wasnt me.. anders had ik wel een leuke TT gemaakt..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en zijn een stelletje schijterds die niet willen sluiten
Er gaan vast geen treinen meer naar Verweggistan na 20 uurquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:45 schreef zbbrox het volgende:
[..]
[..]
[..]
And the winners are..
1. Ripley
2. Duim
3. Artic
Jullie winnen een negerzoen. Kom maar halen.
Jij en je negerzoenen..quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef zbbrox het volgende:
[..]
wasnt me.. anders had ik wel een leuke TT gemaakt..
fruitquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef ArTiC het volgende:
ok...welke boodschappen zijn het meest geschikt?
Ik heb gisteren drie keer gecontroleerd of de voorrdeur dicht zat , maar dat bedoel je zeker nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
en zijn een stelletje schijterds die niet willen sluiten
Jealous omdat je er geen hebt gewonnen. Slechte verliezert.quote:
ik haal steeds 3 grote kratten bier...daarom lukt het dus nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
fruit
per 1 in zakjes verpakken..
bier.. 1 flesje..
een half brood..
Of ze denken vast de vriend van Bonie st clairquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik haal steeds 3 grote kratten bier...daarom lukt het dus niet
Ik kan dat nooit zo goed zien, van die mensen die dan allees 6 halve literblikken bier halen en een half brood ofzoquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb er 9 voor mezelfquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:50 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Jealous omdat je er geen hebt gewonnen. Slechte verliezert.
Au.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er gaan vast geen treinen meer naar Verweggistan na 20 uur
ik ben 28 ja...geen 58quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Of ze denken vast de vriend van Bonie st clair
Je hebt toch niks tegen negerquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
willen jullie nu aub ophouden over negerzoenen te praten
leuk spul?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Feitosa het volgende:
Albert heijn hier loopt geen leuk spul.
AH XL bij de karel de grotelaan, daar loopt leuk spul rond.
quote:
brood haal ik bij de bakkert dus alleen 6 blikken Hollandia voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan dat nooit zo goed zien, van die mensen die dan allees 6 halve literblikken bier halen en een half brood ofzo
ik krijg er zo'n zin van en hier gaat de ah om 20:00 dichtquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:54 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je hebt toch niks tegen neger
Wil wel komen brengen, Ah hier in stad is tot 24:00uur openquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er zo'n zin van en hier gaat de ah om 20:00 dicht
oeh mjammjamquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:56 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wil wel komen brengen, Ah hier in stad is tot 24:00uur open
De vriend van Bonnie is 20 jaar jonger. Seriouslyquote:
3 kratten? damn.. dat heb ik bij elkaar nog nieteens gekocht in mn hele levenquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
broekiequote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
3 kratten? damn.. dat heb ik bij elkaar nog nieteens gekocht in mn hele leven
maar ben ook nog jong
Die moet ook 24/7 dronken zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
De vriend van Bonnie is 20 jaar jonger. Seriously
ben jij van de roddeltv?quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
De vriend van Bonnie is 20 jaar jonger. Seriously
quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Feitosa het volgende:
Albert heijn hier loopt geen leuk spul.
AH XL bij de karel de grotelaan, daar loopt leuk spul rond.
later als je groot bent...quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:57 schreef zbbrox het volgende:
[..]
3 kratten? damn.. dat heb ik bij elkaar nog nieteens gekocht in mn hele leven
maar ben ook nog jong
Ben al een keer op en neer na Lins (oostenrijk gereden om een ketting, zover woon je toch nietquote:
Ocherm, weer een vrouw die zich beledigd voelt.quote:
wat ben jij gemeen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[ afbeelding ]
het ziet er maar smerig uit zo
Hier om 9quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik krijg er zo'n zin van en hier gaat de ah om 20:00 dicht
ik ben helemaal niet gemeenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen!
eerst t koekje, dan de chocolade eraf snoepen en dan hmmmmmmmmm het witte
ik ben nog altijd van plan es een hele grote bak met alleen die witte smurie te maken
nee zover nog net nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 19:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben al een keer op en neer na Lins (oostenrijk gereden om een ketting, zover woon je toch niet
Hoe vind je die mini´s kan de orginele niet vindenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen!
ik ben nog altijd van plan es een hele grote bak met alleen die witte smurie te maken
Geen avond/nachtwinkel in de buurt? 1 woord : Geweldigquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wat ben jij gemeen!
die doen me allemaal niets, ik vind alleen de enige echte lekker!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet gemeen![]()
[ afbeelding ]
we hebben wel een tankstation met winkeltje die 24/24 open is maar of ze negerzoenen hebben!?!?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:02 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Geen avond/nachtwinkel in de buurt? 1 woord : Geweldig
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:01 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Hoe vind je die mini´s kan de orginele niet vinden
Nee hoor, je zou beter moeten weten, ik vind het gewoon een komische uitdrukkingquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:00 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ocherm, weer een vrouw die zich beledigd voelt.
Ik beloof plechtig het woord niet meer in de mond te nemen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:53 schreef Duimelot het volgende:
willen jullie nu aub ophouden over negerzoenen te praten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today we lived a thousand years
All we have is now
Grote kans dat ze die hebben hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we hebben wel een tankstation met winkeltje die 24/24 open is maar of ze negerzoenen hebben!?!?
zou ik es bellen
Oh dan zal ik nog ff veder zoek , verek centrum van almere buiten is nog open, drie keer raden waar ik woon ga nog snel een doosje halenquote:
O ja. Jij bent zó gevaarlijk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 19:54 schreef Ripley het volgende:
[..]OMG!
En het is gevaarlijk om mijn bluf te callen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig het woord niet meer in de mond te nemen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er nu al 5 op?!?!?
Monster!Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Ooit eens herrie gehad met m,n vriendin omdat ik het ipv vrouwen over wijven had.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou beter moeten weten, ik vind het gewoon een komische uitdrukking
Je bent wel een exper als je dat op zo´n foto kan zienquote:
idd..als er mensen zijn die vaak wijf zeggen dan zijn het wel vrouwen...altijd als het over een andere vrouw gaat die ze niet mogenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit eens herrie gehad met m,n vriendin omdat ik het ipv vrouwen over wijven had.
2 weken later zei ze het zelf.....
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig het woord niet meer in de mond te nemen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zoen ook liever een zweeds blond mokkel van 18quote:
Niet ? wat is er zo anders aan dan zoenen van Germanen ?quote:
Ik ga hem NIET inkoppen!quote:
Ook die niet...quote:
De verpakking bestaat uit 2 helften van 6 negerzoenen. Rechts zit er nog maar eentje in..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent wel een exper als je dat op zo´n foto kan zien
quote:
Als je de verpakking al zo uit je hoofd kan benoem ik je tot expertiesequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De verpakking bestaat uit 2 helften van 6 negerzoenen. Rechts zit er nog maar eentje in..
Tellen is niet zo heel moeilijk hoor
Edit: Melo-cakesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die andere dingen die een beetje lijken op negerzoenen maar platter zijn en met zachtere koek wel lekker
Negerzoenen dus niet, koek is smerig, spul is viesniks aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot likt de vinger van zbbrox af
Das pas een voedzaam dinerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Miss-Madness het volgende:
En na de negerzoenen een magnum als toetje!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh het zit op mn hand
en ehm.. daar ook
en daar
en daar
ja en daar.. oh duim wat doe je nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das pas een voedzaam diner
Magnum is wel lekker
Te lang geleden dat ik een magnum gegeten heb weet niet eens meet hoe die proeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Magnum is wel lekker
*ruikt*quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
Zooo, ik ben weer fris, fruitig én duf
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Magnum is wel lekker
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtigquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!![]()
Ik heb wel eens als ik ongesteld moet worden dat ik met een bak ijs en chocolade op de bank zit een stomme film zit te kijken..![]()
Op die momenten schaam ik me er echt voor dat ik zo'n stereotype vrouw ben
Dat is ook wat ik bij een ongestelde vrouw denkquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtig
Dan wordt ik ook wel eens ongesteld denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!![]()
Ik heb wel eens als ik ongesteld moet worden dat ik met een bak ijs en chocolade op de bank zit een stomme film zit te kijken..![]()
Op die momenten schaam ik me er echt voor dat ik zo'n stereotype vrouw ben
kei!quote:
Niet als ik het BEN, als ik het moet wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bij een ongestelde vrouw denk
Goed in contact met je vrouwlijke kantquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wordt ik ook wel eens ongesteld denk ik
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet als ik het BEN, als ik het moet worden
Ik ga ook niet alle slechte eigenschappen van me opsommen hier die ik dan heb he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtig
Ze vrat zoveel, of was alleen maar chagrijnig?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh mijn ex was volgens mij 2jaar achter een ongesteld
Meer van het laatstequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ze vrat zoveel, of was alleen maar chagrijnig?
Flink humeurig tot extreem aan toequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon humeurig, of echt van dat vrouwengezeik?
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemdequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Goed dat er nu het woord ex voorstaat dan
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemde
Volgende keer sneller mee beginnen, dan snapt ze de hint wel als ze bij vrienden wordt voorgesteld als "Hoi, dit is mijn exvriendin"quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemde
Dat de relatie nog lang in stand is gehouden...? [denk ik]quote:
morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |