abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74416145
quote:
ABC’s V premiered with a preliminary 5.0 rating for adults 18-49 and averaged 13.9 million viewers
ABC heeft niet te klagen met deze cijfers.
De aflevering zelf wil ik niet echt een top pilot noemen, maar we zullen wel zien of ze het niveau omhoog kunnen krikken.
pi_74416557
quote:
Op donderdag 5 november 2009 00:25 schreef dutch-treat het volgende:
In tegenstelling tot de originele serie zat er veel vaart in de eerste aflevering, alleen kreeg ik naar het eind van de aflevering toe het gevoel dat het misschien iets te snel ging; ik hoop dat dit later gecompenseerd wordt met misschien wat meer actie dan in het origineel.

't Stelde in ieder geval niet teleur en ik ga zeker volgende week weer kijken
[..]

'k Vond 't ook jammer dat ze die naam veranderd hadden. En geen cavia!
[..]

Het is geen infectie; de reptielenhuid die zichtbaar was is hun werkelijke huid verborgen onder een laag menselijke huid Onder de Visitors (die al een tijdje op aarde waren) zijn er een aantal die het niet eens zijn met hun leiders en hun plannen.
Als ik me oude serie nog herinner, was dat section 5 (of zo iets).

Ik vraag me af of we ook nog een Willie zullen zien (als je de oude serie hebt gezien zul je dit begrijpen).
pi_74416775
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Ik vraag me af of we ook nog een Willie zullen zien (als je de oude serie hebt gezien zul je dit begrijpen).
Een 'Willie' hebben we al gezien... dat is die neger die zijn vriendin ten huwelijk zou gaan vragen.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_74417291
quote:
Op donderdag 5 november 2009 11:42 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

SGU vergelijken met BSG
Ze proberen in SGU, SGA en BSG met elkaar te combineren. Voornamelijk qua camera werk en de sfeer.
De verhalen van de afleveringen tot nu toe vind ik matig.
  donderdag 5 november 2009 @ 13:26:59 #255
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_74417353
Gezien en blijf het nog ff volgen. Hopelijk groeien de acteurs nog wat in hun rol, want het acteerwerk in de pilot was echt matig.
The more debt, the better
pi_74420437
Gister de pilot gezien, vond het een aantrekkelijk concept maar de aflevering viel ietwat tegen.
Blijft het wel volgen denk ik
  donderdag 5 november 2009 @ 15:18:56 #257
104871 remlof
Europees federalist
pi_74421265
Ik heb de pilot ook gister gezien, vond het wel goed eigenlijk. Wil het iig zeker blijven volgen, op welke dag wordt het in de VS uitgezonden?
pi_74421325
Dinsdagavond.
pi_74425517
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Een 'Willie' hebben we al gezien... dat is die neger die zijn vriendin ten huwelijk zou gaan vragen.
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Ik vond hem toen echt goed (en zijn andere films ook).
pi_74431878
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:12 schreef yavanna het volgende:
Net de pilot bekeken. Ik vond het veelbelovend, leuke karakters en goede acteurs, prima opgezette verhaallijn die ze hopelijk zo weten te behouden. Zie uit naar de volgende aflevering.
helemaal mee eens vooral omdat het resistance element nu meteen naar voren komt, samen met het reptiel wat d emensen helpt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_74432110
Ik vond de pilot inderdaad te vol maar ik denk dat de insteek ook gewoon iets anders wordt dan de oorspronkelijke serie, die echt een metafoor was voor de Nazi's en waarin het opbouwen naar de onthulling de voornaamste lijn was. Acteerwerk was hier en daar matig maar dat zien we ff door de vingertjes.

Dit wordt volgens mij veel meer thriller-achtig met "wie zou er een alien zijn" en dat soort spelletjes. Ga het dus nog even volgen. Eerste 4 afleveringen moet je sowieso uitzitten tegenwoordig omdat die los op zichzelf moeten staan van de netwerken omdat die bang zijn geworden om een lange verhaallijn af te moeten kappen zoals met Jericho toen fans tonnen met noten opstuurden als protest

Dus als het rond aflevering 5 nog steeds ergens op lijkt dan blijf ik het volgen.

En nog even hét karakter uit de ouwe serie:

En met stip op 2:

If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74432240
hoogtepuntje

http://www.imdb.com/name/nm0888882/

ik dacht trouwens dat de serie altijd als 5 uitgesproken moest worden als in 5de colonne
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 5 november 2009 @ 20:36:08 #263
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74432625
Ben ik nou gek of is dat Jack Nicholson
When all else fails, you always have delusion.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:38:42 #264
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_74432715
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Je bent gek
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_74432870
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Mirel het volgende:
Nee, het is de acteur die jarenlang bekend heeft gestaan als "die vent die zo op Jack Nicholson lijkt"

Michael Ironside
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_74432897
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
hoogtepuntje

http://www.imdb.com/name/nm0888882/

ik dacht trouwens dat de serie altijd als 5 uitgesproken moest worden als in 5de colonne
"Vive"?
  donderdag 5 november 2009 @ 20:50:30 #267
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74433194
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:43 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

"Vive"?
V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 november 2009 @ 20:56:16 #268
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_74433436
ohhhhh Ironside. Uit Tiberium Wars en Terminator

Allemaal trouwens de Conan ep van woensdag kijken. Zit een geweldige V grap in
When all else fails, you always have delusion.
pi_74433495
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef Abbadon het volgende:

[..]

V als het romeinse cijfer 5, vermoed ik dan...
Ik zit um maar te pesten
Het is "vie". Net als de Knorr-meuk!

En:

donderdag 5 november 2009 @ 20:59:50 #270
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_74433587
quote:
Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik zit um maar te pesten
Het is "vie". Net als de Knorr-meuk!
zitten daar ook reptielen in?

...en sorry...ik ga er altijd automatisch van uit dat 95% van de mensen op fok! kwijlende idioten zijn, maar ik zal je van het lijstje afhalen!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 5 november 2009 @ 21:02:38 #271
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_74433679
De "V" stond volgens mij gewoon voor 'Visitors' en 'Victory'
quote:
Op donderdag 5 november 2009 13:04 schreef Magic-IRC het volgende:
Nog niet zo lang geleden voor de gein weer eens m'n DVDs van de originele serie(s) bekeken. Die groep opstandige Visitors werden de 5th Column genoemd, ik heb alleen geen idee meer waarom dat was.
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:
Met een Willie bedoel ik dus een visitor die onzeker is en de taal van het land waar hij is niet echt machtig is.
Willie
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_74435711
quote:
Op donderdag 5 november 2009 17:07 schreef Magic-IRC het volgende:

[..]

Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_74439035
Ik had het idee dat ik naar een samenvatting van meerdere episodes zat te kijken, ging veel te snel man. De grootste gebeurtenis sinds de geschiedenis van de mensheid en we rauzen er even in drie kwartier doorheen en we weten meteen al hoe ze er echt uitzien en dat ze niet zo vreedzaam zijn als ze beweren.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 17:42 schreef ChickenMan het volgende:
Het niveau ligt iig een stuk hoger dan bij FlashForward. Maar bij sommige dialogen kreeg ik wel een beetje een naar gevoel...
De pilot van FlashForward liet eerlijk gezegd meer indruk op me achter... het verhaal bevalt me beter, unieker (misschien ben ik wat 'invading alien'-moe geworden) en een goed wtf-gehalte van het einde van de pilot.

Nou ja ik serveer een serie nooit af na 1 episode, dus we zien wel hoe het verder loopt (ik ken het verhaal overigens niet, heb het origineel nooit gezien). Het vrouwelijk schoon is dik in orde overigens

[ Bericht 2% gewijzigd door Fleischmeister op 05-11-2009 23:16:12 ]
pi_74439152
Wel een beetje een dubbel gevoel bij dat overschot aan bekende acteurs trouwens...Aan de ene kant is het zwaar irritant omdat het echt namen zijn die gevestigd waren in andere langlopende series en kan je moeilijk wennen aan deze karakters daardoor, maar aan de andere kant voorkom je dan wel een debacle als Flash Forward mbt het acteerniveau..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_74442696
quote:
Op donderdag 5 november 2009 21:51 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Aha okee, ik dacht dat je met een "Willie" een visitor bedoelde die zich keerde tegen de andere Visitors en zich aansloot bij het verzet.
Van die visitors die zich tegen de rest keerden hadden we in het orgineel genoeg (waaronder die commander).
Maar Willie was in het orgineel mijn favoriet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')