Ooit eens herrie gehad met m,n vriendin omdat ik het ipv vrouwen over wijven had.quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, je zou beter moeten weten, ik vind het gewoon een komische uitdrukking
Je bent wel een exper als je dat op zo´n foto kan zienquote:
idd..als er mensen zijn die vaak wijf zeggen dan zijn het wel vrouwen...altijd als het over een andere vrouw gaat die ze niet mogenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:06 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ooit eens herrie gehad met m,n vriendin omdat ik het ipv vrouwen over wijven had.
2 weken later zei ze het zelf.....
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:05 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig het woord niet meer in de mond te nemen.
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zoen ook liever een zweeds blond mokkel van 18quote:
Niet ? wat is er zo anders aan dan zoenen van Germanen ?quote:
Ik ga hem NIET inkoppen!quote:
Ook die niet...quote:
De verpakking bestaat uit 2 helften van 6 negerzoenen. Rechts zit er nog maar eentje in..quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Je bent wel een exper als je dat op zo´n foto kan zien
quote:
Als je de verpakking al zo uit je hoofd kan benoem ik je tot expertiesequote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De verpakking bestaat uit 2 helften van 6 negerzoenen. Rechts zit er nog maar eentje in..
Tellen is niet zo heel moeilijk hoor
Edit: Melo-cakesquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind die andere dingen die een beetje lijken op negerzoenen maar platter zijn en met zachtere koek wel lekker
Negerzoenen dus niet, koek is smerig, spul is viesniks aan
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
* duimelot likt de vinger van zbbrox af
Das pas een voedzaam dinerquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:13 schreef Miss-Madness het volgende:
En na de negerzoenen een magnum als toetje!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
oh het zit op mn hand
en ehm.. daar ook
en daar
en daar
ja en daar.. oh duim wat doe je nu!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook!quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das pas een voedzaam diner
Magnum is wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |