
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_69249080
quote:
Nee, wat je hoort zijn de schaamlippen van Marielin, ze is inmiddels zo vermagerd dat ze er losjes onder hangen te flabberen en dit geluid produceren
pi_69249088
quote:
Nee dat is marielin. Die snurkt elke nacht behoorlijk. Was van de week toen eline en pim wakker waren dat je en jeroen en haar hoorde snurken.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:05:57 #205
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_69249096
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:52 schreef snetje het volgende:

[..]

de crew van de bunker werkt zich uit de naat om het ons maar te plezieren ...
Geen wonder dat je Eline leuk vindt, dit is dezelfde soort chantagegedrag. Ik vind Bart voor zover ik hem ken een hele aardige vent maar ga me geen moment inhouden of me daarom stilhouden. Ik benoem dingen zoals ik ze zie.

Bovendien maak je ze nu indirect voor watjes uit. Denk je dat de bunkercrew in bescherming moet worden genomen? Dat ze niet mans genoeg zijn om zich te verweren of niet bestand zijn tegen kritiek?

Nog iets, deze bunker kan als pilot belangrijke ervaring voor de makers opleveren. Als ze tenminste de kritiek serieus willen nemen. Een van de redenen dat het escaleert is dat men dat vanaf het begin weigert te doen en juist volhard in het bagatelliseren en de criticasters voor gek verslijten. Imo snijden ze zichzelf daarmee behoorlijk in de vingers maar hey, their loss!
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:19 #206
208087 evaxsis
xsis is bijzaak
pi_69249102
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:54 schreef Coos het volgende:

[..]

Ja maar als iets oudere ga je toch niet aan die infantiele kutspelletjes meedoen.
Daar heb je nou helemaal gelijk in Coos, althans ik zou het niet willen en kan niet voor andere spreken
pi_69249109
het hele bos gaat om snurk snurk
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:30 #208
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69249111
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef lies1958 het volgende:

[..]

Ja en daar zit dus in mijn ogen een beetje de manko. Bart wilde geen taferelen zoals in DGK tussen mensen. Hij wilde love en peace en vooral het groepsgevoel en overleven.
Daar is in mijn ogen een misrekening geweest. Huub had dat ook al voorzien in zijn blog op zijn hyves van 11 april dat de idiologie van Bart niet haalbaar was.
Maar toch ondanks de fouten die er zijn gemaakt hebben B&B mij wel een maand lang elke avond de kans gegeven om naar een stream te kijken waar mensen bezig waren met een spel.
En daar ben ik wel heel blij om en waardeer ik echt.
En laten al die extreme negatievelingen eens eerlijk naar het maandje de bunker terug kijken hoeveel positieve dingen ze er van ervaren hebben.
Denk dat het dan toch doorslaat naar wel geslaagd.
ik zeg laat ze een week bivakkeren in de Bunker dan piepen ze wel anders
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  donderdag 21 mei 2009 @ 01:06:42 #209
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_69249116
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 00:56 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

hoe duidelijk wil je het hebben?? Hallo, sta ik op mute?
My english is niet zo snel .ik weet niet wat mute is ,jij wel.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_69249130
quote:
Op donderdag 21 mei 2009 01:04 schreef dotfan het volgende:

[..]

Nee, Marielin

En ik maar denken dat mijn ex-vriendin enorm kon snurken....

goffer de goffer die arme Micha...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')