Banaan die ik eigenlijk altijd wel, dat zorgt voor zoet door de kerrie heen. Ik ben beneiuwd hoe de ananas er door smaakt, het is dat ik dat ding dus over heb. Door de rendang en sushi die ik morgen en overmorgen gepland heb past het niet. Dus maar eens door de bobotie proberen. Ik eet eigenlijk weinig hollandse kost, saaie inspiratieloze troepquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is zooo lekkeralleen gebruik ik geen banaan en geen ananas.
dacht ik vroeger ookquote:
Vlees met aardappelen en wat doperwtjes?quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:41 schreef Houniet het volgende:
Wat zal ik eens gaan eten.
Hehequote:
same herequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is zooo lekkeralleen gebruik ik geen banaan en geen ananas.
wou je een stukje chocola?quote:
dat is ook niet slecht idd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vlees met aardappelen en wat doperwtjes?
Nee thnxquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:45 schreef Muck het volgende:
wou je een stukje chocola?
preciesquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef indahnesia.com het volgende:
grutjes, ticket geboekt voor de 30e aanstaande, terwijl ik pas de 31e aankom. Lekker handig. Even omboeken.
Heb alleen geen zwembad in de buurt. Op mijn nieuwe adres echter wel (niet in de tuin helaas), maar dan zal ik vast wel gaan zwemmen.quote:
Echt dat je nu wel een groot zwembad in de buurt hebtquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Heb alleen geen zwembad in de buurt. Op mijn nieuwe adres echter wel (niet in de tuin helaas), maar dan zal ik vast wel gaan zwemmen.
De Tongelreep is nog een eind fietsenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt dat je nu wel een groot zwembad in de buurt hebt
Lui heet dat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
De Tongelreep is nog een eind fietsen
Mooi, dan kan jij gaan vertellen wie de nieuwe trainer wordt. En als je het niet weet ga je maar een goede zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Houniet het volgende:
I'm bored.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |