Misschien geeft het ook aan dat er nog een hoop gekocht moet gaan worden.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:48 schreef richbitch het volgende:
Overigens rally van afgelopen maanden gaat wel gepaard onder lichter volume (S&Pfut)(als iedereen toch met plaatjes gaat gooien doe ik dat ook wel even):
[ afbeelding ]
nou ja, de resultaten kunnen ze niet meer pimpen, wel kunnen ze doen suggeren dat hun allocatie goed wasquote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien geeft het ook aan dat er nog een hoop gekocht moet gaan worden.
Veel fondsmanagers zitten niet in deze rally, en zullen om de kwartaalresultaten op te pimpen misschien in juni flink aankopen moeten doen.
over het algemeen worden lagere volumes bij een stijging toch als een negatief iets gezien?quote:Op zondag 24 mei 2009 13:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Misschien geeft het ook aan dat er nog een hoop gekocht moet gaan worden.
Veel fondsmanagers zitten niet in deze rally, en zullen om de kwartaalresultaten op te pimpen misschien in juni flink aankopen moeten doen.
Niet per se als iets negatiefs. Maar een stijging met forse omzetten wordt wel vaker als een sterker koopsignaal beschouwd. Op zich ook wel logisch, want stel dat er één aandeel tegen een 20% hogere prijs verkocht werd. Wat zegt dat nou? Niks.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
over het algemeen worden lagere volumes bij een stijging toch als een negatief iets gezien?
Mja ik bedoelde het dan ook meer als een mogelijk negatief puntje over de huidige correctie. Dat hij nog niet sterk genoeg gedragen wordt.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet per se als iets negatiefs. Maar een stijging met forse omzetten wordt wel vaker als een sterker koopsignaal beschouwd. Op zich ook wel logisch, want stel dat er één aandeel tegen een 20% hogere prijs verkocht werd. Wat zegt dat nou? Niks.
Explain?quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef M.Melandri het volgende:
Correctie richting 780 is afgelopen week gestart.
Jij zit al weer bij de knoppen om in te stappenquote:
Ach zolang we op sommige dagen 8 punten stijgen (idioot) zie ik geen reden om opeens short te gaan. Iedereen heeft het over een correctie naar 180, maar zijn we daar niet al geweest?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jij zit al weer bij de knoppen om in te stappen?
Ik zit zelf nog steeds uit de markets zoals je weet maar vanaf volgende week maandag is het weer elke dag raak. ( is maar goed ook, ben die examen drukte spuugzat
)
Ik heb het over een correctie richting 780 op S&Pquote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Ach zolang we op sommige dagen 8 punten stijgen (idioot) zie ik geen reden om opeens short te gaan. Iedereen heeft het over een correctie naar 180, maar zijn we daar niet al geweest?
We krijgen deze week weer een shitload lading aan nieuws. Zal dat slechter dan verwacht zijn verwacht ik eind deze week en volgende week een aantal dagen terugval. Mochten de resultaten meevallen ga ik long zitten.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Oizno het volgende:
Ik zit momenteel nog long met de 256. Ik kan nu uitstappen en mn verlies nemen (al met al toch nog wel aardig wat gewonnen) maar ik twijfel dus erg.
Hoe denken jullie over morgen en aankomende week?
Niemand die het weet. Je kunt ook 50% verkopen. Stijgt het verder dan heb je nog meer winst. Daalt het weer, dan stap je bij 30% daling weer in.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Oizno het volgende:
Ik zit momenteel nog long met de 256. Ik kan nu uitstappen en mn verlies nemen (al met al toch nog wel aardig wat gewonnen) maar ik twijfel dus erg.
Ik neem aan dat je vér vroeger ook wel andere tactieken hebt toegepastquote:Op maandag 25 mei 2009 12:20 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niemand die het weet. Je kunt ook 50% verkopen. Stijgt het verder dan heb je nog meer winst. Daalt het weer, dan stap je bij 30% daling weer in.
Alleen als ze van rechts komen.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:45 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Je weet, hoop ik, toch dat smurfen altijd voorrang hebben...
Eind van de week staat S&P lager.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:03 schreef Oizno het volgende:
Bij een trendtrade en het volume is kut, dan pas ik.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Niet per se als iets negatiefs. Maar een stijging met forse omzetten wordt wel vaker als een sterker koopsignaal beschouwd. Op zich ook wel logisch, want stel dat er één aandeel tegen een 20% hogere prijs verkocht werd. Wat zegt dat nou? Niks.
Valt me wel op dat nu "in ene" de beurzen dalen, terwijl op forexfactory de meeste cijfers toch groen zijn. Wellicht is de prozac uitgewerkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gaat lekker vandaag. Kijken hoe lang we nog naar beneden gaan.
Dat zou nog wel eens een behoorlijke versnelling in de daling kunnen veroorzakenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:17 schreef pberends het volgende:
De AEX zit nog in een stijgende trendlijn op ongeveer 255. Maar de kans is vrij groot dat we daar uitgaan vallen. Dan gaan allerlei figuren die met TA werken hun longs verkopen en misschien zelfs shorts inslaan.
Inmiddels al gedaan. Rond een AEX-stand van 230 - 240 ga ik weer inkopen doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:06 schreef Falco het volgende:
De rally lijkt me ten einde. Misschien maar eens deze week overwegen om Randstad (~ +50%) en Mittal (~ +25%) te verkopen...
Gaat een hele dikke plus worden in NY vandaag, consumentenvertrouwen flink hoger dan verwacht:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |