Dat heb ik niet gezien, ik zag toevallig alleen het laatste stukje met zappen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart he?
Eerst 100 keer 'geen commentaar' roepen en zijn handen voor zijn gezicht houden, maar ineens kwam het hoge woord er toch uit!.
Die gozer wist niet of ie moest lachen of proberen te jankenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Apart he?
Eerst 100 keer 'geen commentaar' roepen en zijn handen voor zijn gezicht houden, maar ineens kwam het hoge woord er toch uit!.
Jawel bij Boulevard..quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:29 schreef SenArt het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)uffelen__.html?p=1,1
Nog niemand gezien?
Zelfs dan (of misschien JUIST dan, als hij ze kent) moet hij daar als minister-president gewoon zijn mond over houden. Zijn geloofwaardigheid zakt echt met het uur lijkt wel. Om over Bos nog maar te zwijgen met zijn 'scoren' opmerking (hoewel ik die stiekem nog wel een beetje grappig vondquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als JP ze goed kent en ze weleens contact hebben vind ik het niet zo heel vreemd dat hij er wat over zegt. Het zou gekker zijn als hij ze nieteens persoonlijk kent of nieteens weet wie het zijn.
* SuperrrTuxxx zet tv gauw op sbsquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:44 schreef Leeuwinneke het volgende:
Zo meteen Wesley Sneijder in de late shownieuws..
Wat Bos zei vond ik ook wel grappig. Maar over de geloofwaardigheid, hij is ook maar een mens.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs dan (of misschien JUIST dan, als hij ze kent) moet hij daar als minister-president gewoon zijn mond over houden. Zijn geloofwaardigheid zakt echt met het uur lijkt wel. Om over Bos nog maar te zwijgen met zijn 'scoren' opmerking (hoewel ik die stiekem nog wel een beetje grappig vond).
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat Bos zei vond ik ook wel grappig. Maar over de geloofwaardigheid, hij is ook maar een mens.Ook die ophef toen over dat ie van dat skateboard viel snapte ik niet. Laat die man toch lekker, voor mij bewijst het alleen maar dat hij niet zo'n houten trekpop is als dat hij lijkt.
Dat mag, ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?
Ik vind dat hij ze best prive een smsje mag sturen om ze sterkte te wensen, maar dit soort dingen moet hij zich in de media niet mee bemoeien vind ik.
Omdat je zei 'laat die man toch lekker'quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat mag, ik heb toch niet gezegd dat dat niet zo is.
Ja dat is gewoon mijn mening, maar ik bedoel het niet zo dat ik die iemand wil opdringen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat je zei 'laat die man toch lekker'Over dat skateboardverhaal heb je gelijk trouwens, dat vond ik alleen maar sneu dat ze daar zo'n heisa van maakten.
Ben wel benieuwd of en wanneer Jan en Yolanthe met modder gaan gooien!
Kom op, hij wordt er (om onverklaarbare redenen, dat wel) naar gevraagd. Moet ie dan zijn mond houden? Je denkt toch niet werkelijk dat ie daar zelf over begonnen is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk daar anders over, mag toch?
Ik vind dat hij ze best prive een smsje mag sturen om ze sterkte te wensen, maar dit soort dingen moet hij zich in de media niet mee bemoeien vind ik.
Ik heb dat gezien. Hij klonk erg serieus en overtuigend, maar ik weet 't niet....quote:
Dat is een goed punt. Als ernaar wordt gevraagd geef je gewoon antwoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kom op, hij wordt er (om onverklaarbare redenen, dat wel) naar gevraagd. Moet ie dan zijn mond houden? Je denkt toch niet werkelijk dat ie daar zelf over begonnen is?
Zijn sexleven is toch iets heel anders en is niet iets wat een dorp of half Nederland bezig houd.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Greys het volgende:
En als hij gevraagd wordt naar zijn sexleven ook?
Nou ja, laat ook maar. Wat mij betreft komt het zijn geloofwaardigheid niet ten goede in elk geval en ik zal niet de enige zijn. Meningen verschillen nou eenmaal, dat houdt het spannend
Even kijken/luisteren wat Wesley te melden had...
quote:Wesley Sneijder: Ik ben niet verliefd op Yolanthe
20 mei 2009, 23:21
AMSTERDAM - Wesley Sneijder geeft toe dat hij het zo nu en dan heel gezellig heeft met Yolanthe, maar van een relatie is volgens hem geen sprake.
Wesley vertelt: "Ik vind het jammer dat Yolanthe de zwarte piet krijgt in deze situatie. De relatie tussen Jan en Yolanthe was al over. Ik kan goed met haar opschieten, er is ook wel wat gebeurd, je hebt de beelden gezien."
Maar meer dan dat is het niet volgens Wesley. "Ik ben vrijgezel, en zij ook. Ik ben niet verliefd op haar. Maar we hebben een leuke vriendschap, we kunnen goed lachen en gaan wel eens samen op stap."
Hij sloot echter niet uit dat het ooit meer wordt dan alleen af en toe lachen... "Het is een mooie vrouw en niemand kan in de toekomst kijken."
Bron : wie anders dan de telegraaf![]()
Heb je hier bewijs voor?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef bluebirdie het volgende:
Jantje Shit is gewoon een sukkel gaat ie vreemd met een getrouwde vrouw die ook nog een kind heeft, terwijl hij zo een mooi pareltje als Yolanthe heeft..
niet schriftelijk of visueel vastgelegd, maar volgens een Volendamse vriend van mij en waarom zou deze hierover liegen.. Yolanthe had zoiets van ja als Jan vreemdgaat, dan doe ik lekker waar ik zin in heb..quote:
En hoe goed kent die vriend van jou hen? Geruchten/roddels zijn er in dat dorp al genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:14 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
niet schriftelijk of visueel vastgelegd, maar volgens een Volendamse vriend van mij en waarom zou deze hierover liegen.. Yolanthe had zoiets van ja als Jan vreemdgaat, dan doe ik lekker waar ik zin in heb..
Hij kent Jan Smit natuurlijk omdat hij ook daar woont, maar Jan kent hem niet.. Hij heeft het niet gehoord van iemand ofzo, hij heeft het met eigen ogen gezien in een tent/kroeg dat ze met elkaar stonden te zoenen op het WC, en ook kwamen ze samen een keer uit het WC hok toen hij net binnenliep.. Deze gebeurden overigens niet op dezelfde dag..quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hoe goed kent die vriend van jou hen? Geruchten/roddels zijn er in dat dorp al genoeg.
Hmmm.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Hij kent Jan Smit natuurlijk omdat hij ook daar woont, maar Jan kent hem niet.. Hij heeft het niet gehoord van iemand ofzo, hij heeft het met eigen ogen gezien in een tent/kroeg dat ze met elkaar stonden te zoenen op het WC, en ook kwamen ze samen een keer uit het WC hok toen hij net binnenliep.. Deze gebeurden overigens niet op dezelfde dag..
Wow, wat een ORIGINELE grap, zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
Eindelijk heeft Wesley gescoord .....
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
Eindelijk heeft Wesley gescoord .....
ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 06:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan liep wel mooi met zijn schouder tegen Joop Van Tellingen op, wat zou het mooi zijn als Van Tellingen was gevallen en zijn nek had gebroken....
Toch?
Haar reputatie is dus naar gort, leuk zo'n Palinggate *not*quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Er stonden gisteren gewoon persjakhalzen bij de ouders van Liza voor de deur he
Wil je deze 'humor' (voor zover je van humor kan spreken) alsjeblieft voor jezelf houden? Je doet er verder niemand een plezier mee. Je maakt jezelf eigenlijk een beetje belachelijk zelfs.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:17 schreef superaap het volgende:
wie heeft er het meeste paling gegeten?
[ afbeelding ]
Ja, het is natuurlijk niet slim om als je bekend bent midden op straat te gaan lopen vozen. Desondanks, jammer dat mensen hier weer lachend geld mee binnenhalen, zoals Albert Verlinde bijvoorbeeld. Die vindt dit helemaal geweldig natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:47 schreef Poeke het volgende:
Arme Yolanthe...
Inderdaad, er wordt daar elkaar veel misgund. Liza is een erg mooie meid en dat wekt afgunst op. Een deel van het dorp vind het dus heerlijk dat dit gebeurd, speculeert lekker mee en dikt het verhaal nog wat aan (het kind is van Jan). Echt totale onzin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haar reputatie is dus naar gort, leuk zo'n Palinggate *not*
Nou is Volendam ook wel één roddelnest heur.
Wie zegt dat het al langer over was? Misschien brengen ze dit op advies van hun managment naar buiten. Het is natuurlijk wel vreemd dat Yolanthe wel nog in Jan's auto rondreed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Je mag wel zeggen dat er nu alleen maar verliezers lijken te zijn... en alleen maar omdat ze zo lang de schijn hebben opgehouden dat het koek en ei was.... als ze gelijk open kaart hadden gespeeld was er een stuk minder herrie geweest denk ik zo
Ik denk ook dat dit op advies is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie zegt dat het al langer over was? Misschien brengen ze dit op advies van hun managment naar buiten.
Inderdaad misschien het verstandigste. Beter trekt ze zich even terug om als het allemaal overgewaaid is weer verder te timmeren aan haar carriere.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Leeuwinneke het volgende:
Yolanthe onderneemt geen stappen tegen RTL Boulevard
Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat geen stappen ondernemen tegen RTL Boulevard, dat beelden van beveiligings- camera’s in een garage uitzond waarop te zien is hoe Yolanthe zoent met Wesley Sneijder. Dat zegt haar manager Selena Visser tegen Nu.nl. Ook zal TROS-ster Yolanthe geen stappen ondernemen tegen de garage. “Het zal haar nog meer schaden. Er komt al zoveel op haar af. Ze heeft er niets aan om hier de nadruk op te leggen. Ze zal zich er afzijdig van houden“, laat Visser weten.
Bron
Ik denk het niet, maar als het wel zo is, ga ik de televaag zo hard uitlachenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef jorisvo het volgende:
als het dan nog geen stunt is voor voetbalvrouwen, dan is het dat wel voor seizoen 2 van bananasplit van de tros paling tv
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad, er wordt daar elkaar veel misgund. Liza is een erg mooie meid en dat wekt afgunst op. Een deel van het dorp vind het dus heerlijk dat dit gebeurd, speculeert lekker mee en dikt het verhaal nog wat aan (het kind is van Jan). Echt totale onzin.
Ze hebben niet door wat ze zo'n meid aandoen
En wie zegt dat dát waar is dan?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?
Ik bedoel, je gunt het niemand wat voor bakken ellende er nu over alledrie heen komen, maar kom op... ze hadden dit toch wel een beetje op hun Volendamse klompjes kunnen voelen aankomen?
Laten we het kind niet vergeten in dezequote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef Fortitudo het volgende:
wat zal die liza duks en haar man deze situatie fijn vinden zeg
Heb er net een editje onder gezetquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie zegt dat dát waar is dan?!
Ken je Volendam en zijn roddelbevolking een beetje?
Ik geloof niet dat er in nederland ook maar een gemeente is die zo is.
*check*quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie zegt dat dát waar is dan?!
Ken je Volendam en zijn roddelbevolking een beetje?
Ik geloof niet dat er in nederland ook maar een gemeente is die zo is.
Dus jij denkt dat zij niets met Jan heeft lopen rommelen?quote:
Precies, mocht die Liza het werkelijk zijn, dan is zij zelf natuurlijk ook gewoon heel fout bezig geweest. Zeker als moeder van een kind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?
Ik bedoel, je gunt het niemand wat voor bakken ellende er nu over alledrie heen komen, maar kom op... ze hadden dit toch wel een beetje op hun Volendamse klompjes kunnen voelen aankomen?
EDIT: als het waar is natuurlijk. Als die meid helemaal niets met Jan gedaan heeft, dan gaat dit natuurlijk nergens over.
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.quote:
De verwarring ontstond bij mij toen Doopy zei dat hij de dame in kwestie persoonlijk kent en toen ik zei dat ik dat verhaal niet geloofde dat hij in de kroeg met haar had lopen slettebakken (hij leek me daar iets te braaf voor) zei hij 'guess again'. En omdat hij haar kent dacht ik dus dat het wel waar zou zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.
Echt heel apart binnen nederland.
Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat zij niets met Jan heeft lopen rommelen?
Mag ik dan nogmaals aan je vragen waarom je zei 'guess again' toen ik zei dat ik het verhaal niet geloofde en dat Jan me niet het type leek?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.
Echt heel apart binnen nederland.
En dat geeft dus helemaal niets, had ik waarschijnlijk ook gedaan...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...
Dat mag je vragen, ik geef er alleen geen antwoord op
Ik bedoelde inderdaad wat anders maar ik denk dat dit soort dingen gewoon onder elkaar opgelost moeten worden zonder dat heel Nederland daar van mee kan genieten, zeker als het om niet publiekelijke figuren gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De verwarring ontstond bij mij toen Doopy zei dat hij de dame in kwestie persoonlijk kent en toen ik zei dat ik dat verhaal niet geloofde dat hij in de kroeg met haar had lopen slettebakken (hij leek me daar iets te braaf voor) zei hij 'guess again'. En omdat hij haar kent dacht ik dus dat het wel waar zou zijn.
Maar hij bedoelde vast iets anders dan...
Zal volgende week wel in Privé/Weekend/Story/Party te vinden zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:51 schreef Terreros85 het volgende:
Hebben we foto's van Liza?
Goed blijven zoekenquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:54 schreef Terreros85 het volgende:
Duks komt helemaal niet voor in de telefoongids. Noch in Volendam, noch in Nederland..
Sorry, zat op hyves en vond het verdacht dat er maar één persoon op heel hyves zo heet.
Heel goed dat je die informatie even met ons deelt en dat je je daarvoor speciaal registreertquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Anniebab het volgende:
Duks is een bijnaam in Volendam.IK weet haar echte achternaam en van haar man ,maar ga hun leven niet nog zuurder maken dan dat t al is.Heb vooral veel medelijden met haar man (een hele leuke gozer )en haar kind. Dat vreemdgaan was een zoen ,nou dat doet de halve wereld wel eens met een ander ,Ik vind de breuk echt zonde, vond dat ze wel bij elkaar pasten. Jammer. !!!![]()
ik zit volgende week bij de tandarts voor controle, ik ga ze even bellen of ze die bladen in de wachtkamer gaan updaten.. zal wel niet, er liggen daar nog bladen van 4 jaar terug..quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zal volgende week wel in Privé/Weekend/Story/Party te vinden zijn
Juist! Niets, krampachtig voor je houden en belangrijk doen. Gewoon lekker wel vertellen!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Anniebab het volgende:
Duks is een bijnaam in Volendam.IK weet haar echte achternaam en van haar man ,maar ga hun leven niet nog zuurder maken dan dat t al is.Heb vooral veel medelijden met haar man (een hele leuke gozer )en haar kind. Dat vreemdgaan was een zoen ,nou dat doet de halve wereld wel eens met een ander ,Ik vind de breuk echt zonde, vond dat ze wel bij elkaar pasten. Jammer. !!!![]()
een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op de WC gezien toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:17 schreef Anniebab het volgende:
Nee! Zaten ze te omhelzen?!?!!?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op het WC betrapt toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..
wat bedoel jij nou eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heel goed dat je die informatie even met ons deelt en dat je je daarvoor speciaal registreert
Heeft niets met lafheid te maken maar met respect...quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef Fortitudo het volgende:
doopey-x doe niet zo populair dat je haar foto's hebt, maar je bent vervolgens te laf bent om ze te plaatsen. wat ben je stoer zeg. steeds van die halve dingen zeggen en doen alsof je het allemaal weet.
en als we je ernaar vragen: nee zeg ik lekker niet, vind ik echt veels te erg blablabla![]()
Voor iemand die zegt 'het lijkt me beter als ik niets meer over Liza zeg' blijf jij er anders ook maar over doorgaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:18 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Heel goed dat je die informatie even met ons deelt en dat je je daarvoor speciaal registreert
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...
Dat mag je vragen, ik geef er alleen geen antwoord op
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:40 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad
Moet er niet aan denken om daar te wonen, ermee werken is al lastig
Toch wel wat vriendjes aan die tijd over gehouden waaronder Liza en een aantal van haar beste vriendinnen
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Goed blijven zoeken!
In dit geval is het voor haar wel weer HEEL fijn dat ze in Volendam woont, voor iemand buiten het dorp en kennissenkring is ze erg moeilijk op te sporen
HoHo ik vind juist dat ze Yolanthe met rust moeten laten hoor, want als dit waar is was Jan de eerste die een scheef schaatsje reed.Ik vind dat Volendammers juist niet de hand boven Jans hoofd moeten houden en Yolanthe voor de Bedrieger moeten laten doorgaan.En zielig voor haar man ja dat vind ik .Hij is stapelgek op zijn vrouw en voor hem zat t wel goed.Ik mag er Jan trouwens niet minder om, is ook een leuke snuiter.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:21 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
een zoen maar?.. een vriend van mij heeft ze in een kroeg in Volendam op de WC gezien toen ze hevig zaten de omhelzen en tongzoenen..
tuurlijk is het zielig voor haar man, maar zoiets doe je toch niet als je getrouwd bent.. bovendien is het gewoon de waarheid, en we hoeven niet schijnheilig te doen alsof Jan Smit zo ideaal is.. Ik vind het werkelijk afschuwelijk dat hij elke keer in bescherming wordt genomen en dat in dit geval Yolanthe de zogenaamde hoer is.. Die hoer is in mijn ogen die getrouwde vrouw.. en Jan natuurlijk ook een grote sukkel omdat hij vreemdgaat..
Idd. Had dan helemaal niks gezegd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:27 schreef Fortitudo het volgende:
doopey-x doe niet zo populair dat je haar foto's hebt, maar je bent vervolgens te laf bent om ze te plaatsen. wat ben je stoer zeg. steeds van die halve dingen zeggen en doen alsof je het allemaal weet.
en als we je ernaar vragen: nee zeg ik lekker niet, vind ik echt veels te erg blablabla![]()
Ja mee eens, betwetertje denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor iemand die zegt 'het lijkt me beter als ik niets meer over Liza zeg' blijf jij er anders ook maar over doorgaan![]()
[..]
[..]
[..]
[..]
Jazeker. Ik pak de popcorn er ook vast bijquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:35 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
schenk ook even een bakkie voor mij in, will you..
Haha nee vlak haar naam staat hier niet bij.Van mij hoor je t niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:40 schreef Jane het volgende:
Maar goed, de dame in kwestie heet dus gewoon Schilder, Veerman, Zwarthoed, Smit, Buijs, Kwakman, Keizer, Tuip of Tol. Da's niet zo moeilijk te raden.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:44 schreef Anniebab het volgende:
Maar ff serieus, kijk als artiest sta je natuurlijk in de picture en dat is de prijs van de roem, maar t zijn ook gewoon mensen.Gistermiddag stonden een paar schooljongetjes bij hun woning voor t hek en provoceerden Yolanthe een beetje toen ze ze daar kwam aanrijden. Echt belachelijk. Ik had een emmer pis over hun kop gegooid. Laat ze met rust . Gelukkig wonen hier ook nog normale mensen.![]()
tja sommige mensen raken nogal overmand door emoties in dit soort situatiesquote:Op donderdag 21 mei 2009 14:44 schreef Anniebab het volgende:
Maar ff serieus, kijk als artiest sta je natuurlijk in de picture en dat is de prijs van de roem, maar t zijn ook gewoon mensen.Gistermiddag stonden een paar schooljongetjes bij hun woning voor t hek en provoceerden Yolanthe een beetje toen ze ze daar kwam aanrijden. Echt belachelijk. Ik had een emmer pis over hun kop gegooid.Laat ze met rust .Gelukkig wonen hier ook nog normale mensen.
Annie Schilder, jij hier?quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:45 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Haha nee vlak haar naam staat hier niet bij.Van mij hoor je t niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |