Om te beginnen zou ik counseling dus zonder dubbel s schrijven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
Beste Fok Forummers!
Ik heb jullie inspiratie nodig bij het vinden van een nieuwe bedrijfsnaam
Ons huidige bedrijf gaan we splitsen. Een gedeelte daarvan wordt een praktijk voor Counsseling en Coaching.
...........
...........
We hadden al een naam in gedachten, maar je kan het al wel raden domein bezet! Helaas....
Wie, met een creatief brein, kan ons helpen?
Klopt, maar anderen in die wereld zijn natuurlijk ook vindingrijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:01 schreef Florian_ het volgende:
Overigens lijkt 'domein bezet' me nou niet de enige reden dat je een goede naam afwijst. Je kunt namelijk ongetwijfeld een combinatie verzinnen die nog niet in gebruik is. Het enige waar je op moet letten is dat het andere bedrijf met die naam niet in dezelfde sector opereert.
Aangezien je het nu toch niet meer gaat gebruiken: wat was de naam die je eerst had bedacht?quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:05 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
Klopt, maar anderen in die wereld zijn natuurlijk ook vindingrijkdus het is moeilijk om nog combinaties te maken.
Libellequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:46 schreef co-nijntje het volgende:
We richten ons voornamelijk op vrouwen tussen de 20 en de 40 jaar. Beetje iets als dertigersdilemma, quarterlife crisis, loopbaan-issues, crisis of kans, slim & sensitief, ‘is dit het nou’, de juiste keuzes maken, voor jezelf beginnen, hoogopgeleide vrouw, grip op jezelf….
Happy-peoplequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Aangezien je het nu toch niet meer gaat gebruiken: wat was de naam die je eerst had bedacht?
Nou, treur niet. Die bedrijfsnaam is toch niet echt geschikt voor hetgeen jullie willen gaan doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:17 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
Happy-people
Maar met combinaties valt met beide niet zo veel eer meer te behalen...of jij moet erg creatief zijn
Daar dachten wij anders overquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nou, treur niet. Die bedrijfsnaam is toch niet echt geschikt voor hetgeen jullie willen gaan doen.
die twee keer CO CO is miss ook wel iets om iets mee te doen.. TNXquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
COunseling en COaching.
Hm.
Co-Co Mademoiselle?
Naar Coco Mademoiselle, de beroemde parfum?
Aangezien het voornamelijk om vrouwen gaat?
Ik roep maar wat hoorMisschien mag dat helemaal niet omdat het er dan teveel op lijkt?
Co-Co-Nijntje!quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:31 schreef co-nijntje het volgende:
[..]
die twee keer CO CO is miss ook wel iets om iets mee te doen.. TNX
Verander eens in jezelf Swetsquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:33 schreef Swetsenegger het volgende:
En ook 'quarterlife crises'Sinds wanneer wordt de gemiddelde vrouw tussen 100 en 120?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |