Privé gaat het bij mij ook wel hard eigenlijk, Deze week toch al wel 500km gereden...quote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
20-25k zelfs. Denk wel dat ik rond de 15k/jr rijd voor het werk, daarnaast nog de privékilometers...
Nu écht off.
Truste!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
20-25k zelfs. Denk wel dat ik rond de 15k/jr rijd voor het werk, daarnaast nog de privékilometers...
Nu écht off.
Hij vroeg het zelf!quote:
http://twitter.com/sjowhan/status/1975353879quote:@svenahrens SVEEEEENNNN KOM EENS SPAMMEN IN GC DE LOUNGE. EENS ZIEN OF WIJ HET TOPIC KUNNEN SLUITEN NOG VOOR 01uur.
Ja, ff lol tochquote:Op zondag 31 mei 2009 10:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij vroeg het zelf!
[..]
http://twitter.com/sjowhan/status/1975353879
Ah! Ik dacht alquote:
Hmm jaja. Geloof ik ook helemaal.quote:
Sporten is altijd goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alhoewel.. 't Is wel lekker weer, en daarnaast heb ik het al een tijd niet gedaan.
Misschien toch maar doen
Busrijden is ook sport!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sporten is altijd goed
Ik zit morgen om 10 uur weer op mn luie reet in de bus!
Truequote:
Hup, ga doen dan!quote:Heb al een half jaar niet gesport oid.Moet het weer gaan oppakken
Denk dat het daarom wel goed is dat ik het morgenochtend ga doen.
Nah, niet altijd.quote:
Zonnetje schijnt inderdaad wel, maar ga zo toch pannenkoeken bakken, dus zit dan toch binnen.quote:
Hier is het nog steeds zonnig!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Het is alweer zonnig hoorgeen onweer gezien of gehoord.
Helaas is het weer zo voorbij. Kan zeikend Nederland weer blij zijn met 15 gradenquote:
genieten zolang het kan!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas is het weer zo voorbij. Kan zeikend Nederland weer blij zijn met 15 graden
Gewoon je draadloze telefoon mee naar buitenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Oh maar ik heb ook de hele tijd binnen gezeten, hoor![]()
Ik wacht op twee telefoontjes (en het wachten duurt echt wel lang, van dat ene vind ik het niet erg, maar het andere moest ik toch tussen 15 en 18u krijgen.
Mja, kon ik inderdaad ook doenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon je draadloze telefoon mee naar buiten
hmmm minder om met dit weer niet lekker buiten kunnen zittenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, kon ik inderdaad ook doenMaar had er trouwens ook niet veel zin in
![]()
We hebben zelfs nog geen deftige tuin om in te zitten, noch tuinstoelen
Mja, ik ben eigenlijk echt geen buitenmensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm minder om met dit weer niet lekker buiten kunnen zitten![]()
ik vind het heerlijk in ieder geval om wel buiten in de tuin te zitten met dit weer
Ernstig toch? De week gaat waarschijnlijk nu wel dubbelsnelquote:
dat scheelt dan weer! bedoel dam vind je het zlef idd ook niet zo ergquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk echt geen buitenmensHeel raar, want mijn ma die is bv niet binnen te vinden als het goed weer is
In mijn geval duurt de week maar tot en met morgen! Als alles goed gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ernstig toch? De week gaat waarschijnlijk nu wel dubbelsnel
Als de auto waar ik zaterdag naar ben gaan kijken, vandaag niet eerder verkocht wordt, ga ik vanmiddag een proefritje maken
Dracu, hoe gaat het met je scootmobiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach gaat hier wel zo zn gangetje,
en met bengeltje?
Qutie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |