Om te beginnen zou ik counseling dus zonder dubbel s schrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
Beste Fok Forummers!
Ik heb jullie inspiratie nodig bij het vinden van een nieuwe bedrijfsnaam
Ons huidige bedrijf gaan we splitsen. Een gedeelte daarvan wordt een praktijk voor Counsseling en Coaching.
...........
...........
We hadden al een naam in gedachten, maar je kan het al wel raden domein bezet! Helaas....
Wie, met een creatief brein, kan ons helpen?
Klopt, maar anderen in die wereld zijn natuurlijk ook vindingrijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
Overigens lijkt 'domein bezet' me nou niet de enige reden dat je een goede naam afwijst. Je kunt namelijk ongetwijfeld een combinatie verzinnen die nog niet in gebruik is. Het enige waar je op moet letten is dat het andere bedrijf met die naam niet in dezelfde sector opereert.
Aangezien je het nu toch niet meer gaat gebruiken: wat was de naam die je eerst had bedacht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar anderen in die wereld zijn natuurlijk ook vindingrijkdus het is moeilijk om nog combinaties te maken.
Libellequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
We richten ons voornamelijk op vrouwen tussen de 20 en de 40 jaar. Beetje iets als dertigersdilemma, quarterlife crisis, loopbaan-issues, crisis of kans, slim & sensitief, ‘is dit het nou’, de juiste keuzes maken, voor jezelf beginnen, hoogopgeleide vrouw, grip op jezelf….
Happy-peoplequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aangezien je het nu toch niet meer gaat gebruiken: wat was de naam die je eerst had bedacht?
Nou, treur niet. Die bedrijfsnaam is toch niet echt geschikt voor hetgeen jullie willen gaan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:17 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
Happy-people
Maar met combinaties valt met beide niet zo veel eer meer te behalen...of jij moet erg creatief zijn
Daar dachten wij anders overquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, treur niet. Die bedrijfsnaam is toch niet echt geschikt voor hetgeen jullie willen gaan doen.
die twee keer CO CO is miss ook wel iets om iets mee te doen.. TNXquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
COunseling en COaching.
Hm.
Co-Co Mademoiselle?
Naar Coco Mademoiselle, de beroemde parfum?
Aangezien het voornamelijk om vrouwen gaat?
Ik roep maar wat hoorMisschien mag dat helemaal niet omdat het er dan teveel op lijkt?
Co-Co-Nijntje!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
die twee keer CO CO is miss ook wel iets om iets mee te doen.. TNX
Verander eens in jezelf Swetsquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
En ook 'quarterlife crises'Sinds wanneer wordt de gemiddelde vrouw tussen 100 en 120?
Er zijn ook mensen die zich speciaal op FOK! registreren om daar een bedrijfsnaam los te peuterenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:38 schreef E.T. het volgende:
Zijn er echt mensen die voor al die aangelulde 'kwalen' mensen inschakelen???
Het was puur om eens te kijken of hier nieuwe inspiratie op te doen was. In ieder geval laten wij een marktnaam onderzoeken bij de kvk. Ons bedrijf doet in gedragstrainingen met mensen en dieren. Hier los van willen we nu Counseling en Coaching gaan doen omdat hier behoefte aan is ook zonder dieren. (voornamelijk paarden overigens) We bestaan vanaf 2005 en genereren er een volledig inkomen uit, dus het is zeker meer dan alleen hobby matig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:35 schreef Florian_ het volgende:
Gewoon uit pure interesse: wat voor bedrijf hebben jullie nu precies dan? En hoe lang bestaat het al? Het komt een beetje op me over als een hobbyproject. Vooral als je voor een bedrijfsnaam op een forum om hulp komt vragen (daar neem je normaliter gewoon een marketingbureau voor in de arm).
Zeker welquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zich speciaal op FOK! registreren om daar een bedrijfsnaam los te peuteren
Maar ik denk dat die vrouwen dan geen vriendinnen hebben waar ze even lekker tegenaan kunnen zwammen denk ik?
www.thehoveringbitches.nlquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Met paarden
Christus wat een zweefteven club weer.
Zo werkt het wel, en heb je wat ervaring opgedaan dan ga je hetzelfde ook in het bedrijfsleven doen en verdien je daar een veelvoud van.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat ik ook zoiets ga opzetten.. 100 euro voor een welgemeende schop onder je reet, een "grow up!" en 'doe normaal!' is best makkelijk cashen![]()
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:17 schreef Tinkepink het volgende:
Schijt-aan-de-rest
Laat-me-met-rust
VRijeVROuw
Vrijheid Blijheid
Nee joh, dat werkt echt, en dan ben je je klant meteen kwijt. Dat moet je veel subtieler aanpakken (en je hoeft er natuurlijk niet zelf in te geloven). Ik zou ze poesie-albums laten maken op therapeutische basis en telefonische consults aanbieden met dolfijnen ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:14 schreef E.T. het volgende:
Ik denk dat ik ook zoiets ga opzetten.. 100 euro voor een welgemeende schop onder je reet, een "grow up!" en 'doe normaal!' is best makkelijk cashen![]()
Ik ben echt veel te nuchter voor zulke dingen
Schrijf dan "bijpassende" ook ff goed.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
Beste Fok Forummers!
Ik heb jullie inspiratie nodig bij het vinden van een nieuwe bedrijfsnaam
Ons huidige bedrijf gaan we splitsen. Een gedeelte daarvan wordt een praktijk voor Counseling en Coaching.
We richten ons voornamelijk op vrouwen tussen de 20 en de 40 jaar. Beetje iets als dertigersdilemma, quarterlife crisis, loopbaan-issues, crisis of kans, slim & sensitief, ‘is dit het nou’, de juiste keuzes maken, voor jezelf beginnen, hoogopgeleide vrouw, grip op jezelf….
Verander in jezelf en doe wie je bent!
dat idee...
Nu zoeken we hier voor nog een bij passende naam.
We hadden al een naam in gedachten, maar je kan het al wel raden domein bezet! Helaas....
Wie, met een creatief brein, kan ons helpen?
wat een jeuktermen trouwens pfff "quarterlife crisis"quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
Beetje iets als dertigersdilemma, quarterlife crisis, loopbaan-issues, crisis of kans, slim & sensitief, ‘is dit het nou’, de juiste keuzes maken, voor jezelf beginnen, hoogopgeleide vrouw, grip op jezelf….
Verander in jezelf en doe wie je bent!
dat idee...
Kortom, hou maar op?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:31 schreef co-nijntje het volgende:
Bedankt voor jullie aanvullingen![]()
wij redden ons er wel mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |