Heb je hier bewijs voor?quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:47 schreef bluebirdie het volgende:
Jantje Shit is gewoon een sukkel gaat ie vreemd met een getrouwde vrouw die ook nog een kind heeft, terwijl hij zo een mooi pareltje als Yolanthe heeft..
niet schriftelijk of visueel vastgelegd, maar volgens een Volendamse vriend van mij en waarom zou deze hierover liegen.. Yolanthe had zoiets van ja als Jan vreemdgaat, dan doe ik lekker waar ik zin in heb..quote:
En hoe goed kent die vriend van jou hen? Geruchten/roddels zijn er in dat dorp al genoeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:14 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
niet schriftelijk of visueel vastgelegd, maar volgens een Volendamse vriend van mij en waarom zou deze hierover liegen.. Yolanthe had zoiets van ja als Jan vreemdgaat, dan doe ik lekker waar ik zin in heb..
Hij kent Jan Smit natuurlijk omdat hij ook daar woont, maar Jan kent hem niet.. Hij heeft het niet gehoord van iemand ofzo, hij heeft het met eigen ogen gezien in een tent/kroeg dat ze met elkaar stonden te zoenen op het WC, en ook kwamen ze samen een keer uit het WC hok toen hij net binnenliep.. Deze gebeurden overigens niet op dezelfde dag..quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En hoe goed kent die vriend van jou hen? Geruchten/roddels zijn er in dat dorp al genoeg.
Hmmm.....quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:35 schreef bluebirdie het volgende:
[..]
Hij kent Jan Smit natuurlijk omdat hij ook daar woont, maar Jan kent hem niet.. Hij heeft het niet gehoord van iemand ofzo, hij heeft het met eigen ogen gezien in een tent/kroeg dat ze met elkaar stonden te zoenen op het WC, en ook kwamen ze samen een keer uit het WC hok toen hij net binnenliep.. Deze gebeurden overigens niet op dezelfde dag..
Wow, wat een ORIGINELE grap, zeg.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
Eindelijk heeft Wesley gescoord .....
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:21 schreef bikkeltje2 het volgende:
Eindelijk heeft Wesley gescoord .....
ja.quote:Op donderdag 21 mei 2009 06:26 schreef WammesWaggel het volgende:
Jan liep wel mooi met zijn schouder tegen Joop Van Tellingen op, wat zou het mooi zijn als Van Tellingen was gevallen en zijn nek had gebroken....
Toch?
Haar reputatie is dus naar gort, leuk zo'n Palinggate *not*quote:Op donderdag 21 mei 2009 07:10 schreef Doopy-X- het volgende:
Er stonden gisteren gewoon persjakhalzen bij de ouders van Liza voor de deur he
Wil je deze 'humor' (voor zover je van humor kan spreken) alsjeblieft voor jezelf houden? Je doet er verder niemand een plezier mee. Je maakt jezelf eigenlijk een beetje belachelijk zelfs.quote:Op donderdag 21 mei 2009 02:17 schreef superaap het volgende:
wie heeft er het meeste paling gegeten?
[ afbeelding ]
Ja, het is natuurlijk niet slim om als je bekend bent midden op straat te gaan lopen vozen. Desondanks, jammer dat mensen hier weer lachend geld mee binnenhalen, zoals Albert Verlinde bijvoorbeeld. Die vindt dit helemaal geweldig natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:47 schreef Poeke het volgende:
Arme Yolanthe...
Inderdaad, er wordt daar elkaar veel misgund. Liza is een erg mooie meid en dat wekt afgunst op. Een deel van het dorp vind het dus heerlijk dat dit gebeurd, speculeert lekker mee en dikt het verhaal nog wat aan (het kind is van Jan). Echt totale onzin.quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Haar reputatie is dus naar gort, leuk zo'n Palinggate *not*
Nou is Volendam ook wel één roddelnest heur.
Wie zegt dat het al langer over was? Misschien brengen ze dit op advies van hun managment naar buiten. Het is natuurlijk wel vreemd dat Yolanthe wel nog in Jan's auto rondreed.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:37 schreef TheVulture het volgende:
Je mag wel zeggen dat er nu alleen maar verliezers lijken te zijn... en alleen maar omdat ze zo lang de schijn hebben opgehouden dat het koek en ei was.... als ze gelijk open kaart hadden gespeeld was er een stuk minder herrie geweest denk ik zo
Ik denk ook dat dit op advies is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wie zegt dat het al langer over was? Misschien brengen ze dit op advies van hun managment naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |