Inderdaad misschien het verstandigste. Beter trekt ze zich even terug om als het allemaal overgewaaid is weer verder te timmeren aan haar carriere.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:47 schreef Leeuwinneke het volgende:
Yolanthe onderneemt geen stappen tegen RTL Boulevard
Yolanthe Cabau van Kasbergen gaat geen stappen ondernemen tegen RTL Boulevard, dat beelden van beveiligings- camera’s in een garage uitzond waarop te zien is hoe Yolanthe zoent met Wesley Sneijder. Dat zegt haar manager Selena Visser tegen Nu.nl. Ook zal TROS-ster Yolanthe geen stappen ondernemen tegen de garage. “Het zal haar nog meer schaden. Er komt al zoveel op haar af. Ze heeft er niets aan om hier de nadruk op te leggen. Ze zal zich er afzijdig van houden“, laat Visser weten.
Bron
Ik denk het niet, maar als het wel zo is, ga ik de televaag zo hard uitlachenquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:07 schreef jorisvo het volgende:
als het dan nog geen stunt is voor voetbalvrouwen, dan is het dat wel voor seizoen 2 van bananasplit van de tros paling tv
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:30 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Inderdaad, er wordt daar elkaar veel misgund. Liza is een erg mooie meid en dat wekt afgunst op. Een deel van het dorp vind het dus heerlijk dat dit gebeurd, speculeert lekker mee en dikt het verhaal nog wat aan (het kind is van Jan). Echt totale onzin.
Ze hebben niet door wat ze zo'n meid aandoen
En wie zegt dat dát waar is dan?!quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?
Ik bedoel, je gunt het niemand wat voor bakken ellende er nu over alledrie heen komen, maar kom op... ze hadden dit toch wel een beetje op hun Volendamse klompjes kunnen voelen aankomen?
Laten we het kind niet vergeten in dezequote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef Fortitudo het volgende:
wat zal die liza duks en haar man deze situatie fijn vinden zeg
Heb er net een editje onder gezetquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie zegt dat dát waar is dan?!
Ken je Volendam en zijn roddelbevolking een beetje?
Ik geloof niet dat er in nederland ook maar een gemeente is die zo is.
*check*quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
En wie zegt dat dát waar is dan?!
Ken je Volendam en zijn roddelbevolking een beetje?
Ik geloof niet dat er in nederland ook maar een gemeente is die zo is.
Dus jij denkt dat zij niets met Jan heeft lopen rommelen?quote:
Precies, mocht die Liza het werkelijk zijn, dan is zij zelf natuurlijk ook gewoon heel fout bezig geweest. Zeker als moeder van een kind.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Had 'die meid' dat niet eerder moeten bedenken voor ze met een vreselijk bekend figuur in de openbaarheid (in een kroeg vol Volendammers waar iedereen haar kent???) ging lopen rommelen?
Ik bedoel, je gunt het niemand wat voor bakken ellende er nu over alledrie heen komen, maar kom op... ze hadden dit toch wel een beetje op hun Volendamse klompjes kunnen voelen aankomen?
EDIT: als het waar is natuurlijk. Als die meid helemaal niets met Jan gedaan heeft, dan gaat dit natuurlijk nergens over.
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.quote:
De verwarring ontstond bij mij toen Doopy zei dat hij de dame in kwestie persoonlijk kent en toen ik zei dat ik dat verhaal niet geloofde dat hij in de kroeg met haar had lopen slettebakken (hij leek me daar iets te braaf voor) zei hij 'guess again'. En omdat hij haar kent dacht ik dus dat het wel waar zou zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.
Echt heel apart binnen nederland.
Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat zij niets met Jan heeft lopen rommelen?
Mag ik dan nogmaals aan je vragen waarom je zei 'guess again' toen ik zei dat ik het verhaal niet geloofde en dat Jan me niet het type leek?
Inderdaadquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb lang met Volendammers gewerkt, ik ken dat wereldje een heel klein beetje.
Echt heel apart binnen nederland.
En dat geeft dus helemaal niets, had ik waarschijnlijk ook gedaan...quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:38 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het lijkt mij verstandig dat ik gewoon ff lekker helemaal niets over Liza zeg...
Dat mag je vragen, ik geef er alleen geen antwoord op
Ik bedoelde inderdaad wat anders maar ik denk dat dit soort dingen gewoon onder elkaar opgelost moeten worden zonder dat heel Nederland daar van mee kan genieten, zeker als het om niet publiekelijke figuren gaat.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De verwarring ontstond bij mij toen Doopy zei dat hij de dame in kwestie persoonlijk kent en toen ik zei dat ik dat verhaal niet geloofde dat hij in de kroeg met haar had lopen slettebakken (hij leek me daar iets te braaf voor) zei hij 'guess again'. En omdat hij haar kent dacht ik dus dat het wel waar zou zijn.
Maar hij bedoelde vast iets anders dan...
Zal volgende week wel in Privé/Weekend/Story/Party te vinden zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:51 schreef Terreros85 het volgende:
Hebben we foto's van Liza?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |