Te lang geleden dat ik een magnum gegeten heb weet niet eens meet hoe die proeftquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das pas een voedzaam diner
Magnum is wel lekker
*ruikt*quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:15 schreef automatic_ het volgende:
Zooo, ik ben weer fris, fruitig én duf
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das pas een voedzaam diner
Magnum is wel lekker
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtigquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!![]()
Ik heb wel eens als ik ongesteld moet worden dat ik met een bak ijs en chocolade op de bank zit een stomme film zit te kijken..![]()
Op die momenten schaam ik me er echt voor dat ik zo'n stereotype vrouw ben
Dat is ook wat ik bij een ongestelde vrouw denkquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtig
Dan wordt ik ook wel eens ongesteld denk ikquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:16 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd voedzaam te zijn..!![]()
Ik heb wel eens als ik ongesteld moet worden dat ik met een bak ijs en chocolade op de bank zit een stomme film zit te kijken..![]()
Op die momenten schaam ik me er echt voor dat ik zo'n stereotype vrouw ben
kei!quote:
Niet als ik het BEN, als ik het moet wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bij een ongestelde vrouw denk
Goed in contact met je vrouwlijke kantquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dan wordt ik ook wel eens ongesteld denk ik
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet als ik het BEN, als ik het moet worden
Ik ga ook niet alle slechte eigenschappen van me opsommen hier die ik dan heb he!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik word er alleen chagrijnig en droevig van, niet vraatzuchtig
Ze vrat zoveel, of was alleen maar chagrijnig?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:22 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
oh mijn ex was volgens mij 2jaar achter een ongesteld
Meer van het laatstequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:25 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Ze vrat zoveel, of was alleen maar chagrijnig?
Flink humeurig tot extreem aan toequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon humeurig, of echt van dat vrouwengezeik?
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemdequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:29 schreef Miss-Madness het volgende:
[..]
Goed dat er nu het woord ex voorstaat dan
Die snap ik niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemde
Volgende keer sneller mee beginnen, dan snapt ze de hint wel als ze bij vrienden wordt voorgesteld als "Hoi, dit is mijn exvriendin"quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Dat is waar heb wel lang geduurd voor ik het ex noemde
Dat de relatie nog lang in stand is gehouden...? [denk ik]quote:
morgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |