Daarna noemden ze nog een keer dat alle vliegtuigen in de buurt van de schepen last kregen van elektrische mankementen oid.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Oude serie niet gezien, maar dit begon veelbelovend. Daarna wordt echter alles er veel en veel te snel doorheen gejaagd, en die priester en dat joch zijn nu al irritant.
Waarom flikkerde die straaljager trouwens uit de lucht in het begin? Puur omdat ze CGI-actie nodig hadden of heb ik nog een reden gemist?
Dat kun je in een remake ook niet lang spannend houden, aangezien de oude serie zo bekend is dat iedereen dat al wel weet.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Karina het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat in de oude serie men er al zo snel achter kwam dat de Visitors, reptielen waren,
Ja.quote:
Johquote:Op woensdag 4 november 2009 18:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Pilot was niet slecht, maar even de volgende afleveringen afwachten.
Heb nu al direct een hekel aan die zoon
Neem aan dat je het via newsgroups doet?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:49 schreef Tegan het volgende:
Welke zoekterm gebruiken jullie? "V" is te weinig letters.
Nog twee aanraders voor nieuwe series:quote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef Tegan het volgende:
Ah, thanks. Had nu maar een torrent gepakt uit de recente torrentslijst, omdat ik hem dus niet kon vinden op Usenet.
quote:Scott Peters has stepped down as showrunner on V, says The Hollywood Reporter.
According to reports, he will be replaced in the position by Scott Rosenbaum, who executive produces on NBC's Chuck. Peters will apparently continue to work on the show.
The sci-fi remake, which premiered last night on ABC, has hit several problems in recent months. Over the summer, reports surfaced which claimed that production on the show had been halted, owing to a 'creative hiatus'.
ABC later announced that the show will take an extended break after its first four episodes have aired. The remaining number of the initial 13-episode order are scheduled to air from Spring 2010.
Dat dacht ik dus ook alquote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
Is die Chad Decker een broer van Michael J. Fox ofzo
Elk moment verwacht ik een quote van 'm uit Spin City...
edit...ben niet de enige![]()
[ afbeelding ]
(ps, de rechter is MJF, niet de linker)
Bij mij was het anders..ik kende die gast gewoon Spin City..daar had hij een kleine rol in en kreeg hij iet/flirtte hij met de vriendin/love interest van MJFquote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
is toch die jongen van party of 5 (van heul vroeger)quote:Op woensdag 4 november 2009 23:07 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 juli 2009 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blake's 7quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Hardrebel het volgende:
[..]Volgens mij beide. Win-win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scratch a liberal and you will find a fascist
'k Vond 't ook jammer dat ze die naam veranderd hadden. En geen cavia!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Karina het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat in de oude serie men er al zo snel achter kwam dat de Visitors, reptielen waren, maar he is al weer een tijd geleden dat ik die oude heb gezien. Wel jammer dat de leidster geen Diana heet.
Het is geen infectie; de reptielenhuid die zichtbaar was is hun werkelijke huid verborgen onder een laag menselijke huidquote:Op woensdag 4 november 2009 23:48 schreef Desii het volgende:
Heb de vroegere serie nooit gezien en vraag me af hoe het komt dat die bruine man nog steeds anti-visitor is, terwijl hij wel geinfecteerd is.
Opgenomen? Wordt hij al uit gezonden dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 05:11 schreef OMG het volgende:
Gisteravond opgenomen en vanavond eens gekeken. M'n vrouw heeft ooit de originele serie gezien, ik niet. Ik vond het wel een aardig begin, maar vond het (net zoals anderen hier al hebben gezegd) wat aan de rappe kant gaan. Ik ga deze serie ook maar eens proberen te volgen..
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Opgenomen? Wordt hij al uit gezonden dan?
In de VS wel jaquote:Indianapolis, IN.
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Gister de pilot gekeken, coole serie, weer 1 om te volgen
BSG ken ik niequote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.
was ook wel cool, maar ging beetje snel allemaal... Ze hadden van die ene pilot gewoon een halve serie kunnen maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.
Alleen al van de arrival had zeker een aflevering kunnen duren.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
was ook wel cool, maar ging beetje snel allemaal... Ze hadden van die ene pilot gewoon een halve serie kunnen maken.
Ik ben blij dat ze niet de BSG kant op zijn gegaan, iets wat b.v. bij SGU flink de mist in is gegaan. V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Eeuwig zonde voor een serie met zoveel potentie.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.
SGU vergelijken met BSGquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze niet de BSG kant op zijn gegaan, iets wat b.v. bij SGU flink de mist in is gegaan. V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.
o.Oquote:
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.quote:
En daar hopeloos in faalden. BSG is mij vaak wat te donker, maar het is wel een goede serie. SGU daarintegen...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.
Stargate Universe, Battlestar Galactica.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
SGU, BSG, wat betekenen al die afkortingen?
Dan hebben ze wel enorm gefaalt in mijn ogen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.
ABC heeft niet te klagen met deze cijfers.quote:ABC’s V premiered with a preliminary 5.0 rating for adults 18-49 and averaged 13.9 million viewers
Als ik me oude serie nog herinner, was dat section 5 (of zo iets).quote:Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef dutch-treat het volgende:
In tegenstelling tot de originele serie zat er veel vaart in de eerste aflevering, alleen kreeg ik naar het eind van de aflevering toe het gevoel dat het misschien iets te snel ging; ik hoop dat dit later gecompenseerd wordt met misschien wat meer actie dan in het origineel.
't Stelde in ieder geval niet teleur en ik ga zeker volgende week weer kijken
[..]
'k Vond 't ook jammer dat ze die naam veranderd hadden. En geen cavia!![]()
[..]
Het is geen infectie; de reptielenhuid die zichtbaar was is hun werkelijke huid verborgen onder een laag menselijke huidOnder de Visitors (die al een tijdje op aarde waren) zijn er een aantal die het niet eens zijn met hun leiders en hun plannen.
Een 'Willie' hebben we al gezien... dat is die neger die zijn vriendin ten huwelijk zou gaan vragen.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Als ik me oude serie nog herinner, was dat section 5 (of zo iets).
Ik vraag me af of we ook nog een Willie zullen zien (als je de oude serie hebt gezien zul je dit begrijpen).
Ze proberen in SGU, SGA en BSG met elkaar te combineren. Voornamelijk qua camera werk en de sfeer.quote:
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Een 'Willie' hebben we al gezien... dat is die neger die zijn vriendin ten huwelijk zou gaan vragen.
helemaal mee eens vooral omdat het resistance element nu meteen naar voren komt, samen met het reptiel wat d emensen helptquote:Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef yavanna het volgende:
Net de pilot bekeken. Ik vond het veelbelovend, leuke karakters en goede acteurs, prima opgezette verhaallijn die ze hopelijk zo weten te behouden. Zie uit naar de volgende aflevering.
Je bent gekquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Ben ik nou gek of is dat Jack Nicholson
Nee, het is de acteur die jarenlang bekend heeft gestaan als "die vent die zo op Jack Nicholson lijkt"quote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Ben ik nou gek of is dat Jack Nicholson
"Vive"?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoogtepuntje
http://www.imdb.com/name/nm0888882/
ik dacht trouwens dat de serie altijd als 5 uitgesproken moest worden als in 5de colonne
V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...quote:
Ik zit um maar te pestenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Abbadon het volgende:
[..]
V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...
zitten daar ook reptielen in?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit um maar te pesten
Het is "vie". Net als de Knorr-meuk!
Nog niet zo lang geleden voor de gein weer eens m'n DVDs van de originele serie(s) bekeken. Die groep opstandige Visitors werden de 5th Column genoemd, ik heb alleen geen idee meer waarom dat was.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Magic-IRC het volgende:
Als ik me oude serie nog herinner, was dat section 5 (of zo iets).
Williequote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Ik vond hem toen echt goed(en zijn andere films ook).
Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Ik vond hem toen echt goed(en zijn andere films ook).
De pilot van FlashForward liet eerlijk gezegd meer indruk op me achter... het verhaal bevalt me beter, unieker (misschien ben ik wat 'invading alien'-moe geworden) en een goed wtf-gehalte van het einde van de pilot.quote:Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef ChickenMan het volgende:
Het niveau ligt iig een stuk hoger dan bij FlashForward. Maar bij sommige dialogen kreeg ik wel een beetje een naar gevoel...
Van die visitors die zich tegen de rest keerden hadden we in het orgineel genoeg (waaronder die commander).quote:Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.
Conan? Is daar ook een nieuwe serie van dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Mirel het volgende:
ohhhhh Ironside. Uit Tiberium Wars en Terminator
Allemaal trouwens de Conan ep van woensdag kijken. Zit een geweldige V grap in
En de stem van Sam Fisherquote:Op donderdag 5 november 2009 20:56 schreef Mirel het volgende:
ohhhhh Ironside. Uit Tiberium Wars en Terminator
http://www.tonightshowwit(...)iens-110409/1172891/quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef Mirel het volgende:
Talkshow host Conan.
[ afbeelding ]
Wanneer de sketch van V online is zal ik hem hier plaatsen.
Kim Bauerquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LaTiNo het volgende:
Helemaal eens met Henno. Een pilot van 48 minuten voor een serie als dit is eigenlijk not done. Ik zet dan meteen mijn vraagtekens bij de intentie van de makers. Het lijkt idd meer op The 4400 dan op de beste SF TV-show ever: BSG. Die kreeg dus wel een pilot waar je wel geshocked en awed werd
Dit ging veel te snel. 'Opeens' stonden de visitors op straat en konden interviewers de meest achterlijke vragen stelllen. En waarom in hemelsnaam meteen in de pilot heel die resistance bekend maken? Dat had je zeker een aantal afleveringen kunnen rekken! Ik weet dat de meeste kijkers als weten dat het lizards zijn enzo, maar het feit dat ze al jaren op aarde rondliepen op hoge posten en dat er een underground resistance was, dat had je nog wel even mysterieus kunnen houden. Erg jammer. Ben benieuwd of het terugkomt na de 'creative hiatus'.
Oh ja, die zoon word de nieuwe Kim Bauer! Zo'n droplul die zichzelf altijd in de nesten werkt!
En daarbij nog dat we na 4 afleveringen 3 maanden mogen wachten op de restquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef LaTiNo het volgende:
Helemaal eens met Henno. Een pilot van 48 minuten voor een serie als dit is eigenlijk not done. Ik zet dan meteen mijn vraagtekens bij de intentie van de makers. Het lijkt idd meer op The 4400 dan op de beste SF TV-show ever: BSG. Die kreeg dus wel een pilot waar je wel geshocked en awed werd
Dit ging veel te snel. 'Opeens' stonden de visitors op straat en konden interviewers de meest achterlijke vragen stelllen. En waarom in hemelsnaam meteen in de pilot heel die resistance bekend maken? Dat had je zeker een aantal afleveringen kunnen rekken! Ik weet dat de meeste kijkers als weten dat het lizards zijn enzo, maar het feit dat ze al jaren op aarde rondliepen op hoge posten en dat er een underground resistance was, dat had je nog wel even mysterieus kunnen houden. Erg jammer. Ben benieuwd of het terugkomt na de 'creative hiatus'.
Oh ja, die zoon word de nieuwe Kim Bauer! Zo'n droplul die zichzelf altijd in de nesten werkt!
Dat stemmetje vergeef ik haar nog wel, maar dat ze zo overdreven scripted van het ene drama naar het andere struikelde. Uiteraard net op het moment dat zij ergens op straat loopt word ze opgepikt door een psycho die haar wil vermoorden. Dat soort stuff.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:32 schreef Fingon het volgende:
[..]
Kim Bauer![]()
Wel leuk ding maar fuckin irritant in 24, met haar hoge stemmetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |