Blake's 7quote:Op vrijdag 22 mei 2009 14:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Absoluut. Kijk maar naar vergelijkbare series: blake's 7, star trek, buck rogers, battlestar galactica etc etc. Geweldige series maar ik zou aanraden om ze niet nogmaals te kijken.
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef Hardrebel het volgende:
[..]Volgens mij beide. Win-win.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Scratch a liberal and you will find a fascist
'k Vond 't ook jammer dat ze die naam veranderd hadden. En geen cavia!quote:Op woensdag 4 november 2009 18:26 schreef Karina het volgende:
Ik kan me trouwens niet herinneren dat in de oude serie men er al zo snel achter kwam dat de Visitors, reptielen waren, maar he is al weer een tijd geleden dat ik die oude heb gezien. Wel jammer dat de leidster geen Diana heet.
Het is geen infectie; de reptielenhuid die zichtbaar was is hun werkelijke huid verborgen onder een laag menselijke huidquote:Op woensdag 4 november 2009 23:48 schreef Desii het volgende:
Heb de vroegere serie nooit gezien en vraag me af hoe het komt dat die bruine man nog steeds anti-visitor is, terwijl hij wel geinfecteerd is.
Opgenomen? Wordt hij al uit gezonden dan?quote:Op donderdag 5 november 2009 05:11 schreef OMG het volgende:
Gisteravond opgenomen en vanavond eens gekeken. M'n vrouw heeft ooit de originele serie gezien, ik niet. Ik vond het wel een aardig begin, maar vond het (net zoals anderen hier al hebben gezegd) wat aan de rappe kant gaan. Ik ga deze serie ook maar eens proberen te volgen..
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Opgenomen? Wordt hij al uit gezonden dan?
In de VS wel jaquote:Indianapolis, IN.
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:35 schreef Wouter2006 het volgende:
Gister de pilot gekeken, coole serie, weer 1 om te volgen
BSG ken ik niequote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.
was ook wel cool, maar ging beetje snel allemaal... Ze hadden van die ene pilot gewoon een halve serie kunnen maken.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Vond de opening van BSG toch wel 10 x beter. Ik vind dat de opening van V veel epischer had gekund.
Alleen al van de arrival had zeker een aflevering kunnen duren.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:26 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
was ook wel cool, maar ging beetje snel allemaal... Ze hadden van die ene pilot gewoon een halve serie kunnen maken.
Ik ben blij dat ze niet de BSG kant op zijn gegaan, iets wat b.v. bij SGU flink de mist in is gegaan. V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Eeuwig zonde voor een serie met zoveel potentie.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.
SGU vergelijken met BSGquote:Op donderdag 5 november 2009 11:34 schreef yavanna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze niet de BSG kant op zijn gegaan, iets wat b.v. bij SGU flink de mist in is gegaan. V is m.i. meer zoiets als the 4400, luchtig vermaak.
o.Oquote:
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.quote:
En daar hopeloos in faalden. BSG is mij vaak wat te donker, maar het is wel een goede serie. SGU daarintegen...quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.
Stargate Universe, Battlestar Galactica.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
SGU, BSG, wat betekenen al die afkortingen?
Dan hebben ze wel enorm gefaalt in mijn ogen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dan moet je bij de producers gaan klagen. Het was wel hun intentie om SGU net zo 'gritty' te maken als BSG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |