Mja.. hij's wel een jaartje jonger hè...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hmz, dan ben ik duurder uit, maar wel minder km's..
Ik betaal 3045, prijs is eigenlijk 3250 - 500 (inruil) + 295 (kosten rijklaar) met 83k op de teller
En een Mitsu en minder km'squote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja.. hij's wel een jaartje jonger hè...
Ik heb ook 50rppquote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb 50reactiespp. Moet er dus nog 1,5 oid.
Ja, Mitsu rócks!quote:
Ik eindig altijd op bladzijde 7, zit nu op 5quote:
Ik ook. Maar dan nog is het 1,5 pagina.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik eindig altijd op bladzijde 7, zit nu op 5
Druk bij de garagequote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nissan nog meer. Ook japanner.
Maar hey.. pas donderdag afgeleverd? WTF?
quote:Beste Sjowhan82,
Je video met de naam 'Rihanna - Shut Up And Drive (live @ Dancex 25-08)' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door UMG.
Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je echter geïnteresseerd bent in het effect hiervan op je video, ga je naar het gedeelte 'Inhoud-id-overeenkomsten' van je account voor meer informatie.
Weer aloleen thuis en aan het bier?quote:
Ja maar ja maar.. je wilt toch het liefste zo snel mogelijk in de auto rijden neem ik aan?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Druk bij de garage
Ach, zo''n haast had het ook niet, heb nog een maand APK!
Die heb ik ook gehad:quote:
Nouja, toen ik een proefit maakte was er nog wel wat mis (benzinklepje wilde niet open bijvoorbeeldquote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja maar ja maar.. je wilt toch het liefste zo snel mogelijk in de auto rijden neem ik aan?
Het is fucking een half jaar (of zelfs meer) geleden. Komen ze nu pas aan dat het wellicht gelicentieerd is.quote:
Nissan rockt nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nissan nog meer. Ook japanner.
Maar hey.. pas donderdag afgeleverd? WTF?
Hoelang is het geleden dat je een ritje maakte? Volgens mij wel meer dan 1,5 week geleden oidquote:Op zondag 31 mei 2009 00:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nouja, toen ik een proefit maakte was er nog wel wat mis (benzinklepje wilde niet open bijvoorbeeld)
Bij mij hadden ze het vrij snel door!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:44 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is fucking een half jaar (of zelfs meer) geleden. Komen ze nu pas aan dat het wellicht gelicentieerd is.
Rare platenmaatschappij
Anders had ik allang in bed gelegen!quote:
Ik liet afgelopen maandag weten dat ik em wilde.. En ik heb 1,5 maand van te voren een afspraak moeten maken voor mn APK, anders had ik daar ook nog problemen mee gehad..quote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hoelang is het geleden dat je een ritje maakte? Volgens mij wel meer dan 1,5 week geleden oid.
Ze kunnen het toch echt wel eerder repareren dan die 1,5 week?
Of moesten er onderdelen uit Groot-Timboektoe komen die per schip moesten komen arriveren?
Oh, dab heb ik jouw bericht niet goed gelezen denk ik.. Ik kreeg een mail dat het mocht blijven staan, maar dat de rechthebbende info krijgt over de mensen die de video bekijken etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Added: January 03, 2008, 11:50 AM
Fokking 1,5 jaar
Woon je nog niet in je eigen huis danquote:Op zondag 31 mei 2009 00:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Anders had ik allang in bed gelegen!![]()
Ben ook nog steeds hyper, omdat ik tot 22:30 heb behangen
Mja, je kan minimaal 2 maanden van te voren je APK/voor-check plannen, zodat je evt nog kan doorsparen als het inderdaad te bont wordtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik liet afgelopen maandag weten dat ik em wilde.. En ik heb 1,5 maand van te voren een afspraak moeten maken voor mn APK, anders had ik daar ook nog problemen mee gehad..
Preciesquote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, je kan minimaal 2 maanden van te voren je APK/voor-check plannen, zodat je evt nog kan doorsparen als het inderdaad te bont wordt.
Maar wel goed geplanned dan; met de feestdagen meegerekend valt het inderdaad wel mee
Neh, ze geven enkel aan dat de video eventueel materiaal bevat die aan UMG gekoppeld is; dat zij de rechten ervan bevatten. Zeker weten doen ze het dus ook nog nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
Oh, dab heb ik jouw bericht niet goed gelezen denk ik.. Ik kreeg een mail dat het mocht blijven staan, maar dat de rechthebbende info krijgt over de mensen die de video bekijken etc.
Bij mij wisten ze het al wel zeker, binnen een week al geloof ikquote:Op zondag 31 mei 2009 00:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh, ze geven enkel aan dat de video eventueel materiaal bevat die aan UMG gekoppeld is; dat zij de rechten ervan bevatten. Zeker weten doen ze het dus ook nog niet
Allangquote:
Shuttupquote:
Ik had ook in het begin een filmpje geupload, wat later als eigenaar Comedy Central (of iig de eigenaar erachter) had; die wilde 't niet meer dat 't te zien was in de EU, dus maar later verwijderd. Heeft dan ook geen nut meerquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Bij mij wisten ze het al wel zeker, binnen een week al geloof ik
Ah, je bent gewoon langzaam met verbouwenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Allang.
Vanaf 01-12-2008 al, anders had ik de volgende maanden dubbele huur moeten betalen. Maar ik ben nu stukje bij beetje aan het bijwerken zodat het steeds meer écht leefbaar wordt (dat is het natuurlijk ook nu wel; maar nu wordt het steeds mooier)
Verbouwen niet echt, kan ook niet anders moet ik de huurcoöperatie eerst voor akkoord vragen, maar het opknappen zeker welquote:
Mijn huidige heeft nu 230k gelopen, en doet het nog prima! Ik wil die van jou wel zien bij 230kquote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef Sjowhan het volgende:
Shuttup![]()
. Heeft net zoveel onderhoud (bijna niets dus, wel carrossie, maar dat is standaard) nodig als zo'n mit-metzalf-bits-ie.
Das kut idd, maar eigenlijk wel goed van Google..quote:Ik had ook in het begin een filmpje geupload, wat later als eigenaar Comedy Central (of iig de eigenaar erachter) had; die wilde 't niet meer dat 't te zien was in de EU, dus maar later verwijderd. Heeft dan ook geen nut meer
Dat zou -mits ik de auto kan kopen- over 4-5jaar zijn. Ben benieuwd.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn huidige heeft nu 230k gelopen, en doet het nog prima! Ik wil die van jou wel zien bij 230k
Mja, natuurlijk wel goed van Google, maargoed, wel jammer dat ze dat leuke (het was humor) hebben ge-exclude in de EU..quote:Das kut idd, maar eigenlijk wel goed van Google..
Ik kan wel ff door gaan, zien je morgen wel of er een nieuw topic is of nietquote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Neh.. dan maar wat langer met het topic
Je gaat dus voor 20k per jaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat zou -mits ik de auto kan kopen- over 4-5jaar zijn. Ben benieuwd.
20-25k zelfs. Denk wel dat ik rond de 15k/jr rijd voor het werk, daarnaast nog de privékilometers...quote:Op zondag 31 mei 2009 01:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Je gaat dus voor 20k per jaar?
Dat heb ik ook gedaan, ik kocht em bij 195k, ruil em in bij 235k
Denk dat het niet verstandig isquote:Op zondag 31 mei 2009 01:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik kan wel ff door gaan, zien je morgen wel of er een nieuw topic is of niet
Meestal vliegen de hekken van de damquote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Denk dat het niet verstandig is. Dan is de pot helemaal van de dam
![]()
Privé gaat het bij mij ook wel hard eigenlijk, Deze week toch al wel 500km gereden...quote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
20-25k zelfs. Denk wel dat ik rond de 15k/jr rijd voor het werk, daarnaast nog de privékilometers...
Nu écht off.
Truste!quote:Op zondag 31 mei 2009 01:09 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
20-25k zelfs. Denk wel dat ik rond de 15k/jr rijd voor het werk, daarnaast nog de privékilometers...
Nu écht off.
Hij vroeg het zelf!quote:
http://twitter.com/sjowhan/status/1975353879quote:@svenahrens SVEEEEENNNN KOM EENS SPAMMEN IN GC DE LOUNGE. EENS ZIEN OF WIJ HET TOPIC KUNNEN SLUITEN NOG VOOR 01uur.
Ja, ff lol tochquote:Op zondag 31 mei 2009 10:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hij vroeg het zelf!
[..]
http://twitter.com/sjowhan/status/1975353879
Ah! Ik dacht alquote:
Hmm jaja. Geloof ik ook helemaal.quote:
Sporten is altijd goedquote:Op zondag 31 mei 2009 23:29 schreef Sjowhan het volgende:
Alhoewel.. 't Is wel lekker weer, en daarnaast heb ik het al een tijd niet gedaan.
Misschien toch maar doen
Busrijden is ook sport!quote:Op zondag 31 mei 2009 23:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Sporten is altijd goed
Ik zit morgen om 10 uur weer op mn luie reet in de bus!
Truequote:
Hup, ga doen dan!quote:Heb al een half jaar niet gesport oid.Moet het weer gaan oppakken
Denk dat het daarom wel goed is dat ik het morgenochtend ga doen.
Nah, niet altijd.quote:
Zonnetje schijnt inderdaad wel, maar ga zo toch pannenkoeken bakken, dus zit dan toch binnen.quote:
Hier is het nog steeds zonnig!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:22 schreef Pheno het volgende:
Het is alweer zonnig hoorgeen onweer gezien of gehoord.
Helaas is het weer zo voorbij. Kan zeikend Nederland weer blij zijn met 15 gradenquote:
genieten zolang het kan!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas is het weer zo voorbij. Kan zeikend Nederland weer blij zijn met 15 graden
Gewoon je draadloze telefoon mee naar buitenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:08 schreef leonieke het volgende:
Oh maar ik heb ook de hele tijd binnen gezeten, hoor![]()
Ik wacht op twee telefoontjes (en het wachten duurt echt wel lang, van dat ene vind ik het niet erg, maar het andere moest ik toch tussen 15 en 18u krijgen.
Mja, kon ik inderdaad ook doenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:28 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon je draadloze telefoon mee naar buiten
hmmm minder om met dit weer niet lekker buiten kunnen zittenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, kon ik inderdaad ook doenMaar had er trouwens ook niet veel zin in
![]()
We hebben zelfs nog geen deftige tuin om in te zitten, noch tuinstoelen
Mja, ik ben eigenlijk echt geen buitenmensquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm minder om met dit weer niet lekker buiten kunnen zitten![]()
ik vind het heerlijk in ieder geval om wel buiten in de tuin te zitten met dit weer
Ernstig toch? De week gaat waarschijnlijk nu wel dubbelsnelquote:
dat scheelt dan weer! bedoel dam vind je het zlef idd ook niet zo ergquote:Op dinsdag 2 juni 2009 08:48 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, ik ben eigenlijk echt geen buitenmensHeel raar, want mijn ma die is bv niet binnen te vinden als het goed weer is
In mijn geval duurt de week maar tot en met morgen! Als alles goed gaatquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ernstig toch? De week gaat waarschijnlijk nu wel dubbelsnel
Als de auto waar ik zaterdag naar ben gaan kijken, vandaag niet eerder verkocht wordt, ga ik vanmiddag een proefritje maken
Dracu, hoe gaat het met je scootmobiel.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach gaat hier wel zo zn gangetje,
en met bengeltje?
Qutie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |